بازدید 9651

جزئیات بازداشت ۱۰ نفر از عوامل شعارنویسی

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، ۱۰ نفر از این عوامل فریب خورده را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 13 October 2022

به گزارش تابناک، روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی درباره تحرکات اخیر برخی فریب‌خوردگان در استان خراسان جنوبی اعلام کرد : در پی حضور مقتدرانه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در صحنه و محکومیت اغتشاشات اخیر، پروژه میدانی آشوبگران و عوامل نفوذی دشمن در کف خیابان به شکست انجامیده و آرامش و امنیت به سطح کشور و استان بازگشته است؛ اما در این بین تعدادی از عناصر فریب خورده و ذبون دشمن، به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه و توزیع شب‌نامه روی آورده اند تا به خیالشان از این طریق امنیت روانی مردم را مخدوش کنند.

در این راستا پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، ۱۰ نفر از این عوامل فریب خورده را شناسایی و دستگیر کردند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان جنوبی در عدم همراهی با آشوبگران، به عوامل نفوذی و فریب خورده در تداوم این روند هشدار داده و از مردم فهیم و بصیر استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی، شعارنویسی، توزیع شب نامه و ... گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ و شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۰۴۱۱۱۴ با ما درمیان بگذارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان