بازدید 77236
سه هزار و صد و چهل و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر کشور: اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ها را زده‌اند؟ /عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در فضای مجازی کسی دین‌دار نمی‌شود/علم الهدی: بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود/رمزگشایی کاظم صدیقی از ماجرای دانشگاه شریف: از هیات دانشگاه انتقام گرفتند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: نباید اجازه داد انگلیسی‌ها برای ما تعیین تکلیف کنند؛ آن هم در موضوعاتی مانند حجاب / یک نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره مهسا امینی هنوز تکمیل نشده و نمی‌دانم صحبت‌های رئیسی بر چه اساسی بوده / سردار اشتری: در حوادث اخیر، پلیس از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرد؛ البته غیر از دفاع از مقر و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ 07 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر کشور: اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ها را زده‌اند؟
احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان، این روزها در حالی که خودشان در موضع ضعف قرار دارند، به دنبال ایجاد مشکل برای مردم ایران هستند، زیرا باید در برابر مطالبات بحق ملت ایران کوتاه بیایند و خواسته جمهوری اسلامی را بپذیرند. وی با اشاره به اینکه این ناآرامی ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم، چون از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد. وزیر کشور اذعان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم. وی با اشاره به حوادث اخیر شهر زاهدان، خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که چرا اغتشاشگران اموال و مغازه های مردم را آتش زدند و چرا به آمبولانس ها حمله می کنید؟ وحیدی اظهار داشت: اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ها را زده اند، دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیز فروگذار نمی کند. وی با تاکید بر اینکه مسئولیت ما ایجاد و حفظ آرامش مردم است، افزود: دشمنان دلشان به حال بلوچ، سیستانی شیعه و سنی نسوخته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در فضای مجازی کسی دین‌دار نمی‌شود
حسن بنیانیان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جوانان و نوجوانان ما با داشتن ریشه محکم حاصل از شعائر دینی، سرمایه فرهنگی محسوب می‌شوند و اگر بازتولید نشوند از بین می‌روند. وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی کسی دین‌دار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های فضای مجازی و خروج از موضع انفعال است؛ نهادهای اصلی گذشته ما باید احیا و به‌روز شوند.

نماینده مجلس: نباید اجازه داد انگلیسی‌ها برای ما تعیین تکلیف کنند؛ آن هم در موضوعاتی مانند حجاب
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: چهره‌ها و فرهیختگان نباید اجازه دهند، پولی نژادهایی مانند مسیح علی‌نژاد راه رضاخان را ادامه دهند و انگلیسی‌هایی که نمی‌خواهند مردم ایران تاریخ یکصد ساله خود را بدانند، برای ما تعیین تکلیف کنند؛ آن هم در موضوعاتی مانند حجاب که هیچ اجبار و محدودیتی در کشور ما ندارد و رشد کشور در حوزه علم و فناوری و دستیابی به مرزهای دانش مهمترین عامل دشمنی دشمنان با ایران است.

عضو مجلس خبرگان: در انگلستان ۱۰ هزار تن قبول کرده‌اند حیوان هستند
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.وی گفت: دقیقاً این روزها همان روز است که امام بزرگوارمان پیش‌بینی کرده بود؛ کسانی که مادیات دنیا آن‌ها را فرا گرفته است؛ کسانی که بدترین ظلم‌ها را در دنیا انجام می‌دهند و رحم انسانیت ندارند. کسانی که خوی حیوانی گرفته‌اند. به طور مثال در انگلستان بیش از 10 هزار نفر هستند که قبول کرده‌اند حیوان هستند و به گردن آن‌ها قلاده آویزان می‌کنند. به غیر از این موارد بسیاری از نفرات در دنیا ظاهراً انسان هستند ولی خوی حیوانی و وحشی‌گری دارند.

علم الهدی:بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: اگر بی‌حجابی رایج شد، در نتیجه بی‌حجابی، فساد اخلاقی، گرایش‌های جنسی و آزادی‌های ولنگار و شیطانی باعث می‌شود تا جوانی که باید مجاهد، ایثارگر و در مسیر اسلام باشد، تبدیل به یک انسان بی بند و بار شود. بی‌حجابی جریانی است که دشمن آن را شناخته، از صدسال قبل تاکنون برای آن برنامه‌ریزی کرده و هر جا خواسته در برابر اسلام قد علم کند، از بی‌حجابی و ترویج فساد استفاده کرده تا نظام اسلام در یک نقطه عالم کمر بشکند.

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از اطلاع‌رسانی پلیس در مرگ مهسا امینی
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرده و گفتند: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند. ایشان با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانسته و افزودند: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد. آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا گردد. ایشان به مرگ خانم امینی اشاره و بیان کردند: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود. وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.

یک نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره مهسا امینی هنوز تکمیل نشده و نمی‌دانم صحبت‌های رئیسی بر چه اساسی بوده
علی حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی و شوراها مجلس گفت: من اطلاع ندارم که صحبت آقای رئیس جمهور بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است. حدادی در پاسخ به این که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟» گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید. در مصاحبه‌ای که دو روز گذشته از سید ابراهیم رئیسی با شبکه ملی تلویزیون چین و همچنین شبکه جهانی تلویزیون این کشور منتشر شد، رئیس‌جمهور درخصوص حادثه فوت مهسا امینی گفته بود: «این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است.»

سردار اشتری: در حوادث اخیر، پلیس از گلوله های پلاستیکی استفاده کرد؛ البته غیر از دفاع از مقر
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پروژه کشته سازی راهبرد دشمن است و در این حوادث نیز کسانی که به قتل رسیدند که اصلاً در محل‌های تجمعات حضور نداشتند یا با سلاح‌هایی به قتل رسیده که در اختیار نیرو‌های حافظ امنیت نبود بعضاً با چاقو و سلاح سرد و سلاح‌هایی که هیچ یک از مجموعه‌های امنیتی ما در صحنه نداشتند کشته شدند چرا که پلیس از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرده البته غیر از دفاع از مقر که بحث آن جداست.

رمزگشایی کاظم صدیقی از ماجرای دانشگاه شریف: از هیات دانشگاه انتقام گرفتند
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه ها گفت: اینها دانشگاه ها را هدف گرفتند و خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند، چون دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا(س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی کار کردند. اینها خواستند در آنجا زهری بریزیند و به زودی معلوم می‌شود که این تلاش‌شان بی‌فایده بوده است.

آخرین اجرای کالابرگ الکترونیکی از زبان معاون وزیر اقتصاد

«هادی سبحانیان» معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد در خصوص سرانجام طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم را در این مورد اندیشیده است و آمادگی لازم برای این موضوع وجود دارد. وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع مقرر شد که ابتدا آزمایشی برای برخی گروه‌های خاص در کشور اجرا شود. سبحانیان تصریح کرد: با در نظر گرفتن تمام جوانب اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی چنانچه نتیجه مثبتی حاصل داشت، دولت در سطح گسترده‌ای انجام می‌دهد.

مقام مسئول ارزی: فضای روانی عامل افزایش نرخ ارز است
«امیر هامونی» مدیرعامل بازار متشکل ارزی در خصوص وضعیت بازار متشکل ارزی و افزایش نرخ ارز در این روزها، اظهار داشت: هدف بازارگردان در این روزها نقدشوندگی بیشتر در بازار و پاسخ به نیاز متقاضیان بازار ارز است. وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل موثر بر بازار متشکل ارزی جو روانی حاکم است که مقطعی بوده و نوساناتی را در قیمت ارز دارد. مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: برخلاف نوسانات نرخ ارز در بازار متشکل ارزی و افزایش نرخ ارز، مساله خاصی در این خصوص وجود ندارد. هامونی تاکید کرد: نوسان ذات بازار است و با وجود این نوسان، بازار متشکل ارزی نقدشونده و حجم معاملات روان بوده است.

روایت مرکز آمار از تورم بازار مسکن
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در شهریور امسال تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ۳.۳ درصد بوده است. تورم ماهانه شهریور در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (۱.۸ درصد)، ۱.۵ واحد درصد افزایش داشته است. در شهریور تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۴۵.۷ درصد رسیده است. به‌عبارت دیگر خریداران باید برای خرید یک واحد مسکونی مشخص در شهر تهران به‌طور متوسط ۴۵.۷ درصد بیشتر نسبت به شهریورماه سال گذشته پرداخت کنند. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (۴۴ درصد) ۱.۷ واحد درصد افزایش داشته است. منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل است. نرخ تورم سالانه شهریور آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۳۰.۳ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۲۸.۴ درصد)، ۱.۹ واحد درصد افزایش داشته است.

پیشنهاد رستم قاسمی به بشار اسد چه بود؟
رستم قاسمی دیدار با رئیس‌جمهور سوریه را سازنده توصیف و اظهار کرد: بشار اسد از علاقه کشورش برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بر رسیدگی به مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه طرح‌های مشترک اقتصادی تأکید کرد. وزیر راه و شهرسازی افزود: در این دیدار به رئیس‌جمهور سوریه پیشنهاد تأسیس صندوق ضمانت صادرات را ارائه دادم تا شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در سوریه نگرانی نداشته باشند.

زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو
سخنگوی وزارت صمت گفت: بنا بر درخواست شرکت‌های متقاضی برای تکمیل مدارک مندرج در آیین نامه وارادت خودرو یک ماه به آنها فرصت داده شد و اسامی شرکتهای واجد شرایط واردات تا آخر مهر اعلام می‌شود. در سه هفته گذشته جلسات متعددی با شرکت ها برای بررسی مدارک برگزار شد که در نهایت دو شرکت مرحله تکمیل الزامات قانونی را با موفقیت گذراندند و حداکثر تا آخر مهر اسامی تمام شرکتهای واجد شرایط اعلام می شود. وی افزود:  وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکتهای کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت. قالیباف گفت: سرمایه گذارانی جهت سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل عمومی نیز اعلام آمادگی کرده اند که در حال مذاکره و اخذ مجوز هستند.

نماینده مجلس : حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد
فارس نوشت: منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: چهره‌ها و فرهیختگان نباید اجازه دهند پولی نژادهایی مانند مسیح علی‌نژاد راه رضاخان را ادامه دهند و انگلیسی‌هایی که نمی‌خواهند مردم ایران تاریخ یکصد ساله خود را بدانند، برای ما تعیین تکلیف کنند آن هم در موضوعاتی مانند حجاب که هیچ اجبار و محدودیتی در کشور ما ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: حجاب و دینی که با زور پدر بیاید در هر فرصتی می رود
بنیانیان در ارتباط با ضرورت قانون حجاب گفت: برای قانون حجاب توانمندترین افراد باید مردم را قانع کنند که این قانون به نفع خود آنها و نبود آن برای زندگی مردم آسیب‌زاست. وی با تاکید بر اداره کشور با رویکرد فرهنگی عنوان کرد: اگر ما به سراغ مدیریت کشور با رویکرد فرهنگی برویم، حکمرانی آسان‌تر می‌شود؛ همچون اوایل انقلاب سرمایه‌گذاری باید در نهادها و مراکز فرهنگی انجام شود درحالی که انحراف حاصل از فرهنگ استبدادزده مدیران موجب مخالفت مردم با این موضوع می‌شود.رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نتیجه این امر در خانواده‌ها هم دیده می‌شود درحالی که حجاب و دینی که با زور پدر بیاید در هر فرصتی می‌رود.وی با اشاره به نقش فرهنگ در حل چالش‌های کشور بیان کرد: اگر مسئولان سازمان‌ها، خانواده‌ها و کلیت کشور درک عالمانه از فرهنگ داشته باشند و مدیریت فرهنگی جایگاه خود را پیدا کند بسیاری از معضلات کشور حل می‌شود.

اعلام «حمایت» عبدی از «پیشنهاد عالی» کیهان
فعال سیاسی اصلاح طلب از درخواست روزنامه پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد. عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به پیشنهاد روزنامه کیهان مبنی بر اینکه «همه هنرمندان باید در دادگاه پاسخگو باشند» نوشت: «از این پیشنهاد عالی حمایت می‌کنم ولی نه غیرعلنی، بلکه دادگاه علنی تشکیل و اتهامات خوانده شود و آنان و دیگر بازداشتی‌ها با وکلای خود در دادگاه حاضر شوند. گزارش کامل تصویری یا مکتوب نیز منتشر شود. ‏یک بار این را انجام دهید.»


عنابستانی: افراد مشهوری که مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد مشهوری که در فضای مجازی مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند.علی اصغر عنابستانی در گفتگو با مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایجاد اغتشاش و ناامنی کار مردم عادی نبود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مانند همیشه حکیمانه و اندیشمندانه برای همه اقشار جامعه و مردم روشنگری کردند و فرمایشات ایشان باید فصل الخطاب همه ما باشد. وی بیان کرد: ایشان فرمودند که بسیاری از افراد از روی احساسات وارد این فضا شدند. بر این اساس و به اعتقاد بنده، برخوردها نباید با همه افراد یکسان باشد و نباید هر فردی را که به خیابان می‌آید، مجرم بدانیم. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که برخی از افراد کاملاً سازماندهی شده و با برنامه‌های کشورهای خارجی به خیابان‌ها آمدند، اعتراض جوانان را تبدیل به اغتشاش کردند، اموال عمومی را نابود و فحاشی کردند که باید با آنان برخورد جدی شود. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد مشهوری که در فضای مجازی مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند. مردم ما باز هم نشان دادند که خط خودشان را از کسانی که می‌خواهند در صف دشمن بازی کنند و اعتراض را به اغتشاش و آشوب و اصل مقابله با جمهوری اسلامی تبدیل کنند، جدا می‌کنند.

واکنش کرباسچی به دستور رئیسی درخصوص حوادث دانشگاه شریف
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد. غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه «هم میهن» نوشت؛ رئیس جمهور: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت دانشگاه نیست و همه مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند و رئیس جمهور در خصوص وقایع اخیر، نهادهای مسئول را مامور پیگیری کرد.

پ.ن. بسیار عالی است. کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می شد.

با سابقه ترین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کیست؟
مروری بر چهره اشخاص حقیقی که در ۹ دوره مجمع به عضویت آن درآمده اند، نشان می دهد که در این مدت ۶۴ نفر به عنوان عضو حقیقی در جلسات مجمع حضور یافته اند که از میان آنها آیت الله شیخ حسن صانعی با حضور در هشت دوره بیشترین میزان عضویت در این نهاد را دارد. وی تنها در دوره اول مجمع که با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، حضور نداشت.پس از او آقایان موحدی کرمانی، علی اکبر ولایتی، دری نجف آبادی، سیدمصطفی میرسلیم، مرتضی نبوی، غلامرضا آقازاده و محسن رضایی با حضور در شش دوره از مجمع تشخیص مصلحت نظام، رکورددار بیشترین حضور به عنوان اعضای حقیقی هستند.

تنگسیری: کسانی که بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند اما کسانی که نه سختی های جنگ را کشیدند، نه سختی های انقلاب را کشیدند و بچه های خود را در خارج از کشور به دنیا می آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!

حمله مهاجم مسلح به خانم سفیر در دانمارک؛ امیرعبداللهیان پیگیر ماجرا شد
وزیر امور خارجه با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ، وضعیت ناشی از ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به سفیر کشورمان را بررسی کرد.حسین امیرعبداللهیان در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، در گفت‌وگوی تلفنی با افسانه نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، وضعیت ناشی از ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به سفیر کشورمان را مورد بررسی قرار داد. وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ اظهار داشت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند. نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در این تماس تلفنی اظهار داشت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودروهای مستقر در پارکینگ سفارت کرد. سفیر کشورمان افزود: متاسفانه برغم هشدارهای رسمی قبلی، پلیس دانمارک با تاخیر فراوان خود را به سفارت رساند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲۳۲
اونایی ک باید بفهمن میفهمن کل ماجرا سناریوی دشمن بود ولی بهانه های زیادی دارن برای تکرار این ماجراها اول ارزونی بیارید باقری کنی مملکت رو ب پرتگاه رسوند کارو تمام کنید حقوقهارو زیاد کنید تا کارمندا وارد ماحرا نشدن شرم برمدیران راحت طلب
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقر که باشه انحرافات جنسی هم زیاد میشه یک علت سادش اینه که وقتی فقر بیاد ارزانترین و ساده ترین و در دسترس ترین لذت لذت جنسیه. مردم به لذت نیاز دارند لذت های دیگه از قبیل مسافرت، خوراک خوب، داشتن خونه خوب، داشتن ماشین خوب، تحصیلات بالا و ... به علت هزینه بالا دسترسی بهش سخت و یا غیر ممکن میشه. بنابراین یکی از مهمترین دلیل انحرافات جنسی جامعه فقر می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بازم خوبه این امریکا و اسرائیل رو دارید که همه بدبختی های ملت رو بندازید گردن اونا وگرنه چیکار میکردید؟
این صدیقی هم خیلی با مزه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
گولللله نمکه ماشالله !
ناشناس
| France |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقط حواستون باشه خیلی دلنازکه خیلی چیز ناراحت کننده بهش نگید ممکنه اشک های مبارک جاری بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بیشتر واسه خودش نوشابه باز کرده که سخنران اون مسجد بود.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خییلی ی ی ی
فضای مجازی چه ربطی به دین دار بودن یا نبودن داره اعتقادات مذهبی هر فرد شخصی است. .جامعه سالم از افراد گوناگون با عقاید و فرهنگ های مختلف تشکیل شده باید به این تفاوت ها احترام گذاشت
علم الهدی:بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود. جناب علم الهدی حتماً قبول دارند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حجاب اجباری نبود و بسیاری از بانوان بی حجاب بودند، پس در آن شرایط این همه جوان انقلابی مجاهداز کجا پیدا شدند که هم شاه را از کشور بیرون کردند هم هشت سال جنگ با صدام را با قدرت ادامه دادند؟ احتمالاً مشکل اصلی آقای علم الهدی چیز دیگری است! کاش ایشان برای یک بار مشکل اصلی خودشان با مردم را صادقانه برای مردم بیان می کردند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
علم الهدی..خوب توجه کن ببین چی نوشته.مردم بر عکس آنچه شماها فکر میکنید بسیار هوشیارترند...
اقای‌ علم الهدی‌ بزرگوار‌ !
اصلا‌ فکر میکنی حرف میزنی یا نه‌ الله لختگی ی‌ چیزی‌ میگی تا گفته باشی‌ ؟!
مرد‌ مومن‌ اگر‌ بی حجابی جامعه باعث فساد میشه‌ چرا در جامعه‌ زمان پهلوی که بقول شما مروج‌ بی حجابی بود‌ اینهمه‌ مجاهد‌ پرورش‌ یافت‌ که انقلاب کردند و جنگ را اداره‌ کردند‌ ؟!
دریغ از یک کلمه حرف حساب
یعنی وقتی این عنابستانی حرف میزنه. نشانه آن هست که که چه کسانی طرف حق ایستاده اند
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
متاسفم برای مردم سبزوار با این نمایندشون
پیشنهاد بنده به عنوان یک نفر که یک فرد از افرادهای این جامهه هستیم اینست که همه اشخاصهای جامعه را باید بیاوریم دادگاه و محاکمه و اعدام و سپس آزاد کنیم تا کشوری آزاد و پیشرفته داشته باشیم
!
ربط برنامه ریزی داشتن یا نداشتن اعتراضات چیه با زدن دوربین ها ؟!!!!
آفای وزیر کشور که میفرمایید اگر اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ها را زده‌اند؟ اگر معترضین تعدادشان کم است، چرا اینترنت جامعه را قطع کرده اید؟؟؟
25 سال پیش ریس مجلس امریکا رفت تایوان. دولت چین اعتراض کرد. ولی دولت چین 25 سال پیش یک دهم اقتصاد امریکا بود. امسال بعد از 25 سال دوباره ریس مجلس امریکا رفت تایوان. اینبار اقتصاد چین تقریبا مساوی امریکاست و دولت چین بشدت خطوط قرمز کشید و گفت فلان و بهمان میکنه. ولی دیدید که باز دولت چین مانند 25 سال پیش عملا هیچ کاری نتوانست بکند. غرض اینکه مولفه های قدرت و توسعه بسیار بسیار پیچیده تر از چند عامل اقتصادی یا نظامی یا های و هوی سیاستمداران هست. اگر می بینید چین نتوانست هیچ عملی در باره این سفر دقیقا مانند 25 سال پیش یا 50 سال پیش و یا 70 سال پیش که تایوان از چین جدا شد انجام دهد به دلیل همین مفهوم بسیار عمیق و پیچیده توسعه و قدرت است.
وزیر کشور خودش فهمید چی گفت ؟
هر کی فهمید برای ما توضیح بده
آقای منادی، نماینده محترم مجلس، اگر حجاب هیچ محدودیت و اجباری ندارد، برای چی دختر مردم را گرفتید بردید ارشاد؟!
عنابستانی اقتدار پلیس
در فضای حقیقی هم هر که دین داشت از دست داد چه برسه به فضای مجازی
جناب علم الهدا کاملا درست میگید پس لطف کنید به اقوام و مسوولین بگید فرزندانشون رو از آمریکاو .... برگردانند تا از مجاهد نشدنشون جلوگیری نشود
کلیپهاشن سر باز و مشروب خوردن و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مگه نمیدونی اونها ژن خوب هستن طوریشون نمیشه
ماها مردم عادی هستیم که ضعیف النفسیم
اقا شما را بخدا کسانی که برای پست و مسئولیتی کاندید میشوند را حتما تست سلامت عقلی و جسمی بگیرید.به عنوان مثال همین منادی نماینده مجلس که در مورد حجاب گفته هیچ محدودیت و اجباری در کشور ما نداره!!!
اینکه در انگلستان ده هزار نفر قبول کردند حیوان هستند نشان از شجاعت آنها دارند چون طبق رفرانس های معتبر انسان هم یک نوع حیوان است ولی تنها فرقش با سایر حیوانات قوه تفکر و تعقل اوست پس نظر واپس گرایانه عضو انقلاب فرهنگی نشان از دانش ناچیز او دارد
خیلی جالب است. امریکا و بایدن ابراز تعجب می کنند که چرا عربستان و امارات بخواست انها عمل نمی کند و عملا به خواست پوتین تولید نفت را در استانه فصل سرما پایین می اورند. وقتی یمنی ها با انواع موشک و پهباد صنعت نفت و پایتختهای عربستان و امارات را هدف قرار می دادند ناگهان پوتین از این موقعیت به بهترین وجهه استفاده کرد و به عربستان و امارات گفت اگر می خواهید دیگر یمنی ها به شما حمله نکنند باید منافع روسیه را در نظر بگیرید. عربستان و امارات هم می بینند هیچ چاره ای ندارند. بایدن عملا هیچ کاری نمی تواند بکند و اگر عربستان وامارات پوتین را ناراحت کنند دوباره ریاض و ابوظبی اماج انواع موشک و پهباد قرار می گیرد. به همین سادگی
عنابستانی از رفتار خود معذرت خواهی کرد؟
جناب علم الهدی ، چرا از ۴ پسر جنابعالی و خودتان ، که در

۸ سال دفاع مقدس و ۷ سال دفاع از حرم در سوریه و برای

مجاهدت حضور نیافتند و شرکت نکردند !!!!؟؟؟

مجاهدت را فقط برای دیگر جوانان توصیه میفرمایید !!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چون مرگ خوبه برای همسایه
چه رمزگشایی کرده این نابغه قرن
خبر فوری : نماینده مجلس ایران تایید کرد که حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد.‌
پس ساختمان وزرا تعطیل و گشت ارشاد هم منحل میشه ، ما هم اگر بدون روسری بریم بیرون کسی مزاحممون نمیشه.

چقدر زود اعتراضات جواب داد.
رمزگشایی کاظم صدیقی از ماجرای دانشگاه شریف: از هیات دانشگاه انتقام گرفتند) خیلی به ذهنتون برای توجیه هات خنده دار فشار نیارید
آقای علم الهدی تقوی از روی زور و اجبار که ارزش ندارد. باید انسان قدرت انتخاب داشته باشد وگرنه ایمان بدون انتخاب از انسان پذیرفته نیست.
خداوکیلی مدرک این وزیر چیه ؟
آقای منادی پس مهسا امینی به چه دلیل بازداشت شده بود؟
میشه یکی به آقای عنابستانی بفرمایند که لااقل ایشان اظهار نظر نکنند .هنوز سیلی ایشان به گوش سرباز کشور را فراموش نکرده ایم.
رمز گشایی کاظم صدیقی؟؟؟!!!! واقعا ایشون توانایی گشایش هیچ رمزی را دارند؟؟؟؟
وزیر کشور خیلی نابغه س خخخ
عنابستانی: افراد مشهوری که مردم را تحریک کردند باید جبران کنند
از شما مشهور تر مگه داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی از اون سرباز چه خبر ؟؟؟؟
جبران کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان بچه های شما مجاهد هستن ؟
چرا نمیرن مدافع حرم شن ؟
چرا بچه های شما از رفتن به بهشت فراری هستن ؟
چرا فقط جها و مجاهدت رو برای بچه های مردم میدونید ؟
هان ؟
چرا ؟
جواب بده
نماینده مجلس : حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد) بجای گشتن و سر کردن تو محفلها یک کم تو اجتماع دور بزن اینقدر تو خودت نباش یک کم قانون بخون یک کم کتاب بخون !!! فکر کنم نمی دونی مهسا امینی کیه و چرا دستگیر شده !!!!
متاسفانه روشی که در سوریه جواب داد و مردم و قومیت ها را به جان هم انداخته را در ایران هم با دو قطبی کردن جامعه دارند اجرا میکنند.باعث تاسف است که مسئولین کشورمان دارند به این مسئله دامن میزنند.
اقای امام جمعه شما که برای جوانان مردم نسخه می پیچید بفرمایید جواب دهید جوانان شما خود شما مجاهد شدند کجا زندگی میکند و دیگر جوانان اقایان خاص کجا زندگی میکنند مجاهد شدند ؟ علم الهدی:بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود
جناب صدیقی ایا ممکن است که برای گفتن تعداد افراد ، قبلا

کمی فکر فضا برای نشستن آنها را محاسبه کنید ؟؟؟

چطور امکان دارد که در هیئت دانشگاه شریف ۶۰ هزار نفر را جای داد ؟؟؟؟؟!!!!!

شصت هزار نفر !!!!!؟؟؟؟؟
شصت هزار نفر!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بنده خدا تقصیری نداره. از بس بهش گفتن جمعه ها میلیونی توی نماز جمعه شرکت میکنن براساس اون جمعیت تخمین زده
اعتراضات به هیچ وجه از بیرون هدایت نمیشود

پس لطفا سفسطه نکنید و یک بار هم که شده بپزیرید
متاسفانه دینی را که مبلغین امروزی از ان صحبت میکنند با دینی که ما از قدیم یاد گرفتیم هزاران کیلومتر فاصله دارد!!!
عنابستانی هنوزم نمایندست؟!!!! تابی از افرادی مطلب میزاری که مردم حساسن بهشون... به اعتقاد بنده هم هر کسی به صورت سرباز وطن سیلی بزند مجرم نیست بستگی دارد ..... رو که نیست .
این منادی ضربه مغزی شده؟حجاب در کشور ما هیچگونه محدودیت و اجباری ندارد؟جل الخالق!!!!!!!!!
توهفته قبل هیچ کس جرات صحبت از حجاب نداشت چون جریانات خوابید حالا همه شدند نصیت کننده ودستور دهنده
دانشجونماها را اخراج کنید
اقا این اینترنت نمیخواد وصل بشه؟عده زیادی از این راه نان میخورند.خانواده های بسیاری با فرزندانشون در سراسر دنیا ارتباط برقرار میکنند.شماها هم که ادعا میکنید اوضاع ارام شده.پس دیگه چتونه؟چرا با مردم روراست نیستید؟
وا !!!!!
رفته تو سفارت چیکار آخه ؟
مگه ما تو ایران نیریم تو سفارتخونه های کشورهای دیگه ؟
چقدر کار زشتی کرده
جناب علم الهدی! جوانی که به خاطر بی حجابی بی بند و بار میشود به خاطر کم کاری علما و نهادهای فرهنگی است نه بی حجابی! کم کاری و عدم پذیرش خودمان را گردن بی حجابی نیندازیم.
از 35 سال قبل که زن ها را آوردید تا کار کنند در مشاغل مردان و اختلاط صورت گرفت و آموزش دنیا پرستی در دانشگاه ها داده شد معلوم هست که حجاب و اعتقاد به ان کمتر می شود و به این هم خلاصه نخواهد شد و چیزهای مهمتری در خانواده و فرهنگ رخ خواهد داد
جوون های شما هم مجاهد میشن یا فقط جوونای مردم باید مجاهد شوند ؟
اقای وزیر چطور شما اطلاع ندارید یا اینکه میدانید خودتان را به اون راه میزنید نیروهای نظامی سوار بر امبولانس داخل تظاهر کنندگان امد و به مردم حمله کردند چرا تحت پوشش و سوار بر امبولانس جهت حمله به مردم استفاده شده است ..؟ وزیر کشور گفت :چرا به آمبولانس ها حمله می کنید.
باشه برنامه ریزی شده بود. این همه ناکارآمدی و فساد رو چه طور توجیه میکنید
فضاى مجازى مفاسد اقتصادى را تا حدى افشا ميكند
فضاي مجازى كمك به انتشار اطلاعات ميكند
فضلى مجازى باعث اعتلال اقتصادى است
فضاى مجازى كمك به پيشرفت اجتماعى ميكند
چفدر دختر های نوجوان خودکشی می کنند.

چه خبره؟
آره
آمریکا بهشون گفته تا دوربین ها رو بزنن
کلا همه چیز خوبه؟؟!!!اون چیزی که بده حال منه!
الم ال هدا
جوان باید دکتر و مهندس شود .
وزیر کشور ابتدای کار می گفت بنا به درخواست مردم!!!!!! استانداران را از سرداران انتخاب می کند!!!!
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست.مطالبه این جوانان حیوانی است
دقیقاً این روزها همان روز است که امام بزرگوارمان پیش‌بینی کرده بود؛ کسانی که مادیات دنیا آن‌ها را فرا گرفته است؛ کسانی که بدترین ظلم‌ها را در دنیا انجام می‌دهند و رحم انسانیت ندارند
.......
هر طور دلتان خواست تفسیر می کنید
اولا مطالبه اکثر این نوجوانان و جوانان عدالت است عدالت اقتصادی
اینها می گویند چرا مسئولین از نظر اقتصادی باید بهتر از بقیه مردم باشند؟ ولی برخی مردم در فقر بسوزند چرا این همه اختلاس و دزدی بیت المال صورت می گیرد ؟
آقای وزیر کشور شما خودت باید به صد تا سوال و ابهام در مورد برخورد با معترضان جواب بدی نه اینکه خودت سوال بپرسی!!!
از توانایی عنابستانی در سیلی زدن باید مجلس استفاده کنه و یک سیلی به دشمنان خارجی بزنه!!!
این نوجوانان و جوانان اگر شهوتران هستند یا آزادیخواه محصول همین سیستم هستند. پس از خودتان بپرسید که چه کردید.

و اگر فکر می‌کنید در اقلیت هستند پس یک رفراندوم برگزار کنید تا وزن هر کسی مشخص شود.
فکر کنم صدیقی دانشگاه امام صادق رو با دانشگاه شریف اشتباه گرفته !
فکر کنم منظورش دانشگاه امام صادق بوده
جمهوری اسلامی کم کم داره به اهمیت حفاظت از سفارتها پی می بره
آقای علم الهدی
کدوم یک از بچه های شما مجاهد هستن ؟
پاسخ ها
محرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
عالی بود:)))))))
تنگسیری: کسانی که بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند! ...... بله سردار و آقای رئیس جمهور هم اونهارو برای وزارت به مجلس معرفی می کنه!!!!!!
عنابستانی هم نظر میده ؟ :-)
در مورد سوابق عضویت در مجمع تشخیص نظام نوشتی کاش در مورد ابتکارات و طرح هایی که از مجمع در اومد و باعث تحول در کشور شد هم می نوشتید تا از میزان تاثیرگذاری این افراد مطلع میشدیم!!
عجیبه ؛ هیچکس نظری نداده !!!
راستی عنابستانی یخاطر سیلی زدن به مامور نیروی انتظامی چه مجازاتی شد؟؟!!
راستی عنابستانی یخاطر سیلی زدن به مامور نیروی انتظامی چه مجازاتی شد؟؟!!
اگر تصادف راننده با گارد ریل کنار جاده برنامه ریزی شده و کار دشمن نیست پس چرا گارد ریل رو میزنه ؟!!!
آقای عنابستانی نماینده انقلابی وقتی شما به مامور نیروی انتظامی در حال خدمت سیلی می زنی و مجازات نمیشی، انتظار داری نیروی انتظامی چطوری با اعتراضات برخورد کنه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
عجب اسم با مسمایی دارد عنابستانی
معنی برنامه ریزی رو هم فهمیدیم چیه !
آقای وزیر به درستی حق مطلب رو ادا کررند راجع به برنامه ریزی
یه نفراتی مثل عنابستانی با گفتار و کردارشون مردم رو تحریک کردن و این نشد که نباید می‌شد
جناب کرباسچی رئیس جمهور تا حالا این همه دستور داده نتیجه کدوم یکی رو دیدیم که شما انتظار داری؟!!
و اینکه عملکرد شما و امثال شما در فضای حقیقی نیز همه را از دین فراری میدهد
اره به جای این که مجاهد بشه با پول بیت المال سر از امریکا و کانادا در میاره و زن‌ برهنه تماشا می کنه. بعضی ها هم سر از سالن ورزش مختلط در میارن
مکرو و مکرالله ولله خیر الماکرین/
نماینده مجلس : حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد .... الان که این نماینده دروغ گفته ستاد امر به معروف و نهی از منکر چیکار میکنه؟؟!!!!
علم الهدی راست میگه.
آقای عضو شورای انقلاب فرهنگی !

اصلا قرار نیست کسی در فضای مجازی دیندار شود .
اینهمه کلیسا و مسجد و تکیه و امامزاده و حسینیه هست
از فضای مجازی انتظارات دیگری هست .
اقای عنابستانی اگر جبران نکردند سیلی بزنید شما که تبحر دارید در این زمینه
ممنون از رمز گشایی آقای صدیقی.
اگر هم قرار باشد کسی در فضای مجازی دیندار شود با این قطع و وصل فضای مجازی توسط شما ؛ همه ۲ روزه دین رو میبوسن میذارن کنار
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در فضای مجازی کسی دین‌دار نمی‌شود.... خوب اگر شما علیرغم هزینه بالا و کلی نهاد فرهنگی بودجه بگیر، عرضه بهره برداری از فضای مجازی را ندارید مردم چکار کنند.
امام جمعه مشهد نظرش اين است كه جوان كشور بايد مجاهد شود
در صورتي كه جوان مملكت بايد تحصيل كرده شود
بايد مخترع شود
بايد متخصص شود
بايد براي كشورش نام آور شود
آقای علم الهدی اگر جوونها نخوان مجاهد بشن باید کی رو ببینن؟!!!! اصلا حق انتخاب دارن؟!!!!
نیروی ابتظامی که به سربازش سیلی میزنن و مجازات نمیشن دیگه کلاهش پشمی نداره!
یک نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره مهسا امینی هنوز تکمیل نشده و نمی‌دانم صحبت‌های رئیسی بر چه اساسی بوده.....
سخت نگیر بابا. بنده خدا رئیس جمهور چه میدونه کی باید گزارش بده!
آقای علم الهدی
به نزدیکانت هم توصیه کن مجاهد شن
نه به حجاب اجباری
سفارت انگلیس را تعطیل کنید اینها کثیف تر از آمریکاییها هستند
علم الهدی چرا فرزندان شما مجاهد نشدند و ساکن آمریکا هستند؟
آقای وزیر بهداشت لطفا به داد ما برسید
متاسفانه بیمارستان های آموزشی شده قتلگاه ملت کمتر از دو هفته دو مریض بخاطر سهل انگاری دکتر و کادر درمان بیمارستان امام رضا بیرجند دچار مرگ مغزی شدن آن هم بخاطر یه جراحی ساده دیسک کمر و درد پا ؟؟؟ واقعا اینقدر بیسواد هستند که نمیدونند بیمار که در بستر هست باید برای جلوگیری از لخته شدن خون باید آمپول زدهد؟؟؟ واقعا چه کسی باید جوابگوی مرغ مغزی این افراد و مصائب بعدی آن باشد ؟؟ بیمارستاهنهای بیرجند رو قتلگاه کردن جناب وزیر ؟؟ این جماعت دکتر فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند از ساعت ۴ عصر تا ۱۱شب هم مطلب هستند و همه مریضها رو تشویق به عمل می‌کنند تا پول به جیب بزنند دریغ اندک سواد ؟؟؟؟ پزشک رانتی و سهمیه ای به شدت سلامت جامعه رو تهدید میکنه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
پزشك سهميه اي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- تو چه فكري هستي محمود آقا ؟ ... نكنه كشتي ها و مال التجارة ات در اقيانوس غرق شده ؟
-- نه برادر ؟ محمود و كشتي مال التجاره ؟ ... هيهات ! ... هيهات ! ... تو فكر بودم ! يادم افتاد به زماني كه دانش آموز اول يا دوم راهنمايي بوديم ! يادش بخير ! اون سالها در كتاب فارسي درسي داشتيم با عنوان : « دانشمندي كه پانصد سال جلوتر از زمان خود مي انديشيد » ! ... جالبه ، نه ؟ كه كسي پانصد سال جلوتر از زمان خود بينديشد ! ... حالا هر چه فكر مي كنم اسم اون دانشمند يادم بياد ، اصلاً يادم نمي آيد ! ... حالا البته اسم مهم نيست ! مهم اين بوده كه آن عالم و دانشمند پنج قرن جلوتر از زمان خود انديشه مي كرده !! ... ميگم چه خوب بود اسم اون دانشمند بيادم بياد !
-- عجب ! ميگم اسم دانشمند بيادت بياد ، حتماً برايم پيامك كن ! ... مشتاق شديم كه ما هم اسمش را بدانيم و بر معلومات عمومي خود بيافزاييم ! ... آدم عجيبي بوده ! ... البته از دانشمندان بعيد نيست ! يادت نره محمود آقا ! منتظرم !
امروز حقوق یه پارکبان رو با ۱۲ میلیون دریافتی دیدم واقعا ایمان آوردم که حقوق معلم از یه گدا سر چهارراه کمتره ؟؟ با ۲۶ سال و دریافتی ۶ونیم وافعا از خودم متنفر شدم که چرا اینقدر بی عرضه هستم
پیشنماز مجاهد بودن خیلی بهتر از پیشنماز بودن خالی است
علم الهدی در بخشی از صحبت های امروزش که تابناک درج نکرده گفته که میخواهند سفره دین را از زیر پای ما بکشند.این چه سفره ایست که فقط برای شماست و مردم عادی حقی در ان ندارند؟
شما نگران من جوان نباش !
ما تعهد محضری به شما میدیم با وجود بی حجابی ؛ مجاهد باشیم و بی بند و بار نشیم .

شما یه ذره از معیشت و سفره و اقتصاد مردم صحبت کن و به فامیلت سفارش کن .
آفرین
شبکه های اجتماعی عامل فساد اخلاقی و اغتشاشات است
به به صدای علم دراومد بالاخره
تو کجا بودی تا حالا؟
اقای تامین اجتماعی هیچ خبری از مابه التفاوت پرداختی بازنشستگان نمیدی.نکنه میخواین بالا بکشین یا بندازین به اخر سال و افزایش سال دیگه رو با این ترفند لاپوشانی کنید؟
باز هم کاظم صدیقی و باز هم علم الهدی و باز هم ..... همون آش و همون کاسه ... قرارنیست چیزی درست شه
جناب علم الهدی بنده مدتی موقت درکانادا هستم با اینکه خانمها با شلوارک وبالاتنه خیلی پوشیده ندارند ندیدم کسی حتی نگاه بکنه درایرانزمان شاه که باشما هم عکسی دارد خانمها بالباس معمولی بدون حجاب بودند خداوکیلی فحشا بیشتر از اکنون که به علت فقر میگویند فراوان است بود اگر شما از دید ایدؤلژی نگاه نکنید خواهید دانست نجابت با حجاب تآمین نمیشوaد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقر که باشه انحرافات جنسی هم زیاد میشه یک علت سادش اینه که وقتی فقر بیاد ارزانترین و ساده ترین و در دسترس ترین لذت لذت جنسیه. مردم به لذت نیاز دارند لذت های دیگه از قبیل مسافرت، خوراک خوب، داشتن خونه خوب، داشتن ماشین خوب، تحصیلات بالا و ... به علت هزینه بالا دسترسی بهش سخت و یا غیر ممکن میشه. بنابراین یکی از مهمترین دلیل انحرافات جنسی جامعه فقر می باشد.
نفهمیدیم “ زدن دوربین ها “ که آقای وزیر میفرمایند چه صیغه ایست۰
منظور اینه که کتکشون زدن ؟ میشه لطفا بفرمایید؟
واقعا این دولت یکی از بی حیا و بی شرم ترین دولت ها میباشد ، دولت در توضیح افرایش یک میلیونی حقوق کارکنان دولت گفته با توجه به تورم ایجاد شده در دولت قبل جناب شیخ الرئیس میخاد به شما لطف کنه و یه میلیون افزایش بده ؟؟؟
اولا یادش رفته از یکسال پیش خیلی از کالاها بخصوص اقلام پر مصرف تا چهار برابر افزایش یافته ،
ثانیا از روزی که همین دولت سر کار اند پلت روز خوش ندیدن هر ماه تورم ، هر ماه استرس
ثالثا شما میخای یه میلیون اًافه کنی میدونی به جای آن ۵ میلیون از جیب هر خانواده راهزنی کردین ؟؟ حالا حقوق زیز ۲۰ میلیون یعنی فقر مطلق حالا داری بخاطر چند غاز سر کارمند منت می‌گذاری؟؟
چرا ارگانی که سر جمع ۱۹۰هزار کارمند داره بودجه معادل ۲و برابر ارگانی که نزدیک به یک میلیون پرسنل داره بودجه میرسه که تبدیل بشه به گداخانه که بخاطر حقوقش کف خیابون اخراج بشه بره مسافرکشی ؟؟؟
هفته پیش کجا بودی علم الهدی..
بازهم این اعلم الهدی دیداش شد.
خدا وكيلي يك حرف درست و منطقي ميان صحبت حضرات نديديم ، حالا اينا قراره مثلا مملكت داري كنن ، يك كم اوضاع اروم شد و دوباره برگشتن سر خونه اول ، كي قراره بيدار شن و از عالم خودشون بيرون بيان خدا ميدونه !
به شدت ملت دارن دچار افسردگی و بیماری روحی میشن ، متاسفانه خشم از چهره ملت میباره ؟؟ کشور آبستن حوادث زیادی خواهد بود ، بستن فضای سیاسی کشور و گرفتن حق انتخاب از آنها کار اشتباهی بود ،
رییسی رجل سیاسی نبود او رجل قضایی بود و مملکت رو با زندان اشتباه گرفته
آفرین به آقای تنگسیری پس سیسمونی بگیرها را از جیب مردم دور کنید و آقازاده هایی که پول مردم را به خارج مرزها میبرند دستشون را از جیب مردم کوتاه کنید
این آقای اشتری باید درس حقوق به همه حقوق دان های دنیا بدهند !!!!!!
همین جوری ادعا می کنند بدون اینکه هیچ مرجع مستقلی ادعاهایش را تایید کند. اقای اشتری مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار گوید با بیلبرد باران تهران که ادعای خادم بودن کرده اید و معلوم نیست پول این همه بیلبرد از کجا تهیه می شود خادم نمی شوید مردم باید تشخیص بدهند خادم هستید که چنین تشخیصی مردم ندارند شک دارید یک همه پرسی با نظارت بین المللی انجام دهید تا نظر مردم را بدانید.
سکوت هم بد چیزی نیست
سختی با حداد عادل
جناب حداد متاسفانه کشور رو امثال شما که مردم رد دسته بندی کردین به خودی و غیر خودی ؛ دو قطبی کردین
کشور رو شما در سال ۸۸ که می‌خواستید به هر طریقی احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور بشه دو قطبی کردین
کشور رو شما با دخالت دادن نظامیان در سیاست که مخالفت صریح با وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل هست دو قطبی کردین
کشور رو شما با نابود کردن سرمایه ملت و آباد کردن کشورهای همسایه دو قطبی کردین
کشور رو شما با زدن تو سر جوانان مملکت و فراری دادن نخبگان و دو قطبی کردین
کشور رو شما با نابود کردن سیستم رانتی آموزشی و سهمیه ای کردن دانشگاه‌ها بالا آمدن افراد بیسواد به گدایی انداختن معلم نابود کردین
آقای حداد پدر من با ۶۸ سال سن فقط بخاطر فشار و استرس دچار دیابت و سکته مغزی شد و امثال شما خیالتون نیست چی بر سر ملت میاد ؟؟
تابناک دیگه نظرات مخالف زیادی مثبت می خورن میبینم که دیگه کلا نظراتو تایید نمی کنی ما کلا به خاطر اخبارت نمیایم که داداش برا خوندن نظرات و مثبت منفی دادن میایم شاید حداقل یه نفرتون به این کسایی که هر روز دارن تهمت ها خنده دار می زنن به جوانان توهین می کنن و کر و کور شدن به گوش اونا برسونی واقعیت چهارتا بسیجی دوربرشون نیست واقعیت جامعه همین مثبت منفی هاییه که مردم اینجا دارن میدن
سخنان مسئولین رو که می بینم بیشتر از آینده ناامید میشم.
کاش اقای علم الهدی جواب بدن قبل انقلاب با اون همع تبلیغات و بی بندو باری،جوانان مجاهد شدن؟!!
جناب وزیر آپ خوب داری از احساسات پاک و مظلوم قشر معلم سو استفاده میکنی ، وبا وعده های سر خرمن معلمان رو گول زدی و سال تحصیلی جدید رو با بکارگیری بیش تز ۲۰۰ هزار معلم بازنشسته شروع کردی ؟؟ ولی بدون هر چه بیشتر دورغ تحویل بدی باید منتظر بازخوردهای منفی بعد هم باشی ؟؟ شما ادعای افزایش ۹۰درصدی حقوق کردی در حالی در بهترین حالت حقوق ها ۸میلیون هم نمیشه ولی یک کارگر عزیز شهرداری ۱۴ میلیون دریافتی داره ؟؟
زاکانی حیا کن شهرداری رو رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رها ؟؟؟؟؟؟؟ 111111111
مملکت را به خاطر حجاب به بحران بردند
مزدوران و اوباش و حامیانشان را بفرستید به مناطق بد آب و هوا کار کنند
عبدی درست گفته
اگه تو مملکت مثل دبیر چاپلوس و بله قربان گو باشی پیشرفت
میکنی ولی مثل خادم و ... باشی هزار انگ بهت می‌زنند تا مجبور باشی جلای وطن کنی ولی این نیز بگذرد ،
آقای صدیقی محبت بفرمایند بنزین روی آتش نریزند
رمزگشایی کاظم صدیقی از ماجرای دانشگاه شریف: از هیات دانشگاه انتقام گرفتنداقای صدیقی هجب رمزگشایی کردید اولا هیئت دردانشگاه شریف نیست درکنار دانشگاه هست که ااقای حدادیان مداج انرا اداره میکند وعموم مردم ازان هیئت استفاده میکنند دوم اینکه دانشگاه شریف 60هزار دانشجو نداردکل دانشجویان دانشگاه نزدیک به 12000نفر هست
سوم اینکه هیاتی بودن استادها وبعضی از دانشجویان چه ربطی به اعتراضات اخیردارد؟بله اساتید دربعد علمی کارکردن چون دانشگاه شریف مهد نخبگان هست ولی دربعد فرهنگی چه کاری صورت دادند؟
چهارم اینکه اعتراضات را هرطوری شده یاازسوی دشمن میدانید ویا اشوبگر الان هرکسی اعتراض کند یا صدایش شنیده نمیشود یا مخل نظم واشوبگر واوباش میشود
جناب ضدیقی لطفا واقع بین باش اینقدر سطحی نظر نده وسخنرانی نکن مردم ازسوی منتخب شماها یعنی رئیسی کمرشان شکست بفهمید لطفا
اقای وحیدی به جای به صحرای کربلا زدن و سفسطه بازی ناشینانه فیلم زمان بازداشت مهسا را از ابتدا از متروی حقانی و درون ون گشت ارشاد تا به آخر برای مردم پخش کنید.
اگر روز اول با مردم صادقانه برخورد کرده بودید کار به اینجا و این تئوری های پوچ برنامه ریزی و ... نمی کشید.. کلا عادت کرده اید به جای پذیرش مسئولیت عملکردتان آن را به گردن دشمن خارجی بیاندازید این دشمن خارجی به راستی کیست؟ همان کشورهایی هستند که کرور کرور فرزندانتان راهی آنجا می شوند برای زندگی در حمایت دموکراسی و حقوق بشر و آزادی؟!!!!!
اینکه به جای مسئولیت پذیری و پاسخ گویی به مردم در باره عملکرد نادرست در این چند دهه دائم دشمن خارجی و برنامه ریزی از طرف دشمن خارجی رو علم کنند نفرت انگیز است. هر مشکلی در کشور وجود دارد آن را به دشمن خارجی حواله می دهند چطور این دشمن خارجی جلوپی پولدار شدن قارون وار کارگزارن را نمی گیرد؟ فقیر شدن دهها میلیون نفر از مردم ایران نتیجه دشمن خارجی است یا نتیجه ثروت های نجومی کارگزاران است؟ چرا دزدان ۹۳۰۰۰ میلیاردی فولاد مبارکه در کمال امنیت به سر می برند اما ....
بعضی ها اینجا پست دارند و دم از انقلاب و ایران می زنند ولی بچه هایشان رو می فرستند اونور .... بعضی ها هم از سر بیکاری و گرفتاری مجبور به مهاجرت می شن... درسته کسانی هم هستند که ترجیح می دن اونور آب زندگی کنند.

اما هیچدکوم به اندازه دسته اول مذموم نیست.
اه جدی؟ محدودیت حجاب نیست؟ پس من از فردا هر جور خواستم لباس می پوشم.
نماینده مجلس خبرگان هستند ایشون که اینقدر بی پروا به چند میلیون نوجوان توهین میکند ؟
آقای عنابستانی شما دیگه لطفاً سکوت کن.
هر کس هم دست بردار باشد این آقای علم الهدا دست بردار نیست
فرا فکنی نکنید
تقصیر خودتان است
آقای علم الهدی طوری صحبت میکنه که انگار این سی چهل سال اخیر اسلام آمده و ایشون همفکران باید به هر نحوی محافظت کنند ، مگه قبل شما تو تاریخ بی حجابی نبوده چطور تا الان اسلام حفظ شده است
صحبتهای علم الهدی چند تن دیگه نوعی توهین به مرد ایرانی هست بس کنید بابا همون مردی که قبل انقلاب زن بی روسری میدید مگه نرفت جنگ و شهید شد اینا چه حرفهایی میگین
افراط گری هم باعث میشه جوونا بی دین بشن
انقدر حرفهای بی ارزشه که آدم زورش میاد کامنتی بزاره
دین می‌بایست مبنای فکری قوی داشته باشد. اگر با فضای مجازی، شنیدن نقطه نظرات مختلف و ....، گرایش به این چیزی که شما تعریف کرده اید کمتر شود، مطمئن باشید گفته ها، عملکرد شما نه دینی است و مذهبی، و نه میتواند جوابگوی افکار آزاد اندیشانه و عموم مردم باشد.
مقابل چشمان ملت بعضی از آقایان و آقازاده ها در مناصب کلیدی دست به دزدی می‌زنند و نامش را اختلاس می گذارند! و بدتر از آن هیچ کدام محاکمه نمی شوند و همه به غرب تشریف می برند! و باز ملت شاهد بی برنامگی صدا و سیما هست با برنامه های مزخرف و خسته کننده و میزگردهای کسل کننده! و سوق دادن ملت به سمت ماهواره و دیدن برنامه های دشمنان ایران و اسلام. تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هم که مشخص است، عدم تمایل به رسیدن به تفاهم با دنیا سر برجام و....
ظاهرا وزیر کشور معتقده ملت یا احمقن یا از بیرون خط می‌گیرن :)
از علم الهدی بپرسید شنیدن این همه اخبار اختلاس و رفتن آقازاده ها به کشورهای خارج، استفاده از رانت های میلیاردی توسط خودی ها و .... باعث دلسردی و مانع مجاهد شدن نمی‌گردد
محدودیت های غیر علمی نه تنها باعث حل مشکلات بلکه باعث بی اعتمادی مردم و عکس العمل منفی می شود
در قضیه حجاب ما شاهد عکس العمل های منفی به خاطر افزایش نگاه غیر علمی به مبحث برخورد با بی حجابی بودیم
همین موضوع در مورد اینترنت هم مصداق دارد
نمی تواند اینترنت کشور را جدای از فضای اینترنت بین الملل بداند چون مصداق خود تحریمی دارد و کنار آن بسیاری از فعالیت های صنعتی و دانشگاهی و تجاری و ... روی زمین می ماند
موضوع اسفبار این است که محدود کردن اینترنت باعث ایجاد فضای فرهنگی منفی در بین مردم می شود و باعث گسترش و آموزش انواع راه کارهای ٰVPN و پروکسی و فیلتر شکن می شود که با هزاران و یا میلیونها سرور غیر قابل شناسایی و غیر قابل کنترل در ارتباط هستند نرم افزار هایی بوجود خواهند آمد و شاید هم بوجود آمده اند که با استفاده از هوش مصنوعی و هوشمندانه به سرورهای غیر قابل شناسایی متصل و با تونل زدن مشغول تبادل اطلاعات با سایت های غیر اخلاقی و مشکوک می شوند و در آینده شبکه های اجتماعی با قابلیت VPN و با هوش مصنوعی مورد توجه همه قرار خواهد گرفت که جای اینترنت ماهواره ای را در مواقع بحرانی پر می کنند
خوشحالید نه ؟ چیزی هنوز نشنیدید نه ؟ اینم روشیه به هر حال ، نتیجه رو با هم خواهیم دید
خودتون یکبار دیگر موضوعات بالا رو به دقت بخوانید و کمی تامل کنید.متاسفانه در بر همان پاشنه که بود می چرخد
اگر می خوا هید جامعه کمی آلتیام پیدا کند لطفا فرمایشات علم الهدی را پخش نکنید.
موضوعاتی مانند حجاب که هیچ اجبار و محدودیتی در کشور ما ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل دیگه دروغ به این بزرگی نگین!!!
راستی مجازات گناه کبیره چیه ؟ مثل دروغ گفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب عام الهدی خواهشا تا اخر عمرتون روزه سکوت بگیرید تا انشالله روز موعود که بیاد ثواب برده باشید
تفكرات جوانان امروزى كاملا متفاوت با تفكرات سنتى أست
مثل اب و ورغن است و هر دو در كنار هم ميتوانند زندگى كنند ول ممزوج نمى شوند
کانادا از امروز ورود 10000نفر از پرسنل سپاه را برای ورود به کانادا تحریم کرد .
عجب !!!
بروید بررسی کنید در 5 سال گذشته که تحریم نبوده چند نفر از آن ها به کانادا سفر کرده اند؟ تقریبا هیچ
جناب تنگسیری ، عجب فرمایشات ، ظاهرا شما تابناک را روزانه مطالعه نمی فرمائید
فرزندان تعداد زیادی از مسئولین مملکتی مهمتر از همه جناب حداد عادل که فرزندشان نه تنها مقیم امریکا هستند بلکه بقول خودشان با خانواده مومن و شهید پرور امریکائی ازدواج کرده اند
بنظر لازم نیست که اسامی دهها نفر دیگر را نام برده شود
وزير كشوري كه تحت تعقيب پليس بين المللي است.
آقای عنابستانی شمادیگه چرامثل اینکه یادتان رفته چطورمامورپلیس راکشیده زدید
آقای وزیر ملت خیلی بزرگی داری برید مسایل سیسمونی و اختلاس را حل کنید.
عضو مجلس خبرگان: در انگلستان ۱۰ هزار تن قبول کرده‌اند حیوان هستند
این آقا این خبر را از کجا نقل قول فرمودند
خطوط بی آر تی!!را که کلا یگان ویژه و نیروهای امنیتی در دست داشتند الان ناراحتی که از دوربینها نتوانستید استفاده کنید؟!شما ها که ابتدا می گفتید اینها فقط برای ترافیک است!
علم الهدی:بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود
برو بینیم بابا
جناب علم الهدی بفرمایند که ۴تن از پسران ایشان که قطعا با روش مورد اشاره و توصیه ای خود ایشان تربیت شده اند

چرا برای مجاهدت در جنگ ۸ و ۷ سال دفاع از حرم در سوریه و جنگ مقابل داعشی ها در عراق و در کنار سایر فرزندان رشید مملکت مجاهدت نکردند !!!؟؟

البته بسیار زیاد هستند از این نوع مسولان !!!!!!
برای کشور بهتر است علم الهدی حرف نزند و سکوت کند ، او بیشتر نحربک کننده است
به نام خدای گرسنگان
سلام
صاحب خونم پیش پول خونه رو بالا برده و اجاره ماهانه خونم رو 3/5 برابر کرده.
جای دیگه ای با این پیش پول نمی تونم خونه گیر بیارم.
اگه کجا باید اعتراض کنیم به قیمت گوشت و مرغ و لبنیات
کجا باید اعتراض کنیم به بیکاری و افزایش هزینه های مدارس و لوازم تحریر
کجا باید اعتراض کنیم به اختلاس و تبعیض و رشوه و فامیل بازی و ...
کجا اعتراض کنیم که به ما برچسب اغتشاش گر و مزدور بیگانه و وطن فروش و خائن نزنند.
مسولین شکمشون سیره.
شما عوامل تابناک هم شکمتون سیره
فقط به مصلحت شخصی حودتون فکر می کنید نه جامعه.
سواره خبر از پیاده نداره
مطالب این صفحه بیشتر به جوک شبیهه
خداییش واقعیه یا خواستید تو این شرایط دل مردم رو شاد کنید؟
آقای دولابی...
اولا که بیماری خود حیوان پنداری در کل دنیا و ایران وجود دارد. همانطور که دو جنسیتی ها وجود دارند . به روایات مینگریم که در ایران هم مالیخولیا وجود داشته.بطور مثال در زمان ابن سینا شخصی مالیخولیا داشت و فکر میکرد که گاو است.
اگر به گوشتان نخورده بنا نیست که وجود نداشته باشد. اینها همه مریضی هستند.
درباره مادیات صحبت کردید...میخواستم بگم دین الهی و کتاب الهی و الله که همگی جزو معنویات هستند برای تبلیغ نیاز به صرف مادیات دارند.چه بسا که پیامبر اسلام هم اگر فردی فقیر و بی پول بود نمیتوانست دین را انتشار دهد. خدیجه بود که هزینه یکی از جنگهای اسلام را پرداخت کرد.
هنگامی که به زندگی پیامبر توجه میکنیم میبینیم که اسلام دینی الهی است و باید مبری از مادیات باشد شدیدا به مادیات وابسته است.
به خودتان نگاه کنید...شخصی هستید که در راه توسعه کشور و پیشرفت بشر هیچ توانایی ندارید اما به نام اسلام و تبلیغ دین دارید از بیت المال برای خود هزینه میکنید
وزیر کشور پاسخ دهند چرا در حالیکه به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ کلیه ماشین های گشت ارشاد مجهز به دوربین داخلی هستند درخصوص خودروی گشت ارشادی که خانم مهسا امینی را به پلیس امنیت اخلاقی منطقه وزرا منتقل می کرده دوربینی وجود نداشته است ؟
اگر در این فاصله اتفاقی افتاده باشد مسئولیتی متوجه نیروی انتظامی نیست ؟
دوربین ها را زده اند چون فیلم زیاد دیده اند! سوالایی می پرسی ها!!!
شما چرا افسرت دوربین نداشته که جلوی این بلوا رو بگیری؟!؟!؟؟!؟
جوانهامجاهدشوندبعد بچه مسولین در خارج از کشور جهاد نکاح کنند.
والله در بحث حجاب و نماز و کلا دین برداشتی که من داشتم از ادیان مختلف و آیه های قرآ«
اول حقه دوم راه درسته سوم هر انسانی بهش نیاز اساسی داره ولی خدا هم به پیغبرانش گفته تو بشارت به بندگان به بهشت و بترسان از آتش جهنم (انا بشیر و نذیرا) و ناراحت نباش اگر تبعیت نمیکنند و دین هم بجز این موارد هزاران مطلب دیگه داره مثثل بی توقایی (که بزرگترینش در دست گرفتن کاری است که توانایی نداری اکثر مدیران کنونی که باند و باند بازی این سمتها را درو میکنند ) بی انصافی و نداشتن نفاق و ....
وظیفه برخی از آقایان که خودشان هزار و یک عیب دارند این نیست دست فلانی را بگیرند و وسط بهشت پیاده کنند در حالی که مطمئنا برخی از این آقایان شاید بهشتی نباشند وظیف دولت اسلامی تبین و هدایت است اگر نحوه عمل دولتمردان اینقدر خوب بود که مردم تشخیص دادند این آقایان حرف و عملشان یکی است (خودشان مشکل ندارند ) و بعد خیر دینار و آخرت را نصیب مردم میکنند یعنی مساوات و عدل و برابری و برادری را بوجود می آورند خودشان قطعا دنباله رو این آقایان میشوند و دولت هم وظیفه دارد مخصوصا در آیتم های مساوات و عدالت اجتماعی حرکت کند وقتی در جامعه آنهم توسط برخی نورچشمی ها اینقدر اختلاس هست وقتی در جامعه یکنفر را می آورند در مجلس برای وزارت و میگویند سرمایه شما میگویند سه هزار میلیارد تومان است خودش میگوید هزار میلیارد تومان و این شخص را رها کنی در باغ پول نمیتواند هزار میلیارد تومان در شبانه روز عمرش اسکناس از درخت بچیند در حالی که مردم شبانه روز دارند جان میکنند خرج زندگیشون را نمیتوانند در بیاورند یک کار دولت و حکومت اسلامی اصلاح اینهاست که دنیا و آخرت مردم را میسوزاند
تعادل در حرکت تقوی مساوات و عدل سبب میشود که مردم با رضایت و دل مطمئن از بزرگان پیروی کنند نه اینکه ببینند عده ای هر چه تلاش میکنند هیچ در حالی که وعده مسئولین چیز دیگری است تذکر میدهند و به مقام بالاتر میرسانند در نهایت یاغی میشوند علت طغیان این مردم هم به عهده مسئولین است
برای نظر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد فضای مجازی متاسفم
همه چیز را بر گردن دشمن نیندازید منصف باشید اگر دستگاهای اطلاعاتی مقصر نیستند چرا عوامل کومله و داعش به شهرهای مرکزی کشور ورود کردند ( بنا به گفته اخبار شبکه خبر ) و مضاعف بفرمایید عواملی چون گرانی. فساد نبود عدالت و زندگی آقا زاده ها در آمریکا و.... در حالی که پدرانشان همیشه آمریکا را دشمن می خوانند
چرا کامنت ها رو باز نمی زارید؟
یعنی یک پیام قابل پخشدشدن نبوده حتی! ؟
حالااگر این اتفاق توی ایران افتاده بود تمام دنیا و عده ای در داخل بسیج میشدند و علیه کشورمان گلایه و شعار سر میدادند
تابناکر محترم، خواهش میکنم از اینجور خبرها نگذار. ما مردم به اندازه کافی حالمون بد هست. به خدا من یکی دیگه فحش کم آوردم نثار بعضی [...] کنم.
"علم الهدی:بی‌حجابی باعث می‌شود جوانی که باید مجاهد شود، بی‌بند و بار می‌شود"!!
عججججببب!پس سایر کشورهای مسلمان مانند سوریه و لبنان و فلسطین بجای پرورش مجاهد دارند بی بند و بار پرورش می دهند؟!
همین بسته ویژه خبری را که بخوانید به وضعیت نبوغ و آگاهی خیلی از دوستان پی می برید!ماشا الله به این همه فهم و درک!
حجاب اجباری داره خداحافظی می کنه، حجاب اختیاری ، این حتمیه
علم اُل حدا
ما اگه نخواهیم بریم بهشت کیو باید ببینیم ؟
آقای علم الهدی
شما خودت توی خونواده ات چندتا مجاهد پرورش دادی ؟
درد و علاج این مملکت فقط در برگزاری انتخابات آزاد و سالم است و رجوع به نظر و رای مردم
اگر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین ها را زده اند!؟
واقعا راست میگن ایشون!
اگر دوربینا باشه که خیلی بهتره، حداقل تصویرا رو بعدا برمیدارن !!
به غیر از فضای مجازی در خیلی جاهای دیگه هم هست که
کسی دین دار نمیشه .
حالا قرار نیست آدم هر جایی دیندار شه .
مثلا توی نونوایی و قصابی و استخر و حموم و بانک و بقلی و مسافرت و تونل و کوه و دشت و هواپیما کسی دیندار نمیشود .
اصلا فضای مجازی جایی برای دیندار شدن نیست که بنده خدا
حضرت عباسی من موندم
کی به اینا ِسمت میده با حقوق نجومی ؟ !!!!
شما که با غرب دشمن هستید چرا سفارت دارید اونجا؟؟؟؟
آقای علم الهدی 40 سال به عقب و به دوران دفاع مقدس برگرد جوانان و نوجوانانی که در جبهه ها در برابر دشمن از ناموس و خاکشان دفاع کردند در جامعه ای بزرگ شده بودند که از نظر شما بی بند و بارترین جامعه ای بود که ایران به خود دیده بود . چشمهایتان را باز کنید آدم ریشه دار و سالم و با سلامت روان با بی حجابی ودیدن بی حجاب بی بند و بار نمیشود . چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
یکی از دلایل نارحتی مردم حضور فرزندان مسئولان با پول پدر در کشورهای متخاصم است چرا آنها باید در کشوری که دشمن مردم است تحصیل کنند و آن فرهنگ را تجربه کنند مگر دانشگاه های ما ایراد دارد ؟؟
حرفهای نخ نمای مسئولان کشور حالمان را به هم می زند.قیمت ماهیانه فیلتر شکن خوب 150 هزار تومان است که می خریم و اخبار را از خارج پیگیری می کنیم.به همین راحتی.فروشنده فیلتر شکنها هم قطعا کاسبان فیلتر یعنی بچه های .. آقازاده ها هستند.
جناب وزیر کشور اول شما بفرمائید چرا مامورین گشت ارشاد که مهسا امینی رو بازداشت کردند دوربین هاشون روشن نبود و کار نمیکرد ؟؟!!!
خطاب به علم الهدی ؛

کم گوی و گزیده گوی چن دُر تا زندک تو جهان شود پُر

خدا ۲ تا گوش داده و ۱ زبان
سلام جناب آقای وحیدی عزیز
دغدغه شما برای حفظ اسلام و استکبار ستیزی درست ولی خواهشا
بصورت ناشناس چرخی بزنید بین مردم ببین چند درصد مردم این شیوه حکمرانی شما قبول دارند؟
اشکال از اسلام نیست ، بلد نیستیم به اسلام دعوت کنیم.
قرص استامینوفن خوبه ولی اگر بیش از استاندارد بخوریم می میریم.
بروفن خوبه ولی اگر به فرد آسمی بدهید خطر مرگ برایش هست.
باقلا خوبه ولی اگر فرد باقلایی حتی در مزرعه باقلا رد شود خطر مرگ برایش هست.

گلبول‌های سفید برای دفاع از بدن لازمند ولی اگر تعدادشان بیش از حد شد میشه سرطان .
گلبول‌های سفید برای دفاع از بدن جانفشانی کرده و اغلب مواقع باعث می‌شوند میکروب‌ها و ویروس‌ها بر بدن اثر منفی نگذارند ولی اگر همین گلبول‌های سفید ، سلول‌های خودی را بعنوان دشمن فرض کنند میشه بیماری خودایمنی مثل روماتیسم مفصلی و نتیجه آن میشه از کار افتادگی فرد و زمین گیر شدن فرد


قبل از پیچیدن هر نسخه از اهل فن که مغرض نیستند بخواهیم که با شرح حال ، معاینه و آزمایش تشخیص درستی بر شرایط بیمار فعلی بگذارند و سپس داروی لازم شروع کنند.
یک پزشک بیسواد می تواند برای درد شکمی ناشی از آپاندیسیت حاد مسکن قوی مورفین شروع کند ولی روز بعد باید سر ختمش حاضر شود .
پیروز باشید
بروي جشم منبعد ميان جلو دوربينها براتون عكس يادگاري ميگيرن !
صحبتهاي حضرات نشون ميده به كل قضيه اعتراضات همانند دفعات قبل فراموش شده ، امان از فراموشي و غفلت ،
اگر حجاب اجبار ندارد پس این بلوشو مال چیه و برا چی درست شده است؟
عنابستانی هنوز خودش را نماینده مردم میپندارد؟ چه توهمی دارد طفلک !!!!!!!
یکی به این نماینده مردم زنجان بگه قرصاشو سر وقت بخوره
اقای علم الهدا ای کاش در مورد فسادهای سیستمی و رانت خواری مدیران کشور هم حساس بودی و سوال می کردی چرا باید یک معاون وزیر اقتصاد بیش از 3000 میلیارد تومان ثروت در بخش زمین و مسکن داشته یاشد(و حتی ذره ای از ثروت خودر را در تولید و اشتغال صرف نکرده)و تازه بعنوان فرد مورد وثوق رئیس جمهور بعنوان وزیر به مجلس معرفی شود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حضور صدها آمبولانس درکنار خیابان های که اعتراضات بود به چه دلیل بود مگر نه اینکه نیروهای امنیتی از آمبولانس برای انتقال معترضان به بازداشتگاه استفاده میکنه. مگر غیر ازاین هست اینهمه آمبولانس برای چیه. وقتی هم معترضان ای عوام فریبی ها را می‌بینن آمبولانس آتش میزنن
"..نماینده مجلس : حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد.." : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مطالب همین یک صفحه را بخوانید و ببینید چقدر این مملکت گرفتار است.
دوربین ها را سالهاست که زده اند و مربوط به حوادث اخیر نیست!
آقای وزیر کشور اول بیا دروغ چهار قلم کالاتو تکلیفشو روشن کن ،v
جناب استاد اخلاق و ادب برادر محترم آقای عنابستانی
امثال شما که برای یک خط ویژه توی گوش رییس نیروی انتظامی زدین(وقتی توی گوش سرباز میزنید در قانون توی گوش ریسش زدین با سلسله مراتب) حرف از تبعیت از رهبری و قاون نزنید. تابناک چاپ کن این رو تا مطمئن بشم شیعه امام حسینی(ع)
آقای صدیقی رمز گشایی کرد؟!!! شما که اینقدر دست به رمزگشایی تون خوبه لطفا یک رمزگشایی هم از اختلاس ها و گرانی ها و آقازاده ها و مسئولینی که خانواده هایشان در خارج زندگی می کنند, بفرمایید ممنون
آقای علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، با شعار دادن چیزی درست نمی شود.
اقای علم الهدا فرمایش شما متین است ولی اگر جوانان را تربیت کنیم نه دنبال بی حجابی میره و نه پسران تربیت شده دنبال فحشا و منکرات . اگر در 43 با این مراکز فرهنگی نتوانستید یا نتوانستیم جوان ها را تربیت کنیم انها را متهم به ولنگاری و فحشا و منکرات نکنیم . اگر خاطر شریفتان باشد تا اوایل سال 58 مراکزی بنام ف ا ح ش ه خانه بود ایا جوانها انجا منحرف شدند؟ یا در مساجد و محافل مذهبی تربیت شدند که هرگز فکر مراجعه به این مراکز را نداشتند . حال بی مبالاتی های تربیت کنندگان را درک میکنید ؟ چرا فرافکنی میکنید ؟ ایا لازم است در چنین شرایطی جوانها را متهم به گمراهی و فحشا میکنید . یکبار هم شده اعتراف کنید که ما روحانیت چنان سیاست زده شدیم و در ان غوطه ور شدیم که از هدایت و تربیت نسل بعد از انقلاب غفلت کردیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در فضای مجازی کسی دین‌دار نمی‌شود. سخن بسیار نادرستیه
این آشوب‌ها از بی مدیریتی ویا نامدیریتی اداره کشوره است
""نماینده مجلس : حجاب در کشور ما هیچ اجبار و محدودیتی ندارد""
عجب، پس گشت ارشاد واسه چی درست شد. چرا دست از حرافی و شعار بر نمی دارید. شاید شما در کشور دیگه ای مثل آغاااا زاده ها زندگی میکنی.
عجب رمزگشایی فکورانه ای داشته کاظم صدیقی، چه نابغه هایی ما داریم
جناب بنیانیان
تا اندازه ای درست است که کسی در فضای مجازی دیندار نمی شود که البته دلیل عمده آن هم اعمال خلاف دین بسیاری از مسولین است
اما با گشت ارشاد و برنامه های مزخرف صدا و سیما هم کسی دیندار نمی شود
حوادث قبل و اخیر و آتی بخاطر این هست که مردم را ۵ میلیون نفر خاص تصور میکنند و از ۷۵ میلیون نفر غافلند اسم گروه اول را گذاشتن مردم بقیه را شهروند صدا میزنن
تنگسیری جان ما هم سختی های جنگ رو نکشیدیم ولی سختی های زندگی توی ایران رو کشیدیم
واقعا آدم معمولی بودن توی ایران خیلی سخته
اعلام «حمایت» عبدی از «پیشنهاد عالی» کیهان......
بله، کاملا پیشنهاد خوب، منطقی و عادلانه ای هست.
بگذارید تمام مردم شاهد این دادگاه باشند. اگر قبول کنند که این دادگاه علنی باشد، خواهید دید که شخص پیشنهاد دهنده ( حسین شریعتمداری) اولین و بزرگترین مخالف آن است.
عجب وزیر کشور با هوش است البته اگر از کسی کمک نگرفته باشه احسنت
چرا اون فردی که قرآن رو آتیش زده دستگیر نمیشه؟
وزیر کشور از مطالبات ملت ایران سخن رانده من با هیچ چیز کاری ندارم چرا مطالبات ملت ایران را به رای عمومی نمی گذارید ؟ ببینید ملت انرژی هسته ای میخواهد یا نه ؟‌چرا مطالبات اقتصادی و اجتماعی را یکبار برای همیشه به رای نمی گذارید ؟ شما از کجا مطالبات را رصد کرده اید ؟ نکند برای شماره موبایل شما پیامک میفرستند و دم دفترتان حضور می یابند؟ بابا مطالبات ما را چرا یکی نمی آید از خودمان پیجور شود ؟
هفته نیرو انتظامی بر کلیه پرسنل زحمت کش آن مبارک . قابل توجه بعضی ها خم رنگرزی که نیست ، تحقیقات کامل لازم داره.
حرفهای وزیر کشور را قبول ندارم و اگه بگه ماست سفیده میگم دروغه چون ایشان با بوق و کرنا اعلام کرد مردم هیچ نگران نباشید چون فقط چهار قلم کالا گران میشه چهار قلم شد چهارصد قلم
حالا عجالتا جناب صدیقی رمز گشایی را بی خیال بشن و یک عدد از 1000 تا 1100 انتخاب بفرمایند .
توجه کردین هیچ پسری از علم الهدی و هم قطارانش در جنگ شرکت نکرده وشهید نشده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مرد حسابی جنگ چیه؟ فرزند هیچ مسئول تا درجه ۱۰ در جمهوری اسلامی حتی سربازی هم نمی ره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر