بازدید 4316

فرمانده مرزبانی اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کرده

فرمانده مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور گفت: اقتدار روزافزون ایران اسلامی که مرهون ایثارو از خودگذشتگی شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت کشور است، چشم دشمنان نظام را کور کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 07 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع‌‎رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با خانواده شهید احمد توکلی کوچکسرایی، از شهدای مرزبان نیروی انتظامی در شهرستان قرچک گفت: اقتدار روزافزون ایران اسلامی مرهون خون با برکت شهیدانی است که در راه دفاع از امنیت کشور، از همه هستی خود دست کشیدند.

وی افزود: از زمان شکل گیری نهضت امام راحل علیه رژیم ستم‌شاهی تا کنون، مردم ایران شهدای بسیاری را تقدیم راه اسلام و انقلاب کردند و عزتی که امروز کشور به آن افتخار می‌کند نتیجه همین ایثارها و از خودگذشتگی‌های جوانان این مرز و بوم است.

گودرزی با تقدیر از ایثار خانوده معظم شهدا در پرورش فرزندانی انقلابی گفت: شهدای ایران اسلامی، در خانواده‌هایی با ایمان و در دامن پاک مادرانی نجیب و صبور پرورش یافته‌اند که با دنبال کردن مسیر نهضت عاشورا و با مجاهدت، از انقلاب اسلامی حراست کردند.

وی تصریح کرد: مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندانی انقلابی و نیز تأسی به حضرت زینب (س) در پیشه کردن صبر در مصیبت‌ها، خط سرخ شهادت را دنبال کرده و با پرچمداری آرمان شهیدان، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه با گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: شهید مرزبانی احمد توکلی از جمله شهیدان پاکی است که برای دفاع از ناموس و وطن جان خود را در ۲۰ سالگی تقدیم اسلام کرد.

شهید احمد توکلی کوچکسرایی در ۲۳ اسفند سال ۱۳۹۸ با یک گروهک تروریستی در منطقه هنگ مرزی جکیگوره جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید سرافراز ایران اسلامی در گلزار شهدای امامزاده بی‌بی‌زبیده قرچک به خاک سپرده شده است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر