بازدید 6807

ترامپ: ماموران اف‌بی‌آی با کفش وارد اتاق‌خوابم شدند!

ترامپ ماموران اف‌بی‌آی را به نقض متمم چهارم قانون اساسی متهم کرد و نوشت: پس از تفتیش ماموران اف‌بی‌آی، عمارتم هرگز مثل قبل نخواهد شد. آن‌ها عمارت را غارت کردند و وضعیت و شرایط آن در مقایسه با روزی که ترکش کردم کاملا متفاوت است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 20 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ مدعی شد که نیروهای اف‌بی‌آی قوانین اساسی را نقض کردند و خرابی و آسیب‌هایی را در عمارت مارالاگو به بار آوردند.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود «تروث سوشال» نوشت: «بزودی به مارالاگو می‌روم تا غارت و ریخت‌وپاش غیرضروری که در اتاق‌ها و سایر قسمت‌های خانه اتفاق افتاده را بررسی کنم.»

وی ماموران اف‌بی‌آی را به نقض متمم چهارم قانون اساسی متهم کرد و نوشت: پس از تفتیش ماموران اف‌بی‌آی، عمارتم هرگز مثل قبل نخواهد شد.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با ابراز تاسف، گفت: آن‌ها عمارت را غارت کردند و وضعیت و شرایط آن در مقایسه با روزی که ترکش کردم کاملا متفاوت است. ماموران اف‌بی‌آی حتی کفش‌های خود را در اتاق‌خوابم درنیاوردند!

همچنین ماه گذشته میلادی، ترامپ ماموران اف‌بی‌آی را به «به هم ریختن» کمد همسرش ملانیا ترامپ و جست‌وجوی اتاق پسر ۱۶ ساله‌اش متهم کرد.

مقام‌های اف‌بی‌آی در هشتم اوت اقدام به تفتیش عمارت مارالاگوی ترامپ در فلوریدا کردند و حین آن حدود ۱۱ هزار سند کشف شد که برخی از آن‌ها مهر «محرمانه» و برخی دیگر مهر «فوق محرمانه» داشتند. اما ترامپ و تیم او هرگونه اتهام را رد کرده و مدعی هستند که در موارد مختلف گفته‌اند که این اسناد «غیرمحرمانه» شده بودند و طبق امتیاز وکیل – موکل مصون هستند.

اما طبق قانون اسناد ریاست جمهوری آمریکا، هرگونه سوابق ریاست‌جمهوری چه محرمانه باشند چه نباشند، اموال دولتی به شمار می‌روند و امحا یا سوءاستفاده از آن‌ها ممنوع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر