بازدید 2920

بیش از ۱۱۰۰ مصدوم زلزله خدمات درمانی دریافت کرده‌اند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۱۱۰۰ مصدوم خدمات درمانی را در سه بیمارستان شهرستان خوی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 07 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه با حضور در بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) خوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۱۱۰۰ مصدوم خدمات درمانی را در خوی دریافت کرده‌اند، افزود: از این تعداد، بیش از ۱۰۰ نفر نیاز به عمل جراحی داشته‌اند که عمل‌ها انجام شده و پس از بهبودی ترخیص می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حادثه زلزله خوی، اورژانس با ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مصدومان خدمات ارائه داده و در صورت نیاز، از استان‌های همجوار هم اتوبوس درخواست می‌شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ایران یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای منطقه در مدیریت حوادث است، ادامه داد: علاوه بر اینکه، اورژانس کشور، خدمات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد، در یک مرکز فرماندهی در تهران به صورت مانیتور، خدمات رسانی در مواقع حوادث رصد و بررسی می‌شود.

وی بر تسریع در ارائه خدمات و اقدامات درمانی و رفع مشکل همه مصدومان در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و خاطر نشان کرد: همه امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان در مراکز درمانی شهرستان خوی و آذربایجان غربی برای خدمات رسانی به مصدومان در امادگی کامل هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار