بازدید 8945

واکنش ترامپ به حمله علیه همسر پلوسی

ترامپ در مصاحبه‌ای حمله به همسر نانسی پلوسی را مساله‌ای وحشتناک دانست.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 01 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با رسانه "آمریکانو" ضمن انتقاد از جرایم در شهرهای تحت رهبری دموکرات‌ها در آمریکا گفت: پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سان فرانسیسکو هدف حمله قرار گرفت و این یک رویداد وحشتناک است. به آنچه به طور کلی در این شهر می‌گذرد، دقت کنید. به آنچه در شیکاگو رخ می‌دهد، بنگرید. اینها بدتر از افغانستان هستند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین افزود: ما باید شرافت و احترام را به پلیس برگردانیم. آنها می‌توانند مشکلات را حل کنند. اما امروز اگر یک افسر پلیس چیزی خلاف امر بگوید، انگار به منزله پایان زندگی‌اش، مستمری‌اش و پایانی بر خانواده‌اش است. ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما باید اختیار، قدرت و احترام را به پلیس برگردانیم. چون این کشور خارج از کنترل است.

ترامپ به مدت چند روز پس از حمله به همسر نانسی پلوسی، سکوت اختیار کرده بود، در حالیکه دیگران در حزب جمهوری خواه پیام‌هایی را در این باره منتشر کردند. بسیاری از دموکرات‌ها از جمله جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده از اعضای دو حزب خواست تا به صورت مشترک حمله صورت گرفته علیه پل پلوسی را در حالی محکوم کنند که آنها نگران افزایش خشونت حزبی بودند.

پلیس اعلام کرد، پل پلوسی ۸۲ ساله اوایل جمعه صبح در منزلش مورد حمله یک مهاجم قرار گرفت. وی به دلیل شکستگی جمجه مورد عمل جراحی قرار گرفت و در حال بهبودی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل