بازدید 2687

کندوان و هراز پنجشنبه و جمعه یکطرفه می‌شود

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۲ مهرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 13 October 2022
 
به گزارش تابناک، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی این استان از تا روز جمعه گفت که جاده کندوان و هراز طی امروز و فردا و در ساعات بعدازظهر یکطرفه می‌شود.
 
سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشـت: تردد خودروها در محور کندوان امروز پنجشنبه از سمت مرزن آباد به کرج و جاده هراز نیز فردا در ساعت بعدازظهر از سمت رودهن به آمل به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
 
 
 
 
وی وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی کندوان، آزاد راه تهران  شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و گفت که محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
 
وی اظهار داشت: تردد خودروها در محور بهشهر به نکا از ۱۷ تا ۲۷ مهرماه جاری به صورت ۲۴ ساعته به‌ علت اجرای عملیات بهسازی و تعمیر و مرمت آبرو آسیابسر، از کیلومتر ۴۰۰+۱۸ تا ۵۰۰+۱۸، همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
 
وی محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد.
 
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ تا ۲۳ مهرماه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
محور کندوان:
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ تا ۲۱ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 
 
محور هراز:
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۲ مهرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.
 
تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ همین ماه از محور هراز ممنوع است.
 
اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر