بازدید 116923
سه هزار و صد و سی‌ و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمله خبرگزاری فارس به علی کریمی: یک روز از خاندان پهلوی دفاع می‌کند، روز دیگر دستور حمله به پلیس را می‌دهد/فرماندار مشهد: مامور انتظامی آتش گرفته شده، زنده است/وزیر نفت: پول صادرات سوخت به لبنان را گرفته‌ایم/واکنش بانک مرکزی به شایعه هک شدن سایت این بانک

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند بانک مرکزی: نرخ تورم با کاهش محسوسی همراه شده است/فاطمی امین: انحصار تولید خودرو تا ۱۴۰۴ کم می‌شود/ وزیر ارشاد درباره اصلاح گشت ارشاد: مصوبه‌ای در شورای انقلاب فرهنگی ماه‌ها قبل تصویب شده و در مسیر ابلاغ است/روایت فارس از تجمع و شعار‌های هنجارشکنانه در قم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 21 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

‌عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس: دلیل خونی که از گوش مهسا امینی آمده رقیق بودن خونش بوده است
جلال رشیدی کوچی عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره مرگ مهسا امینی گفته است: «مهسا یک غده در سر داشته که بعد از عمل، دچار بیماری دیابت بی‌مزه شده که برای درمان آن، دارو مصرف می‌کرده که این دارو خون را رقیق کرده و یکی از دلایلی که از گوش او خون آمده به دلیل رقیق بودن خونش بوده است.» رشیدی کوچی گفته: در دو جلسه‌ای که به منظور بررسی این موضوع برگزار شده است، «ویدئو‌های روز حادثه مشاهده و بررسی گردیده است.» او به رویداد۲۴ گفته ویدئو‌ها از لحظه پیاده‌ شدن خانم امینی از ون تا لحظه‌ای بود که با برانکارد به آمبولانس برده می‌شود و این ویدئو‌ها به صورت پیوسته بود و او مدعی شده که «به شخصه دو مرتبه ویدئو را کامل و با دقت نگاه کردم که ثانیه‌های آن تقطیع نشود، چون زمان و ثانیه‌ها در ویدئو مشخص بود.» رشیدی گفته است که «هیچ اتفاقی برای این خانم نیفتاده است و هیچ برخورد و ضربه و ضرب و شتمی انجام نشده است.»

۱۱ هزار ایرانی در سال گذشته به کانادا مهاجرت کردند
رئیس کمیسیون قضایی و مبارزه با فساد اقتصادی اتاق تهران اظهار داشت: چه نهادی بر خروج سرمایه ۱۱ هزار نفری که از ایران سال گذشته به کانادا مهاجرت کردند نظارت کرد؟ سرمایه‌های نقدی و سرمایه‌های انسانی کشور هر ساله با روند تندتری در حال خروج از کشور هستند. حسن فروزان فرد با بیان اینکه فساد اداری فضای کسب و کار در کشور را تیره و تار کرده است، گفت: هر ساله میزان فساد اداری در کشور‌ها سنجیده و اطلاع رسانی می‌شود و از سوی دیگر دولت‌ها تلاش می‌کنند که با آیتم‌هایی این فساد را تقلیل بدهند. واقعیت این است که در دو دهه گذشته فساد اداری در ایران گسترده شده و از سوی دیگر شیوه اطلاع رسانی آن همراه با موضوعات سیاسی و محکوم کردن گروه سیاسی بوده است.

محسن چاووشی: دیگر با وزارت ارشاد کار نمی‌کنم
محسن چاووشی خواننده موسیقی پاپ با انتشار مطلبی در اینستاگرام از قطع همکاری خود با وزارت ارشاد خبر داد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من محسن چاوشی در صحت عقل و سلامت جان اعلام می‌کنم از امروز تمام همکاری‌های خود با وزارت ارشاد و... برای مجوز و امثالهم را قطع می‌کنم و مثل همیشه به خواست و عشق مردم می‌خوانم. سکوت دیگر جایز نیست.

کرباسچی: قانونی که اکثریت جامعه به آن عمل نمی‌کنند، باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد
غلامحسین کرباسچی، مدیر مسئول روزنامه هم میهن در مناظره‌ای با عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری در شبکه خبر گفت: قانونی که اکثریت جامعه به آن عمل نمی‌کنند، باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد. اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم، باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها.

عبدالله گنجی: ۲۰ میلیون زن بی حجاب یا بدحجاب داریم
در مناظره شب گذشته غلامحسین کرباسچی، مدیر مسئول روزنامه هم میهن در مناظره‌ای با عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری در شبکه خبر گفت شاید چیزی حدود ۲۰ میلیون زن بی‌حجاب یا بدحجاب داشته باشیم.

عباس عبدی: برچیدن گشت ارشاد عقب نشینی نیست؛ پیشروی است
عباس عبدی نوشت: عقب نشینی باید در موارد منفی و جنگ و هنگام شکست به کار برده شود. در ماجرای فوت خانم مهسا امینی، بسیار گفته شده است که حکومت باید درباره حجاب عقب نشینی کند و با برچیدن گشت ارشاد و تغییر قانون به خواست عمومی تن دهد. به نظر می‌رسد که این برچسب زنی از سوی دو گروه است. اول طرفداران تندروی داخل ساختار که این سیاست را عقب نشینی توصیف می‌کنند که به معنای شکست تلقی شود. گروه دوم، مخالفان برانداز سیستم هستند که دنبال به دست آوردن یک پیروزی از طریق تعبیر شکست برای حکومت هستند.

روایت فارس از تجمع و شعار‌های هنجارشکنانه در قم
خبرگزاری فارس نوشت: به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعار‌های تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت. اما از ساعت ۲۰ تجمع دیگری در ابتدای خیابان قائم با حضور حدود ۳۰۰ نفر آغاز شد.

فرماندار مشهد: مامور انتظامی آتش گرفته شده، زنده است
فرماندار مشهد گفت: همه بازداشت شدگان دیشب در مشهد از سران جریانات اغتشاشگر و دارای سابقه وابستگی به جریانات ضدانقلاب هستند یا مستندات ارتباط آن‌ها با گرو‌های معاند به دست آمده است. داوری افزود: پس از تخریب خودرو‌ها و آتش زدن اموال عمومی از سوی آشوبگران نیروی انتظامی وارد عمل شد و متخلفان و آشوبگران را دستگیر کرد و به طور قطع آسیب زنندگان  به اموال عمومی تحت پیگرد خواهند بود و مردمی که اموالشان آسیب دیده است می‌توانند به دستگاه قضایی شکایت کنند. وی ادامه داد: مردم به خوبی با این اقدامات انحرافی آشنا هستند، اما لازم است والدین نسبت به هدایت فرزندان خود و جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن فرزندان در مقابل این تبلیغات هشیار باشند. داوری بدون اشاره به شمار بازداشت شدگان و یا ماموران آسیب دیده افزود: یکی از ماموران انتظامی که در محدوده خیابان احمدآباد دچار آتش سوزی شده بود زنده و هم اکنون با سوختگی ۲۵ درصد در حال درمان است.

وزیر ارشاد درباره اصلاح گشت ارشاد: مصوبه‌ای در شورای انقلاب فرهنگی ماه‌ها قبل تصویب شده و در مسیر ابلاغ است
محمدمهدی اسماعیلی درباره لزوم اصلاح روش‌های گشت ارشاد، اظهار کرد: این مساله می‌تواند مورد بحث و نقد قرار بگیرد. در موضوعات روشی، باب گفت‌وگو باز است. هر قانونی تا قانون است، باید اجرا شود، ولی در عین حال می‌تواند مورد نقد قرار گیرد و اصلاح شود و این هیچ ایرادی ندارد. در این موضوع شواری عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های اخیر وارد کار شده و مصوبات خوبی دارد و فکر می‌کنم با ابلاغ این مصوبات، شیوه‌های جدیدی را در این عرصه خواهیم داشت. البته این موضوع ربطی به قضایای اخیر نداشته است و در خرداد و تیر وزارت فرهنگ، وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مرتبط بررسی‌های خود را انجام دادند. الان یک مصوبه جدیدی در شورای عالی انقلاب فرهنگی در مرحله ابلاغ است. فکر می‌کنم با این مصوبه، بسیاری از این انتقادات و اشکالات مرتفع می‌شود و فضای همدلی را در اجرای قانون خواهیم داشت. وی ادامه داد: این بحث روز‌های اخیر چه ربطی به خدشه به امنیت مردم یا وحدت ملی دارد؟ بدخواهان به دنبال مسیر انتقاد نیستند. اکنون صداوسیما و رسانه‌ها نقد خود را مطرح می‌کنند و کسی با آن‌ها مگر مخالف است؟ ما انتقادات را به رسمیت می‌شماریم و هر ایرانی نسبت به قوانین می‌تواند نقد داشته باشد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا روش‌های گشت ارشاد اصلاح خواهد شد، تاکید کرد: نگفتم روش گشت ارشاد اصلاح می‌شود. الان در پلیس این موضوع به گشت امنیت اخلاقی تغییر نام پیدا کرده است. پلیس قانون خود دارد که آن را اجرا می‌کند. شورای عالی انقلاب فرهنگی در شیوه‌های نوینی به کار می‌گیرد تا حداکثر رضایت عمومی را به همراه خواهد داشت.

سایت بانک مرکزی از دسترس خارج شد/سخنگوی بانک مرکزی: هک نشده‌ایم
وب سایت بانک مرکزی دچار اختلال شد. از دقایقی پیش وب سایت بانک مرکزی دچار اختلال شد و امکان به روزسانی آن وجود ندارد. در همین زمینه سخنگوی بانک مرکزی گفت: درگاه اینترنتی بانک مرکزی، در دسترس است و صرفا دقایقی به دلیل حمله به کانال ارائه دهنده خدمات اینترنتی به بانک از دسترس خارج شده بود. «مصطفی قمری وفا» در توئیتر نوشت: در این نوع حملات DDos پهنای باند شبکه با ترافیک جعلی پر می‌شود تا کاربران واقعی از دسترسی محروم بمانند. وی افزود: با قطع دسترسی خارجی در شبکه زیرساخت، این اختلال برطرف شده و سایت بانک مرکزی بدون هرگونه مشکلی هم اکنون در دسترس است؛ بنابراین هرگونه ادعا مبنی بر هک شدن سایت بانک مرکزی تکذیب می‌شود.  

حمله خبرگزاری فارس به علی کریمی: یک روز از خاندان پهلوی دفاع می‌کند، روز دیگر دستور حمله به پلیس را می‌دهد
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش‌های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد. کسانی که کریمی را می‌شناسند، می‌گویند او برخلاف دریبل‌های زیبایش، بسیار سطحی و مبتدی است. «بیجاگویی های» کریمی نیز بار‌ها مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. با این حال این فوتبالیست مشهور که هم اکنون خارج از کشور زندگی می‌کند، با جملات قصار خود در ماجرای اخیر مهسا امینی نیز تلاش می‌کند که نقش آفرینی کند. یک روز از خاندان پهلوی دفاع می‌کند و روز دیگر دستور حمله به پلیس را می‌دهد. علی کریمی پیچیدگی چندانی ندارد. سطح هوش و فراست او را می‌توان از نوشته‌ها و صحبت‌های علنی‌اش تخمین زد. در حساب توئیتری او آمده است: «یه سری‌ها سال ۵۷ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۶۷ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۸۸ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۹۶ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۹۸ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۱۴۰۰فهمیدن/وای به حال اونایی که هنوز نفهمیدن!»

فاطمی امین: انحصار تولید خودرو تا ۱۴۰۴ کم می‌شود
سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در مورد تمرکز تولید در دو شرکت خودروسازی، گفت: در حال حاضر تولید خودرو در ایران متمرکز است و ۹۰ درصد تولید خودرو در کشور توسط دو خودروساز بزرگ انجام می‌شود و سایر خودروسازان سهم ۱۰ درصدی دارند. طبق برنامه‌های تدوین شده، تا سال ۱۴۰۴ تیراژ تولید باید به ۳ میلیون دستگاه برسد و از طرفی با توجه به اینکه تولید منحصر به دو شرکت شده است، تا ۱۴۰۴ معادل ۳۰ درصد تولید خودرو توسط خودروسازان دیگری غیر از این دو شرکت بزرگ انجام خواهد شد. در صورت تحقق این برنامه، از تمرکز تولید نیز کاسته می‌شود و خودروسازان دیگر هم در این عرصه نقش فعال‌تری پیدا می‌کنند.

واکنش بانک مرکزی به شایعه هک شدن سایت این بانک
سخنگوی بانک مرکزی گفت: درگاه اینترنتی بانک مرکزی، در دسترس است و صرفا دقایقی به دلیل حمله به کانال ارائه دهنده خدمات اینترنتی به بانک مرکزی، از دسترس خارج شده بود. در این نوع حملات موسوم به DDos پهنای باند شبکه با ترافیک جعلی پر می‌شود تا کاربران واقعی از دسترسی محروم بمانند. با قطع دسترسی خارجی در شبکه زیرساخت، این اختلال برطرف شده و سایت بانک مرکزی بدون هرگونه مشکلی، هم اکنون در دسترس است.

وزیر نفت: پول صادرات سوخت به لبنان را گرفته‌ایم
وزیر نفت درباره بحث دریافت هزینه تامین سوخت لبنان گفت که سال گذشته هم صادرات سوخت به لبنان داشتیم و پول هرچه صادر کرده بودیم را گرفته‌ایم.  

آخرین وضعیت اجرای کالابرگ از زبان وزیر اقتصاد
خاندوزی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت اجرای کالابرگ الکترونیکی گفت: این پرسش را به طور مشخص باید از وزارت رفاه داشته باشید، اما با توجه به اطلاعاتی که به عنوان سخنگوی اقتصادی دارم و اینکه وعده بر این بود تا در شهریور ماه نتایج اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بیاید و بعد درباره آن تصمیم گیری شود، این جلسه برگزار شد و وزارت رفاه توضیحاتی درباره نتایج اجرای آزمایشی دادند و درخواست وزارت رفاه این بود که یک مرحله دیگر هم در کشور اجرا شود تا در زمان اجرای سراسری مانند برخی اعتراضات که در اردیبهشت و خرداد ماه نسبت به مساله یارانه‌ها صورت گرفته بود، در این مرحله با اعتراض و ایجاد مشکل مواجه نباشیم.  باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی جدید تمام شود تا بدون هیچ کم و کاستی، پس از آن در تمام استان‌ها اجرا شود.

بانک مرکزی: نرخ تورم با کاهش محسوسی همراه شده است
بانک مرکزی اعلام کرد: بررسی تحولات تورم ماهانه شاخص کل کالا‌ها و خدمات مصرفی در سال جاری نشان می‌دهد در شرایطی که تورم ماهانه شاخص کل بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی در اردیبهشت و خردادماه سال جاری عمدتاً متاثر از حذف تخصیص ارز ترجیحی و نیز افزایش قیمت عمده کالا‌ها در بازار‌های جهانی با روند افزایشی مواجه شده بود؛ لیکن با توجه به تخلیه بخش قابل توجهی از آثار تورمی اجرای طرح مذکور در دو ماه ابتدایی اجرای طرح (اردیبهشت و خرداد)، نرخ تورم ماهانه در تیر و مرداد ماه سال جاری با کاهش محسوسی همراه شد. به طوری‌که تورم ماهانه شاخص کل مصرف کننده از ۱۰.۶ درصد در خرداماه به ترتیب به ۴.۳ و ۲.۴ درصد در تیر و مرداد ماه سال جاری رسید. تورم‌های نقطه به نقطه و دوازده‌ماهه شاخص کل بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی در مرداد ماه سال جاری نیز به‌ ترتیب معادل ۴۵.۸ و ۴۰.۱ درصد بوده که نسبت به تیر ماه سال جاری به ترتیب معادل ۰.۶ و ۰.۴ درصد کاهش یافته است. همچنین، تورم ماهانه شاخص بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی به تفکیک گروه‌های اختصاصی "کالا" و "خدمت" در مردادماه نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است. در همین ارتباط، تورم ماهانه گروه اختصاصی "خدمت" در مردادماه سال جاری با ۰.۴ واحد درصد کاهش نسبت به ماه گذشته به ۴.۲ درصد رسید؛ تورم ماهانه گروه اختصاصی "کالا" نیز با ۲.۸ واحد درصد کاهش نسبت به ماه گذشته به رقم ۱.۴ درصد رسید. بررسی تحولات تورم ماهانه گروه کالا به تفکیک "خوراکی ها" و "غیرخوراکی ها" نیز موید کاهش تورم ماهانه اقلام خوراکی در مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل از آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۱۳۶
انتشار یافته: ۲۰۶
نمی دونم چرا وقتی علی کریمی حرف می زند و اعتراضی می کند فورا یاد داد و قارهای سحر زکریا میوفتم، واقعا سری از هم سوا دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
درود بر علی کریمی
ناظر بیرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شما اول سوادت را بالا ببر تا به جای دادو قال نگوئی دادو قار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
زیاد فکر نکن ساندیستو بنووووش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حرف مفت ممنوع
باید هزینه تخریب ها را از کسانی که آتش می کشند و تشویق می کنند گرفت.
چه علی کریمی باشد یا دیگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
به نظر من اموال سلبریتی های منافق که وقتی تاریخ مصرفشون میگذره رنگ عوض میکنن و یا کشف حجاب میکنن باید مصادره بشه. امثال شبنم فرشادجو و آناهیتا همتی و کتایون ریاحی و مهران مدیری و علی کریمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
فعلا علی آقا عزیز مردم ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ولی ما یاد یک مرد واقعی می افتیم.
مهدی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
داد و قار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
علی کریمی نامبر وانی تو قلب مایی
فارس عزیز فقط بگو پشتت کیه
پاسخ ها
اصخر قاتل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
منم مشکلی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اعتراض با به آتش کشیدن آمبولانس چند ملیاردی یکی نیست.
باید هزینه تخریب را از همان تخریب کنندگان گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
یعنی واقعا نمیدونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
معلوم نیست ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
فکر کنم تو کل دنیا فقط تو یه نفر نمیدونی خبرگزاری فارس مربوط به کدام ارگان نظامی هست!
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
فعلا که هر چی فارس ادعا کرده توسط پدر مهسا تکذیب شده است!
خبرگزاری فارس از نوشتن علی کریمی ایراد میگیره در حالی که خودش برای اینکه اسم برجام رو نبره میگه "مذاکرات برای رفع تحریم" می خواد بگه دولیت رئیسی در مورد توان هسته ای معامله نمی کنه!!! در صورتی که دقبقا همینه!! حیف پول بیت المال که در این خبرگزاری خرج میشه !!!
خبرگزاری فارس که با بیت المال اداره میشه در یک تحریف آشکار مدتیست که اسم برجام رو نمیبره و میگه "مذاکرات برای رفع تحریم"!!! بسکه به برجام فحش داده روش نمیشه دربارش بنویسه!!! فک میکنه پشت گوش مردم مخملیه
مملکت جای کل کل نیست که اسمشو عقب نشینی بزارین ، وقتی ۱۶ ساله هست و نتیجه نداده و عموم مردم مخالفن چرا ادامه میدین ؟
هزینه واسه کشور بیارین اخه کدوم فرد عاقلی بخودش ضربه میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
عموم مردم!!!!!!
پس چرا مامور انتظامی مشهد فقط در حد ۲۵ در صد سوخته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شما می دونی با چند درصد سوختگی دیگر امکان بقا و زندگی وجود ندارد؟.
احساس سوختن به تماشا نمی شود
آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
واقعا متاسفم که مامور نیروی انتظامی زخمی شده

ولی آیا از نحوه آتش گرفتن ایشان

و کس یا کسانیکه ایشان را آتش زدند

و به کجا متصل؟؟؟

و از کجا دستور می گیرند ، ؟؟

مشخص نشده است ؟

مردم باید کسانیکه اعمال خشونت آمیز و مشکوک

مثل آتش زدن پرچم کشور و اموال عمومی را انجام

میدهند را از جمع خودشان دور کنند

یادشان باشد که افراد نفوذی و خائن قطعا برای دادن

بهانه سرکوب و بالا بردن خشونت ها ، حتما به داخلشان وارد میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
همین مامور که دچار اتش سوزی شده مردم تجاتش دادند و خاموشش کردند و مردم خویند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چندسال پیش کف دست دخترم سوخت،حدودا سه ساله بود،بردمش مرکز اورژانس سوانح وسوختگی،دکترگفت علیرغم سوختگی کم،هرروزباید بیاریش برای تعویض پانسمان،گفتم چرا،گفتبرای جلوگیری از گسترش عفونت،گفت نمی‌خوام بترسونمت،ولی آگاه باش که بعضی ها با بیست درصد سوختگی،چون بدنشون عفونی میشه و هیچ چرک خشک کنی دیگه توان دفع این عفونت ها را نداره،متاسفانه از دنیا میرن!
آقای فرماندار مشهد، شما غصه ماشین های آسیب دیده مردم را نخور ، برو نگران پست و مقام خودت باشتا
خبرگزاری فارس
اب رو بریز اونجا که میسوزه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
دفاع از به آدم بیسواد خود شیفته نشان از بیسوادی رسانه ای مردم کشور داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حسین آقا پس برا همین شما به یه بیسواد رای دادی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
فرماندار مشهدی؟
اینستا فیلتر کنین اوناییکه کاری ام به این مسائل ندارن از کنجکاوی میرن بیرون ببینن چه خبره
افرادی مثل فرماندار مشهد بدتر مردم را خشمگین می کنند. آخه اینهمه جمعیت را اغتشاشگر نامیدن درست است؟
اگر راست می گوئید یک بار مجوز بدهید که معترضین بیایند و بدون درگیری اعتراض کنند. وقتی خودتان هرجا و هرموقع تجمع می کنید و به بقیه فرصت اعتراض نمی دهید نتیجه همین می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
غتشاشگر را مجازات میکنند ، اینو اربابت که با پرچمش پیام می‌فرستی هم می‌دونه مثل هواداران ترامپ ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
وقتی قراره یه عده تخریب کنند و آتش بزنن تا مثلا صداشون رساتر باشه و خشن و نفرت خود را تخلیه کنند. حالا چه با مجوز چه بی مجوز این کار را می کنن. اون وقت حتما علی آقا و با یه عده نیروی مردمی و جان بر کف میرن جلوشون و از آتش زدن مغازه و ماشین ها جلوگیری می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
آخه خودشون حرف حق نی زنن و حق دارند تجمع و تظاهرات کنند و برای رفع خشکی گلو ساندیس خنک مصرف کنند و بعدش برن چلوکباب بزنن از جیب مردم !
مابقی چون چرند می گن حق ندارن کلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ناشناس ۰۶:۳۱شما فرق حمله به کنگره با حمله به چند ماشین وآتیش زدن چند سطل زباله رو میدونی ؟! شما میدونی تو اغتشاشات آمریکا معترضا چه خسارتهایی میزننداما کسی باهاشون کاری نداره ؟! هواداری ترامپ به مکانی حمله کردن که اسناد مهم کشورشون نگهداری میشه فهم تفاوت اینا کار سختی نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
جالبه که این بابا با پرچم سوریه برای همه کامنت میذاره.منظورم این یاروی 06.31 است!!!
علی کریمی همیشه در کنار مردم ایران بوده و نمیتونید براش پاپوش بدوزید.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
علی کریمی سواد چندانی نداره وامثال ایشان را ضد انقلاب بزرگ کرد
ناشناس
| France |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
نسبت مثبت به منفی 10 برابر. مشت نمونه خروارو. خواست 90 درصد جامعه مشخص است
علی کریمی زبان ملت جان بر لب ایران است
عاشقتیم علی جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از انشای او معلومه! آخه بدرد چی میخوره به غیر از لگد زدن
به توپ؟/
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از حرف زدنش کاملا مشخصه
همونی نیست که مصابحه های فوتبالیش مایه خنده کاربرای فضای مجازیه ؟
آدمی که حتی یه جمله نمیتونه سر هم کنه بنظرت آدم معقولیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
تو به چه درد می خوری جز ساندیس خوردن ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
بسوز ناشناس
ظاهرا تابناک از نظر درج نظرات مردم دچار مشکل شده.
خشم انباشته مردم علت داره عدهای تو خیابان نشان میدن عده ای برای حفظ کشور و شاید نگرانی برای آینده سرزمین نگه میدارن و الان رو وقت بروز نمیدانن
بسیار مردم خوبی هستن شهید دادن شرایط سخت اقتصادی تحمل کردن تبعیض دیدن رانت دیدن انگ خوردن
ولی شما هم یه تغییری تو کار و رفتار خودتون بدین و اگه نمیتونین قانون اساسی عوض کنید انعطاف بخرج بدین
سرنوشت اونهایی که به یه روش جلو رفتن و تا آخر گفتن مادرست میگیم مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
مشخصه که حتی 1000 نفری هم نشدید با این همه تبلیغ و سر و صدا!
پول صادرات نفت به لبنان را گرفتیم جدااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
البته فورا بعنوان کمک بیشتر به لبنان، بیشتر از همان مقدار پول را به آنها پس دادیم!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
تو نگران اسراییل هستی یا پول ایران ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اونا میگن مجانی گرفتیم اینا میگن پول گرفتیم ما هم که هر دو را می شناسبم
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
آره دیگه لبنانی ها هنوز دارن بحث میکنن که اصلا از ایران نفت بگیریم یا نه ولی جلو جلو تو این اوضاع بسیار خراب اقتصادی و بی پولیشون پول چیزی که هنوز حرفش هست و چند صد میلیون دلار میشه رو پیش پیش دادن!!! با همین فرمون برین جلو بعد از عصبانیت و خشم ملت هم تعجب بکنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اره الان تو جبیب منه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اگه قرار بود پول بده چرا باید بیاد از ایران و با مذاکره بگیره
اینستاگرام فیلتر شود برای همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
این کار باعث میشه تا تعداد مردم ناراضی و معترض که از اینستا کاسبی میکنند

هم به سایر مردم معترض اضافه بشه و ده برابر برسه

و عده ای هم برای کسب خبر و کنجکاوی هم که شده

بیشتر به خیابانها بیاین
ماشالله به اینرانت داخلی دیگه گوگل هم باز نمیشه ما موندیم و فقط سایت تابناک !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
میگن حدود ۱۰۰ نفر تجمع کردن
به خاطر اون صد نفر اینترنت ۸۰ میلیون نفرو بستید؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
کانال ارتباط جاسوس ها را بستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
صد نفر آدم خطرناک بودن حتما
خطرناکه حسن !
سلبریتی ها مخصوصا علی کریمی و کتایون ریاهکار که با سعودی نشنال مصاحبه کرد باید خسارت تمام اسیب های مالی رو پرداخت کنن و جوابگوی خون شهدای این حوادث هم باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
عربستان سعودی همیشه حامی مردم ایران بوده

یک کشور دوست و برادر برای ایران هست

بنده احساسات ضد ناسیونالیستی نسبت به عرب ها ندارم و مردم هم لطف کنن تو این بازی ها نرن و گول نخورن

عربستان هیچ وقت به مردم ایران جز محبت، چیز دیگه ای نداده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
وقتی رسانه ای که باید نظرات و حرفهای همه مردم را

پوشش و انعکاس بدهد ، کارش را نمیکند

معلوم است که رسانه های خارجی وارد میدان میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شما خودشو ناراحت نکن
یه ساندیس مفتی بخور خنک بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
میخوای اون نود هزار میلیارد هم بندازیم گردنشون.
علی کریمی فوتبالیست خوبی در ایران بود ولی در سیاست سواد آنچنانی ندارد
پاسخ ها
زبده کار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ایشان هم ادعا نکرده سیاستمداره. در واقع ادعای هیچی نکرده. او فقط یک فعال اجتماعیه، همین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
سیاست سواد نمی خواد، نظرسنجی می خواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
برای این که بفهمی الان شبه یا روزه لازم نیست دکتری ژئوفیزیک داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
همه مثل هم‌فکرهای شما دنبال سود مادی نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
بابا با سواد كي بودي تو طرف نظر شخصي شو گفته چه ربطي به سياست داره حالا همه مثل تو باسواد نيستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
در مورد سواد کاظم صدیقی امام جمعه تهران یا علم الهدی نظری نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اینجا چون علیه دولت و.. هست می شود عالی و فعال اجتماعی!!!!
فعال اجتماعی با سوادی هم نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
رئیس جمهورتان که شیش ابتدائیه ، میگن خیلی باسواده
اقای وزیر نفت لطفا برای شفاف سازی بفرمایید چقدر سوخت به لبنان و به چه قیمتی صادر کردید و پول انرا چگونه گرفتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
دغدغه یه هوادار اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ما و لبنان نداره که
مفتی ببرن دعا کنن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اگه کسی بخواد بدونه مال و ثروت کشورش کجا و چطوری خرج میشه ،میشه هوادار اسراییل؟اونقت تو با پرچم سوریه میشی دلسوز ایران؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
دعا نمی کنند که هیچ طلبکار هم می شوند
خبرگزاری فارس بودجه شما از کجا تامین میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از جیب مردم، به نقع عده ای قلیل

یک مقدار هم بنر تبلیغاتی می گیره

هیچ نظر مخالفی رو بز نمی تابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از مالیات من وشما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از جيب منو تو
عصبانی هستید از اینکه محبوبیت علی کریمی حتی از رئیس جمهوران هم بیشتره؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
عصبانی هستیم از اینکه یه سلبریتی بی سواد پر مدعا شده سنبل برای مردم کشورم
شدیدا تو بی سوادی رسانه ای بسر می بریم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
زرشک چقدر خوشمزست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
یک سلبیریتی بیسواد خطرش بسیاربسیارکمتراز یک دولت بیسواده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
به ۰۶:۳۷
ساندیس چقدر خوشمزست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حسین جون برخلاف جریان اب شنا کردن حد و حدودی داره.خودت میگی علی شده سنبل مردم ایران پس تا دیر نشده بیا در اعوش مردم ایران.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حسین جان سنبل جاش تو سفره هفت سینه منظورت سمبل بوده؟ به سواد کریمی ایراد میگیری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
کسی که به علی کریمی انگ بی سوادی میزنه واقعاً خودت به خودت نمره بده که آی کیوی شما چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
پاسخ به جسین
اگر کریمی بیسواد هست پس رئیسی شما چی هست که شده سنبل بی اصولها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شما کی هستید که با پرچم سوریه کانت میذارید و اونحا چیکار میکنید با پرچم کشور خودت کامنت بذار
دولت و خبرگزاری های وابسته به دولت:
همه چی آرومه! من چقدر خوشحالم!
خیلی بیشتر از ۲۰ میلیون.
پاسخ ها
هموطن
| Netherlands |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حتی اگر در بست حرف گنجی رو بپذیریم .جمعیت زنان ایران 40 میلیونه بگفته ایشان نصف جمعیت زنان ایران مخالف حجابند که حقیقت ایم موضوع 80 درصد است .ولی اگی ایشان به حرف خودشان اعتقاد دارن اجازه برگزاری رفراندم بدهند تا ببینیم اکثریت با کدام طرف است
خبرگزاری بی مخاطب ر به اسطوره مردم توهین نکن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چقدر بدبخت شدیم ما که علی کریمی شده اسطوره ما
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اسطوره تو که این بابا باشه ولی به حال تو و امثال تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
به ۰۶:۳۸
برو درمورد کشور خودت حرف بزن
بنده با خودمم مخالفم و نیز من موافق نظرات خودم میباشم
بنده با خودمم مخالفم و نیز من موافق نظرات خودم میباشم
خبرگزاری فارس حرصش گرفته به خاطر محبوبیت علی کریمی بین هشتاد میلیون ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
لابد به خاطر قبض برق ۴ میلیونی سال ۹۹ اش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
از طرف خودت حرف بزن
خدا رحم کرد تعداد هنجار شکن ها محدوده که هم اینترنت قطع شده و هم شبکه های اجتماعی فیلتر.

کسب و کار مردم هم که کشک...
البته پول سوخت را از لبنان بگیری یا نگیری فرق به حال ما نداره
درود به کریمی
تو جوش نزن مردم زبون علی کریمی رو خیلی خوب و بدون ابهام می فهمند و دوستش دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
آره به خصوص وقتی داور خارجی رو وسط زمین به باد کتک میگرفت. خوی وحشی گری داشت از اول
شجاعت را باید از علی کریمی آموخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
علی کریمی؟؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اره شجاعتش اونجاست که تو دوبی نشسته و توئیت میزنه و مردم جونشون سلاخی میشه.اگه راست میگه بیاد کنار مردم تو خیابونا
مردم‌خودشان‌دست‌به‌کار‌شدند و کسب کارهای خود را راه اندازی کردند اینستاگرام منبع درآمد میلیونها هموطن ما است در داخل کشور توانایی سازماندهی این افراد را نداریم اوضاع اقتصادی مردم سخت هست سخت تر نکنید
با رای مردم در یک همه پرسی صحیح ومطالعه شده با سئوالات متعدد انچه مردم بخواهند ان کنیم۔ برای روشن شدن نظر مردم مصاحبه ها ی فردی جمعی وشخصی با دست اندکاران وسخصیت های اجتماعی هردو جناح موافق ومخالف اجتماعی در رادیو تلویزیون ومطبوعات ورسانه های اینترنتی ضروری است۔۔اینکه روش های گشت ارشاد باید تغییراتی داشته باشد شکی نیست۔۔یکی از مشکلات این است که افراد بی مسئولیت نیز برخی اوقات در هردوجهت فعال میشوند۔اینکه با نظر شخصی بی مطالعه بگوئیم مردم میخواهند یا نمی خواهند صحیح نیست۔نظر نظر مردم باید باشد وهمه رعایت قانون مصوب کنند۔در انگلستان همه سمت چپ میرانند ودر بیشتر کشورها سمت راست۔هر شخصی در کشوری از قانون ان کشور تبعیت میکند۔۔کسی نمی تواند در انگلستان سمت راست براند۔در داخل محوطه شخصی خود چرا میتواند۔بد حجابی درجه دارد۔درجه یک و دو سه۔ درجه سه تذکر مودبانه توسط مسئول دوربین دار است۔نه غیر ۔در جه دو گرفتن مشخصات ودادن برگ خلاف واحتمالا پر کردن فرمی است که بعد تصمیم گیری وابلاغ میشود ۔ ودرجه اول جلب با داشتن دوربین است۔ مسئول بدون داشتن دوربین مجاز به عملی نییت۔
پاسخ ها
شهرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
مامور بدون داشتن دوربین متصل به خود ، مجاز به هیچ اقدامی در باره مجرم و متهم و متخلف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
مشکل اینه شما دارید بدحجابی و تایید میکنید

و این مورد تایید مردم نیست

از نظر مردم پوشش اختیاریه و نیازی به تذکر نوع اول و دوم و . . . . نداره
چرا پدر مهسا امینی در مصاحبه گفت دخترش سالم بوده درحالیکه مرحوم چندمرتبه جراحی مغز ودیابت نوع اول و صرع داشته؟!!!!! مطابق هیستوری پرونده های پزشکی ش..... خانواده ش کوموله هستند و متاسفانه دخترشان را پیراهن عثمان کرده اند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چند تا مریضی دیگه هم بهش اضافه می کردی دیگه باور می کردم، باشه دکتر گفته عمل کرده دیگه عکسهای جمجمه رو منتشر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
مهسا امینی دختر ایران بود.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
داداش تو که اون بالاها وصلی میشه پروندشو بدی مام ببینیم
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
آره یادمه امثال تو میگفتن ندا آقا سلطان پول گرفته که بیاد وسط خیابون تیر بخوره و بمیره. تو از بابای اون دختر بهتر میدونی وضعیت پزشکیش چی بوده؟
یاد شجریان افتادم که جوگیر شده بود و بعد گفت اشتباه کردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
به تو تنها گفت اشتباه کردم
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ساندیس تاریخ مصرف گذشته دادن بهتون انگار استاد شجریان نبود جناب افتخاری بود
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ادعای امثال شماها رو تریلی نمیتونه حمل کنه. لطفا فیلمش رو برا همین تابناک بفرست تا ببینیم چه جوری شجریان گفته اشتباه کردم و از چی اشتباه کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شجریان هیچ وقت نگفت اشتباه کردم
در قلب و روح مردم جادوانه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
دقیقا کی گفت؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شجریان این حرفهایش را فقط به خبرگزاری فارس و تسنیم می گفت. خیلی از مردم هم که فارس و تسنیم نمی خوانند متوجه این حرفها نمی شوند.
اگر میخواهید واقعیت ها را بشنوید فقط فارس و تسنیم بخوانید. حتی درباره همین وقایع اخیر
این کلیپ که یه خانم دخترشو یه گوشه وایستادین بیست مامور و یه لباس شخصی میاد میزنه خیلی ناراحت کننده است
فرض اینکه بدترین شعار داد باد هواست این چکاریه میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اگر پلیس آمریکا بود که همونجا چنان کاری میکرد که دیگه باد هوا ندن بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
جوابت را دادم منتشر نمی کند تا بدانی شعار بود یا...!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
پلیس آمریکا؟ ساندیستوبخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اگر پلیس آمریکا این کار رو می کرد رییس جمهورش مجبور می شد جلوی آون خانومها زانو بزنه و اون پلیس هم ده سال میرفت زندان
تورم احتمالا توی کوچه آقای رییسی پایین آمده و بانک مرکزی از بقال سر کوچه منزل جناب رییسی آمار تورم را جویا میشوند
و صد البته با مسیولین بی تدبیری که داریم هیچ بعید نیست.

خوشبختانه اینترنت رو هم قطع فرمودند که مبادا کسی در جریان رخدادهای این چند روزه قرار گیرد
خبرگزاری فارس رقیب کیهان شده!
در جمهوری اسلامی قرار نیست شرع را تبدیل به قانون بکنیم بلکه قرار بوده قانون از نظر شرع مشکلی نداشته باشد.... حالا چرا عده ای میگویند چون حجاب در شرع واجب است پس باید قانون بشود حتما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چه استدلال بی معنایی ،اتفاقا برعکس اگر شرع موضوعی را مطرح میکند ، حتما باید قانون متناسب با آن وجود داشته باشد تا از آن حمایت کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چون بی حجابی فساد علنی در جامعه است. مثل این میمونه بگی چرا اصلا باید کسی که از چراغ راهنمایی عبور میکنه جریمه بشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
الان مثلا استدلال کردید؟ شما چگونه می خواهید جمهوریت را با اسلامیت یکجا داشته باشید؟
قانون باید بر اساس حقوق فرد تعریف شود بدون در نظر گرفتن سن، جنس، قومیت، اعتقاد، طبقه اجتماعی، وضعیت روانی، سطح تحصیلات...
مگر همه ایرانیها مسلمان هستند که معیار حق و نا حق شرع اسلامی باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
حتی توی اسلام هم نگاه به زن بیحجاب از نظر شرعی مشکلی نداره، باید قانون مثل متن قران بشود، یعنی رعایت حجاب برای زنان مسلمان واجب است نه بقیه ی زنان...در مورد قوانین پوشش هم باید قانون گذاری شود که آزار جنسی ایجاد نکند مثل بقیه کشورها...ما اصلا قانون پوشش نداریم... فقط حجاب شرعی داریم که یعنی حتی یک تار مو هم بیرون نباشد، در این صورت همه مجرمند
دولت لبنان پول ندارن که به مشتریان بانک‌ها بدن به ایران پول سوخت میده
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
اگه میخاست پول بده سمت ایران نمیومد
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
همینو بگو!
تو را به خدایی که می پرستیم قسم، به فکر خوشبختی خودتان و این مردم باشید. من دیگر چیزی برای گفتن ندارم. کم کم دارم به شعور نوع بشر که یکیش خودم باشم مردد میشم. تمدن بشری داره به سمت دیوانگی میره. دردناک از همه چیز اینه که ما ملت اسلامی در نوک پیکان قساوت علیه نوع خودمون قرار گرفته ایم.
عضومحترم حقیقت یاب دقت نفرمودید کسان فراوان مانند بنده به علت تعویض عروق فلب ۴۱ ساله رقیق کننده خون مانند اسپرین مصرف میکنم بارها ضربه های نه چندان شدید به سرم خورده یعنی سرم به جایی خورده قطره خون نیامده ضمن اینکه تمام این فرمایشات از طرف خانواده زنده یاد رد شده مانده ام چی بگویم جناب وزیر نفت با توجه به حساسیت موضوع خوب است برای رفع تبلیغات مدارک به مجلس داده شود
سلام
آقای وزیر نفت. لبنان هشتش گرو نهشه. از کجا پول آورد داد به شما؟ حالا چطوری پول را به شما رسوند؟، نقد بود یا چک وصول نشدنی؟ پدر من؛ لبنان در عمرش برای نفت پول نداده. تا وقتی با سعودیها میونه خوبی داشت از اونها و امارات و کویت به صورت کمک بلاعوض میگرفت. از وقتی هم که با فشار حسن نصرالله و حزب الله به جمهوری اسلامی رو آورد، ایران تامینش میکرد. لبنان ورشکسته است . برای همین تا گفتین ما نفت میدیم. وزیر و وکیلش بال دراوردند پرواز کنند زودتر بیان ایران نفت بگیرن
واقعا” بحث حجاب که یک پروژه شکستخورده در ایران می باشد و تعجب که چرا فکری به این مسله نمی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
فقط بحث حجاب نیست قوانین تحقیر آمیز متعددی هست که صراحتا به زنها توهین می کند این قوانین که حقوق مدنی نیمی از شهروندان سلب می کرده هیچ اعتبار ندارد
آقای اوجی شما چرا قانون مجلس را برای بازنشسته های صندوق نفت به اجرا نمی گذارید بااین تورم نگرانی شماهم ظلم نکنیدصندوق نفت گدا نیست
تابناک پیگیری کنید هزینه نگهداری نیروگاه بوشهر چه قدر است و سالی چه قدر سرمایه مردم ایران در آن خرج می شود

خبرها حاکی از این واقعیت شوم است که سالی نیم میلیارد دلار سرمایه دارد دور ریخته می شود و آسیب های و مخاطرات محیط زیستی زیان باری همراه دارد
مردم عادی که به اموال عمومی آسیب نمی‌زنند چون مال خودشونه کسی که اموال عمومی رو تخریب می‌کنه از مردم نیست..
یک سئوال از دست اندر کاران قانون :
براساس کدام قانون ضد انقلاب بودن جرم است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
یعنی حداقل نصف مردم مجرم‌اند
خب مردم در بدترین حالت قرار دارند حق دارند اعتراض کنند اینترنت را بستند چرا؟
تندروها وآنهایی که توی این چند سال قدرت دستشون بوده باید قبول کنند این روش دیگر جواب نمی دهد
خودتان می دانید ما هم می دانیم آنهایی که توی اعتراضات دست به تخریب اموال عمومی و دولتی را می زنند مردم نیستند یک عده ای هستند که با این کارشان می خواهند مردم را خراب کنند و بگویند اینهایی که اعتراض می کنند خرابکار هستند
مگه بعضی ها جای فعل و فاعل را اشتباه می گفتند و جملات همیشه یا فعل کم داشت یا فاعل نفهمیدند همانکه آقای کریمی بدون نیاز مالی در حالیکه مثل دیگران می‌تواند کاری به مردمناشته باشد راحت خوش بگذارند ولی دمش گرم که با مردم همراهی می کند
یه هکر که از دوستانم بود فقط با شماره کارتم از حسابم پول ورداشت و اس ام اسشم برام اومد
زمان پیغمبر و حضرت علی زنا فقط دشتاشه و روسری میپوشیدن و اتفاقنم رنگای خیلی تند قرمز و آبی و خیلی براقی هم میپوشیدن هر کی بیشتر از این از زنا حجاب بخواد افراط گراست
«آتش گرفته شده» دیگر چه صیغه ای است؟
وزير نفت لطفا اعلام كنند كه پول نفت اهدائى به لبنان را چگونه و از چه منبعى دريافت كرده اند ، حسن نصرالله كه به صراحت گفت نفت دريافتى اهدائى و رايگان است ، مردم متاسفانه اعتمادى به گفته هاى مسئولين ندارند
وزير ارشاد در مورد گشت ارشاد مى گويد مصوباتى داشته ايم كه ماه هاى قبل تصويب شده اند كه در جريان ابلاغ است . اين مسئله نشان مى دهد در مملكت ما تا به اجبار نرسيم كارى صورت نمى پذيرد ، دقت كنيد ماهها قبل تصويب شده و در جريان ابلاغ است !!! يا اهمال و كم كارى وزارت است و يا وزير دروغ مى گويد
یک تار موی علی کریمی به کل دولت و مجلس می ارزه. زنده باد علی کریمی
وقتی شما تاج را با این همه حرف و حدیث و بدون سابقه فوتبالی دوباره رییس فوتبال می کنید علی کریمی هم سر از مبارزه و سیاست در میاره تا جلران کنه
اون زنی که لباس شخصی میزنه دقت کنید دنبال سوژه شدنه اول داره تف می‌کنه به پلیس‌ها قبلشم چیزی گفته که همشون وایمستن بعدم می‌دونه میزننش حالت دفاع شخصی میگیره بقیه فرار میکنن ولی اونو همراهش کتک میخورنم وایمستن فحش میدم و فیلم بردارم از اولش زوم می‌کنه رو همین خانم احتمال سناریوی منافقین را نمیدین؟! کار لباس شخصی هم درست نیست جای دفاع ندارن ولی دقت در این فیلم ها لازم است.
جرات نداری نظرات مخالفین علی کریمی آن امدن به خیابان و محسن چاووشی و.... منتشر کنی؟
علی کریمی حتی حرف زدن عادیشو نمیتونه انجام بده . متاسفم برای مردمی که دنبال این افراد بچه عقل می افتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
قربون اون فهم و شعورت شما که شش کلاسه رو کردید رئیس جمهور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
بسوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
متاسفم برای شما که ماله کشی میکنی.
یه جوری برخورد میکنی انگار خدا فقط شما رو هدایت کرده، بقیه گمراهند.
سوخت از طریق حزب اله لبنان منتقل و با قیمت پایین به مردم فروخته و پول آن صرف هزینه های حزب اله میشه.
علی کریمی بی سواده فکر کنم عقل درستی هم نداره شده شوژه
علی کریمی حرف مفت زیاد میزنه. محبوبیتش به خاطر پاهاشه، ربطی به مغزش نداره. اونایی هم که برای مرگ مهسا یقه پاره میکنن اصلا دلشون به حال زنان نسوخته، اگه واقعاً برای زنان احترام قائلن، حقوق زنان شاغل توی مغازه ها رو درست و حسابی بپردازن. یه دختر میارن که هم خوشگل و مشتری جمع کن باشه هم زور گرفتن حقوقش رو نداشته باشه.
حق زنها رو نمیدین، فقط روسریش رو میکشین. بیحجابی که آزادی زن نیست، آزادیِ رسیدن به زن هست.
تا الان دیدید دولت و صدا و سیما راست بگن.

چرا خدعه؟
اینقدر داغونید که این وضع اینترنت رو درست کردید بازم جرات ندارید ۴ تا نظرو تایید کنید
من در دوران فوتبال علی کریمی ازش خوشم نمیومد، نمیدونم چرا.. ولی الان که شخصیتش رو دارم میبینم طرفدارش شدم، فوتبال ایران اگر 10تا انسان واقعی داشته باشه دو نفر اولش علی دایی و علی کریمی هستند، علی یارتون و پولی هم که دارین واقعا حلالتون!
واردات خودرو به کجا رسید؟
باید مردم پولهاشونو ازبانک بردارن تا بدتر نشده ،این خشم عمومی داره بیشتر میشه
از فردا اونایی که اینستا فعالیت داشتن هم به معترضین اضافه میشن
پولش پرداخت شده. من تاييد مي كنم. ديروز از حسابم كم شد.
جناب گنجی اگر واقعا 20 میلیون زن بدحجاب وبی حجاب داریم این بدان معنیست که در قانون حجاب وگشت ارشاد باید تجدید نظر اساسی صورت پذیرد.چون اگر نصف جمعیت ایران را بانوان تشکیل دهند.وجمعیت کودکان وخردسالان را نیز کم کنیم.امار جمعیت بانوان بی حجاب وکم حجاب به بیش از 80 در صد میرسد.میشود همان گفته اقای کرباسچی.مبنی بر اینکه اگر قانون خواست عمومی واکثریت نباشد دراجار به مشکل برمیخورد
تمام این مشکلات از بی سوادی ماموران و مدیران و دست اندرکاران است که حتی جامع شناسی نمیدانند اگر بنده جای رئیس پلیس بودم بجای اینکه بیایم و در مصاحبه حرفهای دو پهلو بگویم و یا جای وزیر کشور که بگوید این بنده خدا در 5 سالگی عمل کرده و یا چیزهای دیگری که خبرگزاری فارس نقل قول میکند اولین کارم این بود که میگفتم بله مامور ما خلاف قانون عمل کرده و باید محاکمه شود و دادگاه ایشان را هم علنی برگزار می کنیم این همه هزینه روی دوش مملکت نمی گذاشتند و چند نفر دیگر هم جانشان را از ذست بدهند و......
وزیر نفت: پول صادرات سوخت به لبنان را گرفته‌ایم

b تو گفتی مردم هم باور کردن
علی کریمی منظورش دقیقا خودش بوده، او اعتراف می کند به نفهمیش.
تخریب اموال عمومی محکوم است وباید پاسخگو باشند اگر هم می خوان ماشین بسوزانند چند تا ماشین تکه تکه شده رو از اسراییل یا عربستان بیارن سوار هم کنند بعد بسوزنند
بیست میلیون که میشه تمام زنان بالغ ایران
خدمت آنهایی که قبله آنها خارج از کشور است عرض می کنم که در خارج سلبریتی هایی تربیت می کنند که در بزنگاه‌ها از نظامشان حمایت کنند و کسی جرات ندارد خلاف مصالح کشورش گام بردارد و مردم را علیه امنیت کشور تحریک کند. و اصلا در مسائل سیاسی و امنیتی وارد نمی شوند‌. بعضی وقتها هم که به ظاهر حرفهایی فراتر از حیطه تعریف شده می زنند با هماهنگی و مدیریت شده است. اما در اینجا هر ورزشکار و هنرپیشه و ..‌. به خود اجازه می دهند در هر مسئله ای وارد شود و اظهار نظر کند و از آزادی های بیش از حد کشور سوء استفاده کند.
با سلام واحترام
علی کریمی درقلب ملت ایران است وتنها این موضوع باعث دشمنی با ایشان شده است.اگر کسی این را نفهمیده مانند کسی است که روز را انکار می کند.
علی کریمی: یک روز از خاندان پهلوی دفاع می‌کند، روز دیگر دستور حمله به پلیس را می‌دهد :
امثال علی کریمی و خداد عزیزی اینها لوپن های نون به نرخ روز خوردند وقتی بی جا بزرگشان میکیند حالا باید جواب بدهید.
بزرگترین کار اینها یکی خوب دریبل میزده یکی هم شانسی یک گل زده
سکوت دیگر جایز نیست ...
کیف میکنی که همه اینترنت بسته ست فقط شما میتونید حرف بزنید نه؟
اونا میگن مجانی گرفتیم اینا میگن پولشو گرفتیم. لبنان اگر میتونست پول بده سراغ ایران نمیومد
خبرگزاری فارس هنوز که هنوزه یک دونه کامنت مخالف منتشر نمیکنه بعد تیتر زده هموطن بیا حرف بزنیم؟باکی ؟با تو؟تو که هر گز برای نظر مخالف احترامی قائل نیستی
باز دم تابناک گرم که در حد توان کامنت ها رو میزاره
علی کریمی باید حضوری یا غیابی محاکمه شود، تمامی اموالی که در ایران دارد باید ضبط شده به نفع بیت المال در مزایده فرخته شده و به عنوان خسارت هزینه های اغتشاشات خرج شود.
#محاکمه-کریمی
چقدر متخصص داریم خون من هم رقیق است هیچوقت هم از گوشم خون نیامده
دکتر کوپنی
با آرزوی سلامتی برای مامور عزیز امیدواریم که داعش بی شرف که این عمل کثیف را انجام داده به سرعت به جزای وحشی گری خویش برسدومردم معترض بایدباچنین کسانی که داعش وحشی هستندبرخوردکنندوبرای شناسایی ودستگیری این داعشی های وحشی همکاری کنندامیدوارمرگ خانم امینی باعث شودبه طورکامل ریشه بی حجابی وبدحجابی از کشورسرافرازمان برچیده شود وامیدواریم شرایط مصوبات جهت گشت محترم ارشاد وپلیس محترم امنیت اخلاقی بصورتی باشدکه بازدارندگی برای رفع بی حجابی وبدحجابی راداشته باشدباتشکرازماموران شریف وظیفه شناس که مجریان قانون هستند.
باید قضیه کارت به کارت را که از کارتی به کارت دیگر و بعضا حتی از یک کارت به یک کارت دیگر و بالعکس آنهم بصورتی کاملا غیر شرعی و غیر قانونی بوده لذا از تمام دستگاهها و نهادها وارگانها و اتوبوسرانی تهران و حومه که در نظافت و بهداشت سطح شهر از اهمیت نه چندان و نه دندان و ایمپلنت باید تحت پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل می توانست شامل خرابی دیکست صفحه اول از کتاب قانون محمدبن زکریای بیرونی اشاره دارد به ممنوعیت افزایش جمعیت باید مطالبه گری پاسکاروف شمشیر باز معروف فرانسوی دیروز با بنده تماس گرفت حوصله شو نداشتم جواب ندادم
با فیلتر کردن راه به جایی نمی‌برید.
درخصوص گزارش بانک مرکزی که تورم رو با کاهش محسوس؟گفته. واقعا محسوس محسوس بوده. یادم از گزارشان آقای اصغری کارشناس سازمان هواشناسی میاد ،نکنه آمار کاهش ها رو هواشناسی به بانک مرکزی میده
محسن چاووشی: دیگر با وزارت ارشاد کار نمی‌کنم
بهتر
تا کی قراره مشکلات و حق مردم رو نادیده بگیرین؟
علی کریمی مسئول اتفاقات مالی و جانی
باید محاکمه گردد
آقای فارس همین الان نظر سنجی کنید ببینید همان علی کریمی بیشتر رای میآورد یا رئیسی؟.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل