بازدید 25712
سقوط عجیب تیم چهار طلایی کشتی فرنگی ایران در صربستان ۲۰۲۲

بنا بدون طلا! / میرزازاده هم نقره‌ای شد

ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با ۴ طلا و ۲ برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید، اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸ 14 September 2022

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بدون کسب حتی یک نشان طلا در ده وزن، به مقام چهارمی بسنده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کشتی ایران می‌توانست برای اولین بار در تاریخ قهرمان همزمان کشتی آزاد و فرنگی دنیا باشد که این اتفاق نیفتاد و از حالا زمزمه برکناری محمد بنا شنیده می‌شود. 

در آخرین شب از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان که از روز شنبه (نوزدهم شهریور) در سالن استارک آره‌نای بلگراد آغاز شده است، امین میرزازاده تیم ملی ایران را صاحب یک مدال نقره کرد.

بنا بدون طلا ! / میرزازاده هم نقره‌ای شد

امین میرزازاده که در دور مقدماتی از سد علیمخان سیزدیکوف قزاق، صباح شریعتی از تیم ملی آذربایجان و یاکوبی کاجایا از گرجستان گذشته بود و در مبارزه نیمه‌نهایی نیز کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی را از پیش روی برداشت، در مبارزه فینال مقابل رضا کایالپ، دارنده ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و یک نقره و ۲ برنز المپیک قرار گرفت.

در تایم اول اخطار کم‌کاری به کایالپ داده شد که میرزازاده نتوانست فنی روی حریف قدرتمند خود اجرا کند و فقط یک امتیاز گرفت. در تایم دوم، اخطار به امین میرزازاده داده شد که در خاک مقابل کایالپ مقاومت کرد. با وجود این، به دلیل آنکه کشتی‌گیر ترک امتیاز آخر (پوئن اخطار) را گرفته بود، او یک – یک برنده بود.

امین میرزازاده بهتر و هجومی‌تر از کایالپ به مبارزه ادامه داد تا اخطار دوم که البته امتیازی نداشت، هم به کشتی‌گیر ترک داده شود که میرزازاده خواست کشتی در سرپا دنبال شود، اما کشتی با همان نتیجه یک-یک به سود کایالپ تمام شد.

 

بنا بدون طلا ! / میرزازاده هم نقره‌ای شد

پیش از این، تیم ملی فرنگی ایران با محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلو و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم، صاحب دو نشان نقره و برنز جهان شده بود.


ترکیه فاتح نبرد خالی از روس

تیم ترکیه با ۱۲۵ امتیاز قهرمان جهان شد. آذربایجان با ۱۱۸ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و صربستانِ میزبان که تنها با ۶ کشتی‌گیر در مسابقات شرکت کرده و ۴ طلا گرفته بود، با ۱۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مدال‌های طلای اوزان دهگانه کشتی فرنگی جهان نیز به صربستان (۴ طلا)، ترکیه ۲ (طلا)، قرقیزستان (۲ طلا)، آذربایجان و ارمنستان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
آه علی ارسلان دامن بنا را گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
مقصر اصلی قطعا شخص دبیر است که با گنده گویی

و ایجاد اختلافات و دو قطبی سازی

و عربده کشی مثلا دارد مدیریت میکند
اقای بنا بنا نبود اینجوری بشه ها؟ اون شعارهای ایرون ایرون و نمی دونم من جای دیگه نمیرم و ... بقیه بد و من خوب و... چی شد
پاسخ ها
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بنا زحمت اش را کشیده حالا همیشه که مدال برامون کنار نگذاشتند
مصا حبه ای با بنا برگزار گردد و علت از خودش پرسیده شود
بدون تعارف خوب نبودیم،چه کس پاسخگوست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
رییس فدراسیون کشتی جناب دبیر که فقط با گردن

کلفتی و گنده گویی و ایجاد اختلافات و خاله زنک بازی

کشتی را نابود کرده است
متاسفانه کشتی گیران ما به کادرفنی باختند که هیچگونه مشاوره ای به کشتی گیران درباره حریفان ندادند وازحریفان انالیزی نداشتند. مشخص بود همه مسئولیت روی دوش کشتی گیر بود. پس مربیان ومشاوران چه کاره بودند؟ این کادر فنی باید بازنشسته شود
وقتی مربی از علی ارسلان ، علی اکبر یوسفی، عبدولی خوشش نیماد این نتیجه دور ازانتظار نبود همین رضا کایالپ را هم علی اکبری وهم یوسفی برده بود ولی متاسفانه آقای میزازاده مثل بقیه کشتی گیرها حرفی برای گفتن نداشت.
نتایج به دلیل همدردی با روسها بود. بدون آنها مدال نمی چسبه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر