بازدید 10494

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

با ما همراه باشید تا چند نمونه از گوشی های با کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 21 September 2022

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

یکی از نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل موردتوجه قرار می‌گیرد قیمت گوشی است. اگر شما هم برای اطلاع از قیمت روز گوشی و پیدا کردن گوشی‌های موبایل تا قیمت ۱۰ میلیون تومان به راهنمایی نیاز دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این نوشتار با ارائه راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید چند مدل از بهترین گوشی های موجود در بازار با قیمت ۱۰ میلیون تومان را خریداری کنید. در حال حاضر به علت تحریم های اقتصادی وارد کردن گوشی های موبایل با کیفیت کمی با مشکل روبرو است.

به همین خاطر افرادی که قصد خرید گوشی و دریافت قیمت روز گوشی هوشمند را دارند می توانند از برندهای موجود در بازار مانند گوشی شیائومی، سامسونگ و سایر برندهای معروف دیگر استفاده کنند. خرید گوشی سامسونگ با قیمت های کمتر از ۱۰ میلیون تومان نیز امکان پذیر است. بسیاری از مدل های گوشی سامسونگ کیفیت بسیار خوبی دارند و در بازار موجود هستند. قیمت آن ها کمتر از ۱۰ میلیون تومان است؛ اما انتخاب هر یک از این مدل ها با توجه به بودجه خریدار و ویژگی هایی که برای خرید گوشی مدنظر دارد بستگی دارد.

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

1. شیائومی ردمی نوت 10 پرو

در راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان گوشی، شیائومی ردمی نوت یکی از نمونه های موجود در بازار است که قیمت آن تا ۱۰ میلیون تومان می باشد. این گوشی دارای کیفیت بسیار بالایی است و به علت دارا بودن نمایشگر ۶.۶۷ اینچی کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. این گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، رم ۸ گیگابایتی و دوربینی با قدرت ۱۰۸ مگاپیکسل. باتری این گوشی ۵۰۲۰ میلی آمپر بر ساعت قدرت دارد و در صورت خالی شدن باتری در عرض ۳۰ دقیقه ۶۰ درصد باتری آن پر می شود. قیمت این گوشی نیز بسیار مناسب است و برای افرادی که به دنبال گوشی هایی تا قیمت ۱۰ میلیون تومان می گردند بسیار مناسب است.

2. گوشی شیائومی Lite 5G NE 11

یکی دیگر از مدل های گوشی شیائومی که در بین گوشی های میان رده و در بازه قیمتی ده میلیون تومان قرار دارد، این مدل است که دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی است. صفحه نمایش این گوشی مجهز به Amoled است و قابلیت پشتیبانی ۱ میلیارد رنگ را دارد. باتری این گوشی دارای 4250 میلی آمپر ساعت قدرت دارد. این گوشی قابلیت ساپورت دو سیمکارت را دارد و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن هشت گیگابایت است. دوربین های گوشی دارای کیفیت هایی متفاوت هستند. به عنوان مثال دوربین اولتراواید این گوشی هست ۸ مگاپیکسل، دوربین واید ۶۴ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین اتوماتیک ۵ مگاپیکسل می باشد.

3. سامسونگ مدلGalaxy M52 5G

انواع مدل های گوشی سامسونگ در لیست خرید گوشی های تا ۱۰ میلیون تومان قرار می گیرند. یکی از این مدل ها گوشی m۵۲ سامسونگ است که دارای قیمتی حدود ۸ میلیون تومان می باشد. این گوشی دارای دوربین های با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل، ۳۲ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسل ماکرو است. حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم آن ۶.۸ گیگابایت است. ظرفیت باتری سامسونگ ‏ ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است.

راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

4. سامسونگ مدل Galaxy A 52s 5G

گوشی سامسونگ مدلGalaxy A 52s 5Gیکی از بهترین محصولات سری A و S، نوت است. این گوشی در میان گوشی های خوش قیمتی که قیمت آن ها تا ۱۰ میلیون تومان است قرار دارد و یک گوشی میان رده سامسونگ محسوب می شود. صفحه نمایش این گوشی سوپر Amoledاست و کیفیت +FULL HDدارد. باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت قدرت دارد و از ویژگی‌های بسیار خوب آن می توان به کیفیت دوربین گوشی اشاره کرد که خاصیت ضد آب دارد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت است.

5. گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus

این مدل از گوشی شیائومی نیز قیمتی حدود ۸ میلیون تومان دارد. طراحی زیبای آن صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی و قابلیت تنظیم روشنایی تا ۱۲۰۰ نیت، به علاوه ویژگی مثبت +FULL HDباعث شده تا کاربران از صفحه نمایش این گوشی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن بسیار راضی باشند. این گوشی موبایل دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، حافظه رم ۸ گیگابایت و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. گوشی شیائومی قابلیت ساپورت دو سیم کارت هیبریدی را دارد و سیستم عامل آن اندروید ۱۱ است.

گوشی های اقتصادی را از کجا خریداری کنیم؟

امکان خرید انواع گوشی های اقتصادی سامسونگ و شیائومی در فروشگاه اینترنتی دارسو فراهم شده است. شما با جستجوی نام این فروشگاه معتبر در گوگل وارد آن شده و ضمن مشاهده جدیدترین مدل‎ها و قیمت روز گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و دیگر لوازم جانبی، از مشخصات آن‎ها با خبر شده و خرید خود را با تخفیفات ویژه انجام دهید.


انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار