رییس مجلس شورای اسلامی

چگونگی جان‌ باختن مهسا امینی با جدیت پیگیری شود / شیوه‌های اجرای گشت امنیت اخلاقی باید اصلاح شود/اعتراض اصلاح‌خواهانه، به تغییر تصمیم‌ها منجر می‌شود

بسیاری از کسانی که در ابتدا چه نسبت به جان باختن خانم امینی و چه نسبت به گشت امنیت اخلاقی انتقاد کردند، هدف براندازانه نداشتند و مخالف اغتشاشات و اقدامات ضد امنیتی هم بودند اما دیدیم، خارج نشینانی که هیچ تعلق مادی و معنوی به ایران عزیزمان ندارند، با خوشحالی برای خانم امینی اشک تمساح ریختند و علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظام، دست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 02 October 2022

تابناک _ رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توطئه‌های دشمن باعث نمی‌شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم، گفت: اولین مساله چرایی و چگونگی جان باختن خانم امینی است. در این باره همانطور که در هر سه قوه مطرح شده، موضوع باید پیگیری و با هر تقصیر و قصور احتمالی برخورد شود.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی که با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر فتنه گر»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر» نمایندگان همراه بود، با بیان اینکه چند نکته درباره مسائل جاری بیان کنم، گفت: در وقایع اخیر اولین مساله چرایی و چگونگی جان باختن خانم امینی است. در این باره همانطور که قبلا هم توسط مسئولان در هر سه قوه مطرح شده موضوع باید با جدیت پیگیری و نتیجه رسما اعلام و با هر تقصیر و قصور احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی برخورد شود.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن باعث نمی‌شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم، تصریح کرد: نکته بعدی در این ماجرا ناکارآمدی دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی است که وظیفه اصلی را در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب داشته اند. از کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این حوزه می‌خواهم گزارشی از عملکرد این دستگاه‌ها به عنوان پاسخگویان ردیف اول تهیه و این موضوع را به صحن مجلس و مردم ارائه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خیلی روشن عرض کنم که مساله اصلی مردم و جامعه هنوز اقتصاد است و در این باره گله‌های کاملا برحقی وجود دارد که ما با رفع آن‌ها فاصله داریم و باید کوشش خود را چند صد باره کنیم.

قالیباف همچنین گفت: از نکات دیگری که در این ماجرا برای همه روشن شد، این بود که دشمن به دنبال به دست آوردن فرصت‌هایی است که برای ضربه زدن به مردم و براندازی جمهوری اسلامی موج سواری کند و امنیت مردم را به هم بزند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کسانی که در ابتدا چه نسبت به جان باختن خانم امینی و چه نسبت به گشت امنیت اخلاقی انتقاد کردند، هدف براندازانه نداشتند و مخالف اغتشاشات و اقدامات ضد امنیتی هم بودند، اما دیدیم، خارج نشینانی که هیچ تعلق مادی و معنوی به ایران عزیزمان ندارند، با خوشحالی برای خانم امینی اشک تمساح ریختند و علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظام، دست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند.

قالیباف در ادامه تأکید کرد: امنیت، حداقل وظیفه‌ای است که یک نظام سیاسی باید برای مردم تامین کند و مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند و در این موضوع هیچ تسامحی نباید صورت گیرد.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: از طرف دیگر، ایجاد آشوب در خیابان‌ها و رفتار‌های ضد امنیتی که قانون را زیرپا می‌گذارد، باعث ضعیف شدن انسجام اجتماعی می‌شود، اقتصاد مردم به خطر می‌افتد و فشار و تحریم دشمن را بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین چند روزی که برای رعایت مسائل امنیتی در فضای مجازی محدودیت‌هایی ایجاد شده است می‌بینیم که بسیاری از کسب و کار‌ها لطمه خورده اند، اظهار داشت: علاوه بر آن دشمن خارجی هم با احساس ضعف در جامعه ایران، فشار اقتصادی را بیشتر می‌کند و دشمنی که آماده شده بود بخش زیادی از تحریم‌ها را بردارد، تحریک می‌شود که فشار را بر مردم ایران بیشتر کند همانگونه که وقایع سال ۸۸، دشمنی که در حال توافق با ایران بود را به تحریم‌های گسترده علیه ایران سوق داد.

قالیباف ادامه داد: درهمین زمینه باید توجه کنیم که هر اقدامی با هر روشی و انگیزه‌ای که باعث شود مردم در مقابل مردم قرار بگیرند، تضعیف انسجام اجتماعی و در جهت خواست دشمن است و باید از آن پرهیز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این که البته برخورد مقتدرانه با کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند به این معنی نیست که اشکالات موجود را برطرف نکنیم، تصریح کرد: همانطور که در نطق پیشین یعنی پیش از آغاز اغتشاشات هم تاکید کردم، ما باید ساختار‌ها و شیوه‌های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه‌ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.

وی تأکید کرد: اینجانب در حدود اختیارات، این مسأله را پیگیری خواهم کرد و امیدوارم با هماهنگی دیگر مسئولان مربوطه بتوان در وقت مناسب، تصمیمات مدبرانه و موثری برای اصلاح روند موجود گرفت.

قالیباف همچنین با اشاره به اینکه معتقدم وجود اعتراض برای اصلاح امور از دستاورد‌هایی است که انقلاب اسلامی به مردم داده است، گفت: به عنوان مثال در همین چند وقت اخیر چه در فضای مجازی و چه در فضای عمومی، اعتراضات زیادی داشتیم که برخی از اعتراضات بحق، در فضای مجازی باعث اصلاح تصمیم‌ها شد. همچنین اعتراضاتی مثل اعتراضات معلمان و بازنشستگان تامین اجتماعی مواردی است که در این مدت وجود داشته است که پشتوانه تصمیمات مجلس شد و بخش مهمی از مطالبه آنان به نتیجه نیز رسید؛ اما نکته مهم این بود که آن اعتراضات، اعتراض اصلاح خواهانه بود نه اعتراض براندازانه و هدف واقعی همه این اعتراض‌ها، اصلاح امور یا مطالبه هدف خاصی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه همین چندی پیش، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی رسمی خود از اعتراض جامعه کارگری تشکر کردند و آن را بحق دانستند و تاکید کردند که کارگران در اعتراض خود مرزشان را با دشمن معلوم کردند، اظهار داشت: اینجا من از همه کسانی که اعتراض دارند درخواست می‌کنم که اجازه ندهند اعتراضشان به جای اصلاح خواهی، رنگ و بوی ضد امنیتی و براندازی پیدا کند تا پیگیری اصلاح مورد مطالبه آن‌ها به حاشیه نرود.

قالیباف همچنین گفت: متاسفانه گروه‌های تجزیه طلب نیز از فضا‌های ایجاد شده سوءاستفاده کردند و با حمله مسلحانه به بازار و مراکز عمومی و انتظامی، امنیت شهر زاهدان را مورد هجمه قرار دادند، ضروری است از مردم شریف و نجیب سیستان و بلوچستان که با هوشمندی کامل، دست رد به سینه اشرار و گروه‌های تروریستی زدند و زمینه آرامش منطقه را فراهم کردند، کمال تشکر را داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وظیفه دارم، شهادت شهیدان امنیت این روز‌ها را تبریک و تسلیت بگویم و از مامورین امنیتی و انتظامی که برای برقراری امنیت مردم تلاش می‌کنند، تشکر کنم، خاطرنشان کرد: همچنین تأثر خود را از جان باختن تعدادی از جوانان این کشور که فرزندی از فرزندان ایران عزیزمان هستند، اعلام و ابراز امیدواری کنم که با مسئولیت شناسی گروه‌های مرجع، هوشمندی معترضین در انتخاب اعتراض اصلاح خواهانه و تدبیر مسئولین امنیتی و انتظامی شاهد ادامه چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۴
در انتظار بررسی: ۱۶۳
انتشار یافته: ۱۱۴
شما به سیسمونیت برس .حنا تون دیگه پیش ملت رنگ نداره.گوش مون از این حرف ها پره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
سانسورچی بزدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
الان تو اخبار شبکه یک سخنگوی هیئت رئیسه مجلس داشت درمورد فوت خانم امینی گزارش میداد و می‌گفت پیگیر هستیم و با جدیت پیگیر علت فوت هستیم وووووامروز ۱۰ مهرماه ه، هنوز دادند تحقیق میکنند و این یعنی هیچ خبری بجز پیچوندن نیست
سردار کاپیتان! گشت ارشاد باید فقط برای مسئولان و مدیران باشه و بس!
نتیجه تحقیقات کاملا مشخصه
مهسا امینی انواع و اقسام مشکلات جسمی و روحی را داشته و از سر تا پاش عمل شده بوده و در ون گشت ارشاد و کنار خیابان و در پلیس امنیت اخلاقی کتک که نخورده هیییییچ نوازش هم شده و از پلیس خدوم متشکریم که در لحظات پایانی عمر ایشان با عطوفت و مهربانی باعث شد ایشون در شادی و ارامش فوت طبیعی کنند !
در 22 سالگی البته !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
حتی ممکنه وصیت نامه ام ازش پیدا بشه که توصیه به حجاب کرده است
ناشناس
| - |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
با کمال تاسف درست حدس زدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
هر چه قدر موارد قبلی نظیر متروپل به نتیجه رسید و با مسببان اصلی برخورد شد این بار هم میشه
جمهوری اسلامی ایران امروز معترف است گشت ارشاد به شیوه بدی اجرا شده است همین مساله نحوه اجرا می تواند در شقوق دیگر مملکتی هم اتفاق افتاده باشد و در آینده هم اتفاق بیفتد . به عنوان مثال درخصوص طرح به اصطلاح صیانت از کاربران فضای مجازی و محدود سازی اینترنت چقدر کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات فریاد زدند که این مساله به زیان کشور است اما هنوز در کشور عده ای هستند که فکر می کنند اینترنت باید محدود شود بدون اینکه به تاثیرات منفی آن بر اقتصاد کشور اشراف داشته باشند در حالیکه همین چند روز که اینترنت کشور محدود و بااختلال همراه بود دیدیم که چقدر کسب و کارهای مجازی اسیب دیدند و زیان سخت اقتصادی به این بخش وارد گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
جا داره همین تعداد معدود تند رو که خون مردم رو تو شیشه کردن وبا دستورالعملهای عجیب غریبی که به نام اسلام بر مردم تحمیل کردن باعث دلزدگی مردم از دبن وباورهای اسلامی شدن !! ومتاسفانه مسندها وتریبونهای زیادی از جمله صدا سیما رو هم اشغال کردن ودائم با توهین به شعور مردم باعث افزایش خشم مردم میشن ماهیتشون مورد بررسی وتحقیق قرار بگیره
جدیت تو در پیگیری چگونگی جان باختن مهسا هم مثل چگونگی پیگیری جدی ات در حمایت ات از تولید داخله ؟!!

# سیسمونی ترکیه ای
ما سیاه نمیشیم .
ما خودمون ذغال فروشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
هموطن زغال فروش درود بر شما
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
نه بالای سیاهی رنگی نیست وگرنه ما زغال فروش نیستیم
تو خودت بانی گشت ارشادی مردم خوب می دونن کی چکاره است
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
دقیقاً
حجاب اجباری باید برداشته شود که نیازی به گشت امنیت اخلاقی نباشد
رئیس جان هر دفعه که کشور بهم می خورد همین حرفها را میزنید بعد فراموش می شود. عزیزم کشور داری اصولی دارد و زرنگ بازی شما مسئولان است که باعث این تنشها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
هر موقع تونستن بگن‌بین خودی و غیر خودی فرقی نیست حرفشون حرفه
دیر به فکر افتادید.فقط گشت ارشاد نیست.بسیاری از مشکلاتی که در کشور بوجود امده به دلیل اینست که حاکمیت تمامیت خواه است و مردم در ان جایی ندارند.
اینا نماینده کی هستن؟
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
نماینده نهصد هزار نفر از مردم ده میلیونی مردم تهران
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
اینها نمایندگان خدا بر روی زمینند تا مارو ببرن
بهشت.دست خودتم نیست باید باهاشون باشی و الا یا اغتشاشگری یا منافق آلبانی نشین و یا عامل اسراعیل
خیلی مواقع پشیمونی فایده ای نداره دیر شده دسگه
جديت به همين غليظي؟
تو
شیوه رفتن یواشکی به ترکیه و حمایت از کالای خارجی رو اصلاح کن
اگه ریگی به کفشتون نبود اون مرحومه را خاک نمی کردید تا پزشکان مستقل امکان برسی موضوع را داشته باشند
این همه عجله برای خاک کردن شبانه مرحومه به جهت پاک کردن صورت مساله جای شک و ابهام جدی دارد
همه سکته کردند شما ناراحت نباش
صاحاب سیسمونی گیت تو حرف نرنی سنگینتری
ما جدیت تو رو در حمایت از تولید داخل دیدیم !!!!
# سیسمونی گیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
اشتباه نکنید رفته بودن نمونه خارجی از ترکیه بیارن تا مهندسی معکوس کنن و کیفیت سیسمونی داخلیرو بالاببرن!!
دیگه مردم به موضوع قتل مهسا امینی اکتفا نمی کنند
چگونگی جان‌باختن مهسا امینی و سیسمونی گیت با جدیت پیگیری شود
تو فیش حقوق ات رو منتشر کن
و البته عدم صداقت خانواده امینی باید پیگیری بشه، که نقش مهمی در آشوب داشت. دروغ گفتن و باید پاسخگو باشن، پلیس هم باید پاسخکو باشه البته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عدم صداقت مسئولین باعث این آشوب و ریختن خون جوانان وطن شد همانند سرنگونی هواپیمای اکراین که شبانه با لودر و بولدزر محل سقوط را پاکسازی کردند.انصاف هم خوب چیزیه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
و البته شما بخواب شب بخیر
شیوه های اجرا یعنی چه این نوع رفتار بطور کلی غلط است
چرا کامنت ها رو نمیگذارید؟
آخی چقدر رئیس مجلس خوبی داریم. فقط به فکر نوش نیست به فکر ما هم هست
بساط گشت ارشاد رو لطفا" جمع کنید. حجاب از اجبار باید در بیاد. جلوتر از دین نباید قدم بردارید.
احسنت دکتر سردار خلبان قالیباف
بهترین کار این است ون های گشت ارشاد را با رنگها و نقوش شاد دوباره رنگ امیزی کنند و بازداشتگاه وزرا را هم نوسازی کنند بخشهایی اش را باغچه و چمن گلهای زیبا بکنند ماموران هم با لبخند ملت را دستگیر کنند این بهترین و عملی ترین راه حل است
جناب قالیباف!شما که برای نوه تان از ترکیه سیسمونی
وارد می کنند فکر نمی کنید برای این حرف ها دیر شده
باشد!!؟
انقدر در اعلام چرایی مرگ مهسا امینی و کسانیکه مقصر این

حادثه تلخ و دردناک بودند تاخیر و بی درایتی کردید

که هم کشور و مردم را دچار نگرانی و گرفتاری و کشته شده

چندین نفر و دستگیری هزاران نفر شدید

تا اینکه گروههای هکر خارج از کشور ، کلیه اطلاعات ریز و

درشت و درست و نادرست ان اتفاق دردناک را افشا کردند

و دوباره و باز به اعتبار و آبروی مان خدشه جدی وارد شد
ای کاش گشت ارشاد اخلاقی برای ادارات دولتی می گذاشتید از جمله شهرداری‌ها وفنی وعمران کریم خان چون طوریبا مردم وارباب رجوع برخورد می کنند که انگار مردم مسبب حقوق کم آنها است. و وقتی برای کاری می خواهی وارد شوی انگار با رئیس جمهور می خواهی ملاقات کنی. ده بار باید مراجعه کنی تا شاید یک بار اجازه دهند به حضور شان شرف یاب شوید. واگر ملکی خریدی از شهرداری چیزی به عنوان تعهد از جانب آنها وجود ندارد وهمه کارشان با زور و اجبار است. لطفا اول رفتارزیر مجموعه خودتان را اصلاح کنند بعد مردم را ارشاد.
عادت کردید به باز کردن گره با دندان
نه بابا ؟ بعد 3 هفته هنوز دنبال چگونگی جان باختن اون دختر طفل معصومی ؟دیر شد دیگه !!!
دیگر نیازی به ادای توضیحات آن حادثه تلخ نمیباشد

و کاری که نباید میشد را انجام دادند

و کاری را که باید زودتر اعلام میکردند و از خانواده داغدار مهسا امینی و مردم عذر خواهی و جبران میکردند

را طبق معمول انجام ندادند و هزینه های این اشتباهات را کل

مردم و کشور باید بپردازند

و صدها شهر در کل جهان را در گیر تطاهرات کرد متوجه حوادث اسفبار و فلاکت بارتر داخل کشور ما شدند
تابناک کلا جمع کن بساطتت رو
پس چرا اقای قالیباف بدون کار کارشناسی ونگاه واقعه بیانه به جامعه قوانینی وضع میکنید که این تنش ها ایجاد شود ایا نمی توانستید تجزیه تحلیل کنید بنده احساسم اینست که از قصد این قوانین وضع میشود تا باز اقازاده ها رشد کنند
تو پارک ها و بوستان ها محل مناسب با مبلمان جوان پسند جانمایی بشه و یه آدمی مثل الهی قمشه ای برای جوانان در مورد مسائل جوانان و حجاب صحبت کنن ببینید چقدر تاثیر دارد.
مشکل ما دقیقا خود شما هستی !!! که با پیشینه مشخص همچنان در مسند قدرتی ! لطفا سخنرانی نفرمایید .
تو اگه راست میگی جلوب بچه ات رو با جدیت بگیر نره ترکیه
درود ...تا شما بخواهید پیگیری مرگ مهسا امینی بشوید...
هکرها تمام ماجرا را تو شبکه مجازی افشا کردند....
آقای قالیباف
بعضی از رفتارهای اشتباه مسئولین که خارج از عرف انقلابی گری است باعث اغتشاش می شود
دوگانگی و تناقض در گفتار و عمل مسئولین زیاده
بابا یکی نیست به این آقای قالیباف وسایر مسئولین بگه .بابا فوت مهسا امینی یک بهانه است .حجاب یک بهانه است .مردم 40 ساله انقلاب کردن خیلیاشون هم ازین دنیا رفتن دیگه ازاینکه هرروز یکی ازمسئولان رده بالا اختلاص گر درمی اد خسته شدن گرونی به تدبیری مسئولین . به سوادی خیلی ازمسئولین .رانت .پارتی بازی .دروغ اینها همه باعث شده که یک عده بیان توخیابونها وبقیه هنم بی تفاوت باشن .همین صدا وسیما رونگاه کنید درسال چقدر داره ازبیت المال فقط حقوق پرسنل رومیده دریغ از یک برنامه فرهنگی جذاب یک سریال جدید همش تلوزیون را روشن میکنی از بس فیلم وسریال تکراری سالهای قبل رو می بینی حالت تحوه بهت دست میده والا مردم مملکتشون رادوست دارن شما مسئولین ولکن بابا.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
آخ گفتی صدا سیما ؟! صدا سیما بزرگترین واصلی ترین عامل عصبانیت ونارضایتی مردم هست ! رئیسی می گه جایی رو مشخص کنیم برای اعتراض مردم !! گیرم این کارو هم کردید آیا اصولا صدا سیما اون رو انعکاس میده ؟!! یا نه اصلا چرا خود صدا سیما که دائم نقش تریبون موافقان رو بازی می کنه تریبون مخالفان‌ومعترضان هم نباشه ؟!!
خارج نشینان دشمنان ما هستند ؟
آیا آنها جزو ملت ایران نیستند؟
رییس مجلس باید خودش را وکیل و مدعی از طرف مردم کشورش بدانه و زبان گویای مردم باشه.
آنها فرزندان این آب و خاک هستند در هر جای دنیا و شما باید پیگیر میشدید دردشان چیه ترک وطن کرده اند؟ کی از غربت خوشش میاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
پسر خود قالیباف ساکن سیدنی در استرالیا هستند

و اکثر مسولان هم آغازاده هاشون ساکن کانادا و آمریکا

و اروپا و ترکیه و دوبی و استرالیا (با پول مردم)هستند
من جدیدا پیشگو شدم . فردا کیهان و خبرگزاری فارس اعلام میکنند که خانم امینی قبل از دستگیری فوت کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
یا اینکه مهسا امینی در سن ۳ سالگی و ۵ سالگی اش

بدون آنکه پدر و مادرش بدانند و بفهمند

به دکتر رفته و جراحی مغز کرده و برگشته !!!؟؟؟
آقای قالیباف هنوز متوجه نشدن که مردم با فلسفه وجودی گشت ارشاد مشکل دارند که دنبال اصلاحشن!
سوال مردم این است که چرا به خاطر دو تار مو دختر مردم را گرفتید ایا حجاب ایشان با کسانی که در 22 بهمن یا در انتخابات به نفع ریسی شرکت کردند بدتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
آقا اصلا تو شمال تهران دخترایی با حجاب افتضاح واکثرا شاخ مجازی هستن ودائم تو دست وپای آقا زاده های پولدار بی درد همونا‌که چند‌وقت پیش هم جناب یامین پور با احترام دعوتشون کرده به یه جلسه !!! چرا کسی با اونا کار نداره که با این قیافه های اجق وجقشون سوار اتومبیلهای گرون قیمت می گردن ؟!
والله این گشت ارشاد جز ازار مردم کار دیگری انجام نمیداد
والله الا گشت ارشاد از ترس مردم 15 روز است که بیرون نمی اید ایا در زندگی مردم فرقی کرده
جماعت شماها فقط بلده شعار بده اونم چندین دهه
این همه شماها گفتید مرگ بر آمریکا ولی نتیجش چی شد؟ بیشتر شدن هرروزه قدرت آمریکا و ضعیف شدن هرروزه شماها
والله مشکل ما تنها مهسا نبود . متاسفانه بنیان مسولین اشتباه است .
کسی که سیسمونی نوه ش رو از خارج تهیه می کنه نمیتونه درکی از وضعیت اقتصادی مردم داشته باشه.
اقای قالیباف والله اگه واقعا شما دلسوز مردم بودید همگی از مقام خود استعفا میدادید . چگونه به مردم دروغ میگوید و در صندلی قدرت نشسته اید
همون حرفای تکراری، توهین همیشگی به مردم ایران و شعارهای بی ارزش
تا کی انکار ؟
تا کی نادیده گرفتن؟
تاکی قلب وقایع؟
هیچ امیدی به تغییر رفتار شماها نیست
جناب قالیباف عبدالباقی زیر ۲۴ ساعت شناسایی شد ولی مهسا چند هفته هنوز خودتون هم نمیدونید چی شده
توی همه این مباحث فرضهایی وجود داره که لزوما درست نیستند. مثل:

- جامعه دارای مشکل حجاب است.
- همه مردم باید حجاب را رعایت کنند.
- مردم با کار فرهنگی همه موافق حجاب خواهند شد.
- شیوه های جدیدی برای اجرای حجاب اجباری وجود دارد.
- اکثر مردم موافق حجاب هستند.
- در جامعه دینی باید همه افراد محجبه باشند...
- هر کس که بی حجاب است مشکل دارد.
- می توان در امور شخصی مردم دخالت کرد.


قبل از هر بازنگری باید به سوالات بالا و مشابه پاسخ درستی داد...
حالا که مملکت به اشوب افتاد یادتون میاد بیانیه بپید
خانم مهسا امینی در مقر پلیس یا گشت ارشاد فوت کرده است . پس مسئولیت مرگ با این مقر می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
دقیقا
یعنی ایشون هنوز متوجه نشده مشکل اصلی مردم گشت ارشاد و حجاب نیست؟ بابا جلوی فساد و رانت و اختلاسو بگیرید تا مردم ناراضی نباشند. اکثر مردم با حجاب فعلی مشکلی ندارند.
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
درود.دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
مشکل اکثر مرد ، اکثر مسولان و اکثر کارهاشون است

که باعث شده تا کشور و مردم ثروتمند ایران

جزو فقیر ترین کشورهای ته جدول جهانی قرار بگیرد

و دوستان کشور ما حتی ۵ کشور نیستند

و دشمنان کشور ما تقریبا ۱۵۰ کشور هستند و بقیه هم

اصلا دور هستند و ما را نمی شناسند

وجود اکثر مسولان نالایق و
که خصوصا از دولت احمدی نزاد وارد دولت

رییسی و مجلس حداقلی قالیباف حضور دارند
اصلاح گشت ارشاد سودی ندارد مشکل قانون اشتباهی است که باید اصلاح گردد
تو اگه اصلاح کردن بلدی از خودت شروع کن
گشت ارشاد خیلی هم کارش درسته.دیگه همین کارا رو هم نکنه دو روز دیگه همه لخت تو خیابونن.اونم خدا بیامرز اصلا ربطی به ارشاد نداره.مثل آدم لباس بپوشید.کار سختی نیست.اینقدر به آشوب هم دامن نزنین بی حجابها
ول کنیدمهسارو بخاطز اون خیلیاجونشون ازدست دادن خواست حجاب کنه این همه بلانیاد اه اه
تو اگه میخوای کاری به نفع مردم انجام بدی همین امروز استعفا بده و جبهه خودتو مشخص کن و گرنه عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
بخدا اشتیاه کردید و میکنید ...بسه روشهاتون را تغییر بدهید کشور را منزوی کردید
ن ،تو که از خدات بود واتساپ و اینستاگرام فیلتر بشه.اگه اینها نبودند که همه از جریان سیسمونییت خبردار نمیشدن
تو اولا بگو نماینده چند درصد مردمی که بخودت اجازه می دی از جانب کل ملت صحبت کنی؟
آقا فقط دست از سر این مردم بردارید !! این مردم طی هزاران سال به نجابت معروف بودن وباز هم خواهند بود واگر گاهی سنت شکنی هم کردن از لج فشارهای بی پایه واساس شما ها بوده .
بس کنیدبابا باهم بدبختیاداشتیم زندگی مون میکردیم کشوروناامن کردین تمام کنیداعصاب نزاشتین
از شعارها وتشکر نمایندگان مجلس امروز در جلسه باوریر کشور ونیروی انتظامی کاملا مشخصه که دارید به نفع ملت کارمیکنید
وقتی اصلاح طلبان که عمرشان در راه وطن صرف شده را به راحتی لگدمال میکنید من حرفی ندارم و به درد گرسنگی و بیچارگی خود میمیرم، آخه مگه شما رحم داری
یخورده زود نیست این موضع گیری !؟
برادر من اقای قالیباف مشکل جایی دیگه هستش که مردم دیگه به مسئولین اعتماد ندارن از بس تمام کلامشون نادرست هستش.برادر عزیز فراموش کردید که مردم سرمایه کشور هستش.تو رسانه ی مردم که صدا و سیما هستش بجای که اجازه بدن مردم حرف بزن مسئولین همش حرف میزنن و متاسفانه دروغ میگن.وقتی به کسی که مطالبه ی به حقی داره میگید اغتشاش گر ، نتیجه همین میشه که میبینیدد پس حرف مخالف کجا باید زده بشه.
برای شکم گرسنه امنیت معنایی ندارد سفره و جیب مردم خالی شده سران قوا از خواب بیدار شوید
مردم به خاطر وجود امثال خانم خزعلی و ابتکار که دشمن آمریکا و غرب هستند، ناراحتند ، چرا ایرانیان خارج کشور فرزندان مسولان را با تظاهرات از اروپا و آمریکا اخراج نمی کنند ، چرا داخل کشور را به هم می ریزند ، شبکه های خارجی اگر قصدشان خیر است ، جلوی فرزندان مسولان را در خارج بگیرن. با همبستگی و اعتراض جلوی فرزندان مسولان
بچه های خودتون، نمی خوان تو کشوری زندگی کنن که شماها درست کردین، و با انواع و اقسام رانتهایی که از شما دارن، به ممالک غربی سرازیر شدن و می شن،
حالا چرا اینقدر عجله
من برای شما مسئولین نگران هستم که چقدر کار برای مردم می کنید
تابناک لطف کن صحبت های این مسئولین رو دیگه پخش نکن

این ها سالها می گن پیگیری و ...

ولی تهش چی شد!
جناب قالیباف. اگر شما به مردمسالاری اعتقاد دارید باید بستر یک همه پرسی را فراهم کنید
مردم ازادى ميخواهند
ازادى نه به سبك طرز تفكر قاليبافت يا ريس جمهور ريسى
اين مردم يك نوعزندگى ديگر را طالب هستند
سلام علیکم
شما وهمکاران محترم فقط به فکر رفاه معیشت مردم باشید والسلام ،کشور ما فوق العاده ثروتمنداست بخدا ظلم است مردم مسلمان ما گرفتار معیشت حدلاقلی برای زنده ماندن باشند در آخرت باید پاسخگوباشید.
چرا قانون برای مسببین اینگونه مسائل اجرا نمیشود ؟ !
از پسرت بپرس اقای سیسمونی!!
ببین تو استرالیا هم گشت ارشاد هست؟
اظهارات شما و هم قطارانشان فقط آتش خشم ملت را برافروخته تر می کند . حرف زدن که بلد نیستید ، بروید حرف نزدن را یاد بگیرید
دقیقا مساله اعتراض به تبعیض و بی عدالتی و فقر و گرانی و بیکاری و رانت و فساد است بقیه بهانه هستش این اعتراضات نتیجه سالها عدم پاسخگویی هست اما دریغ از گوش شنوا
ازکجا معلوم که اون مامور گشت ارشاد ستون پنجمی و خائن خودی نبودن که توی لباس امنیت این جنایت ازشون سر زده . کی فکر می کرد یکی مثل مهران مدیری قمار باز از آب در بیاد .توی جمهوری اسلامی باید منتظر هر چیزی باشیم . وقتی معتمد آریا، کتایون ریاحی کشف حجاب می کنن چه توقعی داریم که توی نیرو انتظامی ستون پنجمی و خائن ،وطن فروش نداشته باشیم
جناب اقای سردار دکتر خلبان قالیباف، فکر کنم این حرفها را حداقل هجده سال پیش باید می زدید. الان یه ذره دیر شده
فشار همه جانبه بر مردم بسیار گران تمام خواهد شد. مردم دیگر تحمل کارها و تصمیمات شما را ندارند.
دکتر مهندس سردار ای همه فن حریف باز هم نفهمیدی پیام مردم را
چراقبول یک اشتباه ویا عمد نیروی گشت ارشاد اینقدر برایتان سخت است؟؟!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی