رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس موضوع «مهسا امینی» را تا اصلاح ساختارها رسیدگی می‌کند

درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 20 September 2022

تابناک _ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی مجلس با حداکثر دقت و موشکافی کامل تمامی زوایای پرونده درگذشت مهسا امینی را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران برساند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اربعین شهادت سید الشهداء در کشور عراق، بار دیگر اتحاد اعتقادی شیعیان سراسر جهان حول محور نور تابان اهل بیت را به جهانیان نشان داد؛ علاقه قلبی مردم به امام حسین علیه السلام، تفرقه‌افکنی‌ها را خنثی و دشمنان اسلام و مسلمین را نا امید و سرخورده می‌سازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ملت شریف ایران، با وجود برخی مشکلات و سختی های موجود، امسال پر شورتر از گذشته، خود را به کربلا رساندند و در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی حاضر شدند؛ از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود با توجه به علاقه روزافزون مردم به شرکت در این مراسم معنوی-سیاسی، با برنامه ریزی بهتر در سال آینده کاستی‌های زیرساختی و خدماتی موجود، به خصوص در مرزها را مرتفع کنند تا سیل مشتاقان امام حسین(ع) بتوانند با کمترین سختی در مراسم باشکوه اربعین حسینی حاضر شوند.

وی اضافه کرد: ملت عراق نیز با تمام وجود و با عشقی خالص، به زائران ابا عبدالله خدمت‌رسانی کردند و همچون سال‌های گذشته، مهمان‌نوازی شایسته‌ای از عموم زائران عتبات عالیات به نمایش گذاشتند که اینجانب به نمایندگی از مردم ایران وظیفه خود می دانم از همه مسئولان و مردم عراق بخاطر این خدمت بی منت، خاضعانه کمال تشکر را داشته باشم. این راهپیمایی عظیم به لطف خداوند هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود و پیوندهای محکم و قلبی ملت‌های مختلف، به خصوص ملت ایران و عراق و پیشرفت اسلام‌خواهی ملت‌ها را نشان خواهد داد.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل و شهدای سرافراز ایران عزیز را گرامی می‌دارم و به تمامی آزادگان و جانبازان و یادگاران دفاع مقدس درود می‌فرستم، ادامه داد: جاودانه بودن یاد شهدا، سنت تغییرناپذیر الهی است و غبار زمان، هرگز نخواهد توانست یاد و خاطره شهدای والامقام را از ذهن و ضمیر ملت ایران پاک کند؛ پاک‌ترین فرزندان ایران، در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و برای عزت و امنیت مردم از جان شیرین خود گذشتند و خون مقدس آنان تا ابد، جوانان را به برداشتن گام‌های استوار در راه حق و هراس نداشتن از دشمنان دعوت خواهد کرد.

قالیباف تصریح کرد: بارها گفته ایم و بازهم باید تاکید کنیم که فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات امروز ماست؛ اگر همان روحیة خداباوری و مردم‌باوری آن سال‌ها را در اداره کشور و حل مشکلات اقتصادی به کار بگیریم، خواهیم توانست گره از زندگی مردم باز کنیم. باورهای برخاسته از فرهنگ جهاد و شهادت و شیوه های مدیریتی مردمی در دفاع مقدس، گمشده امروز ماست و بازگشت به آن تنها راهیست که می تواند پیشرفت و توسعه را همراه با عدالت برای مردم به ارمغان بیاورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پایان، درگذشت خانم مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم، درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است. لازم است کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حداکثر دقت و موشکافی کامل تمامی زوایا، در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه کارشناسی خود را برای اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران گزارش کند.

وی اضافه کرد: همچنین کمیسیون مذکور وظیفه دارد علاوه بر بررسی مصداقی درگذشت مرحومه مهسا امینی، برای جلوگیری از تکرار این قبیل موارد، فرایندها و شیوه اجرا در گشت های امنیت اخلاقی فرماندهی کل انتظامی را مورد بررسی قرار دهد تا برای رفع شدن اشکالات موجود در چگونگی اجرای آن، اقدام شود.

قالیباف افزود: متاسفانه دستگاه های متعدد فرهنگی و اجتماعی در مقوله حجاب وظایف ایجابی خود را به درستی انجام نمی دهند، در چنین شرایطی مواجهه با هنجارشکنی ها، نیاز به برنامه ریزی دقیقتر با ضوابطی روشن و استفاده از نیروهای آموزش دیده، توسط فرماندهی کل انتظامی دارد تا با مسئولیت پذیری کامل، از اعمال سلیقه های شخصی و خطاهای فردی و سیستمی جلوگیری نماید و این اقدامات مورد پذیرش عموم مردم عزیز و نجیب ایران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یادآوری این نکته مهم لازم است که دشمن همانند رویه همیشگی خود بدنبال موج سواری از هر اتفاقی است و التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور را در دستور کار خود قرار داده است، تعصریح کرد: متاسفانه عده ای در داخل نیز خواسته یا ناخواسته در جهت خواست دشمن حرکت می کنند. اما مردم عزیز ما هوش سیاسی خود را نشان داده اند و فرق بین دلسوزی و منفعت طلبی را می فهمند و با منافقانی که زمانی، خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه دار درگذشت یک نفر شده اند، همراهی نکرده و با اشک‌ تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک کش سعودی، گریه نمی کنند.

قالیباف افزود: از روز اول، رییس جمهور محترم، دولت، مجلس و قوه قضاییه مجدانه پیگیر علل این حادثه و مشخص شدن مقصرین بوده اند. زمان نشان خواهد داد که اعتماد مردم درست بوده و همه دستگاه‌های کشور در پیگیری این مسأله کوچکترین اغماضی نخواهند کرد.

رئیس مجلس ادامه داد: ان شاءالله مجلس هم این اتفاق را برای روشن شدن موضوع و اصلاحات مورد نیاز ساختارها و فرایندها، رسیدگی می کند و مردم نیز اجازه هرنوع سوءاستفاده را به دشمنان و همراهان آنان نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۸۴
مثل بقیه موارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
آره دیگه پس چی
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
مثل پرونده سیسمونی گیت که افشاگر آن به زندان انداخته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
سویس برای خرید هواپیما جنگی رفراندوم میذاره حالا ما در این مملکت برای موضوعات خیلی کلی تر تازه بر اساس قانون اسساس نمیتونیم رفراندوم بگذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
والا ما از علم الهدی انتظار اصلاح داریم اما از شما جناب قالیباف نداریم
لاف هم یه حدی داره لطفا نذارید تو لغت نامه برای افاضات جنابعالی لغت جدید ابداع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
چطور در حمله یک تبعه افعانستان در حیاط حرم رضوی

در مشهد که با چاقو به سه روحانی حمله کرد

و یا موارد متعددی که به روحانیت و یا مسولان و خانواده شان تعرض بسیار کوچکی سده است‌

طرف کمتر از دو ساعت ، با عملیات کبری ۱۱۰ ضارب

را یافته و دادگاهی و اعدام کردند !!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
اصلاح ساختار فقط یک معنی داره،
منع قانون حجاب اجباری
شما موضوع سیسمونی را پیگیری کن
این که روسای قوا در هر قضیه هیجانی وارد می شند علامت اینه که نهادها کار خودشونو درست انجام نمی دن
کدوم ساختار؟ مگه چیز قابل اصلاحی هم وجود داره؟ مگه عمه من این به اصطلاح ساختار رو درست کرده که حالا شما اصلاحش کنی؟
رئيس مجلس : مجلس موضوع مهسا اميني را رسيدگي مي كند !
----------
ببخشيد برادر ! زمان و مكان مشخصه ! ماشين ارشاد مشخصه ... ماموريني كه او را برده اند مشخصه ، بازداشتگاه مشخصه ، مامورين بازداشتگاه مشخصه ... همه چيز معلوم ! به نظرم رسيدگي چنداني لازم نيست ! زياده جسارت است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خوب است خودمان هم پاسخ كامنت خودمان را بدهيم و عرض كنم حال كه همه چيز معلوم ومشخصه ، پس ديگر يك قيصريه را فداي يك دستمال ناقابل نكنيم ! بازهم زياده جسارت است !!
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
در پاسخ به پاسخ دهنده: حضرت ارزشی ! جان مردم دستمال نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
می دونیم شما ناراحت حقوق آذوقه های سر ماهت و بقیه موارد چند ده دستگاه توی این قضیه نقش دارن همه دارن تقصیر هم میندازن بابا طرف حق داره میره هیچ درو پیکیری نداره این کشور فقط اون بوجه هایی که اول امسال 100 درصد و 200 دردصد زیاد شد جزو همین ها بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
رسیدگی به پرونده مهم است.
اما عملکرد و کارکد گشت ارشاد هم نیاز به بازنگری دارد.
ربنا
| Brazil |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
سی تی اسکن مغز هم کاملا در بیمارستان آماده است
چهل ساله که از این حرفای کلیشه ای شنیدیم، بس است دیگر،بابا جمعش کنید.
یادمه هواپیما سالها قبل سقوط کرد تو تهران خود جناب خلبان کاپیتان قالیباف که شهردار تهران بود گفت ظرف مدت 40 روز گزارش کامل دلایل رو میدم و تاکید کرد به عنوان متلک به دولت که این مثل قبل نیست که گزارشی داده نشه
ما هنوز هم منتظریم اون گزارشه بیاد
هر وقت اون اومد این ساختار هم بوسیله جناب سردار دکتر خلبان انجام میشه
بي حجابو كاريش نداشته باشين فقط از خدمات بانكي اينترنتي و كاري محرومش كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
اینو داری فتوا میدی؟خنگ خدا اونوقت بانک ها و ادارات از بیکاری ورشکست میشن که!!یادت نره که نصف مردم ایران بانوان هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
در کشورهای دیگر مثل عربستان هم از این قوانین هست یا فقط اسلام ناب را شماها اجرا می کنید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
یک حمله گاز انبری هم انجام بدیم دیگه از بی حجاب اثری نمی مونه
یک نفر خطا کرده ،بگیرید قصاص واعدامش کنید ،این همه هزینه برای کشور درست نکنید ،نباید از آدم مقصر دفاع کرد ،هر کس باید تاوان کارش رابدهد
گشت ارشاد هم مانند طرح صیانت این طرح آزار مردم را در پیش خواهد گرفت و نهایتا اکثریت مردم را برای استفاده از رسانه های خارجی سوق خواهد داد قبل از ایجاد مزاحمت و افتضاح آن را باطل اعلام نمایید
تابناک به جمع ماست مالی کنندگان پیوستی ؟ موفق باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
من فکر میکردم تابناک با فارس و تسنیم و مهر و خلاصه امنیتی ها فرق داره زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خدایش افرین به تابناک که تعداد نظر مثقبت و منفی رو نشر میده مثل خبر گزاری و ساییت فارس نیست که تنها کامنتهای موافق نظر خودشون رو نشر میدن ممنونیم تابناک که سایت مردمی تری هستی
سرهنگ
شما جنس از ترکیه نخر نمیخواد ساختارها رو اصلاح کنی
شعار اصلاح ساختارات هم مثل شعار حمایت از تولید داخلته !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خدا وکیلی اینو خوب آمدی
حرفای تو که دیگه خیلی حرفه !!!!
ترسیدی ؟
به نظر می رسد که سران قوا هم گرفتار جوی شده اند که رسانه های بیگانه دامن می زنند. یک نفر جان خود را از دست داده و هنوز هم ابعاد ماجرا روشن نیست این همه موضع گیری در این سطح لازم نیست ان هم در شرایطی که معمولا پیگیری ها در این موارد به نتیجه نمی رسد و این سبب بی اعتمادی بیشتر مردم می شود. عده ای در خارج و داخل به دنبال دو قطبی حجاب و بی حجابی هستند اینها فقط برای شکاف بین مردم است و الا همین الان مردم با ه مشکلی ندارند و با حجاب و بی حجاب کنار هم به عنوان دوست و خانواده زندگی می کنند. مشکل کشور فساد گشترده اقتصادی و رانت خواری اقایان و اقازاده های حرام خوار است که با حجاب و بی حجاب را عصبانی کرده و در موارد اینچنینی به جان هم می اندازد . اقای قالیباف و سران قوا بهتر است وقت خود را صرف مسائل و رفع فسادهایی کنند که اوضاع فرهنگی امروز جامعه معلول انهاست. راستی از اجرای حکم اعدام چند مفسد اقتصادی چه خبر ؟ انها در کدام هتل و یا کشور به اسم زندانی به سر می برند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
شما عزیز خودت رو سالم به زور ببرن جنازشو تحویل بدن چیکار میکنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
از صمیم قلب آرزو میکنم برای خودت اتفاق بیفته
بچه تو راحت بره ترکیه خرید کنه برگرده .
دختر مردم از سقز میاد تهران جنازه اش برگرده سقز ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
این همه شهید واسه حفظ حجاب دادیم شما ناراحت نشدی یکی برای کشف حجاب مرده سینه چاک میکنید؟
کاری که میتوانید بکنیn در این شرایط وانفسا این است که بگذارید مردم زندگیشان را کنند. به تار موی دخترها گیر ندید. البته با بذهکاری، فساد و فحشا، اختلاس، پارتی بازی، رانت، ریاکاری، بداخلاقی مسئولین، و .... مبارزه کنید.
همونقدر که دخترت در امنیت میره ترکیه و زنده برمیگرده با سیسمونی خارجی دختر مردم هم باید وقتی برای مسافرت از کردستان میاد تهران باید سالم برگرده به نزد پدر و مادرش
این حرف مجلس مثل یک شوخی می مونه . امیدی به مجلس و دولت و ... همه دستشون تو یک کاسه و ملت بیچاره هم ...
سوالات افکار عمومی اینهاست:
از ساعت 7:08 دقیقه تا 8:22 دقیقه پیکر بیهوش مهسا امینی کجا بوده؟ (در این ساعت آمبولانس از مقر پلیس خارج می و تا یک ساعت بعد که به بیمارستان وارد می شود مشخص نیست چه اتفاقی افتاده و آمبولانس کجا بوده)
علت تفاوت 8دقیقه ای زمان حضور امینی در مقر پلیس و فیلم دوربین های مدار بسته (نیم ساعت) را مشخص کنید. این 8 دقیقه مربوط به چیست؟ آیا او این 8 دقیقه حساس، در آمبولانس منتظر صدور اجازه خروج برای آمبولانس از منطقه نظامی (مقر پلیس) بوده است و یا امینی در محلی حضور داشته که امکان نصب دوربین نیست (مثلا سرویس بهداشتی)؟
تا بوده همین بوده . اگه وضعیت هواپیمای اکراین . سیلی نماینده . وضعیت زلزله زده ها . سیل برده ها کساورزها . کانیون داران . باز نشسته ها .کارکرها و هزاران مورد دیگه مشخص شد و به سر انجان رسید اینم می رسه . مت که چشمن اب نخورده و نمی خوره .
شتر سواری دولا دولا نمیشود آقا یا کشور اسلامی هست یا نیست
اگر هست باید به قانون شرع و الهی عمل کرد و دیگر تعارف ندارد این حرفها بازی ها چیست نمیشود اجازه داد یک عده قلیل جامعه را به جولانگاه خودشان تبدیل کنند و هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند و فساد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
کشور فقط توی حجاب باید اسلامی باشه؟ توی بهره بانکی؟ فساد اقتصادی؟ تورم؟ زده کردن عمدی مردم از دین؛ اسلام یادتون میره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عده قلیل رو خیلی قشنگ گفتی ...
یه کم تو خیابون ها قدم بزن تا ببینی افرادی مثل تو عده قلیل هستند یا دیگران
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عده قلیل شما هستید
ربنا
| Brazil |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
تا ببینم شما چه جوری اسلام را شناختند . به نظر من که نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
شمابه۳۰ میلیون جمغیت زنان مخالف حجاب میفرماید قلیل ؟ اگه مشکلی با این امار دارید حجاب رو به رای بگذارید ببنید۵ میلیون از ۶۰ میلیون واجب الشرایط رای بهش میدن یانه؟
باید حتما یکی بمیره تا شما بفکر اصلاح ساختارها باشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
باید کل جامعه به گند کشیده بشه و فاسد بشه تا شما به فکر درست کردن پوششتان باشید؟
شما یکی رو میخوای به سیسمونی خودت رسسیدگی کنه، موضوع شهید مهسا اینی پیشکش!
آقای قالیباف مردم دیگه با این حرف ها گول نمیخورند چون میدانند تغییری در روش شماها ایجاد نخواهد شد
تو ساختار حقوق و مزایای دریافتی نجومی ات رو اصلاح کن
تو خودت نشان دادی که ساختار شکنی
کدام اصلاح ساختار ؟
آقای قالیباف شما به این سوال جواب بدهید که گشت ارشاد که ادعای اسلام داره به چه حقی به خودش اجازه میده دست ناموس مردم را لمس کنه و به نامحرم دست بزنه برای بردنشون به ون؟
اظهارنظرهای گاه و بیگاه مسئولان پلیس و نیروی انتظامی که دارای تناقضات فراوان است همچو ریختن بنزین بر آتش بی اعتمادی و خشم مردم است.
اگه راست میگی که عرضه کار کردن داری یه ماشین درست بدین دست مردم نه این لگن ها دولت و مجلس حرف و شعار تو خالی
وقتی مردم برای یک سیسمونی ناقابل ترک این همه به ایشون توهین کردند، چطور انتظار دارند ایشون با انگیزه و انرژی دنبال حل این مشکل هم باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو ساختار رفتن آزادانه بچه هاتون به خارج و واردات اجناس و کالای قاچاق توسط اونا رو اصلاح کن
منفور
فقط مثل پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نشود
اگه راست میگی بگو ببینم شامپو چند ؟
گشت ارشاد باید تعطیل بشه نه اصلاح..
جناب سرهنگ
شما اول ساختار قبلی ها رو اصللح کن
هدف گشت ارشاد چیست؟ اگر هدف باحجاب کردن باشد، مطمئن باشید نتیجه عکس دارد. مردم خودشان باید مراعات کنند، با زور و خشونت نتیجه عکس است.
امروز متوجه شدند که داغی بر دل مردم گذاشت؟ چرا قبل از شلوغی ها خبری از این صحبتها نبود؟
سلام، آقای قالیباف فساد فولاد مبارکه چی شد؟
بهرین اصلاح ساختار حذف شما و رییس جمهور است که باعث و بانی همه اتفاقات در کشور هستید
شما هابگید ماست سفیده ما میگم سیاهه
دختر ها دنبال بهانه بودن که روسری شون رو بردارن حالا آتو افتاده دستشون
گشت ارشاد نباشه همین یک کف دست روسری هم سرشون نمی کنن
الان هم از ترس گشت ارشاد یک کم رعایت می کنند
نگرانی های موافقان حجاب هم در نظر گرفته شود
بعضی با شلوغکاری نتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند
کدام مجلس، مجلسی که خود بانی وضع موجوده
آقاجان ول کنید خودتونو به پای جنگ رسانه ای اصلاح طلبان معطل نکنید تو کشور هزار مشکل روی زمین افتاده داریم به آنها رسیدگی کنید
این دیگه شاخص بورس نیست وارونه نشون بدید ملت همه میدونن چه خبره. تو بورس 95درصد پولو سرمایه مردمو خوردین یعنی کسیکه 100 تومن یرده بورس الان 5 تومن داره. بانک دی 1000 تومنی شده 60 تومن.ولی شاخص نشون میده اونا سودم کردن.
موضوع اینه که یک عده قلیلی می خوان هر کاری خواستن بکنن هر جور خواستن لباس بپوشن هیچکس هم بهشون چیزی نگه
میخوای اون مدلی بیای بیرون برو وسط دشت لوت زندگی کن که کسی نبینتت و آزاد باشی وگرنه شهر قانون داره مخصوصا پایتخت
یکی از علت هایی که کشور ما دچار بحران های اینچنینی است بخاطر این است که کسانی که مسئولیت این کارها را به عهده دارند بلد نیستند از ابزارها استفاده کنند
واقعیت این است که هر برای حل هر بحرانی باید از ابزار خودش استفاده کرد و مثلا شما برای باز کردن پیچ ستاره ای نباید از آچار فرانسه استفاده کنید

مشکلات اندیشه ای را باید با اندیشه جواب داد نه با بگیر و ببند
بحران هایی که مربوط به اعتقادات است باید با منطق و گفتگو حل کرد
شعار را باید با شعار پاسخ داد
تجاوز و خشونت را باید با شدت و خشونت جواب داد
ندانم کاری را باید با تسامح و نصیحت جواب داد
اگر از ابزارها بدرستی استفاده شود ما دچارا بحران های اینچنینی نمی شویم
ظاهر مسئولین ما باید یک دوره ابزار شناسی و استفاده از ابزارها را ببینند
احتمالا منظورشون تغییر ساختار اینترنت و طرح صیانت بوده که چرا این خبرها درز میکنه!
که رسیدگی میکنید... ممنون

تموم شد؟؟؟؟ خیلی تاثیرگذار بود
هه
باید حجاب دوباره تعریف شود.
حجاب یعنی اینکه پوشش زن به حدی کم نباشد که در اکثر افراد کشش جنسی ایجاد نماید.
شاید در دورانی دیدن صورت زن ، در دوره ای دین بدن بدون چادر ، در دوره ای دیدن موی زن این حس را ایجاد میکرده ولی الان زمان این مباحث گذشته و هیچ فرد متعادلی با این موارد دچار کشش جنسی نمیشود. بنابراین باید تعریف حجاب به روز شود و صرف دیده شدن مو و قسمتی از بدن را نقض حجاب نباید فرض کرد.
راستی از گزارش سیسمونی چه خبر؟
ایشون خودش جزئی از ساختاریه که باید اصلاح بشه. سیسمونی دخترشو از ترکیه خریده تا حجاب رعایت بشه لابد؟
زمان نشان خواهد داد که مرد عمل هستین یا فقط حرف می‌زنین
به جای استیضاح وزیر کشور و رییس جمهور روضه میخونی؟؟؟
دیر شده خیلی دیر. اگر من جای مجلسیان بودم همین لحظه در مجلس را باز میکردم و شروع میکردم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار