بازدید 3505

ساعت‌های هوشمند سامسونگ سهم بازار جهانی را افزایش می‌دهد

سامسونگ بین سه ماهه دوم ۲۰۲۱ و سه ماه دو ۲۰۲۲ سهم خود را از فروش جهانی ساعت‌های هوشمند از ۷.۴ درصد به ۹.۲ درصد افزایش داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 04 October 2022

ساعت‌های هوشمند سامسونگ سهم بازار جهانی را افزایش می‌دهد

بازار ساعت‌های هوشمند شلوغ‌ از همیشه است و مدل‌های پرمیوم جدید تقریبا هر میان در میان عرضه می‌شوند. سامسونگ برای نام بردن از یک برند، به تازگی با دستگاه‌های سری گلکسی واچ ۵ خود معرفی شده است. اما با کمی تعجب مشخص شده است که محبوبیت گلکسی واچ ۴ هم تاثیر قابل توجهی را روی بازار داشته است. حتی شگفت انگیز از آن، این سازنده کره‌ای دستاوردهای خود را در بازار کلی در حال رشد ساعت‌های هوشمند هم به دست آورده است. سامسونگ بین سه ماهه دوم ۲۰۲۱ و سه ماه دو ۲۰۲۲ سهم خود را از فروش جهانی ساعت‌های هوشمند از ۷.۴ درصد به ۹.۲ درصد افزایش داد. از سوی دیگر هم اپل در مدت مشابه از ۳۰.۶ درصد به ۲۹.۳ درصد کاهش یافته است.

این یافته‌ها بخشی از ردیاب مدل ساعت هوشمند جهانی است که توسط کانترپوینت منتشر شده است. محموله‌های جهانی برای سه ماهه دوم نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است و این پدیده در هند هم قابل توجه بوده است. در هند، ساعت‌های هوشمند ارزش قیمت که کسری از زینه‌های ساعت‌های گران قیمت را دارد، فروش بالایی را تجربه می‌کنند. گلکسی واچ ۴ در آمریکای شمالی هم بسیار محبوب شده است و افزایش ۳۴۷ درصدی از کانال‌های فروش در این منطقه را شاهد بوده است. در طول یک سال، هند هم سهم فروش خود از ساعت‌های هوشمند را از ۶ درصد به ۲۲ درصد افزایش داده است.

قیمت ساعت هوشمند و تاثیر آن در فروش

قیمت ساعت هوشمند مبتنی بر گوشی‌های اندرویدی همواره مناسب‌ از اپل واچ بوده است. فروش ساعت هوشمند یک درصد از چین پیشی گرفته و رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد. آمریکای شمالی همچنان پیشتازی بزرگ در این زمینه است. اگرچه، مجموله‌ها نسبت به سال گذشته چهار درصد هم کاهش داشته‌اند. سو جونگ لیم، معاون مدیر شرکت کانترپوینت، گفت که در بازار ساعت‌های هوشمند، علیرفم پیش بینی‌های قبلی از رکود، همچنان فروش خوب ادامه پیدا کرده است. او اضافه کرد که ۳۰ درصد از مدل‌های عرضه شده در هند در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به قیمت کمتر از ۵۰ دلار فروخته شده‌اند که در نتیجه استفاده گسترده از ساعت‌های هوشمند را در منطقه نشان می‌دهد.

محرک‌های کلیدی برای هند، برندهای منطقه‌ای مانند Noise و Fire-Bott بودند که نسبت به سال گذشته ۲۹۸ درصد رشد داشته‌اند. هواوی که تنها یک سال پیش رتبه دوم را در فروش ساعت‌های هوشمند داشت، به مقام سوم رسیده است. با این حال، این برند برای سومین سه ماهه متوالی به تسلط بر بازار ساعت‌های هوشمند چینی ادامه داده است. محموله‌های امیزفیت در چین ۱۱ درصد کاهش فروش داشته‌اند. اگرچه، این شرکت در هند هم نسبتا خوب عمل کرده و نسبت به سه ماهه اول ۶۵ درصد رشد داشته است. سهم بازار جهانی ساعت‌های هوشمند شیائومی هم در سه ماهه دوم امسال اندکی کاهش یافته است.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ سهم بازار جهانی را افزایش می‌دهد

خرید مودم همراه با گلکسی واچ ۴

مودم یکی از ابزارهای اساسی در زمینه استفاده از ساعت هوشمند در محل کار یا خانه است. چرا که می‌توانید به اینترنت پر سرعت مورد نیاز در ساعت هوشمند خود هم دسترسی پیدا کرده و یک تجربه کاری عالی داشته باشید. با خرید مودم برای خانه می‌توانید اینترنت مورد نیاز پلی استیشن 5 خود را هم در کنار سایر کنسول‌های خانگی خود تامین کنید. در نظر داشته باشید که کنسول پلی استیشن 5 ابزاری عالی برای بازی آنلاین است و یک اینترنت خوب می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. گلکسی واچ ۴ حسی آشنا و در عین حال متفاوت دارد و می‌تواند یک ساعت هوشمند خوب باشد.

در همین راستا قیمت ساعت هوشمند هم ارزش پرداخت بیشتری پیدا می‌کند. این محصول علیرغم تکرار واضح برخی از امکانات و پیچیده‌ شدن، همچنان می تواند یکی از ساعت هوشمند اندرویدی خوب لقب گرفته و با اپل واچ هم رقابت داشته باشد. سامسونگ نام تجاری Active را هم برای خط تولید خود کنار گذاشته است و در عوض یک گاکسی واچ ۴ با ظاهری اسپورت را به‌عنوان پرچم‌دار خود در کنار یک نسخه کلاسیک معرفی می‌کند که نسخه‌های مجلل نسخه گلکسی واچ ۳ سال گذشته را دارد. گلکسی واچ ۴ از سنسور سلامت ۳ در ۱ برای اندازه گیری ضربان قلب، گرفتن نوار قلب و خواندن ترکیب بدن استفاده می‌کند.

مشخصات دیگر گلکسی واچ 4

این ساعت هوشمند برای افرادی که از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند، می‌تواند یک گزینه خوب باشد. این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل جدید Wear OS استفاده می‌کند که همراه با رابط اختصاصی One UI سامسونگ طرح جالبی به خود گرفته است و سامسونگ مجموعه‌ای از امکانات را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این محصول همان تجربه نرم افزاری عالی را برای شما به همراه داشته و می‌تواند به شما کمک کند که در هنگام ورزش ردیابی تمرینات و کالری سوزی را کنترل کرده و در مسیر درستی برای ورزش هم قدم بردارد.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ سهم بازار جهانی را افزایش می‌دهد

طراحی هر دو نسخه گلکسی واچ ۴ دارای یک قاب بازطراحی شده هستند که امکان انتقال بدون شکاف از بدنه ساعت هوشمند به بندها را فراهم می‌کند. مجموعه یکنواخت دکمه‌های تاج هم دارای شکل مستطیلی هستند و دیگر یک تاج گرد بیرون زده همراه با یک دکمه کناری را نمی‌بینیم. با وجود این تغییرات ظریف، گلکسی واچ ۴ به مدل‌های گلکسی واچ گذشته ادای احترام کرده و گلکسی واچ ۴ کلاسیک از قاب چرخشی که هم یک ابزار نویگیشن مفید و هم یک فیجت اسپینر عالی است، بهره می‌برد. از آن‌جایی که ساعت اصلی سامسونگ همراه با قاب ارائه می‌شود، این موضوه به اندازه قلم اس پن به یک محصول نمادین برای این سری تبدیل شده است.

خرید و بررسی قیمت پلی استیشن 5 از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای بررسی قیمت محصولات و کالاهای مختلف به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و قیمت خرید تمام محصولات مورد علاقه خود را متوجه شوند. این سایت قیمت‌های مناسبی را در اختیار شما گذاشته و می‌توانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید. خرید مودم در انواع مختلف در کنار خرید پلی استیشن 5 ممکن شده است و کافی است که سطح نیاز و بودجه خود را تعیین کرده و با بررسی تنوع عالی محصولات، به سراغ‌شان بروید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار