بازدید 5492
۸

رتبه‌بندی معلمان به کجا رسید؟

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 01 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از مهلت مدیران مدارس برای اظهار نظر و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشولان رتبه‌بندی تا پایان همین هفته خبر داد.

صادق ستاری‌فرد در این باره اظهار کرد: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد و مدیران مدارس راجع به شایستگی‌های معلمان اظهار نظر کردند.

وی افزود: این مهلت تا آخر هفته برقرار است و مدیران مدارس باید تلاش کنند تا آخر هفته راجع به مدارک، مستندات و شایستگی‌های معلمانی که مشمول هستند اظهار نظر کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از امروز دسترسی ارزیابان حرفه‌ای نیز فعال می‌شود تا به طور موازی هم مدیران اظهار نظر و هم ارزیابان حرفه‌ای ورود کنند گفت: فرصت زیادی نداریم و از مدیران مدارس می‌خواهیم ظرف این چند روز زمان بگذارند و تلاش کنند تا بتوانیم سایر فرایند‌ها را از هفته آینده انجام دهیم.

ستاری‌فرد ادامه داد: می‌دانیم که مدیران مدارس گرفتاری‌های دیگری هم دارند، اما اگر می‌خواهیم کار با سهولت بیشتر پیش برود نیاز است که با اقدامی جهادی در این بازه زمانی ورود کرده و نسبت به ارزیابی مدارک معلمان اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
بدبخت معلمها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
یک ملیون و خورده ای معلم داریم
سه برابر و نیم همه کارمندان کشور 125 ملیونی ژاپن تنها معلم دولتی داریم
اون ستاد امر به معرف که فقط منکر حجاب رو میشناسه
او ناهیان از منکری که فقط سراغ زندگی خصوصی مردم میرن
چرا نمیرن این وزیر رو نهی از منکر کنن که بیش از یک ساله داره معلما رو امروز و فردا میکنه
و پیوسته داره وعده دروغ میده؟
تمام ارگان های دولتی حقوقشون زیاد میشه و حتی خودشونم با خبر نمیشن ولی واسه یه تومن ک می‌خوان بذارن رو حقوق معلم ها همه دنیا رو خبر کردن پرداختم نمیکنن از صدتا مرحله باید عبور کنن،معلمی ک مشکل معیشتی داشته باشه چطور میتونه کارش ب نحو احسن انجام بده؟من با دوتا بچه دبیر رسمی کل دریافتیم پنج تومنه
واقعا خیلی توبوق وکرناست رتبه بندی... ایا جریان چیه حقوق دیگرکارمندان کشورمخفیست
انشاالله رقم خوبی پرداخت شه گوشه ای ازمشکلات معلمان کم شه... کاش زودتراجرامیشدتامعلمان بازنشسته سال های قبل هم شاملشون میشد... بازم خداخیربده جناب آقای ریئسی ریئس جمهورمحترم ک رتبه بندی رو اجرایی کردند
دروغه
بدبخت معلما آبروشون وبردن دیگه حتی پیرمرد وپیرزن های بی.سوادبنده خداهم میپرسن ازشون رتبه بندی تون چی شد....گناه دارن ازبس انتظار کشیدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر