بازدید 845460

واکنش وزارت کشور به خطبه‌های مولوی عبدالحمید

معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 22 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، میراحمدی درباره خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید، با تحریک‌آمیز خواندن این خطبه‌ها، گفت: حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال تسنیم درخصوص آخرین وضعیت شهر‌ها و استان‌های کشور، بیان کرد: استان‌ها وضعیت خوبی دارند و چیزی به‌عنوان اغتشاش و ناآرامی در شهری نداریم و بعضاً تحرکات ایذایی در بعضی استان‌ها وجود دارد و در بسیاری از استان‌ها هم این تحرکات ایذایی هم نیست. ضمنا تجمعات مختصری در برخی دانشگاه‌ها هست که روند کاهشی دارد و اعتشاشات شهری مراحل پایانی خود را طی می‌کند؛ اوضاع کشور آرام است، هرچند دشمنان به‌شدت دنبال این هستند که آتش این موضوع را بر افروخته نگه دارند، اما مسأله خاصی نداریم. وی افزود: دشمنان هم روز چهارشنبه و هم امروز فراخوان داده بودند، ولی آن رو اتفاقی رخ نداد و تا الان هم در هیچ نقطه‌ای از کشور تجمعی نداریم.

معاون امنیتی هم‌چنین درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.

وی افزود: اگر در خطبه‌ها مطالب تحریک‌آمیزی مطرح نمی‌شد، در زاهدان هم آرامش را شاهد می‌بودیم و متأسف هستیم در نمازجمعه که باید محل وحدت و آرامش مردم باشد، این سخنان مطرح شده، ولی باید توجه بیشتری داشته باشند تا محل سوءاستفاده دشمنان، ضدانقلاب و جریاناتی که امنیت مردم و شیعه و اهل سنت و هر ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند نشود و نباید تبدیل به محلی برای سوءاستفاده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۹۷۵
انتشار یافته: ۵۹۰
فقط توی صداوسیما و همچنین اتاق مسئولین همه چی آرومه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
محل ما هم ارومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ظاهرا در ايران زندگي نمي كنيد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دانشمند سرکوچه آلبانی،کورکه نیستی،کرهم که نیستی،به شکرانه خداوند،نقشه های اربابتان (آمریکا واسراییل)خنثی شد،همه چی آرومه،
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما توی آلبانی هم صداوسیما ی ایران نگاه می کنین؟؟!!!!!
ناشناس
| - |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
نه عزیزم
من از جنوب شرق تهران تا شمال غرب دارم میرم و میام
شکر خدا همه جا امنیت برقراره، و پلیس بصورت آماده باش آماده برخورد با دشمنان ایران است
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به کوری چشم وحوش خودفروخته ما هم اغتشاشی نمی بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
البته در اتاق های آلبانی و اینترنشنال بسیاری از شهرها دست نیروهای شورشی افتاده و همچنان مانند نقشه سیاه داعش در حال پیشرفته
روح نواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به کوری چشم دشمنان ایران عزیز اسلامی که قصدشون تجزیه ایرانه هموطنان فهیم و هوشمند نقشه دشمن رو نقش بر آب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
نه عزیزم،فقط تو ایران اینترنشنال همه چی نا آرومه و شاید تو ذهن شما.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
جالب اینه که آمار تعداد دقیق
!!!!! ارازل و اوباش رادار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بگو دوست داری ایران آشوب باشه!!!ولی نیست برات متاسفم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
والا مردم شهر ما با فرهنگ و باشعورن و تا الان یه مرد اغتشاشم نداشتیم
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ناراحتی که کشور آرومه؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
من تهران بودم. الان هم قمم‌ هیچ خبری نیست
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به کوری چشم کسانی که چشم دیدن آرامش مردم رو ندارن مشهد هم چند وقته آرومه وخبری نیست.
محمد
| Netherlands |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
از لایک ها و دیسلایک های این کامنت هم مشخصه ظالمان چقد هوادار دارن
استاد دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
توی آلبانی هستی یا در خواب آشوب به سر می بری
بابا اربابت گفت تمام شد تو هنوز در توهم به سر می بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همه جا خدا رو شکر آرومه به کوری چشم دشمنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
من ساکن گرگانم خبری از سر و صدا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شهر ما‌هم خبری نیست و آرومه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شلوغی را فقط توی پیامها و توییت های دشمنان ایران می بینیم.‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
آرامش برقراره و دولتمردان باید به فکر اشتغال جوانان و معیشت مردم باشند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شهر ما هم ارومه
مانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احتمالاً محله ی شما شلوغه... والله شهر ما هم بلطف خدا آرومه...و از سایر دوستان که در استانهای دیگه زندگی می کنن،سوال کردم، اونجاهام آرومه. نمیدونم چرا دوست دارید مملکت آشوب باشه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
نخیر فقط توی شبکه های ماهواره ای همه چیز نا آرامه
زیاد ماهواره نگاه نکن محو و جذب ماهواره نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
اینستاگرام بسته شده نون کامنت نویسای ۱۰ تومنی قفل شده کوچ کردن به تابناک
حرف شما درسته ولی اینترنت چرا مختله؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
براي اينكه دوباره شلوغ نكني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ادرس بهت تشتباه دادن عامل اعتراضات اینترنت نیست از وضع فلاکت بار مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
چون که همه چی ارومه ما چقد خوشحالیم چقدر رعد و برق میزنه میگی مه از کیهان بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خیلی آرومه همه چی آرومه من چقدرخوشبختم !!!؛
۲۲۲۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
درفضای مجازی وتلویزهای ضدانقلاب شهرها شلوغ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
استان و شهر ما یاسوج هم فوق‌العاده ارومه...شکر خدای یکتا
گرینگوشو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
این چه سوالیه آخه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
برا اینکه دوباره با دروغ پرکنی هاتون ونشون دادن اغتشاشات قبل نخواهید با احساسات مردم بازی کنید
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
برای جلوگیری از آشوب و خسارت به اموال و مردم و انحطاط اخلاق چون ما ایرانیها جنبه نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
حتی نوشتن نظر کاربران بامختل مواجه می سازی این است مناطق شماها.خیبانهارادیدبزنیدتابه فهمیده خبره!!!
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اینجا تهران چکیده ی ایران
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اینترنت که مسکلی نداره . اگه منظورت اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی امریکاییه که دیگه هیچ وقت باز نخواهدشد .
شبکه ای که در اون ازادانه تبلیغ خشونت و استفاده از کوکتولموتولوف میشه طبیعتا توسط هیچ کشوری تحمل نمیشه. من تا قبل این مخالف فیلتر کردن این شبکه ها اچتماعی خارجی بودم کلی الان کاملا موافقم. در همبن اینستاگرام اگه بری فقط یک پست بزاری و از جردم نیویورک دعوت کنی با کوتولموتولوف حمله کنند . به پنج دقیقه نرسیده اکانتت مسدود میشه ولی در خصوص ایران راحت ازادی عمل میدن
برای چی بلوچ ها رو کشتید که مولوی حرف تحریک امیز بزنه کشتن نمازگذار ها بعد نماز کار لشگر یزیده
جناب آقای مولوی ، احتراما صبر مردم در مقابل امثال شما ، بی نهایت نیست
پاسخ ها
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اگر کسی مردانه و صادقانه حرفی زد، ایشان بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دروغگو‌اهل زاهدان نیستی صد نفر قتل عام شدن و کسی جوابگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
افرین صبر مردم بی نهایت نیست چه برای اینا چه برای اونا
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کجای کاری بزرگوار. عبد الحمید رای اکثریت سنی های ایران را دارد.
علی سلیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مثلا صبرت تموم بشه میخای چکار کنی مرد باش لات مجازی نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما خواهشااحترام نذار، رو نیست که سنگ پای قز وینه
اهل زاهدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اول. منظورم شما از مردم کیه؟
دو. این امثال شما یعنی کی؟
کابوس دشمنان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احتراماً مولوی حرف بدی که نزدن فقط گلایه کردن
اهل ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اولا خودتو مردم حساب نکن دوما حرف حساب جواب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
میشه بگید مردم کین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
فکر کنم شما رانتخوارید یا نصیبی میبرید
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
درود بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دوست عزیز شیخ الاسلام جز مشکلات مردم چیز دیگه ای نمیگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مردم شما نیستی حرف مردم را خود مردم میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
92نفر انسان بیگناه در مسجد محل امن وایمن به قتل رسیدند کسی حرف نزد حالا سخنان مولانا تحریک پذیر
؟!؟ هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تو برگ کدوم درختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کدام مردم لطفا ضریح بگو
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مردم می توانند در کشورشان هر وقت و هر جور بخواهند شلوغ کنند مانند بچه ها تو خونه ی پدری شون هیچ بیگانه ای هم نباید توان ایستادگی در برابر خواست مردم را داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همیشه هم از مردم مایه میذارید
بلوچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ببین مواظب حرف زدنت باش به تو نیومده نظر بدی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مثلاً چه کار بلدی ؟ مولوی عبدالحمید حرف حق را گفته . از حقیقت ناراحت میشوید ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما نماینده مردمی؟
ع.ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
منظور شما از صبر مردم؟! کدوم مردمه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بله شما کاملأ درست میفرمایید
اختلاص در فولاد ب کجا رسید؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تویی ک اسمت رو گذاشتی اهل زاهدان.
لطفا ازطرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مگه اینترنت شلوغ میکنه
رعنایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مردم خودشون میدونن چکار کنن..شما از طرف مردم حرف نزن
تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کدوم قسمت از مردم منظورته؟
سبحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بسیار عالی فرمودید
طهمورث
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تو حالت خوش نیس حتما تو میخای جواب بدی نخوری زمین
برای ۱۵۰ نفراینترنت وقطع کردین؟ مردم هم قانع میشن
پاسخ ها
Mojta
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
میتونی ساکت باشی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احتمالا شما از مردم نیستید مردم دلشون از اوضاع کشور خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تو این اوضاع خیلی بایست مراقب گفته هامون باشیم
باسط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
من خودم بلوچم کنار مسجد مکی مغازه دارم ۱۵۰ نفرم نبودن بعضیا بچه بودن که الکی تو جمعیت بودن جو گیر شده بودن .در ضمن نت هم قطع نشده .شما کجا زندگی می‌کنی. اگه تو زاهدان شلوغ بشه نت استان اصفهان رو قطع نمیکنن یا هرشهر دیگه ای رو .نت همون استان رو قطع میکنن انگار این اغتشاشات فراگیر و توهمه ایران بوده که که نت رو ببندن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
امثال شما خودتون رو با مردم قیاس نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اصلا شما بگو صد و پنجاه هزار نفر.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
قطع اینترنت در چنین زمانی درهم کشورها طبیعی است واین چیز تازه ای نیست !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ینترنت شما رو نباید قطع کنن نفس شما رو قطع کنن دیگه نیاز نیست به خاطر شما مملکت نا امن بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اینترنت از آرزوهای منه که قطع بشه آخه امثالهم صرفا دنبال ابتذالات هستید یا یا نه دنبال تحقیقات علمی میباشید
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اگه اینترنت کامل قطع بود، پس مطلب رو چجوری نوشتی، ی کاری کردید که همه ضرر کردند
اهل سنت
| Japan |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
احتراماً سعی کن خودتو امتحان نکنی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مشکل فنی شما و امثال شما اینه که فهم و بصیرت و بینش درستی در تحلیل وقایع ندارید.
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کدوم مردم ?
فرهاد ی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
انترنت قطع نیست چون برق رفته واسه همین اینترنت نیست صبر کن برق بیاد اونم میاد
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
عزیز برا ۱۵۰ نفر اینترنت قطع نکردند
این مولوی دنبال چه هست ا گر در ایران مثل
عربستان با سایرین بر خورد می شد حالا شاهد صحبت های تحریک امیز نبودم توسط مو لوی
اگه قرار باشه هرکی مطایق میل شما عمل نکنه رو تحریک آمیز اعلام کنید که نمیشه . این همه فساد تجاوز و رات خواری گرانی تو مملکت رو کی باید در بارش صحبت کنه ؟ دیگه کی میخواین به این مشکلات بپردازین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
جناب همین جماعتی که این چنو روز اغتشاش کردن پدو های مفسدین اقتصادی ودزد ها وعوامل قاچاق فروش وعوامل قاچقچیان کالا می باشند بازی میرخورید ادرس غلط میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
هر جای دنیا بری همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مثل وحشی ها حمله کنند اموال مردم رو خراب کنند و آتش بزنن اوضاع درست میشه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همینجوی مملکت اوضاع خراب !!تحریک باعث بدتر شدن میشه!!!خسارت همه این ها رو باید از جیب بدیم...دولت مالیات میگیره و شهرداری هم عوارض شهری!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به کی داری میگی؟!
الیاس ارمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
جنابعالی حتما در زمان روحانی در رفاه کامل بودید ! حتما ان وقت همه چیز گل وبلبل بود یک کم انصاف .
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
چرا اینقدر شما سطحی نگری هستید؟
هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اسمت را اشتباه نوشتی مولوی نه مولا
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دروغ است
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
آفرین حرف دل من رازدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
این بابا اصلا مشکل اساسی داره.
حبیبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تحریک آمیز تعریف داره، برو بیبین!
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
حرف حساب جواب نداره
عبد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ایت دیگه مغلطه نداره خب تحریک آمیز بوده که باعث آشوب شده دیگه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اگر کسی از دولت تعریف کنه هم مسلمانه وهم ایرانی وهر کی هم نقد کنه میشه کافر ودشمن خارجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما صحبتای مولوی عبدالحمید رو شنیده ای که این کامنت رو گذاشتی ؟
ssss
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دوست عزیز کدام گرانی کدام دزدی و اختلاس
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بار اولش نیست اینگونه سخنرانی میکنه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دوست من، از نظر بزرگان حوزه علمیه و ائمه جمعه محترم! حرف زدن و انتقاد از وضع نامطلوب معیشتی مردم، نیز اغتشاش بحساب میاد. پس فقط باید بگیم کشور گل و بلبله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
غصه نخور
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بله البته.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همیشه باید به این مشکلات بپردازیم ولی وقتی اوضاع اونقدر ملتهب میشهه که یه عده نادان به جان و مال مردم رحم نمیکنن چه ضرورتی برای حرفهای تفرقه افکنانه هست.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما حرف نزنی همه میگن لالی لا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
.. ‌ .کدام ‌اختلاس؟ کدام دزدی ؟آخه توآمریکامیگن دزدی
وفسادبیشتره ی
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
انتقاد و اعتراض باید باشه ولی نه با تخریب اموال عمومی و آسیب زدن به مردم و اموال آنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کدوم رانت کدوم فساد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
‌مثلا چه بکنند وچه بگن‌تو‌قانع‌می‌شی‌
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما یه سر به رسانه های داخلی بزنی می بینی که هم پیگیر
فسادد هستند و هم برنامه میسازن،،ایشالله که شما هم که از چیزی خبر داری رسواش کنی که همه کمک کنیم فاسد جایی نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دوست عزیزدرتمام سالیان بانقدوشکایت باتندی وخشونت رفتارکردن که وضع این شده وبدترهم میشه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ایشون درباره فساد و رانت خواری صحبت نکرده
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اشتباها منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
فعلا وقت ندارن به مشکلات رسیدگی کنن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
یه چند تا فساد و رانت خواری که در چند ماه اخیر اتفاق تفتاده رو میشه نام ببری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بنظرت کی اختلاس میکنه؟؟؟
طبق مبانی اعتقادی و مذهبی اهل سنت نافرمانی از حاکم ، خلاف شرع و حرام است . از مولوی عبدالحمید این سخنان تحریک آمیز تعجب آور است
این آقا هرکی میخواد باشه‌‌...
اگر تفکراتش بر تحریک مردم هست...بی برو برگرد برکنارش کنید
تعارف نداریم ...امنیت مردم خط قرمز نظامه
آقا فرمودند
سوال ، سخنان علم الهدی تحریک آمیز نیست ؟؟؟؟ چرا هرکس سخنش با مسولین یکی نیست ، تحریک آمیزە ؟؟؟؟
چرابایدعبدالحمیدحرفهایی بزبان بیآوردکه فرایندش نقض امنیت وبرهم زدن آرامش مردم شود،،آیا او درپیشگاه خداوندتبارک وتعالی که دیر نیست آن زمان ،زمان قیامت ،پاسخی دارد؟!@.
مولوی جلال الدین محمد بلخی هم روزگاری مردم را تحریک می کرد
خسته شدیم از مستند سازی خبرنگار فروغی واسلامی ذبیح پور اتو دستشون ندید خواهشن
این امام جمعه یک بار جمله ای گفته که به مذاق شما خوش نیامده و سخنان وی را تحریک آمیز خوانده اید!بعد سایر امامان جمعه(مانند علم الهدی و احمد خاتمی و ...) در شهرهای مختلف هر چه می خواهند می گویند و آتش به زخم مردم می زنند و چون نافی منافع شما نیست چیزی نمی گویید!
ژس با این اوضاع که ایشون میگن باید شعر آقای طالب زاده رو بخونیم که
----همه چی آرومه، تو به من دل بستی ...... -
اما گویا ایشون نه بهره ای از شنوایی برده و نه از بینایی برو بیرون داداش ببین چقدر ارومه که ار ترس پس میافتی
امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان ،بدان درصورت ناارامی واشوب فقط مردم تقاص ان راپس نمیدهند برخلاف وحدت ملی حرف زدن واب به اسیاب دشمن تادندان مسلح ریختن ،شماکه طلیعه دارمردمید هم دراخرت وهم دراین دنیا باید جوابگوباشید ان شاالله رب رحیم به همه ماعاقبت خیرعطا کند
جناب مسئول محترم به جای این حرفها درجهت رفع محرومیت ازمردم زاهدان تلاش کنید هم عزیز میشوید هم محبوب ملت بهترین راه مبارزه با دشمن به توصیه رهبری معزز خدمت کردن به مردم است چرا صورت مسئله را پاک میکنید.
یعنی اراذل رفته بودن نماز جمعه؟!
حرفشان کاملا درست بود.
یبار حاضر نشدین با مردم گفتگو کنید همش میگین دشمنان ارازل و اوباش ضد انقلابا جریانات خاص...یکم کلاه تونو بکشید بالاتر مردم و ببینید
همانطور که ساحت علمای عظام شیعه محترم هست برای علمای معظم سنی هم هست.به میراحمدی بگویید گستاخی نکند.
درود
در جمعه خونین زاهدان بیش از هشتاد نفر کشته شدند.....کسی چرا پیگری نکرد.....چرا هر اعتراض را به اغتشاشات ربط می دهید...
بله! ایشان باید مثل احمد خاتمی صحبت کند !
کلا مثل اینکه هیچ جا هیچ حرفی نباید زده بشه و باید خفه شد چون یه عده فرصت طلب وجود دارن
جالب هست. آن وقت ارازل و اوباش در نماز جمعه چه می کردند؟ نعوذبالله ارازل و اوباش که نماز جمعه نمی روند؟
اراذل اوباش اونهایی هستن که سه هفته پیش مردم زاهدان رو به خاک و خون کشیدن
اراذل اوباش اونهایی هستن که سه هفته پیش مردم زاهدان رو به خاک و خون کشیدن
انصافا حرف حقی گفت. چی گفت؟ گفت حق مردم آن است که به حرفاشون گوش بدین..هر چی خلاف نظر باشه میشه تحریک آمیز
تا کی میخاین به مردمی که به وضع موجود اعتراض دارند بگید ارازل اوباش .
از کی تا حالا اراذل و اوباش میرن نماز جمعه؟!
من که باور کردم مشکل از جناب مولوی بوده!
مامردم زاهدان پیرو سخنان مولوی هستیم
این مردم کجا هستند تا چیزی میشه از مردم و ملت مایه میزارند اصلا وجود خارجی دارند
استان محل زندگی ما هم آرام. است.
باید با اغتشاشگران برخورد جدی صورت گیرد.
جالبه ارازل نماز جمعه هم میرن
آقای عبدالحمید بار دیگر نشان داد که نمی‌توان به اهل تسنن زیر سلطه ایشان درخصوص ورود به پیکره نیروهای مسلح اعتماد کرد ...
همه چی آرومه ، من چقدر خوشبختم !!!!!!


آهنگی که آقایون میخوان به ما القا کنن این روزها ولی ایکاش تا دیر نشده درد این مردم و بفهمید
ای کاش
میتونی سکوت کنی
اگر آقای عبدالحمید در عربستان بود و همچین حرفایی رو میزد بلافاصله دستگیر و اعدام میشد شیخ نمرباقرالنمر اصلا کاری بر علیه حکومت عربستان انجام نداد دارش زدن،ولی عبدالحمید میاد مردم ساده زاهدانو تحریک میکنه حکومت چرا انقدر نرمش بخرج میده چرا مثل عربستان یا ترکیه یا بقیه کشور برخورد سخت نمیکنه،مرگ بر انگلیس خبیث و عواملش
می‌دونی چیه من نه به اینترنت کار دارم و نه بقول شما شبکه های معاند!!!!!!
هر وقت سطل های زباله سر جاهاشون بودند اون وقت شما درست میگی
من خطبه های ایشان را شنیدم کاملا منطقی بود
مگه دروغ میگه
آقای مولوی نظام برای شما احترام قائل میباشد ب شرطی ک شما هم قدر بدانید
بهتر هست که امامان جمعه مواظب گفتارشون باشند
سخنان ایشان تحریک آمیز نیست این عملکرد غلط دولت هست که باعث نارضایتی و اعتراضات شده است
جناب مولوی اگه اینجا اوضاع براتون خوب نیست تشریف ببرید افغانستان نزدیکتونه پیش مولویهای دیگه تا بهتون خوش بگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
فکر کنم کور وجدانی داری وطن مال همه اقشار و اقوام است
آقای وزیر اونها ارازل نبودن معترض بودن
عجب...از کی از حق مظلوم دفاع کردن وسخن حق گفتن شده حرف تحریک امیز..جناب وزیر
مولانا عبدالحمیدخط قرمزمااهل سنت هست
اگر محل آرامش و وحدت بود که در چمعه خونین این همه آدم را به گلوله نمی بستید. در ضمن اینایی که دیروز تجمع کردن اراذل و اوباش نبودن مطمئنا خانواده های کشته شدگان جمعه خونین بودن
آقای مولوی بهتره یه مقدار خودتو کنترل کنی.
اره وضعیت اقتصادی مردم ارومه خوبه بیعدالتی اصلا نیست دزدی اصلا نیست فساد اصلا نیست
اینهمه مماشات برای چیه ؟
فقط کارهای مسئولین تحریک آمیز نیست.
همه اختشاشات بعد از نماز جمعه مسجد مکی اتفاق افتاد و حدود صد نفر قربانی گرفت آقایان تحریک کننده کلاهتان را بالا بگذارید
همین که میگید اوضاع آرومه معلوم میشه که خرابتر از اون چیزیه که فکرش میکردید
پیامبر(ص)آمدن درمیان اعراب جاهلی وحدت ، برادری،صفا و صمیمیت ایجاد کردن، علمایی هم به اسم دین آمدن تخم نفاق و کینه و تفرقه کاشتن تا خودشان راحت مردم را بچاپن
چه حرف زوری زده مگه مردم شهرش کشته شدن باید پیگیر حقشون باشه مثل نماینده های مجلس ما که بیخیال از وضعیت کشور سکوت کردند خوبه آیا ....
با محصور کردن و محدود کردن و سرکوب کردن که آرامش نمی تونید برقرار کنید این رسم مردمداری نیست
مردم یکم آزادی داشتن اون رو هم فیلتر کردید
جای همه این حرفها جلوی گرانی گرانی گرانی گرانی گرانی گرانی افسارگسیخته رابگیریدامان ازوزرای ناکارامد
همه مردم این مملکت یا اغتشاش کرن ، یا تحریک کننده هستند ، یا گول خورده هستند و ...
اگر اوضاع همه شهر ها آرومه چرا فیلتر بر داشته نمیشود
مردم کمرشکن شدن از این گرانی اینجوری پیش بر آیند ایران جوانها بچه چی میشه
به نظرمیاد که همه تحریک کننده هستند جز خودتون
به نظر هر کسی بروفق مرادمسئولین صحبت نکند سخنانش تحریک آمیز است وجود بعضی مسئولین بی عرضه درهر مکان وهر مملکتی باعث ناآرامی وتحریک افکار عمومی است
من خودم اهل سنتم ولی چهل ساله که به ماهاشناسنامه نمیدن خب خیلی هامثل بنده بی هویت مانده اندتواستان بلوچستان
کاش مثل افغانستان بشید اونوقت قدر امنیت رو می دونید
هر کس حرف حق زد ارازل و اوباش هست
مولوی عبدالحمید از شما ها سوال کرد .جواب بدهید
هرکس مطابق میل و نظر شما صحبت نکنه و واقعیت را بگه حرفاش تحریک آمیز محسوب میشه. و احتمالا لیدر اغتشاش و معاند و ....
مگه چی گفته
الان برای شما همه چی خوبه چون دغدغه هیچی ندارین
همه مردم اغتشاشگرند فقط شما حرف حق میزنین
شماوحدت ونمازجمعه سرتون میشه؟
مولوی عبدالحمید صلح طلبی خودشو بارها نشون داده .و اگر نبود وحدتی هم نبود ! اول اوضاع رو نگاه کنید بعد بگید چرا حرف تحریک آمیز زده .
فشارهای اقتصادی که شما بر این ملت وارد نمودید هیچ دولت و حاکمانی بر مردمش وارد نکرده
میر احمدی جان اوضاع بدترازآنست که توی پیر مرد فکر می کنید
این مولوی از اول هم آتیش از زیر سر خودش بلند شد
93 انسان بی گناه کشته شد از جمله 13 کودک حتی صحبت نباید کرد..شرم نمیکنید..
مولوی عبدالحمید در قضیه ی تسلط طالبان و حمایت از گروه متحجر طالبان نشان داد که نمیشه بهش امیدی داشت
شما هر کی رو حرف بزنه متهم میکنید یه برچسببی بهش میزنید.
چیه واقعیت رو گفته شما سوختید
صدای غم آلود و غمگین آقای عبد الحمید خود گویای همه چیز است خدایا خودت به ما کمک کن
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها مرگ بر منافق و مرگ بر اغتشاشگر
متاسفانه الان دارن سنی هارو شیر میکنن که یه بردی تو این اوضاع بکنن اقای عبد الحمید ازخیلی وقت پیش درتلاش هست تا یه خوذی نشون بده.
جناب مولوی کوتاه بیایین دستتون برای همه رو شده
امام جمعه باید حرف مردم را بزنه دمت گرم مولوی بهت افتخار میکنم
می شه بگید بااین کاخ نشینی و کوخ نشینی دست درازی بیت المال فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی چه خاکی تو سرمان بریزیم
بله همه جا آرام هس اینترنت وصل کنی اگر آرام هس
نشد
من حرف های اور ا گوش کردم. کجاش تحریک آمیز بود؟ مگر هر هفته بعد از نماز در زاهدان تظاهرات انجام نمی گیره؟
توراست میگی بقیه همه دروغگو و دشمنن
کی درباره مشکلات کشور صحبت می کنید؟
بجای جواب محکوم میکنید جواب درست بدید
متاسفانه برخورد با مردم اصلا درست نیست
باید فورا از سمت امام جمعه عزل شده
عجب است روز محشر چ جوابی دارین
مگه اینگه ما هشتاد ملیون ایرانی مرده باشیم که یک عده تجزیه طلبی و فتنه انگیزی کنند
این آقا فکر کرده مولویه .ومردم شمس تبریزیند
من که کلا شک کردم دو تا کشور به اسم ایران داریم، ایرانی که تو رسانه ها میگن یه ایران دیگست، ما تو یه ایران دیگه زندگی میکنیم، فقط تو رو خدا انقد بخیل نباشید، آدرس بدید مام بیاییم اونجا
مزدوران آلبانی نشین هنوز امیدوارند .
ایران مال همه مردم ایران است همه حق اظهار نظر دارند
باید خدمت اقای عبدلحمید عرض کنم .ما اهل ولایتم صبر ما هم حدی داری لطفا در گفتار و کردار خودشان تجدید نظر کنید
مثل حسین فهمیده یاحججی باشیم براشون خوبه نه مثل فرزندانش توغرب
کار این واعظ زاهدانی همیشه ایجاد فتنه بوده...
کلا اعتراض رو اغتشاش مینامید.
چند وقت دیگه بچه ها همین اونور دنیا به همه ما میخندند
اگرر قرار باشد تریبون را محدود کنید چرا باید شخصی مانند حسن عباسیرا منع از تریبون نمیکنید
باآشوب وناامیدی همه چیز بدتر می‌شود
ما نبایدنبایدآب تو آسیاب دشمن بربزیم
مولوی عبدالحمید اگه دلش برا مردم سیستان میسوخت، آتش بیار معرکه نمیشد. چن روز پیش هم همین اتفاق در سیستان افتاد، پس مولوی باید میدونست نتیجه ی تحریک مردم چیه، آدم عاقل از یه سوراخ 2 بار رد نمیشه
‌فعلا گرانی پدر مردم را در آورده که اینگونه به کوچه وخیابان میریزند و اعت اض میکنند . گرانیها ایا اصلاحمیشود؟؟؟
همش میندازن تقصیر این و اون
خب اروم کنید این اوضاعو
مردم کار دارند قسط دارند زندگی دارند
پاتونو از روی سیم وردارین بابا
یعنی الان دقیقا علم الهدی صحبت‌های وحدت آفرین در خطبه ها میگن!؟
والا ما 44 ساله فقط می‌شنویم مخالف، معاند، دشمن، آشوبگر...
تحریک امیز??
خوب جوابشو بدین
کاش یه کم به حرف مردم هم گوش می دادید
آقای امام جمعه مواظب حرف زدنش باش
درود به شرفت مولوی
خدا خیرش بده
هرکی حرف میزنه یا اغتشاشگر . یا عوامل خارجی
این همه گرانی تورم بیکاری فساد اداری ربا بانکی بیکاری جوانان انحرافات اخلاقی آشغالدان گردی دنبال یک لقمه نان همه زاييده سیاست های غلط سیاستمداران است چرا مسئولیت کارهای خودرا نمی‌پذیرند
هرکی حرف میزنه یا اغتشاشگر . یا عوامل خارجی
همه چی آرومه
همه چی آرومه گل و بلبله
هرکی حرف میزنه یا اغتشاشگر . یا عوامل خارجی
خخخخ ۱۵۰ نفرتون قشنگه ..اون چیزی که مادیدیم ۸۰درصد جمعیت زاهدان بود
تمامی اختلاس گران باااااید مجازات اسلامی بشن یعنی دستشونو قطع کنید و مصادره کل امول
اتفاقا تمام صحبت های ایشان حرف خدا وبرگرفته از قران بود
این بابا چطوره میره امارات اینهمه تحویلش میگیرن مردم را ساده گیر آورده
خدا حفظش کند.
شما ضربه زدن به اموال عمومی، و آتیش زدن بانک ها و ماشین مردم و آمبولانس رو یک نوع اعتراض میدونی؟
حضرت مولانا شیخ الاسلام مولوی عبدالحمید حفظه الله تعالی خط قرمز ما ملت غیور و وطن دوست مرزدار بلوچستان و اهل سنت جهان است
از کی تا حالا ارازل و اوباش نماز جمعه میرند؟
مردم زاھدان بایدآرامش خودراحفظ کنند
جدیدا ارازل واوباش میرن نماز جمعه????
این جماعتی که دم از نارضایتی میزنن و شعار میدن و زن زندگی آزادی میخان برن یک هفته تو سوریه بچرخن آینده خواستشونو ببینند
دوست عزیز ،من تو محله پایین شهر هستم بعد از 25سال کار کردن یک متر خونه ندارم هیچ، هنوز تو اجاره آپارتمان موندم. تو اصلا می‌دونی شرمنده زن و بچه شدن یعنی چی
به من ربطی نداره فرمون این کشور دست کیه من فقط و فقط یک زندگی معمولی میخوام همین. الان این اسمش اقتشاشه ؟
همین که کشور آرام میشه یک عده روی اعصاب آن دسته از مردم راه میروند
همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
دوستان ثابت شد که محل در آمد و کسب کار مردم مبتنی بر اینترنت بواسطه افرادی که اصلا منافع خود و مصالح امنیتی رو رعایت نمی کنند قطع شده ....اگه امنیتی نباشه اینترنت و فضای مجازی چه فایده ای داره ....عراق و افغانستان در مقابل چشم ماست اما افسوس که گروهی درس عبرت نمیگیرند
درود بر نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران وطنم و
متاسفم ک مسئولین سیل اعتراضات رو حمله معاندین میخونن
جناب مولوی کمی بصیرت داشته باشین
یعنی گرفتاری و مشکلات ما جوانان و مردم که از آینده سیاه و تاریک این مملکت ناامید هستیم ،واسه مسئولین بی درد مملکت اهمیتی نداره
عبدالحمید باید پاسخگوی خونهای شهدای بلوچ باشد.
واقعا خجالت نمیکشین
به گمانم اگه یک مصاحبه بکنه وبگه حرفاش سهوی!!بوده دز تحریک میاد پایین!!!
اراذل و اوباش؟ واقعا خجالت آور است
منظورت از مردم دقیقا کیا هستند ؟؟؟؟؟
تو زاهدان فقط 150 نفر دستگیر کردین حتما هر 100 نفر یکی حساب کردین زدین مردم کشتین حالا میگین ارازل
اوضاع مملکت افتضاح وبدترم شده
مولوی عبدالحمیدچندین مرحله بخصوص در یکسال گذشته احساسات مردم بخصوص برداران اهل سنت را تحریک نموده.متاسفانه خدمات ارزنده آن عالم ربانی با این تحرکات زیر سوال است،!
شمای ک میگین نباید مولوی این صحبتارو میکرد حق مردم مظلوم رو کی میده
هرکی به خطاهای بزرگ شما ایرادبگیره واعتراض کنه ینی صحبتهای تحریک امیز زده ؟
همه چی آرومه ما چقد خوشبختیم....
جالبه که مامورین آمار چقدر دقیق افراد را میشمارند !
ایران وطنم پاره تن
همه ما زیر همین آسمون زندگی میکنیم
اما...
امنیت ایران رو با هیچی عوض نمی‌کنیم
شما حتی تحمل شنیدن حرف های این بنده خدا را ندارید
شیعیان دارن از این منطقه فرار میکنن چون به اسم وحدت، توی سرشون زدن
ازنظرشماهمه چیزآرومه؟
من یک فرد اهل تشيع هستم ولی از دیروز ارادت خاصی به‌ آقای مولوی عبدالحمید پیدا کردم
رسانه میلی دیگه
انشاالله که مسئولین مراقبت کنند
کی پاسخگوی این همه خون به ناحق ریخته شده هست.
از نظر امثال شماها هر کی از حق مردم دفاع کنه تحریک امیزه ؟!
آقای معاون امنیتی وزارت کشور چرا ا زخدا شرم نمیکنی
چرا اعتراض هم سو با دشمنان آقای عزیز چرا اعتراض تبدیل به اغتشاش میکنید آقای غزیز
توی عربستان، شهید نمر بخاطر صحبتهای الهی و منطقیشون، گردنش زده میشه ولی اینجا
خداوند دروغگو را لعنت کرده
مگه برای خواندن خطبه چیزی براش دیکته نکرده بودیدیدخوب براش بنویسید که انچه باب میل شما هست در خطبه بگوید
به نظراین مسئول هرکس حرف حق رانزند وحق مردم رانگویدبهتراست
اعتراض‌‌داشتن‌ونقد‌کاملا‌درست‌‌است‌‌وبجا‌
من نمی‌دونم ایجاد ناامنی می‌خواد وضعیت رو خوب کنه؟
من نمی‌دونم چی گفته ولی هرچی گفته حق بوده.
امام حسین ع تو کربلا میگه آزاده باشید اگر دین نداشتید ،
ما همه سرباز توایم خامنه‌ای جانم فدای رهبر عزیز م
کلا هرچی مطابق میل عالیجنابان نباشه اسمش اغتشاشه
مولانا حق و حقیقت را می گوید .
فعلا مثله کبک سرتونا کردید
خدا از همه چیز. بزرگ تر هست
مولانا عبدالحميد اسماعیل زهی شخص بااحترام ومدافع حقوق مردم مظلوم استان سیستان و بلوچستان است لطفا احترامش راحفظ کرده وسخنان این عالم بزرگ راتحریک ننامید
مولوی به دین اسلام اعتقاد زیادی دارد و با خود می‌گوید اگر امروز به مردم دروغ بگویم فردا جواب خدا را چگونه بدهم؟!
حرف حق تحریک آمیز میشه
کجای مملکت آرام است؟گرانی،فقر بیکاری
حرف های مثلا علمای شیعه هم تحریک آمیز است.
دوستانی که از گرانی حرف می‌زنند گویا نمیدانند که کشور تحریم است.
اگه کسی تعریف و تمجید حضرات بکنه میشه انقلابی و اگر ...
تظاهرات باشکوه امروز دربرلین و سایر شهرهای اروپایی و اکثر دانشگاه های کشور و شهرهای داخل کشور حماسه بزرگی بو درود برشرفشان
درود بر مولانا عبدالحمید
اقا این امام جمعه زاهدانو بفرستی بره مشهد جاش الم الهدی رو بفرستید زاهدان
خود زاهدانیا فرار میکنن
خنده ما از گریه غم انگیز ترست
تنها راه نجات مملکت اینه که مردم باور کنند مبارزه با فساد واقعیه
به
هشتاد نفر رو با گلوله جنگی کشتن هشتاد نفر
وزارت امنیت کشور مردم دیگر خسته شده اند
عجب واقعا !
هرکسی خلاف میل شما حرف زد میشه بده.
ما اهل کوفه نیستیم
همه چی ارومه،من وما که البته نه،شماهامسولین چه خوشبختین..
هرصحبتی که مولوی کرده حقیقته
ای آقا یا گوش همه ملت مخملیه یا شما از جمله افرادی هستید که خودتان را بخواب زده اید
مولوی عبدالحمید فقط در ظاهر نشون میده با شیعه ها متحد هست
واقعا برای این مولوی متاسفم
لعنت خدا بر دروغگو
چرااسم مولاناراالکی میگیرید
پس فلسفه امامان جماعت چیست
لعنت بر فتنه گر
امنیت خیلی خوبه از نیروهای امنیتی تشکر میکنم
ارذل اوباش در نمازجمعه چیکار دارن؟ ؟؟؟میشه بفرمائید
شرم بر دروغگویان
با آل علی هرکه در افتاد وافتاد
دریغ از یک عذر خواهی ساده
درود به روان پاک شهدای جمعه خونین زاهدان
بابا یه چیز جدید بگین،دنیا روز به روز داره پیشرفت میکنه،شما ولی
تحریک و فتنه گری با اعتراض منطقی برای رفع مشکلات ،دوادبیات متفاوت دارد
لطفاً اینترنت وصل کنین وبه فکر گرانی باشید کند مردم از فقر شکسته لطفاً یه کاری بکنین
لطفا به فکر گرانی تورم کمر شکن باشید دیگه مردم خسته شدن
جناب وزیر شما که صحبت از وحدت میکنید . آیا اون 100 نفر نماز گذار که در مصلی زاهدان شهید شد آیا پیگیری کردید اونها که اسلحه نداشتند فقط از روی احساسات چند نوجوان چنین قتل علمی صورت گرفت . متاسفم
دزدی و اختلاس و بی عدالتی و ظلم و استبداد را حذف کنید شاید بخشیده شوید
این ادم قبلا هم مواضع تفرقه افکنانه داشته ، پس باید در موردش یه فکری کرد
متاسفانه .برخی عوامل شیعه انگلیسی برخورد و رفتار مناسبی با مولوی نداشتن
آقای مولوی حرف.هق را زدن می‌گفت به مردم ایران رحم کنید
پس مسئولین مملکت چکارمیکنن
نماینده محترم خبرگان دیروز فرمودند این افراد (ارازل) بعلت شکم سیری دست به اعتصاب می رنند
سلام.هرکس حق بگه میشود تحریک آمیز .
از متن سایت شما اینطور برداشت میشه که اراذل و اوباش پای خطبه های امام جمعه میشینن!!!
پس این مامور هایی که شیشه. ماشین ها و میشکند کی هستن با لباس گارد ویژه
شما گفتید مردم هم باور کردند به همین سادگی
ایران آرومه، اونیکه میگه احتمالا ایران زندگی نمی کنید
خخخخخ
فقط توی صدا و سیما همه چی ارومه،جوان ها بیکار و بیمار ،پول ازدواج نیس،فقر و فلاکت . بعد شما مملکت رو گل و بلبل نشون بدین
مولوی عبدالحمید نباید حرفی بزند که نتواند جمع کنه اگر نمی‌تواند حرف نزدن بهتره
چه دومکراسی حاکمه تومملکت
اگر مشکلات را گفتن میشوند فتنه‌گر پس گفتگوی آزاد چی باید فقط پاچه خواری مسیولین را بکنند
از کی تا حالا ارازل و اوباش میرن نمازجمعه و پای صحبت های امام جمعه میشینن
سلام دشمنان رنگارنگ ملت ایران اگر دستشون برسه به کرد و بلوچ ، ترک و فارس ، سنی و شیعه رحم نمیکنند
فقط مجبوریم سکوت کنیم مگه راهی هم هست
یعنی شما می گویید مولوی مطابق خواست شما حرف بزند
آقای مولوی بهتره بیشتر از این احترام خودت رو پیش مردم و ملت ایران نبری
کسی که قبله ی حاجاتش به طرف آل سعود و وهابیت باشه بیشتر از این ازش توقع نداشته باشید
ما ملت ایران به این توجه داشته باشیم که سود نهایی از این اغتشاشات کی می برد.
کسی که حرف حق را بیان میکند نباید دست نشانده خطاب شود
اینطورکه معلومه تمام مردم ایران اغتشاشگرند واراذل واوباش.......
به نظرمن مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد عمل شده مشکل مردم را حل نماید
تحریک آمیز چیه
حرفهای ایشون تحریک کننده به آشوب است
شما اصلا اموال مردم براتون اهمیت داره....
کاش از متن صحبت های ایشان هم نقل میشد
جناب مولوی چرا مردم رو تحریک میکنید هنوز تازه اوضاع آرام شده
فریاد رَسی نیست
پاک کردن صورت راه حل مشکل مردم معترض نیست.
دمش گرم
سخنان جمعه گذشته آقای اعلم اهدا در نماز جمعه آیا تحریک آمیز نبووود!؟
اگر همه جا آرام است پس چرا واتساپ و اینستاگرام و تلگرام قطع است
مولوی هیچ چیز تحریک آمیزی نگفت
چقد جالب همه رومحکوم میکنید
چون خطبه هاباب دل شما نبودن میگین تحریک امیز.
هر حرفی موافق و مورد پسند شما نباشه تحریک آمیز به حساب میاد
مولوی را عشق است !!ناز نفست
اگه ایران اینترنشنال ملعون و جیره خور سعودی بزاره و یه عده جوان ها رو تحریک نکنه که به کشتنشون بده مملکت الحمدالله آرومه
شبانه روز چند بار اجازه داریم نفس بکشیم لطفا...
مشکلات رو خودشون ایجاد کردند و میکنند به چی بپردازند؟
چرا نمی خواهيد حرف ودل درد طرف مقابل را گوش کنید
اینترنت را باز کنید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
درایران هراتفاقی بیفته خاءنین ودشمنان زودانرا به حاکمیت ونظام برچسب می زنند
تورو خدا کمی واقع بین باشید
اقای مولوی ازت سوال دارم چرا به طالبان تبریک گفتی
خیلی جالب
سلام
فکر کنم اگر همین اقای میراحمدی وچندتا مثل ایشان از سیاست وقدرت کنار بروند هیچ مشکل ناامنی در کشور نداریم
چون کوچکترین تقاضای بحق مردم از نظر اینها اغتاش است
همیشه این مردم رو اینجور خر فرض کردین
هیچ چیز عادلانه نیست.
خدا ازت نگذره جناب مولوی
سلام
به عنوان یک شیعه عرض می کنم جناب مولوی بار ها علنا و با تاکید حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام و اعلان کرده اند . مشکل با کسانی است که از صحبت های دلسوزانه ایشان سوء استفاده می کنند
محتوی خطبه ها چی بوده که تحریک امیزه
یعنی ارازل و اوباش رفته بودن نماز جمعه، یا نماز گزاران رو ارازل و اوباش می نامید؟
یاد شب های عید نوروز افتادم که پدر و مادرا می گفتن جلوی مهمان بدون اجازه ما صحبت نکنید
حالا شده احوالات این آقایون هرکس بدون اجازه و میل اینا صحبت کنه میشه معاند و تحریک آمیز
همین امروز مشهد شلوغ بود
ارامش فقط در صداسیما ایران هست و بس
آفرین
جوانی به کام ما خیلی سخت هست سر کار هستم و خرج به دخل نمیخوره ،
در شهر ما خبری نیست رسانه های اوباش الکی غوغا میکنند
اگرمی خواهیدمردم راارام کنیدبه معیشت مردم سرروسامان بدهید
آقای مولوی عربستان دوست خوبی نیست.
کاش شاهد ارامش کشور و رونق اقتصادی باشیم هر چه سریعتر انشالا
خودتان خوب می دانید که مردم چه می خواهند
امام جمعه محترم باید مراقب صحبت خود باشد
ایشان و همه علمای شیعه باید وحدت آفرین باشد
همه چی ارومه من چقدر خوشبختم
صحبت های خاتمی نماز جمعه ی تهران تحریک امیز نیست ؟
گرانی.فقر. دزدی. تورم. اختلاس .اقتصاد داغون.
واقعا درباره ی متنی که می نویسید دقت کافی دارید.
در شگفتم که چرا یه شخصی که مواضع درستی نسبت به حاکمیت ندارد ، امام جمعه است
اقای معاون فلان اصلا میفهمی چی میگی
درود بر مولوی عبدالحمید.
حقیقت را گفته.
اینجا ایرانه دولت هرکاری دوست داره می کنه
هیج موقع مولانا صاحب سخنان تحریک آمیز نمیزنند
میشه بگید کجا تحریک آمیز بوده
حالا صحبتهای ایشون ‌‌چی بوده
این روزها دشمن ازهرفرصتی استفاده می کنه تا ارامش مردم و کشوررا به هم بزند.
تو که راس میگی...
همون ۱۵۰نفر هم دانش اموزا هستن اینستا ندارن
آقای عبدالحمید، ازشما بهتراز این انتظار بود@!@@
این آقا از آب گل آلود میخواد ماهی بگیره
مولانا هرگز دروغ نمیگه
حرف های درستی زده و با این صحبتهاش در دل مردم بیشتر جا گرفتند
مگرمشکلات باآتش زدن آمبولانس حل میشود؟؟خواب دیدیدبابا
مطالبه و دیدن روند رسیدگی به خواست به حق مردم و نیز مبارزه با رانت و فساد خواسته من هم هست. اما هرگز در زمین دشمن بازی نخواهم کرد.
بخاطر همین که اسم مردم رو میزارید اغتشاشگر
دنبال تجزیه ایران هستن
درست و دقیق به نکته اساسی اشاره کرده.
واقعیت رو گفتی آقای مولوی. درود بر شما
من وام 3ملیونی 57 ملیون دارم پرداخت میکنم مثلا اگر از شما اعتراض کنم میشم اغتشاش گر بخدا من کشورم دوست دارم
چند ماه میخوان. چند غاز به حقوق له شدگان(کارمندان)اضاف بشه ..برای تصویب تا سازمان ملل و شورای امنیت هم بردنش و آخر سر هم خبری نشد؟چرا مسولین به وعده هایی که توانایی عمل کردن ندارند اذعان می کنند که باعث تورم وگرونی بیشترمیشن و مردم بیچاره روز به روز بدبختر میکنن...هرکس حرف حق بزنه هم ضد انقلاب و ضد ولایت میشه

چرا مسولین به وعده
دروغ گناه کبیره است
همه چی ارومه تو کنارم هستی .وای چه آرامشی
متأسف هستیم در نمازجمعه که باید محل وحدت و آرامش مردم باشد، این سخنان مطرح شده
آروم باشه شکر
این که گفته همه ما تو اتفاقات از بالا به پایین مسئولیم مخصوصا مسئول های رده بالا این تحریک آمیزه برید زندگی پیامبر و ائمه رو بخونید ببینید کی بودن و چطور از مردم عذز خواهی میکردند و برای مردم گریه می کردند
حرف حساب میشه تحریک
خودتون درست کنید
جالبه ایشون راست میگن حتمافرداصبح اینترنت وصل میشه
ارازل واوباش وبی هویت ها هستند که در جلوی حق بی‌تابی میکنند =
متاسفانه مولوی عبدالحمید خاطی با سوءاستفاده از رافت اسلامی نظام برای نظام هزینه تراشی می کند ملت خواهان برخورد قاطع قوه قضائیه ودستگاه های امنیتی با امثال این مردک خائن هستند
به گوری چشم دشمنان ایران اسلامی ' هر روز کشوربه سمت آرامش پیش می‌رود.
احتمالا صدا و سیما و رسانه ها باید می گفتند ۱۵۰۰۰۰ هزار نفر اومدن زاهدان ولی اشتباه کردن گفتن ۱۵۰ نفر فیلم ها منتشر شده خیلی خیلی بیشتر بود
مگر ارازل و اوباش هم نماز جمعه میروند.
که بعد از خطبه دست بکار شدند؟؟؟
امروز سی ام مهر هست اینقدر وضعیت خرابه حقوق بازنشستگان کشوری را واریز نکرده بعد میگن همه چیز آرومه
خداروشکر کشور گل وبلبل بدون کوچکترین مشکل
وزیر کشور اگر حرفهایش واقعیت داشت اینترنت راقطع نمیکردید
معنی اغتشاش وجوآرام وامنیت راهم فهمیدیم.
دروغ دروغ و دروغ
لطفا به داد مردم برسید اینها همه از بیکاری نداریه
با هر شخص و گروهی که بخوان موجب تشویش اذهان عمومی بشن باید برخورد بشه تا زمینه‌ای برای این‌جور لفاظی‌ها وجود نداشته باشه
درود به شرف عبدالحمید
حمله به پادگان ها با تظاهرات مسالمت آمیز فرق دارد آقای عبدالحمید!
هر که با آل در افتاد ور افتاد
دیگر صبر مردم در مقابل آشوبگران وطنفروش به سر رسیده است
همه چیز آروم ما چقدر خوشبختم!(((
مگر در کشورهای دیگر گرانی و اختلاس و.... نیست
شما که راست میگی.برای ۱۵۰ نفر اینترنت ۸۰ میلیونو قطع کردین
بس نیست؟
اره بابا همه چیز آرومه
این هفته لیگ برتر فوتبال ایران رکورد حضور تماشاگران رو در جهان شکست
صفر تماشاگر!
اگه این اسمش امنیت نیست پس چیه
همه‌چیز اروم‌ ما چقدر خوشبختیم
فقط وحدت ایرانی
هیچ ایرانی ناامنی را نمیپذیرد
شما اگه حرف مردم را بشنوین هیچکس نمیخوهد مملکتش شلوغ بشه
هی این برا از دور خارج کردن رقیب آمار غیر واقع در رابطه با فساد انتشاربدین حالا جمش کنید
همه جا ارومه بخاطر همین اینترنت
خدا پشت و پناه انسانی که طرفدار مظلومان است
اون ۹۲هزار ملیارد چی شد
مولانا جز حقیقت چیزی نگفتند
دقیقا همینطوره
مولوی عبدالحمید بار اولش نیست...
همیشه وحدت بین اقشار ملت از هر دین و مذهب و قومی برای پیشرفت کشور عزیزمان و باعث همدلی برادری و همکاری و تعاون می‌باشد که دشمنان اسلام و ایران بدنبال بزنم زدن این وحدت هستند لذا همه مردم و مسئولین باید مواظب حرف و حدیث خود باشند تا به وحدت ملت خللی وارد نشود
هیچ وقت
همچی آروم ما چقدر بد بختیم
متاسفام
چرا اینقدر حق مردم باید خورده بشه
ما اهل اصفهانیم حامی بلوچستانیم قوم بلوچ و کرد اصل اریائی هستند
قطع کردن اینترنت برای اینکه عده ای کم یا زیاد اعتراض می کنند مانند آن است که چون تعدادی با چاقو به مردم حمله کرده اند تمام چاقوها را از دسترس مردم جمع کنند
شمام که فقط هر نظری که براتون سود داره پخش میکنید
مشکلات مردم روز بروز افزون تر میشه واگر قرارباشه هیچکس حرفی نزنه وضع بدتر میشه
کاشکی سخنان مولانا عبدالحمید را هم پخش می کردند تا ملت عزیز ایران خودش قضاوت می کرد که آیا تحریک آمیز بوده‌اند یا نه ؟؟
نمازجمعه که باید محل وحدت و آرامش مردم باشد؟
ما مردم کوچه و بازار امنیت میخواهیم
متاسفم
جناب عبدالحمید مردی بسیار باشرف و نجیب هست ..
چه به سر لر وکرد ترک ومردم آوردید
حرف حق تلخه!!! اگه از شما تعریف می‌کرد خوب آدمی بود ولی حالا که حق را گفته بد شده
تو شهر ما همه چی ارومه اینترنت هم داریم کوری چشم دشمن
مامیگیم زدیم شماهم بگیدزده!!!!!
درست میشه
خدایا کجایی..
این قضیه مهسا ودیگر اعتراضات همه برمی‌گردد به گرانی ها ومشکلات اقتصادی
لااکراه فی الدین.......
هرکی برخلاف میل اینا حرف بزنه میشه اراذل ، اوباش ، اغتشاشگر
اگر واقعاً اعتراض نیست و همه ج در امن و امان است
سلام. این آقا طرفدار ولایت فقیه نیست.دو سال پیش هم گفته بود دولت رئیسی آخرین امید جمهوری اسلامی است!
واقعا جای تاسف دارد امام جمعه اب در اسیاب دشمن بریزد
هرچی مولانا میگه درسته
آقایون..خانومهای محترم لطفاً طوری حرف نزنید که انگارفقط مشکلات مطعلق به کشورماست.
یک هشتم ایران اهل سنت هست
دیگه دارن رو مخ مردم راه میرن
مینویسند اروم بخونید نااروم
خخخخخع من فقط خندم میگیره به بعضی حرفا
با اغتشاش اوضاع مردم بهتر میشه یابدتر چرا آب به آسیاب دشمن می‌ریزید
جناب مولوی نظم وامنیت کشور راباخطبه های تحریک آمیز برهم نزن
ما خیلی خوبیم.
درود بر اقای مولوی
همع جای دنیا،شلوغ میشودهمین الان فرانسه نمونه اش هست
جناب سردار میر احمدی، چرا پاسخ منطقی و درست به درخواست های مردم بلوچستان نمی‌دهید؟؟
خاک تو سرم که به رئیسی رای دادم
مردانگی و راستگویی توی خون اهل سنت بوده و هست!
دمتون گرم!
دم مولوی گرم
این هم نیز بگذرد. اللهم عجل لویلک الفرج
مولوی عبدالحمید بزرگ مرد تنها کسیه که بفکر مردم هست
خطبه هاش هفته به هفته فرق می کنه ...
اگر همه چی آرومه پس چرا اینترنت قطع هست!!!؟؟؟؟
الله تعالی ظالمان را نابود کند انشاالله آمین
این عبدالحمید کلا مخالف جمهوری اسلامیه
ساندیس داریم ساندیییییییییسسسس
جای تاسف
با سلام الان موقع این طور صحبت کردن نیست مواظب باشید که ایران عزیز مثل عراق و سوریه نشود
درایران زندگی مبکنیم جیگرطلا
همه میدونن آقای عبدالحمید کاملاواقعیت روگفتن
یک میگه دوست یا سی صد نفر
بعد فرمانده نیروی انتظامی میگه
2000 مجروح نیروی انتظامی
داریم .....
از اونطرف نت 50 روزه قطع
شده بعد میگن امنیت داریم
این سی صد نفر کجا یاد گرفتن
که 2000 نیروی آموزش دیده
رو مجروح کردن ....
واقعا جای تفکر داره این همه
ضد نقیض ......
خوبه
نه دیگه نشد
خدایش این کجا زندگی می کنه
لااکراه فی الدین........
محل ماهم آرومه .فقط همه شعارمیدن
جانم فدای رهبر
سلام ایران بحرین نخواهد شد جناب مولوی
درود بر شیخ الاسلام
یعنی هر کی مخالف شما باشه اشتباه میکنه
آقای مولوی عبدالحمید سال های سال، آرام و متین رفتار نمود و از رهبری و نظام دفاع کرد، حالا بنده خدا آمده و واقعیت جمعه خونین زاهدان را بیان کرده و خواستار مجازات عوامل کشتار مردم مومن شده است، می گوید سخنان ایسان تحریک آمیز بوده است؟
همه چی ارومه دشمن هم نقشه کشیده موفق هم نمیشه
میگم شما بیشتر از 150 بلد نیستید بشمارید هر که میاد در مورد این اتفاقات نظر میده تو هر شهری که میگه 150 نفر بعد آمار زخمی های نیرو انتظامی و بسیج میاد 850 نفر یعنی واقعا این 150 نفرها اینقدر قوی هستن،
مولوی بخدا بلد نیست صحبت کنه
اینترنت قطعه چطور نظر میدی !!!!بعضیا. واقعا که
همه چی ارومه واینترنت را قطع کردید
همه چی ارومه اینترنت نداریم
اگه گوشهایتان به شنیدن حرف حق عادت میکرد الان انقدر هرج و مرج در کشور نبود
تحریک آمیز؟!!!یعنی حتی حق اعتراض نسبت به خونهای ریخته شده راهم کسی ندارد؟!
آقای عبدالحمید...مراقب باشید اگر کشورت تکه پاره شود
راه رهایی ازاین آشوبات استعانت ازرهبری وگوش به فرمان بودنه
اگه همه چی خوب واروم وگل وبلبله پس اینترنت واسه خنده قطعه؟
کلی آدم را تو زاهدان قتل عام و شهید کردید یک نفر از شما نباید بپرسد به کدامین گناه
چرا ملت و تحریک میکنید آ
ای کاش ائمه ی جمعه،چه اهل تشیع و چه جناب عبدالحمید، می فهمیدند،ایران به امنیت و آرامش نیاز دارد و هرکسی که به شلوغی و اغتشاش دامن بزنه، نه مسلمانه و نه ایرانی و فقط خائن ومنافقه..والسلام
کشتار زاهدانیها هم دروغه؟
سلام آقای مولوی عبدالحمید شما که اینقدر دلسوز مردم هستید به کشورهای عربی رو هم بگوید حق شیعی رو هم بدند
اصلا در این مملکت مشگلی نیست
نظر منم همینه
ایشان عالم اهل سنت هستن وطبق قانون اساسی میتوانند خطبه را خطاب اجرا کنندولی متاسفانه رعایت عدالت ودوستی مذاهب ابراهیمی یک حرف بیشتر نیست وشعاره در تمام ممالک اسلامی آزادی بیان فقط برای اکثریت هست واقلیت نابود است
اگه حق طلبی مردم، معنیش اغتشاشه، پس اغتشاش معنیش چیه
همه اشتباه میگویند فقط مسئولین ما راست ودرست هستند
با سلام من میخوام به عنوان یک تحصیل کرده یک حرف حق به مسولین کشورم بگم و هیچ وقت مدافع ناامنی نیستم و نخواهم بود اما مسولین چرا از این اعتراضات مردم که اکثرا ازمردم این جامعه وکشور هستن ومطالبات دارند چرا دولت هیچ گوش شنوایی به مردم نداره
ما کاری با مولانا جلال الدین مولوی نداریم
معنی آزادی رو هم فهمیدیم
واکنش چیه ؟جواب مولوی را بدهید
اگر کمی به جریانات اخیر و هم سو بودن آن با شبکه های کشور های بیگانه دقت کنید و این که خود آنها در تحریم این مردم بیگناه دست دارند متوجه می‌شویم دل آنها برای سرمایه انسانی ما نمی سوزد بلکه خواهان منابع ما هستند ولی زهی خیال باطل... التماس تفکر
مسئول همه ی این ها خود شما هستی که نتوانستی آرامش در خود اهل سنت ایجاد کنی ،ظاهرا شما عوام فریبی میکنی
مولوی عبدالحمید درایت مولوی عبدالعزیز را ندارد
مرحوم دهخدا کم میاوره در مورد واژه های که به هموطنان لقب میدهیم ..وبه جای این کلمات و با عقلا انیت ودرایت ریشه یاب امور باشیم تا هر روز بگردیم واژه ای پیدا کنیم
واقعا که ؟!
مملکت به این خوبی ما که مشکل نداریم توی آمریکا و انگلیس پر مشکله
با حفظ وحدت بایستی معیشت مردم و یارانه ماهانه را بیشتر کنند.
رفراندم
مگه چند نفر تو نماز جمعه شرکت میکنن که ۱۵۰ نفرشون اراذل و اوباش هستن؟؟؟
اگه قبلا یه مقدار بیشتر مردم رو درک می کردید الان هم به برجام نزدیکتر بودیم هم اعتراضی شکل نمی گرفت مردم خشمگین و درمانده برای معاش خودشون هستند
کشور عزیزم تا ابد پرافتخارو سربلند....✌✌✌
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
تو به من گفتی، منم باور کردم
صدا سیما ایران همه چی و همه جا گل بلبل هست .اینترنت هم مشکل فنی داره.اونا دارن دروغ میگن
همه چی آرومه من چقد خوشحالم.. ولی حیف...
فقط در شبکه‌های ماهواره‌ای همه چیز نا آرامه
زیاد ماهواره نگاه نکن
محو و جذب ماهواره نشو
همین آقا بره تو یه کشور عربی تحریک آمیز صحبت کنه بعد شکر میکنه که داخل ایران زندگی میکنه
متاسفم برای معاونت امنیتی کشور
امروز عصر تو تهران از چهارراه سازمان اب در بزرگراه شهیداشرفی اصفهانی تا سه راه مرزداران یک خانم روسری را درآورده بود وهمه بهش میخندیدند .واقعاً این شیرین عقلها خیال میکنند با درآوردن روسری خود میتوانند کشوری به این بزرگی را تجزیه کنند
وای بر شما
تحریک در بند یک ماده ی 43 قانون مجازات اسلامی یکی از مصادیق معاونت در جرم است. در حقوق ایران تحریک به ارتکاب جرم یک وصف مجرمانه است
شکر خدا اینبار هم نقشه دشمنان بی نتیجه نقش بر آب شد
کاش همه امام جمعه ها مثل ایشون بودن
جناب مولوی عبدالحمید با تمام مشکلات شهر زاهدان تا حالا سکوت کردن و مردمی که ناراحت بودن
خیلی خیلی جالبه براي معترضان وزارت کشور اجازه استفاده از عدد ۱۵۰ بیشتر را نداره
با سلام چند سال پیش در غائله مشهد شورای امنیت ملی نامه ای را نوشتن به چه شخصی در مشهد و ایشان جواب داد من در سبزوار بودم و در مشهد نبودم یه مثال است که میگه حرف از دهان بر آمد گرد از جهان بر امد
ای کاش برای دروغگویی هم جرم انگاری میشد
انشالله مولوی عبدالحمید با سرورش عمر محشور بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان