بازدید 11123
نوروزی: دبیر برای حفظ میز ریاست هرکاری می‌کند

اتهام مهندسی انتخابات در فدراسیون کشتی توسط دبیر

کد خبر: ۱۱۴۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 19 October 2022

مشاور علیرضا دبیر و دارنده نشان طلای المپیک 2012 لندن به انتقاد تند و تیز از رئیس فدراسیون کشتی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بهمن‌ماه سال 1399 بود که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی امید نوروزی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

حالا مشاور شیرازی دبیر به انتقاد از رئیس فدراسیون پرداخت و دبیر را متهم به تخلف در انتخابات هیأت کشتی استان فارس و مهندسی آن کرد. نوروزی به برکناری رؤسای هیأت‌های کشتی مازندران، البرز و تهران هم اشاره داشت و تأکید کرد رئیس فدراسیون به چینش مهره‌های خود مشغول است.

امید نوروزی با اشاره به مهندسی انتخابات هیأت کشتی استان فارس اظهار داشت: سناریوی جدیدی بود که دبیر بعد از حذف [عسکری] محمدیان، [حمید] یاری و [عبدالله] عزیزی دنبالش بود. او با چیدمان هیئت کشتی فارس به دنبال این بود که نفر مورد نظرش رأی بیاورد، اما اعضای مجمع به خاطر لابی دبیر به او رأی ندادند و نیمی از اعضا، مجمع را ترک کردند.

اتهام مهندسی انتخابات در فدراسیون کشتی توسط دبیر

وی ادامه داد: به خاطر تخلفات دبیر در برگزاری مجمع و لیستی که داده بود اعضا حاضر به حضور در مجمع نشدند. جالب است که بعد از امتناع اعضای مجمع از حضور در انتخابات، دبیر و مسئول دفترش، تهدیدشان کردند که باید برگردند و اگر برنگردند عواقب بدی برای آنها خواهد داشت.

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: واقعاً این اتفاقات جای تأسف دارد و برای او متأسفم که برای چسبیدن به میز ریاست دست به هر کاری می‌زند. دبیر برای این تخلفات باید در بازرسی کل کشور و بازرسی استان پاسخگو باشد. جامعه کشتی اجازه این گستاخی را به او نخواهد داد و تا انتها این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر