بازدید 5181

هشدار گروه عرین الاسود درباره شهادت تامر الکیلانی

گروه عرین الاسود اعلام کرد: پاسخ به شهادت تامر الکیلانی، سخت و دردناک خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 23 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ از خبرگزاری شهاب، گروه مقاومت عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای درباره شهادت تامر الکیلانی یکی از رزمندگان این گروه در شهر نابلس اعلام کرد: رژیم اشغالگر تامر الکیلانی را که یکی از رزمندگان قدرتمند و قهرمان ما بود، با بمب تی ان تی چسبیده به یک موتورسیکلت به شهادت رساند. ما به شما عهد می‌بندیم و سوگند یاد می‌کنیم که جزئیات این ترور را آشکار خواهیم کرد و به رژیم اشغالگر و آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش این رژیم در آخرین شب مقامش، هشدار می‌دهیم که به این ترور پاسخ سخت، دردناک و آزار دهنده خواهیم داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از فرزندان ملت فلسطین می‌خواهیم تا حول مقاومت گرد آیند.‌ ای اهالی کرانه باختری و‌ای تمام شهروندان فلسطینی که می‌توانید خود را به نابلس برسانید، از شما می‌خواهیم تا در مراسم تشییع این قهرمان شرکت کنید که به خدا قسم او شایسته چنین مراسم تشییعی است. ما از شما می‌خواهیم امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید الکیلانی شرکت کنید تا به روز همه پرسی برای تأیید گروه عرین الاسود و مقاومت تبدیل شود. ما از ملت فلسطین می‌خواهیم برای بزرگداشت این شهید، عزای عمومی اعلام کرده و بررسی اعتصابات سراسری را به مراجع ویژه آن واگذار کنند.

منابع محلی فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی به نام تامر الکیلانی بر اثر انفجار بمب دست ساز کار گذاشته شده توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر نابلس خبر دادند. به گفته این منابع، الکیلانی یکی از رزمندگان گروه عرین الاسود بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار