بازدید 8271
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۷ مهر/ تزریق ۳۲۶ دوز واکسن در شبانه روز اخیر!

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 19 October 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۹۹۱ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۳۲ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۹۲ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۵ دوز واکسن در ایران که ۳۲۶ دوز آن در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۶۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۳۵۵ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۳۱ تن رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۲۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۳۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۱۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
یک یارانه تشویقی برای دوز چهارم زدگان اعلام کنید بعد بیایید نتیجه اش را ببینید. منتهی اطلاعات را از سامانه ای که داره در میدان اطلاعات واکسن شده را ثبت می کنه بگیرید نه از نهاد دیگری
3
سازمان بهداشت جهانی که برای کمک به کشورهای بدبخت بیچاره تاسیس شده وداروهایی با حداقل استاندارد راهم تایید میکند (مثل واکسنهای هندی) هیچیک ازواکسنهای اختراعی حضرات را تایید نکرده.اونوقت انتظاردارید مردم بروند این واکسنها را تزریق کنند؟اکنون واکسنها معتبر بصورت نامحدود دربازارهای جهانی قابل دسترسی است بهتراست مسئولان غیرمسئول وزارت بهداشت دست ازعنادولجبازی برداشته واجازه واردات واکسنهای معتبر که برای واریانتهای جدیدهم متناسب سازی شده اند رابدهند. خوبه که وقایع یکماه اخیرباعث شده برخی بزرگان خودمعترف شوند که مردم عصبانیند پس عصبانیترشان نکنید.
3
3
دیگه کسی نمیاد نظر بده. من نظر میدم و مثل همیشه از کادر درمان و زحمتکش تشکر می کنم. قدردان زحمات شما هستیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل