بازدید 3990

نکونام بالاخره استقلال بدون مجیدی را می‌برد؟

تمام شکست‌های نکونام در این بازی‌ها، مقابل استقلال فرهاد مجیدی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 07 October 2022

جواد نکونام در تقابل‌های خود با استقلال به عنوان سرمربی فولاد، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست به دست آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد، روز جمعه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

یکی از اتفاقات مهم و برجسته این مسابقه، حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد است و تقابل‌های تیم‌های جواد نکونام با استقلال، یکی از نکات جذاب و پرماجرای این مسابقات بوده است. نکونام که قلعه‌نویی که یکی از بازیکنان پیشین آبی‌پوشان پایتخت است، در قامت دو تیم در مسابقات مختلف به مصاف استقلال رفته است.

اولین تقابل جواد نکونام با استقلال به عنوان سرمربی، به تیم نساجی در فصل ۹۸-۹۷ رقابت‌های لیگ برتر برمی‌گردد که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر تقابل‌های نکونام با استقلال با تیم فولاد انجام شده است که مهم‌ترین تقابل، به دیدار فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برمی‌گردد که این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و فولاد موفق شد در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست آورد. به طور کلی فولاد نکونام در برابر استقلال، ۷ بازی انجام داده است که ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست، حاصل شده است. یکی از نکات قابل توجه این تقابل‌ها، این است که تمام شکست‌های نکونام در این بازی‌ها، مقابل استقلال فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

در مجموع، در ۸ تقابل نکونام با استقلال به عنوان سرمربی، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست حاصل شده است و بازی استقلال و فولاد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، نهمین تقابل نکونام با استقلال است و باید دید فولاد نکونام در این بازی چه عملکرد از خود برجای می‌گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر