بازدید 17870

قیمت پتو سربازی شتری و الیاف تشکیل دهنده آن

اگر به دنبال یک پتوی سبک و نرم با گرمای بالا هستنید پتو سربازی یکی از گزینه های ایده آل و مناسب برای هر فردی می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ 22 September 2022

پتوی سربازی ازجمله پتوهای مینک است که در دسته پتو مسافرتی جدید قرار می گیرد دارای انواع مختلف از جمله حرفه ای، ساده، لاکچری می باشد و قیمت خرید آن بستگی به نوع و جنس پتو متفاوت است.

پتوهای سربازی مصارف و کاربرد زیادی دارد و از خواص آن ضد حساسیت بودن آن می باشد و به علت اینکه نرم و سبک است و به راحتی حمل و نقل و جا به جا می شود طرفدار زیادی دارد این پتوها از مواد اولیه خالص و ارگانیک درست شده است.

اگر بخواهیم از خواص پتوی سربازی اطلاعاتی به دست بیاوریم ابتدا باید بدانیم این نوع پتو در دسته پتو نمدی سربازی قرار دارد و از خواص پتوهای سربازی این است که الیاف آن پلی استر و آکریلیت تولید شده که کیفیت آکریلیت بهتر از انواع دیگر می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت پتو سربازی شتری و الیاف تشکیل دهنده آن

لذا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و نوع پلی استر آن چون از نخ های مصنوعی و ارزان تهیه شده لذا قیمت آن نیز مناسب تر است الیاف پلی استر نرم هستند و در کنار این نوع پتو خوابی آرام را می توان تجربه کرد.

اکثر پتوهای سربازی ساده هستند چرا که در بسیاری از مراکز پادگان ها، بیمارستان ها و جاهای دیگر از این نوع پتو استفاده می کنند این نوع پتو طراحی زیادی ندارد و چون وزن سبکی دارد کاربرد آن بیشتر می‌باشد ولی رنگ های متنوع و الیاف آن بهم پیوسته و بافت صاف و یکنواخت نیز دارد.

پتوها از جمله کالاهای پرمصرف هستند که طرفداران زیادی دارند که بسته به فصل می توان از آن استفاده کرد در میان انواع پتوها پتوی سربازی از پتوهای می باشد که کاربرد و مصارف آن بسیار است چرا که غیر از پادگان ها در مراکز دیگر نیز استفاده می‌شود و می‌توان همراه خود به مسافرت و مراکز تفریحی برد چرا که وزن کمی دارد و حتی می‌توان برای زیرانداز نیز از آن استفاده نمود.

پتو سربازی شتری

پتوها انواع گوناگون دارند و در ابعاد مختلفی به فروش می رسند نمونه ای از آنها پتو گوسفندی تک سربازی شتری نام دارد این محصول از الیاف گرم و سبک تولید شده است و از تنوع رنگ و طرح برخوردار می باشد نمونه های آن در اکثر پادگان ها و ارگان های شبانه روزی و نیز در انواع بیمارستان ها و حتی برای کوهنوردان مناسب می باشد. همچنین از این محصول برای شرایط سخت در حلال احمر استفاده می شود و می تواند در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و امثال اینها به دست سانحه دیدگان برسد.

امروزه تولید پتوهای سربازی در کشور رشد چشمگیری داشته و توانسته سالانه این کالا را به کشورهای همسایه صادر کند. خرید پتو سربازی شتری بسیار بالا بوده و  برای مسئولین خوابگاه سربازان این نوع کالا مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

قیمت پتو سربازی شتری و الیاف تشکیل دهنده آن

پتوهای سربازی می بایست دارای کیفیت و استانداردهای روز دنیا باشد تا سرباز در زمان استراحت و خستگی آرامش داشته باشد. در حال حاضر، در صنایع نساجی انواع پتو مسافرتی مارک با درجه ی کیفی به تولید می رسند که دارای بهترین دوخت و مقاومت کشسانی بالا می باشند.

این پتوها در رنگ های کرم، طوسی، یشمی، قهوه ای و غیره به تولید می رسند که دارای طرح های ساده و مدل دار می باشند. پتوهای سربازی معمولا به صورت تقریبی دو کیلوگرم وزن دارند که علاوه بر سازمان های مختلف می توان برای افراد آسیب زده در زلزله، سیل و غیره اهدا کرد.

قیمت خرید پتو سربازی

یکی از ملزومات در زمان استراحت، داشتن پتوی نرم و سبک است که در عین حال گرمای خوبی هم تولید کند نمونه ای از این پتو در پتو سربازی یافت می‌شود لذا کارخانه ها این محصول را با تنوع زیاد تولید می‌کنند که خرید آن با قیمت روز می باشد از جمله پتوهای سربازی که بسیار پر فروش است می‌توان به مواردی اشاره نمود پتوی نمدی سربازی، تهران، مینک و پتوی سپاه و غیره هستند.

قیمت پتو سربازی شتری و الیاف تشکیل دهنده آن

که پتوهای نمدی در سایزهای یک نفره و دونفره با کیفیت بالا تولید می گردند و دارای تنوع رنگی خوبی هستند که می توان به پتوی نمدی، شتری، طوسی، نمدی، سبز زیتونی، پلنگی و ببری اشاره نمود با این همه تنوع رنگ و طرح فروش این محصول بسیار بالاست در نتیجه خرید پتو سربازی آن نیز با حجم بالای صورت می گیرد.

این سایت با انواع پتو سربازی شتری با طرح و رنگ های مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد و کلی خدمات در صورت خرید با تخفیف همراه است و به صورت حضوری و غیر ضروری خدمات خود را ارائه می دهند تا همه مشتریان در اقصا نقاط جهان بتوانند از محصول با کیفیت بهره من شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر