بازدید 2522

شانس ۲ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست

به این ترتیب امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبان خود می‌روند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 18 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا مختاری و علی اکبر یوسفی امشب برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها به میدان رفتند و با شکست رقیبان خود راهی دیدار رده‌بندی شدند تا امشب (سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز به میدان بروند.

محمدرضا مختاری نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در گروه بازنده‌ها، برابر امانوئل کاسترو از مکزیک با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل آکیلبک تالانتبکوف از قرقیزستان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نائو کوزاکا از ژاپن می‌رود.

مختاری پیش از این در دور مقدماتی وزن ۷۷ کیلوگرم که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، در مبارزه نخست با نتیجه یک بر یک مغلوب مالخاس آمویان دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و با توجه به فینالیست شدن حریف ارمنی، به گروه بازنده‌ها رفت.

هم‌چنین علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان نیز در گروه بازنده‌ها مقابل مارین نیشیمورا از ژاپن در حالی که ۴ بر صفر پیش بود، با ضربه فنی به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود از آذربایجان می‌رود.

یوسفی روز گذشته، در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد، اما در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نمایشی دور از انتظار با نتیجه ۷ بر یک مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و با توجه به فینالیست شدن کشتی‌گیر اوکراین، راهی گروه بازنده‌ها شد.

پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست بودند که با شکست رقیبان خود راهی دیدار فینال شدند.

ابوالفضل چوبانی نیز در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به این ترتیب امشب (سه‌شنبه) و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبان خود می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل