بازدید 7232

خرید جارو برقی فیلیپس بصورت اقساطی آغاز شد

بی شک هر فردی در خانه خود از جاروبرقی برخوردار است. دستگاهی که به کمک آن می توان در سریعترین زمان محیط داخل خانه را از هرگونه گردوخاک و آلودگی پاکسازی کرد. در این بین ممکن است برای شما پرسشی ایجاد شود که جاروبرقی چیست و چگونه عمل می کند.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 30 October 2022

خرید جاروبرقی فیلیپس

قیمت جاروبرقی فیلیپس 9174 در حدود ۷ تا ۷ میلیون تومان است و ما برای تهیه آن‌ می‌ توانیم به فروشگاه های معتبر مراجعه کنیم، این مدل جارو برقی دارای مخزنی به گنجایش 4 لیتر است و مجهز به فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی نیز است.

جهت خرید جاروبرقی فیلیپس بسیار مقرون بصرفه است زیرا قدرت موتوری به اندازه 2200 وات دارد و روی دسته آن کنترل نیز تعبیه شده است وجود یک فیلتر بهداشت بر روی جارو برقی ها کمک میکند تا جارو برقی شما دوام بیشتری پیدا کند.

خرید جارو برقی فیلیپس بصورت اقساطی آغاز شد

قیمت پکیج ال جی

معمولا تولیدات خارجی پکیج با قیمت بسیار گران تری نسبت به انواع کالای ایرانی به فروش می رسند و شما برای خرید، قیمت پکیج ال جی که هنگفت می باشد را بپردازید، پس بهتر است در هنگام انتخاب دقت نمایید.

مراکز پخش و فروشگاه های عرضه پکيج ال جی ديواری، برای فروش عمده و یا جزئیات محصولات، قیمت های مختلفی در نظر می گیرند.

خرید جارو برقی فیلیپس بصورت اقساطی آغاز شد

قیمت پارچه ابروبادی

امروزه اکثر مردم در فصول گرم و یا مناطق گرم از پارچه ابروبادی استفاده می کنند که در رنگ های متنوع شاد و مشکی با کیفیت بالا و رنگ ثابت در دسترس می باشد، همچنین قیمت پارچه ابروبادی دارای تنوع زیادی بوده که امکان خرید آن به راحتی میسر می باشد.

خرید جارو برقی فیلیپس بصورت اقساطی آغاز شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار