بازدید 88171
با دویست و هشتمین روز حمله روسیه به اوکراین/ در حال به روزرسانی

آماده باش گسترده آمریکا به نیروهایش در اروپا برای مقابله با روسیه/ادعای انگلیس درباره از دست رفتن برتری هوایی روسیه در جنگ/روسیه: هرگونه حمله به کریمه پاسخ سختی به دنبال دارد

دویست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 19 September 2022

آماده باش گسترده آمریکا به نیروهایش در اروپا برای مقابله با روسیه

بین الملل تابناک: دویست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

آلمان ۴ توپ هویتزر دیگر در اختیار اوکراین قرار می دهد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۹

وزیر دفاع آلمان می گوید کشورش چهار توپ هویتزر متحرک و مهمات خودکششی جدید در اختیار اوکراین قرار می دهد.

به گزارش سان فرانسیکو کرونیکل، کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان، روز دوشنبه گفت که ۱۰ هویتزری که قبلاً توسط آلمان و هشت عراده که از طرف هلند در اختیار اوکراین قرار داده شده است "خود را در نبرد ثابت کرده است. "

او گفت: «اوکراین بسیار از این سیستم ها تمجید کرده است و تمایل خود را برای هویتزرهای بیشتر ابراز کرده است. آلمان به منظور حمایت بیشتر از اوکراین در مبارزه شجاعانه خود در برابر حمله وحشیانه روسیه، این درخواست را خواهد پذیرفت.»

لامبرشت گفت که این هویتزرهای مدل Panzerhaubitze ۲۰۰۰ اخیراً تحت بازسازی قرار گرفتند.

روسیه: هرگونه حمله به کریمه پاسخ سختی به دنبال دارد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۹

سخنگوی کرملین با اشاره به "شبه جزیره کریمه" به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از خاک روسیه، تاکید کرد: هرگونه ادعا نسبت به خاک روسیه از جمله کریمه، "پاسخی درخور" دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در گفت‌و گو با رسانه‌ها افزود: روسیه استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک به رسمیت شناخته است. آن‌ها برای حفظ امنیت خود از مسکو تقاضای کمک کرده بودند و روسیه نیز به درخواست آن‌ها پاسخ داده است.

وی این سخنان را در واکنش به اظهارات اخیر "میخائیلو پودولیاک" مشاور رئیس‌جمهور اوکراین مبنی بر نیاز کی‌یف به موشک‌های دوربرد غربی‌ها برای هدف گیری مواضع روسیه در شبه جزیره کریمه بیان کرد.

اسپوتینک نیز در گزارشی از صحبت‌های سخنگوی کرملین، نوشت: وی همچنین ادعاهای اوکراین در مورد قتل عام در شهر "ایزیوم" در شرق اوکراین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که کی‌یف سعی دارد مسکو را مقصر جلوه دهد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تصریح کرد: این همان سناریویی است که در "بوچا" نیز به کار برده شد. این یک دروغ است و ما برای اثبات حقیقت مقابله می‌کنیم.

آمادگی گوترش برای میانجیگری میان روسیه و اوکراین
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۵

دبیرکل سازمان ملل متحد با بیان اینکه درحال حاضر احتمال وقوع یک دیدار مستقیم میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین تقریبا غیرممکن است، گفت: سازمان ملل برای ارائه کمک در راستای تسهیل این امر و تلاش برای برقراری صلح بین دو کشور اعلام آمادگی می‌کند.

 آنتونیو گوترش در گفت‌وگو با اسپوتنیک، افزود: در شرایط فعلی برگزاری یک دیدار مستقیم میان پوتین و زلنسکی دشوار است اما این موضوع در نهایت به هر دو رئیس جمهور بستگی دارد.

دبیرکل سازمان ملل، ایجاد شرایط برای دستیابی به صلح مطابق منشور سازمان ملل را امری مهم خواند و خاطر نشان کرد که به اعتقاد او در شرایط حاضر احتمال برقراری صلح میان مسکو و کی‌یف بسیار ضعیف است چرا که دو طرف همچنان به اهداف اولیه خود در این بحران پایبند هستند.

گوترش قرار است در روزهای آتی و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره موضوع اوکراین و توافق صادرات غلات و کودهای شیمیایی روسیه مذاکره کند.

ادعای اوکراین درباره بازپسگیری مناطقی از خارکیف
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۴

هم‌زمان با گزارش‌ها از کی‌یف درباره پیشروی نیروهای اوکراینی در کناره شرقی رودخانه "اوسکیل"، ولودیمیر زلنسکی بر پس‌گرفتن مناطق تحت کنترل روسیه متعهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اوکراین مدعی شد که عبور از اوسکیل یکی دیگر از مهم‌ترین ضدحمله‌های اوکراین در منطقه شمال شرق خارکیف محسوب می‌شود. نیروهای مسلح این کشور اواخر روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود نوشتند که "نیروهای اوکراینی از اوسکیل عبور کرده‌اند و از دیروز اوکراین کنترل کناره شرقی این رودخانه را در دست دارد."

سرهی گایدای، فرماندار لوهانسک در تلگرام نوشت: «منطقه لوهانسک دقیقا همسایه مجاور آن است. پس‌گرفتن مناطق تحت کنترل روسیه خیلی دور نیست.»

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین یکشنبه شب طی ویدئو شبانه خود گفت: «شاید برخی از شما تصور کنید که ما پس از چند سری پیروزی، نوعی وقفه خواهیم داشت... اما هیچ توقفی در کار نیست. آماده‌سازی‌هایی برای مراحل بعدی وجود دارد... اوکراین باید آزاد شود. تمامش.»

ادعای انگلیس درباره از دست رفتن برتری هوایی روسیه در جنگ
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۲

با گذشت ۲۰۶ روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، لندن دلیل کُند شدن پیشروی نیروهای روس در هفته‌های اخیر را نبود برتری هوایی در جنگ با اوکراین دانست.

رکن اطلاعات ارتش انگلیس امروز (دوشنبه) مدعی شد: «روسیه در ده روز اخیر، حداقل چهار جنگنده خود را در اوکراین از دست داده که تعداد کل هواپیماهای جنگی این کشور از زمان آغاز تهاجم را به ۵۵ فروند رساند».

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، در این گزارش جدید آمده است: «این احتمال واقع‌بینانه وجود دارد که افزایش انهدام جنگنده‌های روسی، نتیجه این امر باشد که نیروی هوایی روسیه ریسک بزرگتری را برای ارائه پشتیبانی هوایی نزدیک به نیروهای زمینی روس پذیرفته که زیر فشار پیشروی اوکراینی‌ها قرار دارند».

این نهاد نظامی مدعی شد: «آگاهی خلبانان روس از وضعیت میدانی معمولا ضعیف است، حتی چند هواپیمای جنگی [روسیه] برفراز قلمرو دشمن (اوکراین) مسیر خود را گم کرده و وارد حریم پدافند هوایی متمرکز شدند؛ زیرا خطوط مقدم [در جنگ اوکراین] بسرعت در حال تغییر و جابه‌جایی است».

در پایان این گزارش آمده است: «تداوم نبود برتری هوایی روسیه، همچنان یکی از مهمترین عوامل شکننده‌بودن طراحی عملیات روسیه در اوکراین است».

آماده باش گسترده آمریکا به نیروهایش در اروپا برای مقابله با روسیه

مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ارتش این کشور که در اروپا حضور دارند، گفت که در سایه جنگ اوکراین، آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، این سخنان میلی در جریان سفر وی به پایگاه نظامی در لهستان که میزبان نظامیان آمریکایی است؛گفته شد.

میلی افزود، همه ما باید آمادگی بالای خود را حفظ کنیم، هرچند وی مدعی شد که به سخنانش، نشان دهنده هیچ گونه تهدید فزاینده‌ای نیست.

وی اظهار کرد: در جنگ، نمی دانیم که چه اتفاقی می‌افتد، شرایط ممکن است تغییر کند، باید با دقت مراقب واکنش روسیه به این مسأله بود.

سخنان میلی درحالی بیان می شود که چندی پیش شبکه تلویزیونی س ان ان با انتشار گزارشی فاش کرد که نظامیان آمریکایی مستقر در لهستان به نیروهای اوکراینی آموزش نظامی می دهند که چگونه از تسلیحات ارسال شده غربی (علیه روسیه ) استفاده کنند.

این رسانه تصویری آمریکایی گزارش داد: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ( ۸ فرودین ماه ۱۴۰۱) گفت که نظامیان آمریکایی مستقر در خاک لهستان به نیروهای اوکراینی برای آموزش کمک می کنند. نظامیان آمریکایی برای تقویت قوای ناتو در مواجه با تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، به شرق اروپا اعزام شده اند.

سی ان ان افزود: آموزش نظامی یکی دیگر از راه هایی است که آمریکا تلاش می کند بدون رویارویی مستقیم با قوای روسیه به ارتش اوکراین یاری رساند، چراکه یک رویارویی مستقیم منجر به جنگی گسترده خواهد شد.

این رسانه آمریکایی در ادامه گزارش داد: مقامات کاخ سفید به این شبکه خبری گفته اند که در خاک لهستان سربازان اوکراینی بطور معمول با نظامیان آمریکایی در تعامل هستند.

ادعای شولتس درباره تغییر دیدگاه پوتین درباره جنگ اوکراین

اولاف شولتس صدراعظم سوسیال دموکرات آلمان چهار روز پس از یک‌ تماس تلفنی ۹۰ دقیقه‌ای با ولادیمیر پوتین ، در یک مصاحبه تلویزیونی از بروز نشانه های تحول در دیدگاه رئیس جمهوری روسیه نسبت به جنگ اوکراین خبر داد.

 رادیو فرانسه می گوید: صدراعظم آلمان در ماه های نخست پس از تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، علاوه بر یک دیدار حضوری بی نتیجه، چهار بار با پوتین تماس تلفنی گرفته بود. او ظرف سه ماه گذشته دیگر اقدامی در این زمینه نکرده بود.

اولاف شولتس روز سه شنبه ۱۴ سپتامبر در تازه ترین تماس تلفنی خود نود دقیقه با پوتین مذاکره کرد. جزئیات این مذاکرات، که اکنون احساس می شود تلاشی برای متقاعد کردن‌ پوتین به پایان جنگ بوده است، تا روز شنبه ۱۷ سپتامبر افشا نشده بود.

صدراعظم آلمان، در مصاحبه دیروز خود که متن کامل آن امروز انتشار یافت، تصریح کرد که خواستار عقب نشینی نیروهای روسیه به مرزهای پیش از فوریه امسال و از سرگیری مذاکرات صلح میان کی اف ومسکو شده است.

شولتس توضیح نداد که پاسخ دقیق پوتین به این پیشنهاد چه بوده است، اما از محتوای کلام او بر می آید که به احتمال موافقت پوتین در آینده نزدیک امیدوار شده است.

صدراعظم آلمان در بخشی از مصاحبه خود گفت که پیروزی های اخیر ارتش اوکراین در پس راندن سربازان روسیه از برخی مناطق اشغالی اوکراین برآیند ارسال تجهیزات آلمانی برای ارتش اوکراین بوده است.

وی در عین حال برای چندمین بار اعلام کرد که کشورش در ارسال سلاح های جنگی سنگین برای اوکراین تکروی نخواهد کرد و این کار باید با متحدان این کشور هماهنگ شود.

بایدن: اوکراین شکست نمی‌خورد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه شبکه سی بی اس آمریکا تاکید کرد که در صورت حمله نظامی چین به تایوان، ایالات متحده از تایپه دفاع خواهد کرد.

وی درباره مساله اوکراین نیز صحبت کرد و گفت، اوکراین در جنگ شکست نمی‌خورد و در مناطق مشخص دستاوردهایی نیز به دست خواهد آورد.

بایدن در ادامه به همتای روس خود درباره هرگونه استفاده از سلاح اتمی یا شیمیایی در اوکراین هشدار داد و گفت: این کار را نکن، این کار را نکن، این کار را نکن. شما چهره جنگ را تغییر خواهید داد، چیزی که از زمان جنگ جهانی دوم سابقه نداشته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۱
روسیه علط کرده اشغتل می‌کنه و بعدش مدعی اون خاک می‌شه
مرگ بر انگلیس
من نمی دونم بایدن که از اول دنبال راه انداختن جنگ با روسیه بود چرا اینقدر رودروایستی داشت هر چقدر زمان می گذره بیشتر دم خروس می زنه بیرون و جنگ از جنگ دو همسایه به جنگ دو ابرقدرت تبدیل می شه.
روسیه داره شکست میخورد اونوقت تهدید هم میکنه مسخره نیست ادعا میکند دومین ارتش قدرتمند جهان است ولی هفت ماه در اوکراین زمین گیر شده با این وضعیت قطعا اگر کشور جزایر مارشال و ماریانای شمالی باهم متحد بشند می‌توانند ظرف چند روز روسیه را فتح کنند اشتباهات روسیه حمله عجولانه به کی‌یف که دیدیم تجهیزات قدیمی فرسوده ارتش بی انگیزه عقب نشینی احمقانه اختلاف داخلی تحریم جهانی مقاومت اوکراین روسیه شکست خورده تک تک هم‌پیمانان آن دارند تنهاش میزارند مثل چین و هند اونوقت ایران پهباد داده دوستان اگر روسیه پیروز نشد با تحریم گسترده و اخراج از مجامع بین مللی می‌شید
پوتینی که می‌خواست چند روزه اوکراین رو اشغال کنه و شکست بده
کارش به جایی رسیده که با حقارت عقب نشینی میکنه!!!!
معنی این شکسته شکست!!!!!
مثلا ادعای ابرقدرتی میکردن پس کو؟!
ارتش روسیه نابود شده همش عقب نشینی
دلم واسه عاشقان پوتین میسوزه ......
قطعا با ارسال بیشتر تجهیزات تهاجمی و نیروهای مستشاری ایران اوکراین در این جنگ مغلوب و به زودی شکست خواهد خورد و بعد از آن نوبت تنبیه آمریکا خواهد شد تا او را از منطقه به کلی اخراج کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خیالات خوش یک توده ای
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
میگماااا حالت ک خوبه ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
یادم یک زمانی در بورس نظر می دانی و شنگول از سودی آوری آن حالا سیاسی شدی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
مرحله بعد هم بنا وکارگر بفرستیم آمریکا کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم.
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
به همین خیال
از تهدید های روسیه نترسید و پیشروی بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
برو بچه
مرگ بر چین و روسیه کشور مارا رها کنید/ غارتگران و دزدان بیت المال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
مرگ بر انگلیس و آمریکا و خودت
اشغالگران روس باید از شبهه جزیره کریمه عقب نشینی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
کریمه مال خودشان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
ساکت شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
کریمه مال تاتارهاست که توسط استالین از وطنشان تبعید شدند حالا هزاران تاتار دوشادوش اوکراینی ها علیه روسیه جنگ می کنند بعداز آزادی کریمه این شبه جزیره باید به تاتارها بازپس داده شود
روسیه جنگ را باخته
دم امریکا گرم خیلی از اوکراین حمایت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
حمایت آمریکا از اوکراین بدلیل دلسوزی برای اوکراین نیست بلکه می خواهند روسیه را ضعیف و اروپا را درگیر جنگ نگه دارند و خودشان قدرت برتر جهان بمانند. مطمئن باشید برنامه بعدی آمریکا درگیر کردن و تضعیف چین با تایوان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
تو هم معلومه خوب از آمریکا حمایت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
شدی بوق آمریکایی ها
وقتی بایدن میگه اوکراین شکست نمیخوره یعنی روسیه هیچ شانسی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خسته نشدی پشت سر هم نظرهای بچگانه میدی
هرچیزی که به ضرر روسیه باشه میگین ادعا!!!!!!
روسیه و اون ارتش داغونش نابود شده تمام!!!
فعلا که ادعاهای اوکراین و انگلیس و آمریکا در باره شکست روسیه در به دست آوردن اهدافش در اوگراین و عقب نشینی اش همه درست از آب درآمده و ادعاهای توده ای بدبخت یتیم همه باد هوا شده است.حالا بسوز تابناک
بایدن هاف هافو بره چرتش را بزنه
آلمان یواش یواش داره مزه سرما را می‌فهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
کار پوتین تمومه امثال تو هم فقط بسوزین ما لذت ببریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
تا آلمان در مقابل آمریکا استقلال نداره ضربه های اقتصادی آمریکا را خواهد داشت
برام جالبه تمام کشورهای اروپایی و انگلیس و امریکا دارن به اوکران گمک میکنن میگن اوکراین پیروز میشه این اتفاقا باخت امریکا و متحدان اونا یعنی اتحادیه اروپای بینظر و بی بخار هستش در برابر یک کشور اونم روسیه جنگ رو برای هیچ جا ارزو هیچ کس نمیکنه ولی وقتی کسی یک سوزن که نوکش تیز هست رو جلو چشمت میگیره ایا ساکت میشینی تا بره توچشمت یا کاری میکنی رئیس جمهور اوکراین میتونست چیز بهتری رو برای ملتش بخواد ولی کنار ابرقدرتای خواسته که پوچ و هیچ هستن
این آقا دنیا را بخطر انداخته مردم روسیه بخاطر حفظ جانشان پوتین را محاکمه کنند.
لعنت به روسبه امیدوارم با خفت از اوکراین اخراج شوند
پاسخ ها
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
زنده باد پوتین وروسیه پهپاد های ایرانی تمام زحمت های آمریکا و اروپا را پنبه میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
امیدوار نباش، مطمئن باش.
خب الان که تايوان زلزله زده آمریکا بره کمکش کنه آیا فقط در ازای دشمنی با چین از تايوان دفاع می کنه!؟
انگلیسی ها از این جفنگیات زیاد می گند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
دقیقا درست
زلنسکی جان
آن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
همینطور برو جلو و پوزه پوتین جنایتکار را به خاک بمال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
احسنت
خداوند پشت و پناه زلنسکی و یارانش باشد در دفاع از وطنشان
دعای خیر امت شهید پرور ایران بدرقه راهتان
دلاوران بجنگید تا پوزه متجاوزان و ارتش سرخ و پوتین کمونیست و خدانشناس را به خاک بمالید
المان ها فرانسوی ها و انگلیسی ها کار برای شرکت هایشان برای 50 سال اینده با ویران کردن عراق و سوریه و اکرایین فراهم کرده اند.
همین شرکت ها با تاراج منابع این کشورهاشروع به بازسازیشان می کنند. البته بازسازی که چه عرض کنم.
این روسیه جنایتکار عامل بدبختی کشور ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
چرا الکی مزخرف میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عامل بدختی ما انگلیسه
درود بر زلنسکی مرگ بر پوتین
درود بر زلنسکی مرگ بر پوتین
ملت ایران چرا حمایت از اکراین ویا روسیه را در پیش گرفته اید .در این بازی بچه گانه وارد نشوید هر چقدر روسیه وامریکا وچین رقابت کنند به نفع مردوم دنیا نخواهد بود.
امریکا و انگلیس به چیزی که می خواستند رسیدند جنگ را طولانی و اقتصاد روسیه را فلج ( ناراضی کردن کردم روسیه در اثر فشار های اقتصادی) پوتین بعدا می فهمد و زمانبر است
مرد تر از پوتین ندیدم، یک تنه وایساده جلوی کل اروپا و آمریکا، دهنشونو هم سرویس کرده، نه باجی میده مثل حسن کلید ساز، نه کوتاه میاد از خواستش
کاسه‌لیسی‌غربی‌ها‌واکراین‌برای‌یک‌عده‌چه‌نفعی‌دارد؟
اگه توجنگ روسیه ببرد آمریکا وکل متحدانش راروسیه نابود میکند شانسه روسیه ترام رایس جمهور نیست یک چورتی رایس جمهورامریکاست
مرگ بر چین کمونیست و روسیه کمونیست زاده
اتحاد شوروی احیا خواهد شد؟یا که دوره اخر زمان است .از جهتی روسها و اهداف آنها رو نمیشه شناخت از اول مشخص بود که جنگ طولانی است وگرنه ارتش روسیه کجا و اوکراین کجا
بعضی ها هنوز واقعا خوابن و خبر ندارن صهیونیست ها چه خوابی تو اکراین واسه دنیا دیدن صهیونیست ها که امیدی به اسراییل کوچک ندارن و میدانن دیر یازود از بیتن خواهد رفت فکر جایگزینی اکراین برای ملت صهیونیست شدن و حمایت بی چون و چرای کشورهای غربی و امریکا دلیل روشنی بر این مدعاست گرچه تجاوز محکوم است ولی خدا را شاکریم که پوتین را برگزید تا این نقشه شوم را باطل کند و در این میان امه ظالمان باام از بین بروند و ملت های ضعیف نعس راحتی بکشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
اوکراین با شرافت از وطنش دفاع میکند تو هم رویا هایت را تعریف میکنی
آمریکا باید مستقیماً وارد جنگ با روسیه شود .
منطق روس گرا: اگر زلنسکی به حرف پوتین گوش میکرد و خاک و ناموسش را تسلیم پوتین میکرد و م نابعش را در اختیار پوتین میذاشت دیگه جنگی رخ نمیداد و این همه انسان کشته نمیشد وهمه چی بخیر و خوشی تموم میشد
کمک کنید به اوکراین تا روسیه نابود بشه
مانور
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار