بازدید 3533

چسب آکواریوم پمادی ساخت ایران وارد بازار شد

چسب پمادی یا چسب همه کاره کانتکت پریمیوم پاتکس برپایه پلی کلروپرن است و برای چسباندن پلاستیک مورد استفاده قرار می ‌گیرند. از دیگر موارد کابرد چسب همه کاره پمادی می ‌توان به ماکت سازی، چرم، لاستیک خودرو و موتور، پی وی سی و هم‌چنین درزگیری در و پنجره به کار می ‌روند.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 30 October 2022

چسب آکواریوم پمادی

چسب آکواریوم نوعی از چسب های مایع است که به آن چسب سیلیکونی هم گفته می شود. ترکیبات اصلی این نوع چسب ها از اکسیژن وسیلیکون است.

نوع بسته بندی چسب آکواریوم پمادی متفاوت است که متداول ترین روش بسته بندی آن که بیشترین طرفدار را هم دارد چسب آکواریوم پمادی 30 گرمی همه کاره با کیفیت بالا است.

چسب آکواریوم پمادی ساخت ایران وارد بازار شد

خرید جارو برقی فیلیپس

فیلیپس از قدیمی ترین برند های موجود در بازار است و سال هاست که میان بهترین ها می درخشد از همین رو همیشه رقیبی برای بهترین ها بوده است.

خرید جاروبرقی فیلیپس همواره یکی از گزینه ی اصلی تازه عروس ها بوده اس، همچنین از رقیت های قدیمی فیلیپس میتوان دو برند هیتاچی و آاگ را نام برد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات مدنظر خود نگاهی هم به بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ بیاندازید.

چسب آکواریوم پمادی ساخت ایران وارد بازار شد

قیمت پکیج ال جی

شرکت های تولید و کارخانجات صنعتی بسیاری در کشور، مدل ها و برند های متفاوتی از پکيج ال جی ديواری مدل پایونیر p302-f، با کیفیت مطلوب را به بازار های داخلی کشور وارد می کنند و قیمت پکیج ال جی بصورت مناسب بفروش می رسانند، این محصولات در سطح بین المللی نیز عرضه می گردند، تولید پکيج ال جی ديواری و فروش آن ها در سطح جهانی، یک راه کسب درآمد های ارزی برای کشور می باشد.

چسب آکواریوم پمادی ساخت ایران وارد بازار شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل