بازدید 15589

وحشت خلبانان از دیدن بشقاب پرنده

خلبان‌ها شاهد تصاویر باشکوه زیادی از آسمان هستند، اما برخی از هوانوردان فکر می‌کنند که یوفو (اشیاء پرنده ناشناس) را مشاهده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 28 October 2022

به گزارش تابناک و به نقل از روزنامه سان، این ادعاها در صفحه محبوب شبکه اجتماعی ردیت با نام UFOs منتشر شده است که صدها هزار عضو دارد.

این صفحه در توصیف خود نوشته است: «جامعه‌ای برای بحث در مورد اشیاء پرنده ناشناس.»

همچنین در آن آمده است: «مشاهدات، تجربیات، اخبار و تحقیقات خود را به اشتراک بگذارید. هدف ما ارتقای تحقیقات خوب در عین حفظ شک و تردید سالم است.»

یک کاربر اما اخیراً ادعاهایی درباره مشاهده یوفو را پست کرده است. این پست حاوی پیوندی به یک ویدیو در کانال یوتیوب اسپانیایی است که ظاهراً خلبانان در حال وحشت هستند و در مورد مشاهده شی‌ای در هوا صحبت می‌کنند. البته در این ویدئو تصاویر فرودگاه به نمایش درآمده و خبری از یوفو در آن نیست.

این پست در ردیت ادعا می‌کند: «در یکی از لحظات، خلبان اظهار نظر می‌کند که در مورد یک حرکت تصادفی، الگوی مدار ترافیکی در حرکت چراغ وجود ندارد و در لحظه دیگر او همچنین توضیح می‌دهد که در طول پرواز ما چندین بار ظاهر می‌شود و ناپدید می‌شود، ظاهر می‌شود و دوباره ناپدید می‌شود.»

به نظر می‌رسد حرکت شیء مد نظر خلبانان با هیچ الگوی حرکتی مطابقت ندارد.

بعداً کنترل ترافیک هوایی به خلبانان اطلاع می‌دهد که شماره تماس پدافند هوایی را ارسال می‌کند تا آنها تا حد امکان اطلاعات مربوط به رویت را برای آنها بفرستند.

یکی از کاربران ردیت در مورد این پست نظر داد و ادعا کرد که همان نوع بشقاب پرنده را در جنوب برزیل دیده است.

با این حال، فیلمی از یوفو مورد بحث ارائه نشده است.

همچنین همیشه این احتمال وجود دارد که مشاهده‌های بشقاب پرنده که به صورت آنلاین ارسال می‌شوند، فریبکاری باشند که برای سرگرمی در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس