بازدید 26808
با تحولات منطقه و جهان

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی / افزایش تلفات نیرو‌های جمهوری آذربایجان به ۷۹ تن/ نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان / ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی، افزایش تلفات نیرو‌های جمهوری آذربایجان به ۷۹ تن، نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان، ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه و حمله به پایگاه نیرو‌های آمریکایی در مرز سوریه و عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 18 September 2022

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی/ افزایش تلفات نیروهای جمهوری آذربایجان به 79 نفر/ نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان/ ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه

بین الملل تابناک: ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی، افزایش تلفات نیرو‌های جمهوری آذربایجان به ۷۹ تن، نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان، ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه و حمله به پایگاه نیرو‌های آمریکایی در مرز سوریه و عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی

«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شامگاه شنبه وارد ایروان شد تا نخستین سفر وی به یک کشور حوزه قفقاز باشد.

سفارت آمریکا در ایروان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «هیاتی از نمایندگان کنگره به رهبری نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نخستین سفر خود به ارمنستان، وارد ایروان شدند.»

پلوسی در این سفر با «نیکل پاشینیان» نخست وزیر، «الن سیمونیان» رئیس شورای ملی و تعداد دیگری از مقام‌های ارشد ارمنستان دیدار می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، پلوسی در این دیدارها درباره شرایط امنیتی کنونی در منطقه به خصوص پس از درگیری اخیر میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت‌وگو خواهد کرد.

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی/ افزایش تلفات نیروهای جمهوری آذربایجان به 79 نفر/ نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان/ ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه

روابط بین ایروان و باکو به دلیل مساله قره باغ کوهستانی پرتنش شده است. پس از اولین جنگی که اوایل دهه نود میلادی بیش از ۳۰۰۰۰ تن کشته شدند، ایروان و باکو دوباره در پاییز ۲۰۲۰ درگیر شدند، آن هم در نبردهایی که جان بیش از ۶۵۰۰ تن را گرفت. ارمنستان در این جنگ آخر شکست خورد و مجبور شد مناطق مهمی را واگذار کند.

تحلیگران بر این باورند که آتش بس شکننده‌ بین باکو و ایروان، امکان وضعیت «نه جنگ و نه صلح» را فراهم کرده است.

ازسرگیری دوباره درگیری‌ها در مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان در شرایطی انجام شده که به دنبال درگیری‌های شدید شامگاه دوشنبه گذشته، نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد ۴۹ سرباز این کشور کشته شدند و جمهوری آذربایجان هم از کشته شدن ۵۰ نیروی این کشور خبر داد.

افزایش تلفات نیروهای جمهوری آذربایجان به ۷۹ تن 

روز شنبه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان جدیدترین آمار تعداد تلفات این کشور طی درگیری‌های نظامی اخیر با ارمنستان را اعلام کرد.

منابع رسانه‌ای از باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند و نیز وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که ارتش این کشور طی درگیری‌های ۱۲ تا ۱۴ سپتامبر (۲۱ تا ۲۳ شهریور) با ارمنستان، ۷۹ کشته و ۲۸۲ زخمی داده است.

به گزارش وبگاه «توران» جمهوری آذربایجان، بنا بر اعلام وزارت دفاع این کشور، شدت جراحات وارده به نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان طی درگیری‌ها متفاوت بوده است. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر داده که شدت جراحت ۲۱ تن از زخمی‌ها، بالاست.

ورود رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان در میان تدابیر امنیتی/ افزایش تلفات نیروهای جمهوری آذربایجان به 79 نفر/ نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان/ ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه

به روایت وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، روز شنبه دو تن از زخمی‌های درگیری‌های اخیر بر اثر شدت جراحات کشته شدند و شمار تلفات این کشور به ۷۹ تن افزایش یافته است.

در بیانیه این وزارتخانه اعلام شده که طی درگیری‌های نظامی با ارمنستان، ۴۳ سرباز، دو سروان، چهار ستوان ارشد، هشت ستوان و چهار افسر ارشد این کشور کشته شدند.

نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات از طریق گفت‌وگو و روش‌های مسالمت آمیز شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، با اشاره به روابط بسیار دوستانه جمهوری اسلامی ایران با دو جمهوری تاجیکستان و قرقیزستان، آمادگی کشورمان برای هر گونه مساعدت به منظور حل اختلافات بین این دو کشور همسایه را اعلام کرد.

ورود ۱۰۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای آمریکایی بیش از ۱۰۰ کامیون حامل سلاح و تجهیزات لجستیکی و خودروهای نظامی را از عراق به پایگاه‌های خود در خاک سوریه منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نیروهای آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته با ۲ کاروان نظامی، بیش از ۱۰۰ کامیون حامل تسلیحات و تجهیزات لجستیکی از عراق وارد سوریه کردند.

بر اساس این گزارش، یک کاروان متشکل از ۵۰ کامیون حامل بلوک‌های سیمانی و دیوارهای پیش ساخته، اتاق‌های نگهبانی و خودروهای نظامی «پانزر» وارد شهر «الحسکه» شد و از آنجا به سمت پایگاه‌های آمریکایی که در مجاورت میدان نفتی «العمر» واقع در جنوب این شهر استقرار دارند، حرکت کردند.

این گزارش می‌افزاید، کاروان دیگری نیز با ۵۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی وارد پایگاه «تل بیدر» در شمال شهر الحسکه شده است.

حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی در مرز سوریه و عراق

منابع خبری شنبه شب از حملات راکتی به پایگاه نیروهای آمریکایی در مرز سوریه با عراق خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» گزارش داد مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه «الشدادی» واقع در نوار مرزی عراق - سوریه هدف حملات شدید راکتی قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری از این حمله گزارش نشده است.

این حمله در حالی صورت گرفته که جمعه شب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی در دمشق از جمله فرودگاه بین المللی این شهر را هدف قرار داده بودند.

چهارشنبه گذشته نیز رسانه‌ها از وقوع انفجار در میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور، جایی که در اشغال نیروهای آمریکایی است، خبر داده بودند.

بزرگترین پایگاه‌های آمریکایی در کنار حوزه نفتی العمر در شرق استان دیر الزور قرار دارد. حوزه نفتی العمر، بزرگترین حوزه نفتی سوریه است. اشغالگران آمریکایی در چند سال اخیر، اقدام به سرقت منابع نفتی سوریه کرده‌اند.

آمریکایی‌ها از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون، با سوء استفاده از شرایط جنگ داخلی و جولان گروه‌های تروریستی که عمدتا توسط خودشان در سوریه ایجاد شده است، سال‌هاست که از میادین نفتی در شمال و شرق این کشور، نفت سرقت می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۴
چین و شی هم صبرشان از دست اشنباهات و غرور بیجا پوتین سرامد. شی که مثل ما نیست که وقتی پای منافع ملی ملت چین باشد با پوتین رودربایسی یا تعارف داشته باشد. چین دارد می بیند که اشتباه پوتین در اکراین و اصرار او بر این اشنباه و اقدامات پوتین غیر از روسیه داره به دوستان روسیه مانند چین و البته ایران بیشترین اسیب را می زند و امریکا یعنی رقیب چین دارد بیشترین منفعت را می برد. اقدامات پوتین یعنی گران شدن نفت و گاز و ذغالسنگ و کود و محصولات کشاورزی وارداتی برای چین. اقدامات پوتین برای ضربه به اقتصاد اروپا و امریکا یعنی رکود در اروپا و امریکا و ژاپن یعنی بزرگترین بازارهای صادراتی چین و کاهش صادرات چین و در نتیجه رکود و خسارات سنگین برای چین. اصولا چین و روسیه هرگز نمی توانند متحد خوبی باشند. چین در دنیای امروز یک بازرگان و صنعتگر و سرمایه دار موفق و رو به جلو بود که ثبات سیاسی و اقتصادی در دنیا بنفع او بود. ولی روسیه نقطه مقابل یعنی یک بازرگان ورشکسته بود که تلاش دارد با به هم ریختن بازار و اقتصاد دنیا از اب گل الود برای خود کلاهی ببافد. چین و شی اینها را متوجه شدند و انقدر مستقل و قوی و دلسوز منافع ملت چین هستند که ان را بروی پوتین مغرور بیاورند و تازه این اولشه. چین بخصوص از نزدیکی به روسیه بدنبال تکنولوژی نظامی روسیه بود ولی حالا که در عمل ثابت شد تسلیحات روسی که چین بدنبالش بود کارایی لازم را ندارد بیشتر و بیشتر از روسیه و پوتین فاصله خواهد گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
آمریکا با نظامی کردن اوکراین و اصرار به عضویت آن در جهت تهدید روسیه بوده و اقدام نظامی روسیه پس از هشدارهای مکرر و از ناچاری بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
. مسلماً برای اروپا تهدید روسیه هرچند که دائمی باشد، قابل‌تحمل و حتی در مواقعی قابل‌حل است. یعنی اروپا، به‌ویژه فرانسه و آلمان می‌توانند سازوکاری را فراهم کنند که در آن به همکاری با روسیه ادامه دهند. اما تحمل این وضعیت برای یک کشور ممکن نبوده و نیست که آن کشور بدون‌تردید ایالات متحده آمریکا است؛ البته دولت انگلیس را نیز می‌توان در کنار آمریکا قرار داد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
پوتین از ۲۰۱۴:داره هشدار میده کودتا کردن ازمایشگاه تولید ویروس ساختن دیگه چقدر باید صبر می کرد
ناشناس
| France |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
شرم بر شما که شهدای آزربایجان مقدس را اینطور خطاب کردید
به زودی ملت ما دشمنان واقعی خود را کویریشان خاک خاهند کرد
وضعیت ایران را با ۱۰ و ۲۰ سال قبل مقایسه کنید با همین فرمون ۱۰ سال بعد کجاییم؟
حیات آمریکا و اروپا از بهم ریختن دیگر کشورها و سوق دادن سرمایه های سرمایه داران به کشورهای خود است.
تنها از بهم ریختن عراق بیش از 800 ملیارد دلار به کشورهای غربی رفته بود
الان هم به دنبال بهم ریختن ارمنستان و باکو و دیگجر کشورهای منطقه است.
اینان جز جنگ و خونریزی برای ارمنستان به ارمغان ندارند.
اوکراین بدبخت را ببینید که با هدایت آمریکا روی اره نشسته است. نه می تواند بلند شود و نه راه پس و پیش.
صدها ملیارد زیان غیر قابل جبران اقتصادی وانسانی و هزاران ملیارد تخریب زیر ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
همین سوید به طاهر بی ازار میلیاردها دلار از فروش اسلحه در جنگ افغانستان پول به جیب زد بعد هم ژست حقوق بشری و راه دادن چهار تا پناهنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
عامل اصلی این جنگ ها توسعه طلبی امپریالیسم روس است اگر ترس از تهاجم روسیه نبود اوکراین خواهان عضویت در ناتو نمی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
نژاد پرستان اکراینی سالها مشغول کشتار اقلیت روس بودند
سلام ایمیلی از شما نداشتم. لطفا در سایت منتشر شود نه در بخش کامنت ها ممنون
سلام ایمیلی از شما نداشتم. لطفا در سایت منتشر شود نه در بخش کامنت ها ممنون
سلام ایمیلی از شما نداشتم. لطفا در سایت منتشر شود نه در بخش کامنت ها ممنون


اقتدار پلیس، جایگاه دستگاه قضا و امنیت مردم فدای خلوت ساختن زندان ها نشود
پاس گل آقای گل و امنیت اجتماعی مردم!
به قلم وحید حاج سعیدی
این روزها در رسانه ملی، تبلیغی با حضور علی دایی اسطوره ملی فوتبال و مضمون "بیمه سرقت موبایل " پخش می شود که به ظاهر یک تبلیغات معمولی است اما در بطن خود حاوی پیام اجتماعی و امنیتی خاصی است. شاید اگر تعارض منافع گردانندگان مجموعه چند صد هکتاری صدا و سیما، در میان نبود هیچگاه این تبلیغ که مهر تائیدی بر افزایش جرائم خشن در جامعه است، از رسانه ملی پخش نمی شد!

افزایش نگران کننده آمار جرائم خشن نظیر خفت گیری و زورگیری و ... در جامعه و تساهل مسئولان قضایی و امنیتی کشور در برابر آن، امنیت اجتماعی، روانی و حتی امنیت جانی شهروندان را به خطر انداخته است.
انتشار اخبار و کلیپ هایی از زورگیری، سرقت، خفت گیری، کیف قابی، قداره کشی و ... در فضای مجازی که قطعاً تعداد معدودی از آنها ثبت و ضبط و رسانه ای شده اند، زنگ خطر جدی افزایش نا امنی در جامعه را به صدا در آورده و ضرورت بازتعریف قوانین و رفع خلاء های قانونی، در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را بیش از گذشته نمایان ساخته است.
هر چند بروز بزه و جرایم مختلف پدیده نوظهوری نیست ولی آنچه که برای مردم تامل برانگیز است و ایجاد دوگانگی می کند تساهل و نحوه برخورد با هنجارشکنان و ناقضان امنیت جامعه است تا جایی که گاهی اوقات زورگیران و خفت گیران و قداره به دستان که با تلاش شبانه روزی پلیس و با به خطر افتادن جان ماموران نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شود، زودتر از ماموران پلیس به منزل می رسند و تدارک فعالیت مجرمانه بعدی را می بینند!
بی هیچ تردید و شبهه، اقتدار افتخار آمیز نیروهای های نظامی و انتظامی و اشراف اطلاعاتی گسترده نیروهای امنیتی به ویژه در مرزها بر هیچ کس پوشیده نیست. نیروهایی که تا کیلومتر ها مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را مقتدرانه پایش می کنند به گونه ای که هیچ کشوری حتی شهامت رویاپردازی تعرض به این مرز و بوم را ندارد. اما با وجود چنین بازوان توانا و مقتدر که امنیت خارجی را به ویژه در مرزها و آن سوی مرزها بیمه کرده است، انتظار و فرض بر این است که نظام حکمرانی به همان اندازه که به امنیت خارجی توجه دارد ( که حق نیز همین است) به امنیت داخلی نیز اهتمام ویژه داشته باشد که انتشار اخبار، آمار ها و مشاهدات این فرضیه را تائید نمی کند.
در یکی از اصلی‌ترین بزرگراه‌های پایتخت (بزرگراه نیایش) که علی الاصول به تجهیزات الکترونیک بیشتری نسبت به شهرهای دیگر تجهیز شده است، درهنگامه ترافیک سنگین، زورگیری از یک راننده خانم رخ می‌دهد و وقتی فیلم آن، توسط شهروندی در شبکه‌های اجتماعی و به تبع آن در شبکه های خارجی بازنشر داده می شود، مجرم با «دستور ویژه» دستگیر می‌شود. بعد هم اعتراف می‌کند تاکنون بیش از یکصد سرقت خشن با همان شیوه انجام داده است! حال سوال اینجاست که آیا جهت « برخورد قاطع» و صدور «دستور ویژه» حتماً باید موضوع به شبکه‌های خارجی کشیده شود؟ آیا امنیت عموم مردم، تنها در صورتی برای حکمرانان اهمیت پیدا می کند که موضوع حیثیتی شود؟ و اینکه اساساً چرا فردی با این حجم و دایره از تخلفات خشن هنوز بازداشت و مجازات نشده است؟

اینکه پلیس در بزرگراه با بلندگو اعلام کند شیشه های خودرو را بالا بکشید تا گوشی تان مورد سرقت واقع نشود و یا در رسانه ملی علی دایی اسطوره فوتبال کشور، طرح بیمه موبایل در برابر سرقت را نوید می دهد، اصلاً زیبنده کشوری نیست که اقتدارش در دنیا زبانزد است.
اینکه یک مجرم یکصد بار مرتکب جرائم خشن شود و آزادانه در شهر درصدد جرائم بعدی است، ماحصل تغییر قوانینی است که با هدف خلوت کردن زندان ها تصویب شد و تبعات منفی آن دامنگیر شهروندان شده است.
اینکه در کشوری اسلامی امام جماعت مسجد با لوله آهنی مورد تعرض اراذل و اوباش قرار بگیرد، هیچ توجیه منطقی و اجتماعی ندارد.
عده ای اوضاع نابسامان اقتصادی را عامل افزایش سرقت ها و جرائم خشن می دانند. مشکلات اقتصادی همیشه بوده و هست و اینکه به بهانه مشکلات اقتصادی یک عده با جان افراد بازی کنند، شایسته این حکومت نیست. به گفته رئیس پلیس یکی از شهرهای شمالی تنها 150 نفر در یک شهر 200 هزار نفری سرقت می کنند. آیا آن 199850 نفر دیگر مشکل اقتصادی ندارند؟ آیا هر کس مشکل اقتصادی پیدا کرد باید قداره کشی و خفت گیری کند؟
ناگفته نماند در پی افزایش انتشار فیلم‌ها و تصاویر مربوط به جرایم خشن در فضای مجازی که در جامعه رخ داده است، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه دستور فوری شناسایی و برخورد با مجرمان حوزه جرایم خشن را صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه در این رابطه به دادستان کل کشور دستور داد تا ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، تشکیل شود.
بی تردید «امنيت»، بنيادي ترين نياز اجتماعی هر

جامعه و مهم ترين عامل در دوام زندگي اجتماعي است و اساساً ماندگاري جوامع در گرو امنيت است. در نبود امنیت، هرج و مرج، آشفتگی اجتماعی و آنارشيیم، واقعيت صحنه خواهند بود. چنین پدیده های شومی تبعات منفی روانی، اجتماعی و حتی جانی فراوانی به بار خواهند آورند و هیچ گونه تساهل و سهل انگاری در برخورد با پیشروی این روند جایز نیست.
یادمان باشد امنيت زمانی نمود پیدا خواهد کرد که گردنبند کوچک بر گردن دخترکان بدرخشد بی آنکه خانواده هراس سرقت وحشیانه اش را داشته باشد!
امنیت زمانی معنا پیدا می کند که شهروندان منازل شان را همانند پادگان با حفاظ شاخ گوزنی چند لایه، دوربین مداربسته لیزری، انواع هشدار دهنده و آژیر مجهز نسازند!
امنیت زمانی است که فرزندان مان موبایل شان را در کوچه و بازار بدون دغدغه ربایش پاسخ دهند!
امنیت زمانی مفهوم پیدا می کند که اشرار روز روشن با قداره و قمه به پلیس حمله ور نشوند!
امنیت آن زمان است که اراذل و اوباش جرات حمله با لوله آهنی به روحانی و امام جماعت مسجد نداشته باشند!
امنیت زمانی حاصل می شود که به بهانه خلوت کردن زندان ها، برخورد با اشرار و زورگیران و قمه به دستان به فراموشی سپرده نشود!
اقتدار پلیس، جایگاه دستگاه قضا و امنیت مردم را فدای خلوت ساختن زندان ها و مجازات های جایگزین حبس نکنیم! به هوش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
حاج وحید گل گفتی اما یک نکته را از قلم انداختی . اقتدار پلیس فدای ماموریتهای بی موردی شده که به گردن پلیس انداخته اند . گردن به گردن کارمند در وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات نشسته بعد موضوع حجاب را انداخته اند گردن پلیس .
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
جناب وحید خان
ارتباط این دو موضوع با هم اینگونه که شما به قلم آوردی نیست .
شما جای علت و معلول را عوض کردی
اینکه در جامعه دزدی زیاد شده درست است
دقیقا در همین موقع یک شرکت می آید و با استفاده از فرصت ایجاد شده کار تبلیغاتی و بیزینس انجام میدهد.
علت دزدی ها این شرکت نیست
بلکه این شرکت و فردی مثل آقای علی دایی که هوش و استعداد بیزینسی دارد طبیعی است که از فرصت ایجاد شده استفاده کند و هم سود ببرد و هم کاری به نفع مردم انجام دهد.
شما یا دانسته و یا نادانسته جای علت و معلول را عوض کردی و به آقای دایی تهمتی وارد کرده ای
کشور را به بهانه یک فوت طبیعی به آشوب نکشید
چرا اصلاح طلبان دل در گرو کشور ندارند
به این اندازه وطن فروش تو کشورهای دیگر مجازات داره
اکثرشون هم بعدا رفتن رسانه های عربستانی و بی بی سی و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
فوت طبیعی؟؟؟؟؟خیلی بی انصافی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگر برای خودت هم اتفاق میافتاد باز هم می گفتی فوت طبیعی، انصاف هم خوب چیزیه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
برای تو هم آرزوی فوت طبیعی اینچنینی می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
من نمیدونم چرا این به اصطلاح گشت ارشاد نمیره بالا شهر جلوی این مراکز خرید لوکس،پالادیوم و....وایسه به این بچه پولدارها گیر بده.همه زورشون به طبقه فقیر و متوسط جامعه می رسه.چرا؟ چون ...خودشون تو بالا شهر هستند و از این اماکن استفاده می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگر چنین شرایطی برای خواهر خودت اتفاق می افتاد آیا باز هم می گفتی مرگ طبیعی؟!!!!خجالت هم چیزط خوبی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کاش پدر و مادر شما برای تربیت شما کمی و فقط کمی وقت گذاشته بودند
هدف از نوشتن کامنت چیه؟
براساس بیان خود تابناک ، سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. و در نتیجه بخش اعظمی از کامنت ها حذف میشه
خود اخبار تابناک که یک رسانه وابسته به خط مشی دولت است رو نگاه کنید بغیر از نا امیدی و سرافکندگی چیز دیگه ای نداره
حالا انتظار داره که طرف بیاد کامنت بزاره " سپاسگزارم"
دلیل اصلی کامنت ، ایجاد و اختصاص بودجه به افرادی هست که در حال بررسی و انتشار کامنت ها هستن
واشنگتن نقش مشخصی در تمام درگیری‌های سیاسی بزرگ در سراسر جهان ایفا کرده است.حالا هم بعد تایوان نوبت آذربایجان و ارمنستان
حضور آمریکا در سوریه تجاوزی آشکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
حضور ایران وروسیه چی؟
یک مانور دیگر در نزدیکی مرزهای ارمنستان و آذربایجان لازم است
به زودی بازی را می بازیم چرا؟ چون کشور های به ظاهر دوست کمترین اهمیتی به شما نخواهند داد و جنگ جهانی سوم به شدت نزدیک است تمام کشورهای شمالی ایران حتی ترکیه به زودی در آتش جنگ فرو خواهند رفت قیمت دلار و طلا به علت این تنش ها به شدت بالا خواهد رفت و آخرین فرصت ها در حال از بین رفتن هستند
تاجیکستان و قرقیزستان هر دو کشور عضو پیمان شانگهای هستند و حالا در گیر جنگ
برای آنها نوشتم که دل به این پیمان بسته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اصل چین و روسیه وبعد هند هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ترکیه و یونان هم سالها درگیری دارند
حامیان ارمنستان پاسخگو باشند آمریکا در بغل گوش ایران
اذربایجان اسرائیل و ترکیه دارن ارتباط مارا با اروپا قطع میکنن بعد مردم ما دنبال مهسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کدام ارتباط ا ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چه ربطی داره دانوشمند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
میشه بفرمایید ارتباطتون با اروپا چجوری بود که اینا دارن قطعش میکنن؟
ارمنی بدبخت و غاصب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اشتباها منفی دادم یکی از منفی ها کم کنید
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
نسل کشی را ترکیه فاشیست آدم کش انجام داده و در ادامه باکو همین رهبران اولیه باکو نقس اساسی در نسب کشی ارامه داشتند
خدا با ماست مرگ بر آمریکا
احیانا دوستان حرفی حدیثی ندارند، آمریکا به همین بغل گوش ما رسیده ...
تابناک جوری سانسور می کنی که انگار تنها رسانه ای
آمریکا قدرت دارد ومیتواند چرا شما حرص میزنی
ایران به طور علنی داره به ارمنستان کمک می کنه اذربایجانیها به هوش باشند
آمریکا دارد ، بدون هیچ شکی نقش شیطان را در این دنیا بازی می کند و دارد دنیا را از عراق و سوریه وافغانستان ، ارمنستان ، آذربایجان ، حتی اروپا ، لبنان ، ایران ، آفریقا و ... به هم می ریزد. موقع حذف آمریکا از معادلات این دنیا دارد می رسد.
دلواپسان و ایرانشهریهای فاشیست نسبت به سفر پلوسی به بغل گوششون واکنشی ندارن؟ چرا همشون لال شدن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر