بازدید 89918
سه هزار و صد و سی‌ و پنجم بسته ویژه خبری «تابناک»

فارس: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل «علی کریمی» را تحت تعقیب قرار دهد / قدردانی فرماندهان سپاه‌ پاسداران از رئیس‌جمهور/صادرات سوخت رایگان به لبنان؟ /میرکاظمی: اگر گشایشی ایجاد شود، قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نرخ سود بین بانکی به مرز ۲۱ درصد نزدیک شد / واردات خودرو از یک مساله متعارف در تجارت بین المللی به یک ابرمساله تبدیل شد / زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید پرداخت کنند؟ / ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه‌ ایجاد آشوب کرده اند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 24 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مجلس: گزارش پزشکی قانونی درباره فوت مهسا امینی هنوز تکمیل نشده است
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است؛ اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم. محمد صالح جوکار با اشاره به آخرین وضعیت بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: کمیته تحقیق مجلس از زمانی که شکل گرفت تا به امروز، گام های خوبی برای روشن شدن ابعاد فوت خانم امینی برداشته است. در این مدت گزارش های لازم از مسئولان انتظامی و عوامل آنها، پزشکی قانونی و اورژانس گرفته و تمام فیلم های موجود بازبینی شده است. حتی ما از شاهدان عینی نیز بهره گرفتیم و اطلاعات لازم از این افراد گرفته شد. وی در ادامه اظهار کرد: یکی از گزارش های مهمی که مورد بررسی قرار گرفت، مربوط به پزشکی قانونی بود. یکی از موضوعات و ابهاماتی که در سطح جامعه مطرح شد، این بود که خانم امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و ضربه مغزی شده و عکس هایی در سطح جامعه نیز پخش شد. این موضوع برای ما خیلی مهم بود و با دقت مورد بررسی قرار گرفت. ما گزارش پزشکی قانونی را در این زمینه گرفتیم.

روزنامه همشهری: مهران مدیری نان را به نرخ روز می خورد
همشهری نوشت: مدیری که چند فصل از برنامه «دورهمی» را تولید کرده و اکنون فصل پنجم آن در حال پخش است در ویدئویی خواهان آن شده است که دورهمی پخش نشود! البته این تقاضای مدیری عجیب است. مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می‌کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست. ادعایی که مدیری در حمایت از اغتشاشگران مطرح کرده، روغن ریخته‌ای است که نذر امامزاده شده است. مدیری اما در این ماجرا تنها نیست. چهره‌هایی مانند او در دنیای ورزش، فرهنگ و هنر هستند که در هر بزنگاهی رنگ و رویی تازه به‌ خود گرفته و نان خود را در چنین فضایی جست‌وجو می‌کنند؛ نان به نرخ روزخورهایی که این بازی را به‌ خوبی یاد گرفته‌اند.

به سمت سازمان‌یافتگی سیاسی حرکت کنیم
محمدفاضلی جامعه شناس: وقتی به این نگاه می‌کنم که نظام سیاسی از کنار اجرای قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره گذشته و در همین اواخر بالاخره زنان را به ورزشگاه‌ها راه داده است، می‌شود امیدوارانه نگاه کرد. نیروی تغییر اجتماعی رخ‌ داده نیز به اندازه‌ای زیاد است که مقاومت در برابر راه‌حل‌ها را دشوار می‌کند. پیشنهادی غیر از حرکت به سمت سازمان‌یافتگی سیاسی از مسیر اجازه دادن به تشکل‌ها برای نمایندگی کردن جامعه - از جمله زنان - ندارم. این خیلی ساده و البته در همان حال دشوار و خلاف مشی گذشته نظام سیاسی است. اما همان‌گونه که گفتم، جامعه‌ای را که اکنون رشید شده است، نمی‌توان جز در چارچوب نمایندگی دادن به قشرهای مختلف آن به شکل مسالمت‌آمیز و مناسب برای توسعه اداره کرد./اعتماد

واکنش علی مطهری به اغتشاشات اخیر
علی مطهری در صفحه شخصی خود نوشت: وقتی اقتدار پلیس کم می‌شود، لات‌ها و چاقوکش‌ها سر بر می‌آورند و کاهش اقتدار پلیس به ضرر همه شهروندان است. نایب رئیس مجلس دهم به معترضان واقعی توصیه کرد که صف خود را از لات‌ها و چاقوکش‌ها و کسانی که در قبال دریافت پول وارد می‌شوند، جدا کنند. گفتنی است، طی چند روز گذشته عده‌ای محدود از آشوب طلبان ضمن سوءاستفاده از عواطف مردم بر سر حادثه مرحومه مهسا امینی، به خرابکاری در سطح برخی شهرهای کشور از جمله تهران پرداختند و طی این اقدام هنجارشکنانه به اموال عمومی، جان و مال مردم ایران نیز آسیب وارد آوردند.

قدردانی فرماندهان سپاه‌ پاسداران از رئیس‌جمهور
جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل قدردانی کردند.در نامه‌ای که سرداران دوران دفاع مقدس خطاب به آیت‌الله رئیسی تنظیم کرده‌اند، آمده سخنرانی شجاعانه، مستدل و تحسین برانگیز جنابعالی در سازمان ملل متحد دیگر بار صدای عزت، اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند.وظیفه می‌دانیم سپاس صمیمانه خود از بیانات جنابعالی بویژه موضوع مطالبه عادلانه در پرونده ترور ناجوانمردانه برادر و همرزم شهیدمان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را اعلام داریم.در این نامه، نام فرماندهان و سرداران بلندپایه از جمله محمد باقری، غلامعلی رشید، محمدباقر قالیباف، حسین سلامی، محسن رضایی، علی شمخانی، سید‌یحیی رحیم‌صفوی، محمدعلی جعفری، احمد وحیدی، اسماعیل قاآنی، علی عبداللهی، علی فدوی، محمدرضا نقدی، علی فضلی، محمدپاکپور، محمد‌اسماعیل کوثری، امیرعلی حاجی‌زاده، غلامرضا سلیمانی، علیرضا‌تنگسیری، مصطفی ایزدی، مرتضی‌قربانی، احمد‌غلامپور، جعفر‌اسدی و علی شادمانی دیده می‌شود.

داورزنی از فدراسیون والیبال رفتنی شد
درخواست داورزنی برای تمدید حضورش در فدراسیون والیبال مورد موافقت قرار نگرفت تا وی به دلیل بازنشستگی از فدراسیون رفتنی شود./ تسنیم

وزارت کشور: اغتشاش آورده‌ای جز وحشت‌پراکنی ندارد
بیانیه وزارت کشور: پیگیری خواسته‌ها حتی اگر بحق باشد، آنگاه که با ابزار خشونت، تخریب و وحشت‌پراکنی عمومی صورت بگیرد خلاف عقل و قانون خواهد بود و در پرتو انگیزه و هدف توجیه نمی‌شود. ناامن کردن تردد در شهر و تخریب اموال عمومی و ایجاد راه‌بندان و محرومیت از داشتن شهری ایمن و آرام از جمله نقض‌های حقوق شهروندی ناشی از قانون‌شکنی اغتشاش‌گران است که با وحشت‌پراکنی، سعی در پیشبرد اهداف خود دارند. مقابله با اغتشاشات برای صیانت از حقوق شهروندی با رعایت تمام ضوابط قانونی و شرعی، دنبال خواهد شد./تسنیم

محمدجواد لاریجانی: در نیویورک هم پلیس جلوی زنی که نیم تنه بالایش لخت باشد، می‌گیرد
محمدجواد لاریجانی گفت: در همه کشورها، حتی کشورهای سکولاری که برخی برایشان ریسه می‌روند، برهنگی، حدودی دارد؛ هیچ کشوری نیست که بگوید در جاهایی که دسترسی عمومی به آن وجود دارد هیچ حدودی نباید رعایت شود، همین الآن در نیویورک اگر خانمی در خیابان راه برود و قسمت بالاتنه‌اش را لخت کرده باشد، همان پلیسی که دزد را می‌گیرد، جلویش می‌ایستد و می‌گوید یا باید پوشش را رعایت کند و یا او را به دادگاه ارجاع می‌دهد.

صادرات سوخت رایگان به لبنان؟ /ادعا و تکذیب‌ها
ایلنا امروز نوشت: نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان مدعی شد، سوخت ارسالی از ایران یک هدیه رایگان نامشروط است و اگر موانع ارسال این سوخت برطرف شود، لبنان از آن استقبال می‌کند.

در واکنش به این خبر رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی آمده است: «برخی از رسانه‌ها مدعی شدند نخست‌وزیر لبنان گفته، سوخت ارسالی از ایران یک هدیه رایگان بدون هیچ شرطی است! بنا بر گزارش این رسانه‌ها؛ نخست‌وزیر لبنان مدعی شده سوخت ارسالی از ایران یک هدیه رایگان نامشروط است و اگر موانع ارسال این سوخت برطرف شود لبنان از آن استقبال می‌کند. بر اساس اخبار رسیده، این خبر کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت و فرآورده‌های نفتی رایگان به لبنان در دستور کار خود ندارد.»

نماینده مجلس: دوربین‌های ثبت چهره، جایگزین پلیس در بحث حجاب شود
موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی حضور پلیس را کم کرده، به کار گرفتن دوربین‌های ثبت چهره می‌تواند این کار را سیستماتیک اجرایی کند و حضور پلیس کم شود که در نتیجه دیگر برخوردی هم میان پلیس و شهروندان به وجود نخواهد آمد.

فارس: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل «علی کریمی» را تحت تعقیب قرار دهد
فارس نوشت: حمیدرضا محمدی، وکیل پایه یک دادگستری در خصوص نقش افرادی همچون علی کریمی در اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل این موضوع را تعقیب کند. لزوم انجام چنین اقداماتی در محاکم داخلی احساس می شود و از نظر کیفری و حقوقی این موضوع قابل پیگیری است و باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

لغو اقامت مقتدا صدر در ایران تکذیب شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، نامه منسوب به «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران درباره لغو اقامت سید مقتدی صدر و خانواده محترمش در سرزمین‌های جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران این تلاش‌ها برای تخریب روابط میان دو کشور و ملت دوست و برادر را به شدت محکوم کرد. پیشتر برخی رسانه‌ها، نامه‌ای جعلی منتسب به وزیر امور خارجه ایران را منتشر کرده بودند که طی آن درخواست شده بود تا اقامت رهبر جریان صدر و خانواده‌اش در ایران لغو شود.

آمار صدا و سیما از شمار کشته‌های اتفاقات اخیر: ۳۵ تن تا اول مهر
خبرگزاری دولتی برنا نوشت: بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (اول مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرد که تعداد جان باختگان بر اساس آمارهای غیررسمی افزایش یافته و به ۳۵ تن رسیده است. همچنین این بخش خبری اعلام کرد که آمار رسمی تعداد جان باختگان اعتراضات را نهادهای مسئول به صورت رسمی اعلام خواهند کرد. این در حالی است بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (۳۱ شهریور) آمار غیررسمی تعداد جان باختگان تجمعات و اعتراضات اخیر در کشورمان را 27 نفر اعلام کرد؛ چند ساعت قبل تر از آن هم بخش خبری ۱۴ صداوسیما آمار غیر رسمی جان باختگان وقایع چند روز اخیر را ۱۷ نفر اعلام کرده بود.

واکنش وزیر ارشاد به بازیگرانی که کشف حجاب کرده‌اند
اسماعیلی با بیان اینکه تمامی عزیزانی که در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می‌کند مورد احترام و تکریم ما هستند، اظهار کرد: طبیعتاً هر کسی از هنرمندان که تابع قانون باشد و رفتار قانونی داشته باشد، ما خودمان را خادم او می‌دانیم ولی کسانی که در خارج از این چارچوب باشند، طبیعتاً انتخاب‌شان همین بوده است. وی ادامه داد: بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: طبیعتاً دلسوزی و ابراز تاسف هیچ ایرادی ندارد. ممکن است شخصی دلسوزی کند و احیاناً قضاوت اشتباهی نیز داشته باشد؛ خود من نیز ممکن است در صحبت‌هایم ده بار اشتباه داشته باشم و هر کس دیگر نیز همینطور است، زیرا ما انسانیم و ممکن است یک موقع احساسات بر ما غلبه کند و حرف غلطی را بزنیم. اسماعیلی با تاکید بر اینکه من غاطبه اهالی فرهنگ و هنر را دلسوز ایران، مردم و فرهنگ و هنر کشورمان می‌دانم، گفت: اکثریت اهالی فرهنگ و هنر همراه با قانون هستند اما اگر کسی اصرار دارد که به قانون شکنی تجاهر کند، طبیعتاً قانون نمی‌تواند از او حمایت لازم را داشته باشد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهار کرد: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ملزم به قانون هستیم، از تمامی اهالی فرهنگ و هنر حمایت و دفاع می‌کنیم اما کسانی که دوست ندارند در این حوزه باشند و با ما همکاری کنند، این انتخاب خودشان است.

هجوم به زندان اشنویه و آزاد کردن زندانیان صحت ندارد
قوه قضاییه از حمله به سه پایگاه بسیج در شهر اشنویه خبر داد و اعلام کرد، در پی این اقدامات ضد امنیتی چندین تن دستگیر شده‌اند. قوه قضاییه اعلام کرد: طی روزهای گذشته و به طور ویژه شب گذشته بود که رسانه‌های وابسته به جریان معاندین مدعی بروز اتفاقاتی از جمله از دست خارج شدن کنترل شهر اشنویه شدند. در همین رابطه پیگیری‌ها از دادگستری آذربایجان غربی نشان می‌دهد، در روزهای اخیر اغتشاشگران به سه پایگاه بسیج در شهر اشنویه حمله کرده‌اند که در پی این اقدامات ضد امنیتی چندین تن دستگیر شده‌اند و کنترل شهر کامل با نیروهای انتظامی بوده و شرایط کاملا عادی است. همچنین صبح امروز ادعای دیگری با عنوان هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان در فضای مجازی منتشر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر عاری از صحت است و در حال حاضر شهرستان اشنویه و زندان مرکزی این شهرستان در امنیت کامل به سر می‌برند.

ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه‌ ایجاد آشوب کرده اند
حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه مرگ مهسا امینی بهانه است و اغتشاشگران خدا و دین خدا را نشانه گرفته اند گفت: در فتنه ۸۸ شاهد چنین فراز و نشیب‌ها بودیم و پس از یوم‌الله ۹ دی با بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب و زدودن گردوغبار فتنه از مردم، رسانه‌های بیگانه اقرار کردند که بیش از ۴۲ میلیون نفر کف خیابان‌ها آمدند و نسبت به فتنه ۸۸ اظهار انزجار کردند.

میرکاظمی: اگر گشایشی ایجاد شود، قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای تعیین بودجه معمولا شرایط واقعی را در نظر می‌گیریم. با وجود این، اگر گشایشی ایجاد شود قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد. وی افزود: البته این بدان معنا نیست که با ذوق‌زدگی و با نگاهی غیر واقع بینانه بودجه را ببندیم؛ معمولا برای تعیین بودجه پرریسک‌ترین شرایط در نظر گرفته می‌شود. میرکاظمی با بیان اینکه در شرایط فعلی علاوه بر فروش نفت، تحریم‌ها را دور می‌زنیم، تصریح کرد: از طرفی به دلیل شرایطی که به وجود آمده، دنیا متوجه شده که به انرژی ایران نیاز دارد. با وجود این به سمتی در حرکت هستیم که وابستگی به فروش نفت را به تدریج کاهش دهیم، چرا که ضرورتی ندارد نفت را خام بفروشیم.

زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید پرداخت کنند؟
مجرد‌های ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۹۹ هزار تومانی ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۵ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۵۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان می‌رسد. زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین، زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۹ میلیون و ۲۰۰هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و۸۴۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان پرداخت کنند.


وزیر اقتصاد در خصوص وقایع روز‌های اخیر به دانش‌آموزان چه گفت؟
خاندوزی در مراسم نواختن زنگ مدرسه خطاب به دانش آموزان نیز گفت: ایران اسلامی را باید خودمان بسازیم و این با تلاش و همت تک‌تک ما مهیا می‌شود. وی تاکید کرد: دانش، همت ملی، اخلاق و عدالت خواهی و تحصیلات و کسب دانش عمیق چهار مولفه لازم برای پیشرفت کشور است و در کشور کلی تحصیل‌کرده داریم که از لحاظ تحصیل و فکر کردن عوام هستند و فکر و قوه تحلیل ندارند. وزیر اقتصاد با اشاره به وقایع روز‌های اخیر از بیان کرد: فریب تحلیل‌های عوامانه را نخورید و راست و درست را از هم تشخیص دهید.

واردات خودرو از یک مساله متعارف در تجارت بین المللی تبدیل به یک ابرمساله شد
رئیس مجمع واردات با اشاره به ممنوعیت چهار ساله واردات خودرو، افزود: حدود چهار سال از ممنوعیت واردات خودرو گذشته و متأسفانه واردات خودرو، از یک مساله کوچک و متعارف در تجارت بین المللی تبدیل به یک ابرمساله شده است. واقعیت این است که در سال‌های گذشته، اهتمام ویژه‌ای نسبت به آرا و نظرات نخبگان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی صورت نگرفته و تصمیم گیری‌ها منطبق بر واقعیت جامعه نبوده و به همین دلیل است که معتقدم موضوعاتی که به سادگی قابل رفع و رجوع بوده اند، تبدیل به ابر مساله شده اند. در رابطه با آزادسازی واردات خودرو، آنچه بااهمیت بوده آن است که باید به شکلی صورت بگیرد که به کم شدن رانت‌های موجود منجر شود، در غیر این صورت، گرفتاری‌های بیشتری بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند. مناقبی با تاکید بر این که باید به سمتی برویم که همه مردم از آزادسازی واردات خودرو منتفع شوند، تصریح کرد: متأسفانه گاهی  شاهد هستیم که اعطای مجوز‌ها و رفع ممنوعیت‌ها، به اسم مردم، ولی به کام دولت یا به کام برخی گروه‌های نزدیک به قدرت اتفاق می‌افتد.

نرخ سود بین بانکی به مرز ۲۱ درصد نزدیک شد
نرخ سود بین بانکی در ۲۳ شهریور به ۲۰.۹۳ درصد رسیده بود که در هفته گذشته نیز با افزایش اندک ۰.۰۱ واحد درصدی به ۲۰.۹۴ درصد رسید. جدول نرخ سود منتشره از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد، روند رو به رشد نرخ سود بازار بین بانکی از فروردین ماه امسال آغاز شد و از ۲۰.۳۶ درصد در یازدهم فروردین ماه امسال به ۲۱.۳۱ درصد در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ رسید. این نرخ پس از صعود به سقف سال جاری خود یعنی ۲۱.۳۱ درصد در ۳۰ تیرماه، تا ۱۹ مرداد مسیر کاهشی در پیش گرفته و به ۲۰.۵۹ درصد رسیده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۱۲۴
انتشار یافته: ۱۸۲
اینجوری که دارین پیش میرین، علاوه بر علی کریمی باید تمام ورزشکاران و هنرمندان را دستگیر و به زنجیر بکشید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
لازم باشه چرا که نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
کریمی مثل یک رهبر شورشی بیانیه میده و مردمو دعوت به اغتشاش میکنه. توهینی که به نذر دادن مردم کرد که یادمون نمیره. حالا یه تعدادی تبلت توزیع کردن دلیل بر درست کار بودن یه آدم نیست. بیل گیتس هم یه کارهای خیری هم انجام میده. کریمی از چشم ما افتاد
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اولا همه نه و تعداد و از این تعداد برخی دنبال برهم زدن آرامش بود که قطعا برخورد باید بشود بقیه در حد تذکر باید پیگیری شود
ناشناس
| Turkey |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
قبل از هر کاری باید دادستانی کریمی را ممنوع المعامله کرده و به محاضر سراسر کشور ابلاغ نماید کریمی و شخص دیگری به وکالت از او اجازه فروش خانه و دیگر اموال او را ندارد تا این بیسواد نخود هر آش نتواند از طریق دادن وکالت اموال خودش را فروخته
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
جای تعجب داره تعدا افرادی که با " آی پی " چین و امریکا و عراق نظر دادن خیلی خیلی زیاد شده
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
الآن خبرگزاری فارس چه کاره است که دستور صادر می کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
وای به حال اون مملکتی که ی فوتبالیست بیسواد بخواد لیدر اون کشور و سیاست اون کشور بشه
حجاب قانون خداست ؟!!!! !
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
دقیقا قانون خدا و مکتوب در قرآن کریم است.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
خودت بیسوادی ، مردم را بیسواد فرض نکن ، سوره نور آیه ۳۱ ، اگر دنبال شایعه انداختن و ماهیگیری هستی خدا هدایتت کنه یا نابودت کنه تا همه از شر رفتار منافق گونه ات خلاص شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
معلوم هست خودت داری دروغ می گویی یا واقعا نمیدانی و می‌گویی دروغ است! حال کدامیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
دقیقا قانون خداست برای جامعه ما
ناشناس
| Argentina |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
لطفا آیه حجاب در قرآن را بفرمایید.
جمع کن بابا تابناک با این وضعیتت
"میرکاظمی: اگر گشایشی ایجاد شود قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد" : از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت : شیرین است!!!
پاسخ ها
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
گُل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
منظورش از گشایش برای امور شخصی خودشه
تا کی میخواهین با سیلی صورت خودتونو سرخ کنید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شما ضد انقلاب ها رو که ندارید سنگ پای قزوینه ، یه مشت گوش بفرمان کدخدا ادعای همه جیز دارند ، خجالت بکشید ، تمام هنرتان فرستادن پیام با اکانت فیک در فضای مجازی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
تو اول مفهوم انقلاب را که تلاش برای ایجاد تغییرات بنیادین در همه سطوح جامعه اعم از اقتصاد و سیاست و اجتماع است را یاد بگیر بعد نظر بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به ۰۷:۲۵
برای هر کامنتی چقدر حقوق میگیری؟
کسی فارس را قاطی مطبوعات‌ نمیداند. فارس فقط انگشت شمار مخاطب خاص دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اره با بیش از ۵ میلیون عضو ثبت شده با شماره تماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به ۰۸:۴۵
پنج میلیون ربات و فیک
ناشناس
| Argentina |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
مگه خبرگزاری فارس هم هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
آره با 165 میلیون شماره ثبت نشده!

این قدر به خودتون مطمئن هستید یک پویش راه اندازی کنید تا نظرسنجی کنند ملت غنی سازی می خواد یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
ناشناس 08:45

5 میلیون شماره عضو ثبت شده داره بعدا هر کامنت 20 تا مثبت می خوره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
ناشناس 08:45

یادم رفت این رو اضافه کنم، مطالبی که راجع به کریمی نوشته هم همگی کامنت مخالف کریمی داره و علی کریمی میلیون ها دنبال کننده اینستاگرام داره، یک نفر نظر موافق کریمی نداده!
پیشنهاد من اینه که
کلیه اموال کسانی که جوانان را تحریک کردند را بلوکه کنند و اجاره فروش ندهند مگر با اجازه قضایی
بعد دادگاه تشکیل بدهند و سهم هرکدوم را از خسارت های ایجاد شده مشخص کنن و از اونها بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شما خودتو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شامل اختلاس فولاد هم میشه
فارس و امثال فارس بجای آرام کردن داستان از ترس دنبال خفقان هستند و همین شیوه اشتباه کار رو به اینجا کشیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
الان وقت بازخواست هست
تلویزیون برداشته خضریان آورده همون که با آیفون توئیت میزد میگفت آیفون وارد نشه ، تمام مملکت تناقض است
فارس چرا اینقدر ترسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
از کی ترسیده؟ از علی کریمی که فرار کرده رفته؟
میتونین چشم ببندین و واقعیت جامعه رو نبینین
سطح کلاس ما در حد نیویورک نیست در مورد چیزی هم که ندیدیم حرف نمی زنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
پس چرا عقلتونو دادید دست به مشت نیویورک نشینv
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به ۰۷:۱۹
فرزندان شماها در آمریکا سکونت دارن
کتایون ریاحی که سریع از خارج خط گرفت روسری یداشت و سریع با سعودی نشنال مصاحبه کرد بیشتر از علی کریمی لیدر آشوب ها شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اونم باید جریمه سنگین کنن تا دیگه سر پیری معرکه نگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
چقدر جوک میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
دمش گرم که پشت ملت ایستاد
ناشناس
| Argentina |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
حتما نقش زلیخا خیلی روی این خانم تأثیر مثبت داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
عربستان چندسال پیش ۷۰۰ نفر از حجاج ایرانی را به فجیع‌ترین شکل ممکن قتل عام کرد و حالا یک تلویزیون فارسی راه انداخته و مدعی حمایت از خون یک دختر ایرانی شده .
خانم ریاحی ؛ تو کثیفتر و پست‌تر از اونی هستی که بخوای ادعای حمایت از مردم را داشته باشی در حالی که با تلویزیون عربستانی مصاحبه کردی
جناب مطهری فرهنگ اعتراض بفرمائید به چه شکل چطوری به مردم آموزش بدهید که مردم دچار سردرگمی نشوند و اوباش سواستفاده نکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
جناب مطهری این همه سال از بیت المال حقوق گرفته چه کاری برای این ملت و مملکت کرده بغیر از حرف زدن آنهم این حرفها. خجالت بکشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
بفرمایید آقای روحانی در ۸ سال به جز زور زدن برای برجام و استادیوم رفتن زنان چه گشایشی در زمینه فراهم کردن قانون اعتراضات آرام ایجاد کردند؟
ناشناس
| Argentina |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
قانون حجاب و عفاف را دار و دسته مطهری در مجلس براه انداختند
کامیون سوغاتی از نیویورک آمریکا رسید آقای رییسی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
من فقط موندم که رییسی چه زمان و با چه سرعتی

توانست در نیویورک آمریکا

اینهمه سوغاتی را بخرد و در دهها چمدان جا بدهد ؟

حالا دلار هایش از کجا آمده و رد شده و در آمریکا

اجازه دادند تا انهمه دلار در نیویورک که گرانترین شهر

جهان است خرید بکنند و از گمرک عبور بدهند !!!؟؟

بگو مرگ بر امریکا !!!! البته فقط در داخل کشور و

توسط مردم فلکزده ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
زیاد شبکه مزدور نبین آن ها وسایل تیم قبلی نمایندگی ایران در سازمان ملل بود و طبق گفته خبرنگار اعزامی ایران چگونه هست وقتی 24 ساعته دوربین این شبکه مزدور جلوی درها هستند حتی یک نفر ندیدن بروند خرید؟!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
طرف سالها تلاش کرده رییس جمهور بشه بره نیویورک برای اهل و عیال سوغات بیاره . نیویورک . خیلی پز دادان داره . سوغات از نیویورک مرکز تجارت دنیا
کامیون سوغاتی از نیویورک آمریکا رسید آقای رییسی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
کمتر سعودی نشنال ببین
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اون مال روحانی بود که کدخدا پرست بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
دلواپس جان شما بخواب
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
چه اهمیتی داره کجا ببینی . مهم اینه که واقعیته . شما چرا میخوای مردم کور بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
ناشناس ۰۶:۵۱معلومه خودتم سعودی اینترنشنال رو دیدی ! خب حالا که دیدی فکر می کنی این کامیون پر از سوغاتی مال کیا بود ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به ۰۷:۱۷
روحانی اصلا کامیون بار نزد برعکس شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
آب میوه گیری آکبند، ظروف قابلمه، ظروف شیشه ای جا مربا، کت و شلوار. چمدان آکبند و ...
به چه حقی گاز رایگان که حق مردم ایران هست رو به لبنان دادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اینو عمو اسراییلت بهت یاد داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
تو از اونا حقوق میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به جای برچسب زدن و توهین جواب بده، کدام قانون اجازه صدور رایگان نفت و گاز به لبنان را داده است؟ آیا مردم راضی هستند که این صادرات انجام شود؟ تابناک نظرسنجی بگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به چه حقی دیگر کشورها رایگان به شما جنس می‌دهند ااز جمله ژاپن؟ حال بگو ببینم رایگان را از کجا فهمیدی فرستادن؟!!!!
ایرانیا هر وقت میان چیزی رو به دست بیارن چیزی که دارند رو هم از دست میدهند مثلا یه عده برای آزادی حجاب اعتراض کردند اینترنت رو هم از دست دادند
لاریجانی خودت میگی به نیم تنه گیر میدن اینجا به دوتا تار مو گیر میدن تفاوتی نیست؟
علی کریمی باید جوابگوی خونهای ریخته شده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
گنه کرد در بلخ ، آهنگر ی

به شوشتر زدند گردن مسگری !!!؟؟؟

جهت اطلاع مخاطبین عزیز جوان فاصله بلخ تا شوشتر

خیلی کمتر از تهران تا اروپا و یا کانادا است

و تفاوت شغل مامور پلیس امنیت اخلاق و ارشاد با یک

فوتبالیست و مربی فوتبال خیلی بیشتر است

از مشاغل آهنگری با مسگری !!!؟؟؟
مردم رو خسته و داغون کردید
جواب این سوال رو بدهید که چرا در لبنان و سوریه و عراق و مصر و الجزایر و تونس و مالزی و عربستان و فلسطین و اندونزی و ترکیه که مسلمان هستند حجاب اجباری نیست ولی در ایران هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
چون جوابش بارها داده شده به شما
ولی باز می آیی تکرار می کنی که.....!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
به ۰۸:۱۱
بگو چون جوابی ندارین بدین
فقط مقایسه عملکرد دو شرکت نفت گویای همه چیز هست شرکت نفت عربستان آرامکو هر رو ۱۵ میلیون بشکه نفت صادر میکند و جای هر بشکه نفت عربستان در بازارهای جهان و در اقتصاد جهان مشخص است که مثلا به ژاپن میرود در کدام کارخانه یا به اروپا و آمریکا میرود پول آن را هم کامل از شبکه بانکی جهانی میگیرد
شرکت ملی نفت ایران هم روزی نیم میلیون بشکه نفت بار نفتکشی فرسوده میکند و به ناخدا میگوید برو به طرف چین هند هر جا توانستی اینا رو بفروش ناخدای بیچاره هم روی آب دنبال مشترب نفت میگردد همونجا روی کشتی هم مثلا پول نفت رو میگرد آیا بدهند آیا دعوایشان بشود ندهند اگر هم فروش نرفت رایگان به لبنان میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
جهت اطلاع مردم که ۶۰۰ هزار تن نفت خام به لبنان

میشود حدود ۱۵ میلیون بشکه نفت بشکه صد دلاری

یعنی یک و نیم میلیارد دلار آمریکا !!!!؟؟

که اگر در ۳۲ هزار تومان قیمت هر دلار ضرب کنیم

میشود رقم حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان

که یعنی میشود نصف رقم اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی در فولاد مبارکه
خبرنگاری فارس شما که دهنت بازه آقای خاوری رو هم بی زحمت بگین اینترپل دستگیر کنه با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
نگران نباش همان اول پیگیری شده منتهی دوستان تو در کانادا همکاری نمی کنند و پول ملت را نمی خواهند برگردد
فارس سايتش حك شده باز نميشود.
جناب مطهری، لطفا توضیح دهید که مردم چگونه اعتراضات خود را از اغتشاشات جدا کنند؟؟؟ آیا راه اعتراض مسالمت آمیز باز هست؟؟؟ ؟؟ اعتراض معلمان و فرهنگیان که مسالمت آمیز بود، چرا سرکوب شد؟؟؟
نخیر جناب مطهری، همه می دانند یک درصد اعتراضات مربوط به اغتشاش می شود و حکومت و رسانه ها فقط همین یک درصد را می بینند و ۹۹ درصد بقیه را نمی بینند.
زنده باد علی کریمی . چرا هر کسی مدافع مردم شد . علیه او جبهه می گیرید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
این مرتیکه با این مغز زنگ زده اش حتی ارزش نفرین کردن هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
علی کریمی مرد و مردم دار و باشرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
تو با پرچم سوریه هر روز میای اینجا برای مردم ایران تعیین تکلیف میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
این یارو با پرچم سوریه کیه همه جا کامنت میذاره؟!
ذوالنوذی این آمار ۴۲ میلیون از کجات درآوردی ببم؟
کسی متوجه حرف های وزیر اقتصاد در مورد وقایع روز‌های اخیر به دانش‌آموزان شد؟
مسئله دوقطبی سازی بود که علیه گشت راه انداختند در این چند سال و الان بهره برداری علیه کشور انجام می گیرد
به سمت بی‌حیایی سازمان یافته حرکت می کنیم!!!
محمدجواد لاریجانی: در نیویورک هم پلیس جلوی زنی که نیم تنه بالایش لخت باشد را می‌گیرد، آقای جواد لاریجانی استاد مغلطه و سفسطه هستند، بالاخره آمریکا بد است یا خوب، مقررات داخلی آمریکا و وظایف پلیس آن جا قابل تسری به ایران هست یا خیر؟ ضمناً کدامیک از بانوانی که تاکنون توسط گشت ارشاد با آن ها برخورد شده و جهت ارشاد به مقر آن نیرو هدایت شده اند، بالاتنه اشان لخت بوده است؟ انصاف بدهید، حجاب مرحومه مهسا امینی کامل تر بود یا آن دختر خانمی که روز جمعه در ایستگاه مترو در میان مردان شعار می داد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
مغلطه نکن مثال‌ برای این بود که در آنجا هم پلیس جلوی حدی که قانون تعریف کرده می گیرد که بیشتر خطی نشود
دوم اینکه گشت ارشاد برای هدایت نیست بلکه اجرای قانون هست
سوم اینکه هر روز این افراد دارید می بینید و کسی با آنها کاری ندارد حال یک تعدادی انگشت شمار را می گیرند دلیل بر این حرف شما نمی شود
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
چرا همه چیزو با امریکا می سنجیین . شما مدعی حکومت اسلامی مردم سالار هستین باید الگویی کاملتر داشته باشید
اینترپل دزد بیت المال ریاست محترم سابق بانک مرکزی جناب آقای خاوری دائم چفیه به گردن رو بی خیال بشه اما بره علی کریمی رو به جرم هم صدا شدن با مردم تحت تعقیب قرار بده!!
ما که آمریکا نبودیم حتما آقا جواد که بودن و دیدن بهتر می دونند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
آقامم جواد و خاندانش، فرزندان، برادرزاده ها و… همه آمریکادوست و آمریکانشین هستن
مم جواد لاریجانی مگر اینجا کسی با بالا تنه لخت تو خیابان راه میرود؟تو که همیشه حرفات عجیب و غریب بوده!!!
اگه راست می گید خاوری رو بگیرید
کمی عقلانی فکر کنید!‌ تا الان جوونهای زیاد جونشون رو از دست دادند... . راه حل فرهنگ و پیشرفت است و خودتون هم می دونید بود یا نبود گشت ارشاد چیزی رو عوض نمی کنه.
حالا کی خواست با نیم تنه بالای لخت تو خیابون راه بره ؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
آقای ناشناس از عراق، رفتی زیر همه کامنت ها بد و بیراه نوشتی… ساندیست رو در همون عراق بنوش و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
این بنده خدا من نمی دونم تو عراق چی کار می کنه! چهار روز دیگه حقوقت قطع میشه و از ساندیس رایگان خبری نیست
لغو اقامت مقتدی صدر در ایران چه ارتباطی با "تخریب روابط میان دو کشور و ملت دوست و برادر " داره مگر مقتدی صدر در عراق چکاره است؟!!!!
ورود خودرو ابر مسئله شده.فوت یک دختر جوان ابر مسئله شده.گرانی ابر مسئله شده.سفر مقامات و فرزندانشان ابر مسئله شده.اختلاس ها و بی تفاوتی مقامات مسئول ابر مسئله شده.حسین شریعتمداری و جدیدا خبرگزاری فارس ابر مسئله شده اند.اعتراض مردم به نادیده انگاشته شدن ابر مسئله شده.اصلا تو این کشور خبر و اتفاقی هم هست که ابر مسئله نشود؟
زنی رو که تا نیم تنه برهنه است رو با کسی که روسری روی سرش جابجا شده مقایسه میکنه!!!!!!
باز اینترنت وصل شد این آلبانی نشین ها ریختن تو تابناک! تو دوران قطع شدن اینترنت منفی مثبت ها ۱۸۰ درجه عوض شده بود!
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
آلبانی نشین ها که همیشه اینترنت دارن این مردم عادین که وقتی فقطتابناک بازه میان اینجا ساندیسی
دقیق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
دقیقاً داشتم به همین موضوع فکر میکردم ، آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شما حقوق بگیران ریختین اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
تو چقدر باهوشي !آي كيو دقيقا برعكسه!وقتي اينترنت قطع ميشه مردم داخل نمي تونن كامنت بگذارند و اونطرف آبها كه محدوديتي ندارند!ممنون كه سطح هوش و سواد خودتونو نشون ميديد!
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اینجا سایت داخلی وقتی نت قطع بود میشود اینجا اومد پس....
یعنی نخست وزیر لبنان که مدیر و رییس کابینه لبنان است

نمیداند و یا دروغ میگوید!!!!!!؟؟؟؟؟

چرا فکر میکنید که مردم اینقدر ساده و زود باور هستند ؟

و با اینکه دهه هاست که بارها به مردم دروغ گفته اند

چرا بازهم توقع دارید که حقایق تحویل ۶۰۰ هزار تن سوخت

به لبنان را به مردم را دروغ گفته و انتظار دارید که مردم قبول کنند !!!؟؟؟؟؟؟؟ ؟
علی کریمی و مهران مدیری و سلبریتی هایی که باعث تحریک مردم به اغتشاش شده اند باید مصادره اموال شوند اثرش از اعدام آنها بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
چرا فکر میکنی مردم مثل خودت هستند که نیاز دارند کسی بهشون بگه خوب و بد چیه؟ مردم هم چشم دارند هم عقل، توی این جامعه زندگی میکنند و واقعیت موجود در جامعه رو میدونند،
صرفا جهت اطلاع رسانی به آقای لاریجانی که فرمودند در شهر نیو یورک اگر زنی‌ نیمتنهٔ بالایش لخت باشد توسط پلیس دستگیر میشود:
از سال ۱۹۹۲ قانونی در ایالت نیو یورک تصویب شده که زنان اجازه داره با نیمتنهٔ لخت در انظار عموم ظاهر شوند.

آقای لاریجانی تمامی‌ اقوام که آمریکا و کانادا و انگلیس تشریف دارند ...ازشون سوال کنید بعدش مثال بزنید.
وقتي مسئولان معتقد باشند كه هيچ معظلي نيست و مردم هيچ مشكلي ندارند پس هيچ وقت هيچ مشكلي حل نخواهد شد ، ب معلوم است كه در اين صورت مشكلات روي هم جمع خواهد شد !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
معضل درسته
جمع کن بابا بخش نظراتت رو
ایکاش ذره ای هم بفکر مردم بودید؟؟!!
هروقت توانستید خاوری را از کانادا بر گردانید ایشان را هم خواهید توانست
واردات برای خودشان
درود برعلی کریمی
فارس غلط کرد با محمدی ! کریمی محبوب میلیونها ایرانیست . مثل اینکه واقعا یه عده دنبال اینن که هر روز بلوای جدیدی راه بیندازند و با عصبانی کردن مردم بقول خودشون اغتشاش راه بیندازند
ببخشید دادستانی محترم علی کریمی که گرفتید با همکاری اینترپل سر راهتون آقای خاوری هم بگیرید چون جرم اون ی سر سوزن از آقای کریمی بیشتره.
واقعیت این است که عمق اغتشاشات به مهسا امینی برنمی گردد و موضوع چیز دیگری است
چون همه مردم می دانند که بهر حال مهسا امینی دو خلاف کرده است خلاف اول این است که بر خلاف قانون و عرف جامعه روسری از سر برداشته است و خلاف دوم این است که در مقابل پلیس مقاومت کرده است
ضمن اینکه نهایتا می توان گفت که پلیس گشت ارشاد رعایت اخلاق نکرده است که عدم رعایت اخلاق ممکن است در هر سازمانی رخ دهد چنانچه 100 ها مورد در ادارات کشور رخ می دهد که ربطی به سیستم ندارد و همچنین مامور قانون از بیماری او خبر نداشته و اگر می دانست محتاط تر برخورد می کرد
خدا همه ما را به عدالت در گفتار و رفتار دعوت کرده و آنرا نزدیک تر به تقوا می داند

واقعیت دیگر این است که اغتشاشات از نگاه موافقان به دشمنان ما بر می گردد که این سئوال وجود دارد که چرا ما اینهمه دشمن داریم و چرا مخالفان دل خوشی از انقلاب ندارند
اگر بگوییم به خاطر اسلام و انقلاب است که با این وضعیت بانکداری و با این فاصله طبقاتی و ... باید از کدام اسلام حرف زد ,,,

اما واقعیت اغتشاشگران این است که حداقل با حجاب اجباری مخالف هستند و باید متاسفانه گفت که افراط گری های عده ای باعث شعله ور شدن و حادشدن این آتش شد که حتی افرادی هم که متدین هستند نسبت به این موضوع که حجاب اجباری و یا اختیاری باشد بی تفاوت شده اند و فقط به آنچه که در شرع آمده است اکتفا می کنند

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که سنگی در چاه می اندازد که صد تا عاقل هم نمی توانند آنرا در بیاورند و من فکر کنم این موضوع بعد از موضوع شروع تحریم های سخت هسته ای دومین سنگ است که در چاه انداخته می شود و حجابی را خداوند متعال توصیه و یا پایبندی به آنرا واجب می داند (که خدا بهتر می داند) خوار و خفیف شود
جناب مير كاظمي : اگر گشايشي ايجاد شود شرايط مان بهتر خواهد شد !!
-------------
عرض مي كنم جناب مير كا ظمي گاه گاهي وعده هاي خوبي ميدهد ، وعده هايي كه باعث خوشحالي و اميد واري دلگرمي مي شود ، خدا انشا الله به عمر و عزت شان بيفزايد ! ... اما در عين حال افسوس و صد افسوس !
-- افسوس ؟ ... حالا چرا افسوس برادر ؟
-- براي اين كه وعده هاي خوب جناب مير كاظمي هميشه همراه يك « اگر » است ! ... هميشه با اگر و مگر همراه هست !! ميگم كه اگر اين « اگر » نبود ، چه قدر از وعده هاي جناب مير كاظمي جامه عمل پوشيده بود ! وقتي چندي پيش اعلام كردند كه حقوق كارمندان و بازنشستگان كشوري افزايش خواهد يافت ، كه از اين خبر همه حقوق بگيران و فرهيختگان بازنشسته مشعوف و مسرور شدند ، و با زبان بي زباني گفتند :
-- « بر اين مژده گر جان فشانم رواست „ اما روز بعد جناب مير كاظمي يك « اگر » توي كار آورد آورد و گفت : اگر منابع تامين شود ! و امروز هم فرموده اند : اگر گشايشي ايجاد شود ، شرايط مان بهتر خواهد شد » !!
-- عجب ! ... آدم به ياد حكايت مولانا مي افتد ! اگر برادر حضور ذهن داري ، آن حكايت را بگو تا كمي باعث انبساط خاطرمان گردد !!
-- حتماً ، چشم ! و اما آن حكايت :
« آن غريبي خانه مي جست از شتاب
دوستي بردش سوي خانه خراب
گفت او اين را اگر سقفي بُدي
پهلوي من مر تورا مسكن شدي
هم عيال تو بياسودي اگر
در ميانه داشتي حجره دگر
گفت : آري پهلوي ياران به است
ليك اي جان در « اگر » نتوان نشست » !
-----------
چقدر حرف مفت تو این صفحه قرار دادیدن. پی‌گیری علی کریمی از طریق اینترپل دیگه آخرش بود. هه هه هه. چطوره از طریق اینترپل هیلاری کیلینتون رو به خاطر بی‌حجاب بودن تحت تعقیب قرار بدین؟
یه مدت دیگه معلوم میشه نخست وزیر لبنان راست گفته و بنزین مفتی و نامشروط گرفتن و طبق معمول مسئولین نادرست گفتن
فارس راستی نباید کسانی که اختلاس کردند و پول همین مردم را بالا کشیده از طریق اینترپل دستکیر شوند یا انها مهم نیستند فقط تار مو یک دختر 22ساله مهم است و یا کسی سوال بپرسد؟؟؟؟؟؟؟
اندر حكايت « مُردن » ها
--------------
عرض مي كنم مردن هم چند جور است :
يكي به فيض شهادت مي رسد !
يكي رحلت مي كند !
يكي فوت مي كند !
يكي مي ميرد !
يكي ريق رحمت را سر مي كشد !
يكي عمرش را به شما مي دهد !
يكي دار فاني را وداع مي گويد
يكي به رحمت خدا مي رود !
يكي جان به جان آفرين تسليم مي كند !
يكي خرقه تهي مي كند !
يكي رخت به سراي باقي مي كشد !
يكي به قتل مي رسد !
يكي چانه مي اندازد !
يكي قالب تهي مي كند !
يكي به دٓرَك واصل مي شود !!
-- آقا لطفي ! چرا اين جوريه ؟ و در ضمن آدمهاشما نوع ديگري از مردن سراغ داري ؟
-- خب ! اولاً البته بستگي به اين دارد كه نظر ما نسبت به طرف كه مرحوم شده چيه ! ثانياً خوش به حال تو برادر ! واقعاً كه دلت خوشه ! ببخشيد ! اگر خيلي بيكاري آب بريز تو هاون و نرم بكوب ! ...
محاکمه علی کریمی و دریافت غرامت از علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
جایزه باید داد، دست علمی کریمی ها رو باید بوسید. مرد، باشرف و پشتیبان مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
امر دیگه ای نداشتید؟ فعلا ساندیس خود را میل بفرمایید
وزير كشور : اغتشاش آورده اي جز وحشت ندارد !
----------------
اندر حكايت جوجه دشمنان و بزرگ دشمنان !
-- آقا صادق ! صادقانه بگو اين دشمنان ما چه كساني هستند كه هر روز و هر ساعت مشغول توطئه چيني براي ما هستند ؟ اغتشاش مي كنند كه اغتشاش شان به قول وزير كشور فايده اي جز وحشت ندارد ؟
-- بسيار خوب ، آقا رضا ! البته بايد ملتفت باشيم كه دشمنان ما دو گونه هستند :
١- دشمنان اصغر و يا جوجه دشمنان !
٢-- دشمنان اكبر يا نهنگ دشمنان !
دشمنان اصغر و يا حوجه دشمنان همان دشمنان خارجي هستند كه قربون خدا بروم هيچ كاري ازشان ساخته نيست ، كه عِرض خود مي برند و زحمت ما مي دارند !
٢- دشمنان اكبر كه دشمنان داخلي هستند و خطرشان بسيار است ، و من آن ها را خوب ميشناسم
و بايد ازشان خبلي ترسيد ،و بايد از آنها بسي حساب برد ، و با كسي شوخي هم ندارند ! كه البته مسلماً شما هم آنهارا مي شناسيد و با أنها آشنايي خوبي داريد ! ...
-- من با دشمنان داخلي آشنايي داشته باشم ؟ عجب ! خدا محمد نكنه ! حالا اين دشمنان داخلي قدرتمند چه كساني هستند ؟.. بايد هر چه زودتر با آنها مقابله كرد ! آن هارا محو و نابود كرد ! آن ها را فرستاد به آنجا كه عرب ني انداخت ! ... بفرما !
-- چشم ! مي فرمايم ! عرضم به حضور انورت دشمنان داخلي قدرتمند كه بايد از آنها بسيار ترسيد و شما هم آن هارا مي شناسيد ، چندتاست :
-- تورم ، گراني ، بيكاري ، يأس و نا اميدي ! ...ركود .. اينان از دشمنان داخلي قٓدَر قدرت هستند كه بايد از آنها به خدا پناه برد !! دشمنان خارجي در برابر اينها همان طور كه عرض كردم جوجه هستند ! اين طور نگاهم نكن دوست عزيز ! مگر تو حموم جن ديده اي ؟!! عرايضم قبول كن اي رفيق شفيق !
واسه 480 میلیون تومن وام مسکن بایستی 95 میلیون تومن شیتیل به بانک بدی .بعد هم بیش از یک میلیارد ازت اصل و سود میگیرند اقایون مراجع بانکداری اسلامی اینه ؟ فکر میکنید سکوتتون جایز است ؟
دلایل شورش در ایران
۱- فساد، دروغ، ریا، پارتی بازی، آقازده گری در بین مسوولین
۲- عمل نکردن به وعده هایی که به خاطر آن انقلاب شد
۳- هر روز یه مالیات به مرذم میبندند و تورم که مالیات پنها هست ،کمر مردم را شمسته
۴- محدود مردن خانمها تا حذ اعلی مثل حجاب اجباری، موتور سوار نشدن،دوچرخه سوار نشدن،استادیوم نرفتن و ....
مگر نیم تنه بالای ما لخت است که پلیس جلوی مارا بگیرد؟ در همان نیویورک که می‌فرمایید اگر مردم بخواهند نیم تنه بالایشان لخت باشد قانونش برداشته میشود . در نیویورک قانون است چون مردم میخواهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
هیج کجای دنیا حتی همان نیویورک مردم اجازه ندارند لخت باشند حالا جه نیم تنه چه تمام تنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
ناشناس 08:59

لطف کن این قدر مقالطه نکن

مطالبه مردم نیم تنه لخت بودن نیست
این نیم تنه لخت بودن یا نبودن تو نیویورک چه اهمیتی داره!

اون نیم تنه لخت بودن زشته، گشت ارشاد هم زشته
ما هم مثل ترکیه نه بیشتر نه کمتر
قکر کنم از عقل خدادادی کمتر استفاده می شود
تریلی سو غاتی تیم همراه رییسی از آمریکا حقیقت داره؟؟یه گزارش ازش بدید حداقل ببینیم جریان چیه؟؟؟
اون 92 هزار میلیارد تومان چی شد
امیدوارم خبر ارسال سوخت رایگان واقعا صحت نداشته باشد چرا که منابع ایران به هیچکس جز کل ملت ایران تعلق نداشته و ندارد و بذل و بخشش آن به هر نحوی که باشد مصداق حق الناس بوده که گریبانگیر کسانی خواهد شد که به آن توجه نکنند
اینکه دادستانی ازطریق پلیس بین الملل مجرمین راتحت تعقیب قراردهد کاری بس نیکوست مشروط براینکه کله گنده هائی چون خاوری واختلاس کران دیگرکه پولهای بیت المال رابرده اند رانیز مد نظرداسته باشیم وازآن راحت تربجای کشیدن منت یلیس اینترپل ازپلیس عزیز خودمان بخواهیم که دردوسوت تمام اختلاسگران ورانت خوران وفاسدین عزیزی که درکشورخودمان جولان میدهند وازهیچ چیزوهیج خلافی ترس وابائی ندارند رادستگیر وراستی راستی مجازات کنندکه تمام مشکلات کشورحل وهشتادمیلیون نفردعاگوخواهندشدمشروط براینکه از ب . ز هاو غیره پس ازچندی بیخبرنشویم
فارس اول بره هک شدنش رو برطرف کنه بعدش بیاد علی کریمی رو تهدید کنه
میرکاظمی جک گفت :
اگر توافق بشه وضعمان بهتر خواهد شد
باز اینترنت وصل شد البانی نشین ها ریختن تو سایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
خسته نشدی از این حرف مسخره تکراری؟ هر کی مخالف
توست آلبانی نشینه؟ پس تو هم ساکن روسیه ای مزدور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
5 تا مثبت گرفتی 69 تا منفی
گیرم که 69 تا منفی رو آلبانی نشین زده، چرا فقط 5 تا مثبت خوردی!
سانسور چی خجالت بکش اخبار بطور کامل به مردم می رسد
متاسفانه عاقبت سلبریتیها میشه خیانت به این مرزو بوم .
نخست وزير لبنان يك مقام ارشد و رسمي كشور لبنان است لذا نمي تواند به دروغ بگو يد
کریمی باید مجازات شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
کریمی محبوب قلبهای مردم ایران است
درود بر علی کریمی شیر خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شیر پاکتی یا شیشه ای
اموال سلبریتی ها را مصادره کنید مثل بازیکن ملی فوتبال ترکیه
اگه دادستانی با تاج برخورد میکرد و نمیتونست دوباره سوار فوتبال کشور بشه امثال علی کریمی هم تو فوتبال جایگاهی داشتند حرفهای مفت زده نمیشد
جوانان عزیز بهوش باشید خارج نشین های خرفت و خوشگذران فقط دنبال منافع ارباب هستند
ایران و ایرانی برای اونها وسیله است
ادم های متل علی کریمی مزدور عربستان هستند نه دلسوز مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
همشون را جمع کنید بلیط پرواز هم بگیرید براشون بفرستید بروند.
"روزنامه همشهری: مهران مدیری نان را به نرخ روز می خورد"
"نان به نرخ روز خوار" در ادبیات فارسی به کسی اطلاق می گردد
که در هر شرایطی سعی دارد به منبع قدرت یا ثروت نزدیک تر شود
نه اینکه ساز مخالف بزند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
همشون را بندازید بیرون. مال و اموالشون هم سریع پخش کنید بین نیازمندان تا هی پز تلویزونی ندهند.
اختلال در اینتر نت مردم را بسیار عصبی تر می کند خبر ها به هر شکل ممکن به مردم می رسد پس فیلترینگ به چه درد می خورد
احتیاج به گشایش نیست
اگه مردم همه بیاند تو خیابان مشکل یک ماهه حل میشه
بخصوص بازنشسته ها و معلمین
درخواست شفاف در این مقطع این هست : لغو قانون حجاب اجباری. رعایت عرف پوشش حداقل در حد استاندارد های دبی و ترکیه و قطر که تعداد مسلمان بیشتر از بقیه هست. شما اینجا رو بکن در حد پوشش ترکیه ببین اگه کسی اومد تو خیابون در خصوص حجاب چیزی بگه. باید با هم رو راست باشیم. خواسته اینه
ای کاش از روز اول بیان میشد مقصر حادثه مهسا کی بوده وبازخواست می شد ،تا کار به ایجا نکشد که چندین نفر جانشان را از دست بدهند و کلی هزینه برای کشور درست شود ،هر کس مقصر بوده باید تاوان دهد نه اینکه سر پوش بر کارش گذاشته شود،،این طوری هر ماموری می بیند هر خطایی کند ،دولت ازش حمایت می کند .این طور نیست..........................
علی کریمی و امثال او علاوه براین که مزدور هستند امروز قاتل هم هستند .وقتی کسی گروهی را به آشوب دعوت می کند. هر خونی که ریخته می شود قطعا او هم شریک است. علی کریمی قطعا یک قاتل است و همراهی با قاتل بزرگترین ظلم است
باشگاه خبرنگاران هک شد
این فشارهای اقتصادی مردم است این همان تله های کاشته شده در بورس است که الان به این شکل خود شو نشون داد نه مرگ مهسا امینی
اونی که با پرچم عراق یا سوریه داره افاضات می کنه یه کم استراحت کنه . اضافه کاری هم حدی داره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اصلا حد نداره، هر کامنت 1 دلار پول می دن
خوب اقای فارس مهر تاییدی برای خروج سرمایه ها از کشور رو کردند...افرین به این همه بینش و دانایی!!!
برو جمع کن بابا
اصلا کریمی را دستگیر کنید
فکر میکنید خواست مردم با دستگیری او تمام میشود؟
پس روزنامه همشهری قبول دارد که الان "نرخ روز" جامعه مخالفت با شماست
امروز علی کریمی شیطان صفت با مسعود رجوی داعشی تفاوتی ندارد هردو در کشوری عربی که به خاک ایران نظر داشته به ایران خیانت کرده ومیکنند
قوه قضائیه علی کریمی را ادب کند.
پرسپولیسی دو آتیشه بودم ولی الان طرفدار فقط پارس جنوبی شدم ... لطفا زمان اعدام این خبرم بدید می خوام طناب بندازم دور گردنش خفش کنم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان