نگاهی به تذکرات و اظهارات امروز بهارستان نشینان

صدا و سیما از رفتار سلبریتی‌ها در حوادث اخیر عبرت بگیرد و در چهره سازی‌ها تجدیدنظر کند / وضعیت آب شرب همدان همچنان بحرانی است / انتقاد از دولت برای عدم اجرای مصوبه شورایعالی فضای مجازی / برخی از معلمان و پرستاران چند ماهی است که حقوق نگرفته‌اند

نمایندگان پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 02 October 2022

تابناک _ جلسه علنیمجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰ و ۱۸ دقیقه و پس از یک جلسه غیرعانی که درباره ناآرامی‌های اخیر برگزار شده بود با حضور دوسوم از نمایندگان آغاز شد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از ساعت ۸ صبح تا این ساعت جلسه غیرعلنی داشته که با حضور وزیر کشور و فرمانده محترم نیروی انتظامی در خصوص بررسی مسائلی که در حوزه ناامنی‌های اخیر بود، برگزار شد.. سپس حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستور کار صحن علنی را قرائت کرد، اما همانگونه که پیش بینی می‌شد اکثر وقت این جلسه به تذکرات و سخنان نمایندگان در ارتباط با وقایع روز اختصاص یافت.

گفتنی است نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند.

صدا و سیما با انتخاب کارشناسان غلط بر زخم مردم نمک نپاشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه صدا و سیما با انتخاب کارشناسان غلط بر زخم مردم نمک نپاشد، گفت: کرباسچی ۲۵ سال قبل از ریل خارج شده است.

سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه برخی از نهادها و مسئولان با اقدامات خودشان به زخم مردم نمک می پاشند، گفت: جناب آقای کرباسچی 25 سال قبل از ریل خارج شده اما صدا و سیما به عنوان یک نهاد مقدس و مربوط به نهاد رهبری از آن استفاده می کند در حالی که استفاده از این افراد مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد بلکه بیشتر بر زخم مردم نمک می پاشد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین درمجلس افزود: از مسئولان صدا و سیما خواهش می کنم افراد انقلابی و ولایی که به فکر نظام و شهدا هستند را به عنوان کارشناس به برنامه های خود دعوت کرده و از نقطه نظرات آن ها استفاده کند.

صدا و سیما از رفتار سلبریتی ها در حوادث اخیر عبرت بگیرد و در چهره سازی ها تجدیدنظر کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه صدا و سیما از رفتار سلبریتی ها در حوادث اخیر عبرت بگیرد و در چهره سازی ها تجدیدنظر کند، گفت: صدا و سیما باید از جوانان قابل چهره بسازد نه افرادی که در بزنگاه ها برای دشمنان خوش رقصی می کنند.

محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ریاست صدا و سیما باید عبرت بگیرد و سازمان سینمایی در چهره سازی ها تجدیدنظر کند این در حالی است که افرادی که با سرمایه این ملت چهره شده اند و جایگاه پیدا کرده اند به گمان اینکه شترانی هستند که می توانند بار امنیت و بار مردم را حمل کنند در میانه رودخانه فتنه ها بدرقصی می کنند، لذا صدا و سیما باید عبرت بگیرد و از جوانان قابل چهره بسازد نه افرادی که در بزنگاه ها برای دشمنان خوش رقصی می کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس افزود: همچنین فدراسیون فوتبال نسبت به بعضی از چهره ها که خودشان را در آشوب های اخیر نشان دادند برخورد کند و قوه قضائیه با افرادی که موجب ریختن خون ها شدند برخورد لازم را داشته باشد حتی اگر این افراد در جایگاه نمایندگی مجلس باشند

وضعیت آب شرب همدان همچنان بحرانی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه وضعیت آب شرب همدان همچنان بحرانی است، با انتقاد از مصاحبه وزیر نیرو در رسانه ملی و ارائه اطلاعات غیرواقعی در این خصوص از وی خواست به جای انتشار اخبار خلاف واقع به رفع مشکل تأمین آب این استان بپردازد.

حمیدرضا حاجی بابائی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دولت به بازنشستگان کشوری و لشکری توجه لازم داشته باشد، همچنین به موضوع مهرآفرین توجه ویژه کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: متأسفانه وضعیت آب شرب همدان همچنان بحرانی است و اطلاعات غیرواقعی شما در صدا و سیما مردم را عصبانی می‌کند.

وی تأکید کرد: خواهشمند است به کارتان بپردازید و از انتشار اخبار غیرواقعی خودداری کرده و مشکل این استان را برای همیشه حل کنید.

انتقاد از دولت برای عدم اجرای مصوبه شورایعالی فضای مجازی/هدف این مصوبه ساماندهی بود نه بستن

نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از دولت برای عدم اجرای مصوبه شورایعالی فضای مجازی مصوبه سال ۱۳۹۶، گفت: هدف این مصوبه ساماندهی و پاسخگو کردن بود نه بستن.

محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت و نهادهای مسئول و مرتبط با شرایط و حوادث اخیر کشور، گفت: تا چه زمانی ضعف عدم پیش بینی صحنه هایی که در روزهای اخیر رخ داد را شاهد خواهیم بود و تا چه زمانی این شرایط ادامه دارد؟ سهم نهادهای مختلف فرهنگی، آموزشی، نظامی و انتظامی و امنیتی در جلوگیری از ابعاد مختلف این قبیل حوادث چیست؟

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با اشاره به موضوع فضای مجازی، افزود: در هیچ جای دنیا فضای مجازی مانند کشور ما بدون ضابطه و قید و بند نیست، اتحادیه اروپا مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) را دارد، شورایعالی فضای مجازی نیز در 13 خرداد 1396 مصوبه ای داشت اما چرا دولت آن را اجرا نکرده است.

فرهنگی یادآور شد: شما می گویید دولت قبل انگیزه و اراده نداشته است، شما که دارید چرا با روش صفر و صد موضوع را دنبال می کنید، هدف مصوبه شورایعالی فضای مجازی ساماندهی و پاسخگو کردن بود نه بستن.

وی تصریح کرد: چرا دولت سکوها و پلتفورم های داخلی را تقویت نمی کند. دولت و دستگاه های مختلف اینگونه منفعل عمل نکنید، مبتکرانه عمل کنید

لزوم تقویت و تبلیغ پلتفرم‌های داخلی برای رونق کسب و کارها

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به کنار رفتن پلتفرم‌های خارجی گفت: پلتفرم‌های داخلی باید تقویت و تبلیغ شود تا کسب و کارها به این سمت سرازیر شود.

حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با توجه به کنار رفتن پلتفرم‌های خارجی سعی شود پلتفرم‌های داخلی تقویت شود و یک یا دو برنامه به عنوان مثال سروش و ایتا در صدا و سیما تبلیغ شود تا کسب و کارها به این سمت سرازیر شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: انقلاب ما که بیش از 44 سال از عمر آن می‌گذرد، با این جریانات فرو نمی‌ریزد بلکه برگ‌های پوسیده از میان برگ‌های سبز فرو خواهند ریخت.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم یادآور شد: سوریه زمانی که چیزی از آن نمانده بود به دست جوانان معتقد امنیت خود را به دست آورد لذا امروز این کشور مقتدر را نمی‌توانند با این بادهای سست تکان دهند. همه بدانند که این کشور استوار ایستاده و پیروز است و پرچم را به دست صاحب الزمان خواهد رساند.

برخی از معلمان و پرستاران چند ماهی است که حقوق نگرفته‌اند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم؛ گفت: امروز ملت ایران مشکلات اقتصادی دارد باید به مسائل و مشکلات آحاد مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در چنین شرایطی برخی از دستگاه‌ها با افزایش قیمت‌ها به مشکلات اقتصادی دولت وملت دامن زده‌اند؛ این گروه از افراد هم در صف خیانتکاران به ملت و نظام هستند.

سید کاظم دلخوش اباتری در صحن علنی صبح امروز(یکشنبه 10 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با سلام درود خدمت ملت شریف ایران، گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَ اشْکُرُوا لِی وَ لا تَکْفُرُونِ‌، شرایط فعلی کشور بسیار وضعیت حساسی است، مردم ایران که در طول انقلاب بیش از 350 هزار شهید تقدیم این نظام و انقلاب نمودند باید با حساسیت از این لحظات حفاظت و حراست کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: توصیه بنده به تمام عزیزانی که این روزها وارد صحنه‌ها شده‌اند، اینست که صف ما از ردیف دشمنان نظام و خون شهدا باید جدا کنند چرا که امروز دنیای استعمار و استکبار بی محابا مردم خود را می‌کشند امروز دایه‌دار نظام و انقلاب شده‌اند. در شرایط فعلی باید دستگاه‌های مختلف آنهایی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول به خدمت رسانی هستند، توجه کنند که بی توجهی به حقوق ملت به ویژه افرادی که مشکلات مادی دارند خیانت به ملت است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم یادآور شد: امروز ملت ایران مشکلات اقتصادی دارند باید به مسائل و مشکلات آحاد مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در چنین شرایطی برخی از دستگاه‌ها با افزایش قیمت‌ها به مشکلات اقتصادی دولت و ملت دامن زده‌اند؛ این گروه از افراد هم در صف خیانتکاران به ملت شریف ایران هستند.

نماینده مردم صومعه سرا خطاب به وزیر مخابرات یادآور شد:چرا در چنین شرایطی آبونمان مخابرات از ۱۳۰۰ تومان به ۱۷۰۰۰ تومان افزایش یافته است.

دلخوش اباتری در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به گرانی قیمت آب برای کشاورزان ، قیمت کالاهای ضروری مردم افزایش یافته است ،چرا نمی توانید نرخ کالاهای ضروری را برای مردم کنترل کنید ،آیا این خدمت به مردم است !ارزاق عمومی مردم روز بروز گران‌تر میشود و آنان در فشار اقتصادی هستند

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود:کشاورزان برای مصرف آب هر هکتار از زمین های کشاورزی مبلغ ۱ میلیون تومان پرداخت می‌کردند،اما در حال حاضر برای هر هکتار آب کشاورزی ۳ میلیون تومان پرداخت می‌کنند،اگر می‌خواهید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد،نباید هزینه‌های کشاورزان را بالا ببرید. از وزارتخانه‌های مختلف می خواهم به این موارد دقت لازم را داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی با اشاره به بحث رتبه بندی معلمان تصریح کرد: بحث رتبه بندی معلمان ،بحث اخراج پرستاران ،حقوق بازنشستگان،حقوق کارکنان زحمتکش فصل یک راهداری که لیست آن را ارائه دادم،باید مورد توجه قرار گیرد،این کارکنان چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند،چرا وزارت نیرو در شرایط سخت اقتصادی ۴ ماه به پرسنل خود حقوقی پرداخت نکرده است، آقای وزیر در این شرایط شما می‌توانید بدون حقوق زندگی کنید،این مسائل آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟

دلخوش اباتری در پایان در مورد طرح مهر آفرین خاطر نشان کرد: طرح مهرآفرین و بحث آزمون چند بار مطرح شده، بی‌توجهی به این طرح و مشکلات دیگر دلیلی ندارد، دستگاه‌های اجرایی خود را مثل مردم نمی‌دانند و یا شرایط را درک نمی‌کنند، افرادی که با اعمال و افعال خود باعث تحریک جامعه می شوند، بدانند که ،کونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ بِالْخَیْرِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ ،بخوانید مردم را بغیر از زبان های خود، بنده اعتقاد دارم ؛جوانان و مردم عزیز ما قطعا در طول انقلاب صف خود را همیشه از دشمنان جدا کرده اند،و به همراه خانواده شهدا و مردم هستند و امروز هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

کیفیت نامناسب برخی از مدارس دولتی رنج آور است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از کیفیت نامناسب برخی مدارس دولتی گفت: طبق نتایج المپیادهای علمی و کنکور دانشگاه‌ها شاهد افول کیفیت در برخی مدارس دولتی هستیم لذا دولت باید نسبت به ارتقا کیفیت مدارس دولتی که جزو مطالبات میلیون ها خانواده و صدها هزار نفر از فرهنگیان بوده توجه ویژه داشته باشد.

سیدعلی یزدی خواه در نشست علنی امروز ( یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بر انبیا، اولیا و بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام (ره) عظیم شان و بر شهدای بلند قامت اسلام و ایران، شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهدای امنیت و حوادث اخیر سلام و درود می‌فرستم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و همچنین نمایش خیره کننده میلیون ها ایرانی نجیب در محکوم کردن فتنه و فتنه گران را تبریک عرض می‌کنیم. فتنه گرانی که به خیال خام خود خواستند آثار و برکات عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را ناچیز جلوه داده و عضویت ایران را در پیمان اقتصادی شانگهای و نیز آثار فراوان حضور رئیس جمهور در مقر سازمان ملل را تحت شعاع قرار دهند اما خداوند در قرآن می‌فرماید: « یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.».

وی افزود:گنگره آمریکا در آخرین اظهارات غیر قانونی خود، ضمن حمایت آشکار از آشوب گران در یک فضولی آشکار در جمعه گذشته و بر خلاف حقوق بین الملل خواستار ایران غیر هسته ای و اداره غیر دینی کشورمان شده است. قرآن مجید چه زیبا در چهارده قرن پیش فرمود: یهود و نصارا دست از شما بر نمی‌دارند تا از اسلام و قرآن فاصله بگیرید.

یزدی خواه در ادامه نطق خود ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت به معلمان و اساتید که فرماندهان و افسران جنگ نرم کشور بوده و در مدارس و مراکز آموزشی عالی و حوزه های علمیه مشغول ایثارگری هستند، اظهار کرد: تعالی نظام آموزشی کشور را از خداوند متعال خواستارم. و همچنین از حمایت های دولت از فرهنگیان تشکر می‌کنم، اما لازم است چند جمله را در این خصوص عرض کنم؛ قانون رتبه بندی معلمان هنوز جز به صدور حکم برای فرهنگیان منجر نشده و تنها یک بار وجه علی الحساب پرداخت شده است لذا باید اقدامات نهایی در این مورد هرچه سریعتر انجام شود.

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از مدارس علی رغم گذشت ده روز از آغاز سال تحصیلی دبیر و آموزگار ندارند، از دولت می‌خواهم ضمن اجرای دقیق رتبه بندی معلمان و ساماندهی نیروهای مهرآفرین که سرمایه نظام آموزشی کشور هستند، به این مجموعه ها نیز توجه ویژه داشته باشد. از طرفی عدم وجود کیفیت در برخی مدارس دولتی رنج آور است، اعلام نتایج کنکور دانشگاه، المپیاهای علمی و .. بزرگترین شاهد افول کیفیت در مدارس دولتی است. عنایت ویژه به این مدارس جزو مطالبات میلیون ها خانواده و صدها هزار نفر از فرهنگیان است. همچنین بسیاری از مدارس کشور فاقد نیروی خدماتی و سرایدار بوده لذا توجه نظام برنامه ریزی کشور و سازمان اداری و استخدامی را به این مهم جلب می‌کنم ضمن اینکه نیروهای خدماتی جز آسیب پذیر و کم درآمد ترین نیروهای آموزش و پروش بوده که باید وضعیت معیشتی انها نیز بهبود پیدا کند.

یزدی خواه با بیان اینکه یکسال و نیم از بازنشستگی معلمان می‌گذرد اما هم اکنون پاداش پایان خدمت انها پرداخت نشده است. تا چه زمانی فرهنگیان باید تاوان عدم بودجه ریزی درست را بدهند؟ اظهارداشت: کارکنان دولت از حیث حقوق و دستمزد با توجه به هزینه سرسام آور زندگی تحت فشار بوده و نیازمند توجهی بیشتری هستند. کارمندان دولت به ویژه بازنشستگان لشکری و کشوری عائله دولت بوده و تامین حقوق انها با مورد توجه قرار بگیرد کما اینکه سال از نیمه گذشته است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در جنوب تهران بیان کرد: حل معضل تنش آب شرب در جنوب استان تهران از جمله شهرهای قلعه نو، حسن آباد و ..، توجه به حقه آبه کشاورزان با توجه به وسعت منطقه زیر کشت بر اساس نقشه های هوایی دهه 40، حل معضلات ترافیکی کمربندی دوم تهران که از 25 سال قبل به صورت ناقص بهره برداری شده مورد تقاضا است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: در برابر بلند مرتبه‌گی ایثارگران و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود برآورده و بر خالقان حماسی ترین دوران تاریخ کشور عزیزمان درود می فرستم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: از این فرصت برای ابراز تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی های انتظامی استفاده کرده و آمادگی خود را برای همکاری در جهت ترمیم حقوق و امکانات لجستیک و پشتیبانی و افزایش قدرت پلیس را اعلام می‌کنم. همچنین از وزارت ارتباطات تقاضا دارم زمینه تداوم فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی را با حداکثر توان ایجاد نموده تا مردم عزیزی که معیشتشان از این طریق تامین می‌شود، آرامش بیشتری داشته باشند. از وزارت ورزش نیز تقاضا دارم با توجه به حوادث اخیر، تحرک بیشتری نسبت به موضوعات مورد اطلاع در جامعه ورزشکاران عزیز داشته باشد.

بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان در حمایت از نیروهای امنیتی و انتظامی

احمد نادری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 233 نفر از نمایندگان در حمایت از نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر را قرائت کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

مجلس شورای اسلامی با توجه به اتفاقات اخیر کشور و لزوم بررسی دقیق و کارشناسی دلایل و پیامدهای این مسئله از تمام ابزارهای نظارتی خود برای شفاف سازی تمام اتفاقات مرتبط و به نتیجه رساندن پیگیری ها، آسیب شناسی مسائل و همچنین ارائه راهبردهای مسئله و پیشگیری از وقوع مجدد استفاده خواهد کرد.

ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران بابت شهادت حافظان امنیت و دیگر جانباختگان وقایع اخیر، در این دوران حساس که دشمنان قسم خورده دین و ملت دیگر نه تنها به دنبال سوءاستفاده از شرایط بلکه به طور مستقیم و با استفاده از تمام توان سیاسی، اقتصادی و استفاده از پیاده نظام خود به صورت علنی به دنبال ایجاد آشوب، اغتشاش و ناامنی هستند از همه تحلیل گران سیاسی و اجتماعی انتظار می رود در اظهارنظرهای خود پیرامون این اتفاقات خط خود را از القائات رسانه ای دشمن جدا کرده و در تلاش برای تقویت پایه های اصلی سرمایه اجتماعی کشور به نقش واقعی و تحسین برانگیز نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش امروز ایران عزیز بپردازند.

جریان رسانه ای معارض انقلاب اسلامی برای زمین زدن سرمایه اجتماعی ایران عزیز همه توان داخلی و خارجی خود را به کار بست تا یکی از نمادهای افتخارآمیز اعتماد اجتماعی یعنی نیروی انتظامی را مخدوش کند اما این نیروی افتخارآفرین توانست به حکم رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ و با مدیریت صبورانه از سویی خشم معترضان را کاهش دهد و از سوی دیگر أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ در حق مزدوران دشمن به کار گیرد.

یقینا در سهم دهی به عوامل موثر در فروکش کردن آتش حوادث اخیر نقش اجتماعی پلیس در رتبه اول لیست قرار دارد.

امروز تشویق و التیام بخشی به این نیروی سرافراز در صدر مطالبات اجتماعی قشرهای مختلف مردمی است و از این رو ما نمایندگان ملت شریف ایران ضمن تاکید بر لزوم جداسازی صف معترضین از اغتشاشگران با محکوم کردن قاطعانه اقدامات خرابکارانه در روزهای اخیر حمایت همه جانبه خود از فرزندان عزیزمان در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که حافظان جان، مال و ناموس مردم و ستون اصلی نظم و امنیت و آرامش در میهنمان هستند اعلام کرده و از اقدامات صبورانه و دلسوزانه فرمانده محترم فراجا و نیروهای امنیتی در مدیریت اجتماعات و اغتشاشات در سراسر کشور و برگرداندن آرامش و امنیت به جامعه با جانفشانی هایی که متاسفانه منجر به مجروحیت و شهادت تعدادی از مامورین خدوم و زحمتکش آن شده قدردانی می کنیم.

ضمن اعلام همدردی با خانواده های این شهدای عزیز که خالصانه از جان خویش برای حفظ امنیت این سرزمین گذشته اند اشد مجازات را برای تعرض کنندگان به نیروهای انتظامی و امنیتی خواستاریم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸۴
صدا و سیما!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
بــیصدا و ســـیما
از نماینده های اقلیت مردم قطعا نباید کسی انتظار حمایت داشته باشه .
نماینده محترم اردبیل تو‌چی میگی . تویی که بزور پول و تبلیغات و‌پارتی بازی وارد مجلس فرمایشی شدی .
مجلس۲۰ درصدی چاپلوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مجلس نمایندگان دولت
نه نمایندگان ملت
همتون فاقد کمترین اهمیت هستید
#رفراندوم
دلقک بازی قطع اینترنت رو تموم کنید‌. تمام کسب و کارهایی هم که مردم و جوانها با همت خودشون و بدون کمک دولت ایجاد کردند توسط همین دولت بیخاصیت و یکسری به اصطلاح مسئولینش که اصلا سر از کار اقتصادی در نمیارن و تمام عمرشون از حقوق مفت دولتی ارتزاق کردند داره تخریب میشه. تصمیمات غیرعقلانی و عدم حوابگویی به مردم.
مخابرات داره ماهی حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان از جیب مردم دزدی میکنه.این پولا تو جیب کیا میره؟پاک شده سر گردنه!!!
بازهم بدون عذرخواهی و ادامه دادن توهین به مردم
واقعا چقد ای کیوها بالاست که گمان میبرید اعتراضات بخاطر سلبریتیهاست
حرفای بی اهمیت
مگه صداوسیما رامبد جوان و ول میکنه .....چقدر گفتیم که اقا این شخص عرقی به مملکت و وطن خودش نداره
هوش بالای مسئولان هویداست واقعا نابغه اید که فکر میکنید اعتراض مردم بخاطر سلبریتهاست
ببخشید آقایان نماینده شما خودتون از پلتفرم های داخلی استفاده میکنید ؟؟
کیا هر روز تو اینستا و توییتر و یوتوب هستند ؟؟ ما یا شما ؟؟
رطب خورده کی کند منع رطب ؟؟
خجالت بکشید
کی میخواین بفهمین با تکنولوژی نمیشه جنگید
خودتون هم دلتون میخواد فیلتر نباشه اما میترسید به زبون بیارین. بذارید دوره نمایندگی تون تمام بشه،.. ، اون وقت صداتون در میاد
...
صدا سیما از کسانی چهره بسازه که از اول از اونا تعهد بگیره که مردمی نباشند! خجالت آوره
حالا درسته نماینده ۱۰ درصد جامعه هستن ولی با چه وقاحتی خودشون رو زدن به اون راه.یه نظرسنجی برای همون سلبریتی بذار ببینم تو رو قبول دارن ملت یا اون؟
نمایندگان اقلیت جامعه (بهارستان نشینان) هنوز متوجه نشدن یا نمیخوان متوجه بشن مشکل چیه ، آقایون مشکل دقیقا خود شما و امثال شما هستن نه سلبریتی ها، با این وضعیت و ادعای آقایون مملکت هیچوقت درست نخواهد شد بیچاره وطنم ایران
آیا ما برای غر زدن بر سر دولت و تکرار مواضع صدا و سیما نیاز به مجلس به این بزرگی داریم؟
بهتر نیست مجلس را تعطیل و در هزینه ها صرفه جویی کنیم؟
این افراد هم بروند در خانه خودشان این کارهای خسته کننده تکراری بی فایده را انجام دهند.
بعد از خواندن این سخنهامتوجه شدم که این اقایان اصلا در این کشور زندگی نمیکنند.
با توجه به کنار رفتن پلتفرم‌های خارجی!!!!
یعنی دارید اعلام میکنید که کلاً فیلتر شدند!!!؟!؟!؟!؟!
این ..جند رورز اخیر نشان از سردگمی و دستپاچگی مسئولین داره، که برای فرار از این شرایط هر چیزی رو به زبان میارن!!
آقای سیدکاظم موسوی هنوز نظرات شما در مورد آلات موسیقی را فراموش نکردیم. این یکی را هم به آن اضافه می کنیم. بدان که جای شما قطعا در دل ما نیست.
چرا هیچ یک از این نمایندگان یک نکته مثبت نگفته اند
برخي از معلمان و پرستا ران چند ماهي است حقوق نگرفته اند !!
-----------------
برادر فضولي نكرده باشم ، واقعيتي عرض مي كنم ... مگه خيلي از حقوق بگيراني كه هر ماه حقوق (!)
خود را دريافت مي كنند، مخصوصاً بازنشستگان چه مبلغي در يافت مي كنند ؟ ميانگين اكثر حقوق بگيران چيزي در حد ٨ يا ٩ تومن ! ... ببخشيد برادر مسئول من با اين مبلغ چه كنم ؟
-- اين پول وصله شكم مان بكنيم ؟ ... اين كه تا يك هفته دوام نداره ! تازه اگر خيلي قناعت بكنيم !
-- زبانم لال اگر اجاره نشين باشم ، چه خاكي بر سرم بكنم ؟
-- زبانم لال ، اگر مريض بشويم ؟
-- اگر بچه دانشگاهي داشته باشم ؟ يكي ، دوتا ، سه تا !
-- اگر دختر دم بخت داشته باشم ! حتي اگر يكي باشه !
-- زبانم لال اگر دختر دم بختم دوتا دندانش احتياج به ترميم داشته باشه ؟
-- اگر پسرم احتياجي به خريد كفشي داشته باشه كه قيمتش كمتر از يك ميليون نيست !
-- اگر بچه مدرسه اي داشته باشم ! يكي ، دوتا ، سه تا !
-- خرج و مخارج پرايدم چه ميشه ؟ !!
-- اگر پشت بامم احتياج به ايزو گام داشته باشه ؟ !
-- زبانم لال اگر فرام يا دسته عينكم شكسته بشه !
-- اگر اكبر آقا ي سوپري بد اخلاق ديگه به ما نسيه نده تا آخر برج باد هوا بخوريم ؟
-- اگر بچه ام از من موبايل خواست ، يا موتور ، يا تبلت يا كامپيوتر ، يا پرايد ويا ... واي واي ... واي
چه كار بكنم ؟
-- اگر ..
-- اگر ...
عرض مي كنم كه مسئولين مربوطه چه طور ملتفت اين مهم نيستند كه با اين حقوق ها (!) تا پنج روز هم نمي توان زندگي كرد ! ... خيلي عجيب ها !
بهارستان نشينها نماينده اكثريت نيستند
نمایندهای محترم از شهرداری‌ها ومخصوصا سازمان مهندسی وعمران شهر تهران هم حمایت بفرمایند چون برخورد کارمندان آنها با مردم بد و نگاه توهین آمیز است.
نظرات مردم را منتشر کنید لطفا. بگذارید لااقل کمی از عقده ها و عصابنیت ها در همین فضا تخلیه شود.
برید پی کارتون بابا
اغتشاشگران می دانند اقليتی بیش نیستند و امکان موفقیت ندارند
بر همین اساس هم به تخریب اموال مردم و عمومی روی آوردند
چون اگر احتمال پیروزی بدهند صدها آمبولانس با قیمت 800 ملیارتومن را تخریب نمی کنند.
چون خودشان به آن نیازمند خواهند بود.
حتی از این کار اظهار برائت هم نمی کنند.
سخنان این نمایندگان گویای این است که درب همچنان بر همان پاشنه میچرخد و قرار نیست صدایی شنیده شود
آقایان بشدت و سرعت بدنبال صیانت و حفاظت از خودشان هستند ،آن هم نه ازدشمن خارجی بلکه از مردم معترض !!!
این فاصله بامردم آیاقابل جبران است؟!
متاسفانه همچنان اعتقاد دارند روشهای تحکیمی گذشته برایشان جواب میدهد ، اماگذشت نسلها ، نشاندهنده ،شکست کامل سیاستهای کتمان حقیقت، دروغ و وعده های پوچ و ...،است
اما افسوس ، باوری که در حصار صیانت قرار گرفته تغییر نمیکند ،زیرا برای آنها همیشه امنیت هست ،پول هست،کار هست ، قانون هست و ...
امید است که متوجه باشند مردم هم هستند و آنها هم به همان چیزها که آقایان دسترسی دارند نیاز دارند
امیدوارم مسئولان توجه کنند که فعلا اکثریت مردم نه طرف معترضان رو گرفتند نه طرف مسئولان رو. اما اگر مسئولان نخوان کوتاه بیان در مورد آزادیهای فردی ممکنه بخشی از اکثریت خاموش برن طرف معترضان.
یکی از دلایل نارضایتی عمومی اینست که تقریبا هیچ جا بدون پارتی کار مردم انجام نمیشود و اخیرا هم که با مصوبه سران سه قوه به مستاجران اجازه دادند مایملک مردم را غصب کنند. هرکس هم به این اوضاع و شیوه مملکتداری کوچکترین اعتراضی کند فورا برچسب جیمزباند دریافت میکند!
اینم از نمایندگان ما. با این همه بدبختی و سختی مشکلات فقط به این نتیجه رسیدن که صداوسیما چهره سازی نکنه
نگران صدا و سیما نباشید؛ زیرا بیننده ای ندارد که اثر گذار باشد.
در واکنش به برخی اظهارات
آیا صدا و سیما امثال مهران مدیری را چهره کرد و سریالی مثل شبهای برره را صدا و سیما به این گروه افراد که بعدا همه سلبریتی شدند، داد و یا اینکه آنها گروهی تشکیل دادند و کاری ارائه کردند که برای دقایقی، بخش بزرگی از مردم را به خانه ها و پای تلویزیون می کشاند.
رفتار درست صدا و سیما بعد از موفقیت شبهای برره با مدیری چگونه باید می بود؟
آیا مدیری بعد از موفقیت در شبهای برره باید به کلاسهای توجیهی برخی نهادهای خاص ارجاع می شد و در صورت کسب نمره قبولی، اجازه ادامه فعالیت پیدا می کرد.
این حرفها و این شیوه از تکرار حرفهای دیگران، از شأن نمایندگی مجلس به دو راست.
یک جمله ای را یک نفر می گوید و بقیه در مقام بوق رسانه ای و یا با توجه به کم هزینه جلوه کردن تکرار آن حرف، آنرا تکرار می کنند.
سلبریتی به خاطر توانایی خودش مشهور شده نه تلاش صدا و سیما، این سلبریتی هایی مانند مهران مدیری هستند که به صدا و سیما وزن داده اند، صدا و سیما که منفور ملت شده، اگر پخش فوتبال یا دورهمی نباشه باید درش رو گل گرفت
اولین مشکل این کشور همین مجلس های ضعیفی است که اکثریت مردم را نمایندگی نکرده و نمی کنند.
بخدا قسم با مسئولین کارنشناس روبرو هستیم؛ از زمان ورود اینترنت ما فعالیت آی تی داریم میدونیم به هزتر دلیل پیام رسان داخلی موفق نمیتونن باشن اونوقت راهی که بارها و بارها امتحان شده رو دباره دارن امتحانمی کنن. باشه. ما که وظیفه داریم دلسوزانه راهنمایی کنیم
باید سلبریانتی ها را با تربیت صحیح و آموزش خوب پرورش دهیم اینکه افرادهایی مثل مهران مدیر و حمایون کتانی و علی دایی و محمود کریمی و چندنفر انگشت شمار دیگر گمراه شده اند نتیجه آموزش و پرورش بد بوده است.
بنظر بنده معلمان ابتدایی این اشخاصها که نام بردم را پیدا نموده و به اشت مزاجات اعدام برسانید
مثلا اگر چهارتا بازیگر و یا ورزشکار از عملکرد شما انتقاد نکنند اوضاع درست خواهد شد؟ چرا واقعا به جای این حرفها در عملکرد خودتان ( تمام کسانی که پست های مختلف مدیریتی را در دست دارند) تجدید نطر نمی کنید؟ آیا باور ندارید که حداقل ۷۵ در صد مردم شما را قبول ندارند.؟ اگر قبول ندارید کافی است یک رفراندوم برگزار کنید
اینها که دوباره شروع کردند به پاک کردن صورت مسئله، اما اینبار اشتباه می‌کنند. مردم با این حرفا راضی نمیشن
ظاهرا روی نقطه حساسی هم دست گذاشتند.
آفرین آقای نماینده حتما پور بعد تایید میشی
مردم چهره ساختن نه صدا و سیما
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست انچه البته به جایی نرسد فریاد است
الان این نمایندگان که خود در بوجود آمدن این آشوب و چند دستگی بین مردم هستند، اگر مدعی هستند که نظرات و پیشنهاداتشون بنفع مردم هست، خب جلسه رو علنی برگزار کنن، نه اینکه جلسه ای که خودشون بدونن و بنفعشون نیست میان غیر علنی برگزار میکنن.
تاسف برای شماهایی که با رأی همین مردمی که آشوبگر می‌نامید، به مسند قدرت می‌رسید.
هرگونه استفاده از نرم افزار های داخلی خیانت به آینده فرزندامون و ویران کردن کشور است این حمایت از تولید داخل نیست این نابودی تولید داخل است اگر قرار باشد کار و شغلمو از دست بدم میدم ولی به نرم افزارهای داخلی مهاجرت نمیکنم راه کسب درآمد هم بسیار است ما هم مثل مسئولین کسب درآمد میکنیم
چقدر خوبه که تفکر نماینده های مجلس اینقدر نزدیک به مردمه، البته نزدیک به تفکر ۱۰ درصد مردم.
اخه چرافک میکنیدکشور وپول کشورمال شماست؟؟؟
ازطرف به عنوان یک ایرانی هرسلبریتی که پشت مردم بود پولی که ازبیت المال ایران بابت زحمت کشیدش گرفته نوش جانش
انتقاد به حضور کرباسچی در تلویزیون، با وجود آنکه در برنامه کارشناس تلفنی صرفا حمله به شخص کرباسچی را در برنامه کاری خود داشت چندان منطقی نیست.
آقای کوشکی همه جوره از خجالت کرباسچی درآمد. و وقتی که کرباسچی به روایتی از نهج البلاغه اشاره کرد، آقای گنجی وجود آن روایت را از بیخ و بن منکر شد.
به آقای موسوی بفرمایید که دو نفر از سه نفر کارشناس این برنامه از همان دلسوزانی است که ایشان حضور آنها را به مسئولان صدا و سیما توصیه می کند.
یکی از ایشان (کوشکی) قانون ِ مصوب مجلس شورای اسلامی (قانون در معنای اصطلاحی) را با قانون خدا (قانون در معنای عام آن) در هم آمیخت. البته انصاف بدهم آنقدر جدی این دو را به جای هم به کار می برد که فکر کنم اصلا متوجه مشترک لفظی بودن این مفهوم نبود. وقتی که کرباسچی نظر آیت الله العظمی خوئی را بیان کرد، این آقایان اصلا نگفتند آقای خوئی سواد دینی داشته، آقای خوئی مرجع تقلید بود و کار به جایی رسید که می شود گفت از ریشه وجود آقای خوئی را انکار کردند
دیگری (گنجی) هم که لطف کرد و روایت نهج البلاغه را منکر شد.
درباره مهسا امینی و تحلیل حادثه هم که چیزی بیشتر از سلیت کسی اجازه نداشت بگوید
کشت ارشاد هم که آقایان نظرشان این بود که قانون خدا و غیرقابل بحث است. بالاخره در مسجد و نماز جماعت هم ممکن است حادثه اتفاق افتد و کسی مجروح شود و بمیرد گشت ارشاد که جای خود دارد.
یعنی تظاهرات میلیونی ایرانیان در خارج ارزش خبری نداره که هیچ اشاره ای نکردید؟!!! اگر ۲۰نفر مثلا در لندن بنفع شما شعار بدند حتما بازتاب میدید اما فقط در تورنتو پنجاه هزار نفر شرکت کردند
شما حداقلی ها اصلا اهمیتی ندارید کلا ، خلاص
آقای موسوی! صداوسیما ی میلی چهل سال می شود که در اختیار طیف شماست و این هم نتیجه اش !تنگ نظری خود را به خانواده شهدا نچسبانید.
آها منظورتون اینه که صدا سیما فقط عنصر خودی و چرخشی پرورش بده بدون توجه به اینکه مردم چی میخوان!!!!!!
صدا و سیما با انتخاب کارشناسان غلط بر زخم مردم نمک نپاش
بسی خندیدیم
خخخ شما معنی سلبریتی را هنوز نمیدانی؟ بالاخره افرادی به هر طریق سلبریتی میشن مگه میشه مانع شد؟
صدا و سیما با انتخاب کارشناسان غلط بر زخم مردم نمک نپاشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاج آقا لطف بفرمایید اسامی پنج نفر از کارشناسان مورد تایید شما که نمک بر زخم نمی پاشند را اعلام بفرمایید !
نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین درمجلس افزود: از مسئولان صدا و سیما خواهش می کنم افراد انقلابی و ولایی که به فکر نظام و شهدا هستند را به عنوان کارشناس به برنامه های خود دعوت کرده و از نقطه نظرات آن ها استفاده کند.

پ.ن- صدا و سیما آنقدر یک سویانه و تک صدایی است که به جرات می توان گفت بالای 70 درصد مردم از صدا و سیما قهر کرده اند آنوقت نماینده محترم می فرمایند از کارشناسان ولایی استفاده کند!!!
بی تعارف بگویم اگر نمایندگان مردم بودید جانتان را باید فدای ملت می کردید. در ضمن عدم آسیب شناسی حوادث اخیر موجب تکرار آن بصورت پرقدرت در آینده خواهد بود بنابراین سر مبارک را از برف بیرون آورده و کمی با واقعیت های جامعه و خواسته های هم اقشار مردم آشنا شوید.
دغدغه های مجلسو باش
به نظر من،حسین شریعتمداری و رائفی پور و حسن عباسی و وحید یامین پور و دیگر چهره های محبوب انقلابی را بیارن صدا و سیما،اونوقت این رسانه تبدیل به دانشگاه انسان سازی خواهد شد!!
صداوسیما درس بگیرد و کلا در خود را تخته کند.
من یک معترض هستم
من اعتراض دارم به وضعیت مدارس غیر انتفاعی با شهریه های کلانشان..این مدارس را حذف و دولتی کنید
من اعتراض دلرم به وضعیت حقوق کارمندان و سایر اقشار آسیب پذیر
من اعتراض دارم به گرانی گوشت و برنج و میوه و ....
.حالا دولت و مجلسی که ادعا می کنند مردمی هستند و می گویند که اعتراض سالم داشته باشید...بفرمایید این گوی و میدان.. ببینیم چه می کنید
کلا صدا و سیما را تعطیل کنید.
حیف این همه سرمایه های مملکت که خرج این سازمان بشه!!!
با سلام
بله متاسفانه دایم در اخبار اعلام می شود آب همدان حل شد. آب در همدان در حد چند ساعت آن هم با فشار کم و غیر قابل استفاده در طبقات بالای ساختمانها است در خصوص سلامت آب ارسالی داخل لوله که توسط چاه ها و جوی آب روستاها تامین می شود هم خدا می داند که چگونه است.
متاسفانه مسئولین فقط به دنبال رفع رجوع و ظاهر سازی هستند و به پیگیری مردم همدان توجه نمی کنند. مگر فقط باید اعتراض و تجمع صورت بگیرد تا شاید مشکل مردم درک شود.
سلبریتی ها تماما مردمی بوده و هیچ اشکالی ندارند. این شما هستید که باید بجای ایراد گرفتن به ابن و آن، رفتار نامطلوب خویش با ملت نجیب ایران را اصلاح نمایید
من خودم خانواده شهید هستیم احتیاج اینکه تو از خون عزیزانمان بهربرداری کنی نیست،از خودت مایع بزار
بنده هم درخواست میکنم صداسیما دوباره تکرار سریال آینه عبرت را پخش کند
نماینده باچندتا رای؟جای خادم ومخدوم عوض شده
چرا صدا و سیما از استاد ملکی به جای مهران مدیری استفاده نمیکند؟
کلا زرششششششک
کسانی‌ که هیچوقت‌ به علایق و سلایق‌ مردم‌ احترام‌ نمی گذارند‌ چیزی از مدیریت‌ و اداره امور سرشون‌ نمیشه‌ !
یه امار درست بگیری میبینی گرین کارت و اقامت از همشون سرریزه البته با پول بیت المال
جرا به مهران مدیری برای اجرای دورهمی سی میلیارد تومن داده ؟ از پول کی صدا و سیما برای این شخص و امثالهم سفره پهن کرده ؟ برای دو تا تیکه انداختن به روحانی ؟ اینهمه می ارزد ؟ مهندس این مملکت در پروژه ملی و مملکتی با همین حقوقهای اصلاح شده با صد سال کار هم به چنین عددی نمی رسد . با این پول می شد شصت جوان را آبرومندانه به خانه بخت فرستاد . با این پول می شد برای سی هزار خانم مانتو و شال مناسب خرید و هدیه داد . رسما تخلف است .
در همدان کریدور هوایی را بردارید تا آلودگی های هواپیماها وضعیت ابرهای باران ساز و بارندگی ها را بر هم نزند. از وقتی این کریدور هوایی را بالای شهر همدان ایجاد شد، وضعیت بارندگی هم دچار مشکل شد.
سلام اززمانی که حقوق پرستاران غیر متعارف افزایش یافت اکثرا به خرید دلار، سکه وسفرخارج پرداخته وبسیاری از همسرانشان طلاق گرفته اند ووامهای 100میلیونی و..گرفته ومتاسفانه وضعیت اسفباری به وجودآمده وهمه می دانی 90درصد پرستاران وظایف خود را به موقع ودقیق انجام نمی دهند وبا غرزدن وکم کاری رزوها را سپری می نمایند این عرائض بنده ماحصل 52بیمارستان بررسی است که کاش مرکزپژوهشهای مجلس درتمامی موضوعات ورود وارایه گزارش دقیق نماید
صدا و سیما خیلی وقت هست که اگر هم نمیتواند چهره بسازد
حالا فهمیدین مردم واسه چی میان تو خیابون؟ آب ندارن ، نون ندارن ؛ آرامش و اسایش و آینده ندارن..
آقای نماینده اردبیل تا حالا فقط شما بودید و فقط شما حرف زدید و به کسی اجازه سخن ندادید که این وضعیت پیش امده . چقدر می خواهید تک صدایی باشه . رها کنید مردم را
مسولان ناکارامد و کم دانش که فکر کرده و میکنند که هر طرفی که سلبریتی ها را در ظرف خودش نگهدارد برنده رقابت ها در اعتراضات میباشد !!!؟؟
لذا هزینه های بسیار زیادی برای به اصطلاح خریداری و نگهداشتن سلبریتی ها میکنند و چندین صد و هزار میلیارد تومان از پول مردم را به پای این افراد هزینه و تلف میکنند
و باز هم دارند در تفسیر و بررسی اعتراضات مردم دچار اشتباه بزرگی میشوند و نمیدانند که

این سلبریتی ها هستند که به مردم نیاز دارند و ثروت قدرت و شهرت شان را از مردم میگیرند و وامدار و مدیون مردم بوده اند و مجبور هستند تا برای نگهداشتن آنها، دنبال مردم بدوند و سعی کنند تا خودشان را همرنگ و در طرف مردم نگهدارند

چون به تجربه دیده اند که سلبریتی های بسیار مطرح و مشهور همچون داریوش ارجمند و حسین رضا زاده و علیرضا دبیر و عباس جدیدی و هادی ساعی و محمد رصا شریفی نیا و پروانه معصومی و جهانگیر الماسی و مهران رجبی و علی پروین و سالار عقیلی و الهام چرخنده و امین حیایی بهنوش بختیاری و بهاره رهنما ووووو دهها مشابه آنها را که به محض دور شدن از مردم ، محبوبیت و علاقه و شاًن و شخصیت اجتماعی شان در نزد مردم را کاملا از دست داده و از چشم مردم افتاده اند و عملا برای مرده اند !!!!

ولی متاسفانه باز هم به اشتباه فکر میکند که مردم بدنبال سلبریتی ها هستند و از انها جهت و خط میگیرند که اشتباه است و کاملا برعکس است !!!؟

لذا در هر نوبت از بروز اعتراضات تعدادی بیشتری از افراد ورزشکار و هنرمند که بخاطر حفظ منافع و شهرت خودشان و حفظ توجه و محبت مردم در اینگونه حوادث به طرفداری از مردم بر می خیزند
و البته تعداد اندکی از انها واقعا غم و غصه مردم را میخورند و از نظر قلبی و حسی و عشق به مردم ، واقعا طرفدار و هوادار و دوستدار مردم هستند و حتی حاضر به دادن هزینه سنگین و حتی اهدای جانشان هستند !!!!!؟؟؟

همچون علی کریمی و علی دایی و وریا غفوری و مرحوم استاد شجریان و چندین ورزشکار و هنر مند دیگر
ازصحبتهای نماینده اردبیل تعجب می کنم!!!ایشان چطورمی خواهند بااین تفکر،فکری بحال ایجادشرایط برای بیان دیدگاههای مخالفان واعتراضات صنفی وگروهی واجتماعی مردم فراهم کنند!!!مگرصداوسیامارارسانه ملی نمی نامید؟؟اگرقرارباشدفقط افرادیکه موافق طرزتفکرشماهستند درصداوسیمابعنوان کارشناس حضورداشته وحرف بزننددیگرچرادم ازشنیدن صدای مخالف ومعترض و... می زنید؟؟!!یک بام ودوهواکه نمیشه.... پس الکی صحبت ازلزوم ایجادشرایط برای بیان دیدگاههای منتقدومخالف واعتراض مردم نکنید!واسم این رسانه رو هم عوض کنیدونفرمایید "رسانه ملی"..... نماینده محترم دیگری درموردوضعیت مدارس وهمینطورعدم پرداخت حقوق کارکنان بعضی دستگاهها صحبت کردند!!اولا بجای حرف زدن بفکرراهکارعملی وبرنامه ریزی مناسب وتامین بودجه برای بازسازی واصلاح وضعیت مدارس باشند نه اینکه مثل بقیه مردم کلی گویی کنند ودرثانی واضح بفرمایند به چندنفرودرکدام شهرستان حقوق پرداخت نشده،اگرنمیدانند براحتی می توانند بامسئول دستگاه ارتباط برقرارکرده وعلت راجویا وبفکررفع مشکل باشند!!!این تذکرات درنطقهای قبل ازدستور بیشترجنبه تشریفاتی وتبلیغات رسانه ای برای ناینده های محترم درحوزه انتخابی خودشان پیداکرده وعملا به هیچ کاری نمی آید!
اقای نماینده مجلس با همین دو قطبی سازی ها کشور به این بدبختی انداختید مگه صدا وسیما مال بابای تو هست که تکلیف مشخص میکنی؟؟؟؟صدا سیما باید همه رو دعوت کنه حتی کسی که مخالفه.
مگه الان کسی هم صدا و سیما نگاه میکنه،شما خواب بودی مردم صدا و سیمارو تحریم کردم
کار نمایندگان چیه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان