بازدید 4785

آخرین وضعیت جاده‌های کشور در پی بارش‌های امروز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 23 October 2022

به گزارش تابناک، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور در پی بارش‌های امروز را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: بنابر گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین رصد انجام شده ترافیک در جاده‌های کشور، بارش باران در جاده‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان ، گیلان و مازندران بارندگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، افزود: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خاطرنشان کرد: وضعیت بارشی باعث افزایش لغزندگی محور‌ها می‌شود و رانندگان در این موققیت احتیاط بیشتری داشته باشند و فاصله طولی را با وسایل نقلیه دیگر راعایت کنند تا شاهد تصادف زنجیره‌ای نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان