بازدید 12805

مردم تفاوت رئیسی با روحانی را خوب می‌فهمند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان اقساط بدهی های دولت قبل را به بانک مرکزی می دهد.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 26 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، پانزده ماه از آغاز مسئولیت دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت؛ برخی معتقدند «این دولت با دولت قبل از خود تفاوتی ندارد» اما در مقابل هستند کسانی که می گویند «مردم متوجه شدند که فرق می کند رئیسی رئیس جمهور باشد یا روحانی».

حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره تمایز دولت رئیسی با روحانی از نگاه مردم گفت: مردم تفاوت رئیسی با روحانی را خوب می فهمند. آقای روحانی همه چیز را به برجام وصل کرده بود اما آقای رئیسی این رویکرد را تغییر داد، او با همه کشورها ارتباط برقرار کرد به طوری که صادرات و واردات مملکت را به حد تعادل رساند.

وی افزود: مجموع صادرات و واردات ایران امروز نزدیک به هم است. یعنی 48.5 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و 52 میلیارد دلار واردات داریم، پس اگر ما نفت هم نداشته باشیم مشکلی نخواهیم داشت. آقای روحانی و دولتمردانش می گفتند «اگر آمریکا یک حرکت کند ایران ساقط می شود» اما امروز ما طوری آمریکا را بیچاره کردیم که بایدن به عربستان می رود تا با پول عربستان در ایران اغتشاش ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: هر فرد آزاده ای می فهمد که دولت سیزدهم با دولت دوازدهم فرق دارند. البته دولت آقای روحانی آنقدر پول چاپ و برای اقتصاد کشور مشکل ایجاد کرد که دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان اقساط بدهی های دولت قبل را به بانک مرکزی می دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان