بازدید 13350

انگور عسگری کاشمر با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

میوه انگور با قدمت بالا و تاریخی که دارد همیشه یک محصول پرطرفدار بوده است که طعم مطلوبی داشته و از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار است.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ 22 September 2022

یکی از خوش طعم ترین و بهترین نمونه های انگور مربوط به نوع انگور عسگری می باشد که علاوه بر طعم منحصر به فرد از خواص شگفت انگیزی برای پوست برخوردار است تحقیقات متعددی که بر روی انواع انگور عسگری انجام شده است نشان می دهد این محصول که یکی از نمونه های منحصر به فرد انگور به حساب می‌آید دارای آنتی اکسیدان های خاصی بوده و برای محافظت در برابر ابتلا به سرطان مفید شناخته شده است.

انگور عسگری برای جلوگیری از بروز انواع بیماری های چشم و بیماری های قلب و عروق موثر واقع می گردد مصرف این منبع غنی از پتاسیم و ویتامین برای تامین انرژی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت های روزانه ضروری و حیاتی شناخته شده است. برای آگاهی بیشنر از خواص این میوه با آراد برندینگ همراه باشید.

انگور عسگری کاشمر با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

این آنتی اکسیدان ها که برای سلامتی پوست حیاتی شناخته شده اند برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک موثر واقع می شوند و با محافظت در برابر نفوذ اشعه مضر خورشید در جلوگیری از ابتلا به پیری زودرس موثر خواهند بود برای درمان جوش و آکنه از خواص انگور بهره ببرید با مصرف این ماده مفید که حاوی مواد موثر برای جلوگیری از التهاب پوستی و عفونت هایی همچون جوش و آکنه می باشد در درمان این مشکلات موفق خواهید شد.

استفاده از انگور بی دانه عسگری برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود انواع بیماریها توصیه شده است قند موجود در این محصول برای افراد دیابتی نیز بی خطر بوده و در تنظیم قند خون این افراد موثر واقع می گردد مقادیر بالای پروتئین موجود در این میوه خوشمزه و آبدار برای ورزشکاران بسیار مفید شناخته شده است و مصرف آن در وعده های غذایی برای افراد ورزشکار توصیه شده است.

قیمت انگورعسگری

از دیگر خواص مصرف انگور پیشگیری و درمان بیماری دیابت است مصرف مقداری از این میوه تابستانی می تواند موجب به تعادل رسیدن سطح قند خون شده و آن را کنترل نماید، همچین این میوه در ساختار سلولی خود ماده رسوراترول را دارد که در بدن وظیفه کنترل تعادل انسولین را دارد و حساس بودن غدد انسولین به این ماده موجب می شود.

قیمت انگور عسگری به نسبت خواص و طعم بی نظیری که دارد بسیار مناسب بوده و در تمامی فروشگاه های داخل شهر قابل دسترس می باشد اما از دیگر موادی که در ساختار انگور سیاه موجود است و بسیار برای بدن مزیت دارد، آنتی اکسیدان ها هستند، این مواد علاوه برآنکه خواص ضد التهابی داشته و از بروز التهابات داخلی بدن جلوگیری می کنند با ویژگی خاصی که در خود دارند موجب می شوند که فعالیت رادیکال های آزاد داخل بدن مختل شود و از این رو این رادیکال ها که عوامل اصلی بروز جهش سلولی و ایجاد سلول های سرطانی هستند نتوانند وظیفه خود را انجام دهند که از این رو این عامل موجب ضدسرطانی بودن انگور است.

انگور عسگری کاشمر با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

اما از دیگر ویژگی هایی که باید به آن پرداخته شود تقویت عملکرد مغز است، تحقیقات علمی ثابت کرده است که در انگور موادی وجود دارد که موجب می شود تا تمرکز افراد و حافظه آنها افزایش یابد همچنین مصرف مکرر این میوه موجب می شود تا از بیماریهایی که به عملکرد نادرست مغز مربوط می شود نظیر میگرن، آلزایمر و زوال عقل پیشگیری شده و عمر مفید انسان را افزایش می دهد.

انگور عسگری کاشمر

اکثر افراد برای درمان آفتاب سوخنگی از انگور عسگری کاشمر استفاده می کنند و با خوردن آن تا حد زیادی پوست آسیب دیده توسط نور آفتاب درمان می شود و علاوه بر خوردن آن می توان ماسک پوستی با استفاده از این میوه تهیه کرد و با قرار دادن آن بر روی صورت آفتاب سوختگی را درمان نمود.

برای این کار لازم است که انگور را به خوبی بشوئید و پس از آن به دو نیم تقسیم کنید و آن را بر روی نقاط آسیب دیده بمالید، این ماساژ را در مدت سی دقیقه ادامه دهید و بعد از این مدت پوست ورت خود را با آب سرد بشوئید تا شاهد اثر انگور بر روی پوست خود باشید.

انگور عسگری کاشمر با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

این کار علاوه بر این که نقاط آسیب دیده را ترمیم می کند، چین و چروک های صورت را نیز کاهش می دهد و ویتامین سی موجود در انگور عسگری کاشمر سبب تشکیل کلاژن در پوست شده که این ماده در جوان سازی پوست نقش به سزایی دارد و ماساژ پوست صورت با استفاده از انگور سبب از بین رفتن لک های پوستی و جوش و رد آن می شود و علاوه بر ویتامین سی انگور و کشمش سیاه دارای ویتامین ای نیز می باشد که این ویتامین نقش مهمی در نرم کنندگی و مرطوبیت پوست صورت دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان