بازدید 5960
۵

کانادا پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم می‌کند

نخست وزیر کانادا امروز از اعمال تحریم هایی علیه پلیس امنیت اخلاقی ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 27 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه یورو نیوز، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز دوشنبه در اظهاراتی مداخله جویانه گفت که اُتاوا در صدد است چند مقام و نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی را تحریم کند.

نخست وزیر کانادا که در جریان یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت، در این باره مدعی شد: ما تحریم‌هایی را علیه ده‌ها فرد و نهاد از جمله پلیس اخلاق ایران اعمال خواهیم کرد.

این در حالی است که وزارت خزانه داری آمریکا نیز چندی پیش از اعمال تحریم‌های مشابهی خبر داده بود.

گفتنی است که اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» علیه اغتشاش گران و آشوب گران عصر روز یکشنبه در میدان انقلاب تهران و دیگر استان‌ های کشور برگزار شد.

در خروش انقلابی تهرانی‌ها، راهپیمایان و اجتماع کنندگان که از اقشار مختلف مردم و مرد و زن و کودک و جوان و پیر بودند، در کنار پرچم‌های ایران، پرچم عزا نیز در دست داشتند.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، به اهانت آشوب گران در به آتش کشیدن پرچم ایران واکنش نشان دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
راستی، آن بومیانی که دسته جمعی زنده به گور کردید، ماجرایش چه بود؟ فعلا شما بالایید و به ناحق محکوم و مصادره و تحریم کنید. همیشه اینطور نمی ماند. آمریکا و کانادا کشور دزدهای فراری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
، اونا جز بشرنبودن لابد،
کارد بخورد در شکمی که از پول کثیف آمریکایی و کانادایی و کشتار مردم درآمدش تامین می شود. ای صد لعنت بر وطن فروشان اغتشاشگر
تو نمیخواد تحریم کنی فرزندان مسئولین رو برگردون همه چی درست میشه
یکی از راههای مقابله با تحریم‌ افراد، شرکتها و نهادها توسط غرب و آمریکا، اینست که مثلا بازاء تحریم هر فرد، ۱۰ سانتریفیوژ، هر شرکت و نهاد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ سانتریفیوژ راه اندازی شود و توقف آن سانتریفیوژها منوط به رفع تحریم آن افراد، شرکتها و نهادها شود و توقف این سانتریفیوژ ها هیچ ربطی هم به برجام نداشته باشد.
این کار میتواند در مورد تحریم‌های قبلی هم انجام شود یعنی در مورد افراد، شرکتها و سازمانهایی نیز که از مثلا ده سال پیش به این طرف تحریم شده اند نیز انجام شود و توقف این سانتریفیوژها منوط به رفع تحریم اینها شود و ربطی هم به گفتگوهای برجام نداشته باشد. به این ترتیب همانطور که آنها میگویند رفع تحریم سپاه ربطی به برجام ندارد ما هم میگوییم توقف این سانتریفیوژها ربطی به برجام ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی