بازدید 5196

ادامه یاوه‌گویی نتانیاهو درباره توافق هسته‌ای ایران

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر به لفاظی درباره احیای توافق هسته‌ای ایران پرداخت.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 22 October 2022

به گزارش تابناک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راست لیکود، در ادامه گزافه گویی‌های خود درباره توافق هسته‌ای ایران بر اعمال تغییراتی بر مفاد برجام تاکید و مدعی شد که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اگر بدون تغییر امضا شود، نه تنها برای تهران بلکه برای مسکو نیز مفید خواهد بود.

وی در ادامه ادعا‌های بی اساس خود خواستار اعمال تحریم‌های سنگین‌تر علیه ایران شد و ادعا کرد در صورتی که توافق هسته‌ای ایران بدون تغییر احیا شود صد‌ها میلیارد دلار برای ایران و روسیه به همراه خواهد داشت.

نتانیاهو در مصاحبه با فاکس نیوز به ادعای ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه واکنش نشان داد و شراکت بین روسیه و ایران را «وحشتناک» توصیف کرد.

اعضای اتحادیه اروپا اخیرا بر سر اقدامات جدید علیه ایران به دلیل آنچه تامین پهپاد برای روسیه ادعا می‌کنند، موافقت کردند. پولیتیکو پیشتر گفته بود که تدابیر آمریکا احتمالا تحریم‌های اقتصادی و صدور ممنوعیت‌های صادراتی را شامل خواهد شد و طرف‌های ثالثی که به تهران و مسکو کمک‌رسانی کنند را نیز هدف خواهد گرفت.

این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای کروات خود گفته بود که این پهپاد‌ها سال‌ها قبل به روسیه تحویل داده شده و مسکو در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کند. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرده است که ایران و روسیه سالهاست که با یکدیگر همکاری‌های تسلیحاتی دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر