بازدید 2582

چند هفته از لیگ برتر قبل از جام‌جهانی برگزار می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 07 October 2022

منصور قنبرزاده در مورد برنامه های ارائه شده کارلوس کی‌روش برای آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: قبل از رفتن تیم به اتریش دو جلسه با کی‌روش داشتیم و برنامه‌های سازمان لیگ را با او مرور کردیم. کی‌روش هم برنامه‌های خودش را داد. به یک جمع بندی رسیدیم تا براساس آن برنامه لیگ را دنبال کنیم‌. به صورت دقیق آن برنامه هم اجرایی شد. 

وی افزود: امروز کی‌روش به ایران آمد‌‌. در جلسه‌ای که من در آن حضور نداشتم نبی، نایب رئیس اول فدراسیون برنامه‌ها را با او هماهنگ کرد‌. مروری با هم داشتند و مطابق سازماندهی و برنامه‌ریزی انجام شده ما هم مطابق همان برنامه‌هایی که دیده شده تلاش می‌کنیم. تک تک مسائلی که برای برنامه ریزی و پشتیبانی جام جهانی دیده شده به بهترین شکل و با نظارت کامل اجرایی می‌شود. 

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درمورد اینکه ایا قرار است لیگ متوقف شود، پاسخ داد: خیر. برای لیگ تا هفته دوازدهم برنامه داده شده و هر هفته یک بازی برگزار می‌شود. در واقع تیم‌هایی که بازیکن در تیم ملی دارند، آنها را دو روز در هفته در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند. کی‌روش روی لیگ هم طبق تعامل و هماهنگی با مربیان باشگاهی نظارت دارد. 

قنبرزاده در گفت و گو با شبکه خبر درمورد اینکه آیا تیم ملی قبل از جام جهانی بازهم بازی تدارکاتی خواهد داشت، گفت: برگزاری قطعی مسابقه هنوز مشخص نشده ولی شاید یک بازی با کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم. ظاهرا دیدار با روسیه منتفی شده است‌. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار