بازدید 5967
حضور پاره‌وقت دستیار کی‌روش در تیم ملی جنجالی شد

مخالفت فولاد با قرارداد من‌آوردی تاج با نکونام!

کد خبر: ۱۱۴۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 25 October 2022

اختلاف بین فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد خوزستان برسر حضور جواد نکونام در اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی قطر به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش بالا گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا مهدی تاج بدون اخذ رضایت و مجوز از فولادی‌ها، خبر موافقت نکونام با پیوستن به اردوی تیم ملی را در تلویزیون اعلام کرده و از همان شب گرشاسبی با انتشار اطلاعیه ای هرگونه توافق را رد کرد.

مهدی تاج در اين ميان لو داده که فدراسیونش توان پرداخت دستمزد تمام وقت جواد نکونام را ندارد! این یعنی این مدیر اصفهانی یک شیوه من درآوردی را از خودش خلق کرده و می‌خواهد از جیب دیگران صاحب یک دستیار در جام جهانی شود!

در این راه هیچ توجهی به اصول حرفه‌ای فدراسیون فوتبال نشده است. در حالی که قرارداد نجومی جواد نکونام با باشگاه خوزستانی سر جای خود باقی است، فدراسیون می‌خواهد با ریش سفیدی و شیوه‌های آماتوری، او را با ارقامی بسیار نازل برای ایام جام جهانی به خدمت بگیرد! 

مهدی تاج درباره بحث حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: سرمربی باید شخصاً کمک‌مربی‌اش را انتخاب کند. ضمن احترام به همه مربیان داخلی که عالی هستند، کارلوس کی‌روش قبلاً با نکونام کار کرده است. ما قرارداد پاره‌وقتی خواهیم داشت و اتفاقی رقم می‌زنیم تا قرارداد نکونام با فولاد پابرجا باشد. عدد و ارقام اعلام‌شده برای قرارداد دائمی قابل ملاحظه است و نمی‌توانیم آن را بدهیم.

مخالفت فولاد با قرارداد من‌آوردی تاج با نکونام!

حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به ادعای مهدی تاج مبنی بر قرارداد پاره‌وقت نکونام با تیم ملی، اظهار داشت: مگر حق‌التالیفی است که بخواهد پاره وقت باشد؟

وی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند همان روش حضور کریم باقری برای نکونام هم استفاده خواهد شد، عنوان کرد: شاید این اتفاق بتواند برای یک کمک مربی رخ دهد، ولی چگونه سرمربی یک تیم می‌‌تواند تیم را رها کرده و پاره وقت در جایی دیگر کار کند؟ این بحث اصلاً حرفه‌ای نیست، ما تیم را بر اساس نظر نکونام بسته‌ایم و باید با سرمربی‌‌مان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. در این شرایط نمی‌توانیم برای مدت زیادی بدون سرمربی باشیم.

گرشاسبی درباره اینکه تاج پیش از این گفته بود با او مذاکره خواهد کرد و آیا این اتفاق رخ داده، گفت: هیچ صحبتی تاکنون در این باره با من نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر