تحلیل شتران امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 03 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش شتران نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل شتران امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۱

تحلیل شتران امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | اولین قیمت حمایتی شتران کجاست؟  
 
قیمت شتران بعد از ناکام ماندن در عبور از سد فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر روی ۵۳۰ تومان مسیر اصلاحی را در پیش گرفت. ساختار میان مدتی سهم در حال تکمیل یک الگوی افزایشی درون کانال صعودی است بطوری که قیمت هرگاه به کف و سقف کانال می‌رسد با واکنش مثبت و منفی همراه می‌شود. این بار نیز انتظار می‌رود که به تدریج با رسیدن قیمت به کف کانال تقاضا در سهم بهبود یابد و یک رالی دیگر در سهم اتفاق بیافتد. این در حالی است خط روند نزولی در RSI همچنان ادامه دارد و اولین سیگنال برگشت روند را باید در شکست خط روند نزولی RSI جستجو کرد. در ادامه انتظار می‌رود که قیمت محدوده‌ی فعلی را تثبیت کرده تا در افق یکساله هدف قیمتی سهم روی فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر در ۶۷۰ تومان برای سهم فعال شود. با توجه به اهداف قیمتی گفته شده در بالا و محدوده‌ی حمایتی ۴۰۰ تومان باید گفت که ریسک به ریوارد سهم در محدوده‌ی فعلی مناسب ارزیابی می‌شود.

خلاصه تحلیل تکنیکال شتران

حمایت اول: ۴۳۰ تومان
حمایت دوم: ۴۰۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی کانال صعودی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI همچنان ادامه دارد
مقاومت اول: ۵۲۰ تومان
مقاومت دوم: ۶۶۰ تومان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان