بازدید 14725
۱

منتقد سینما: پارسا پیروزفر به بلوغ بازیگری‌ رسیده

منتقد سینما و تلویزیون گفت: پارسا پیروزفر در مقطعی از زندگی حرفه‌ای است که به بلوغ بازیگری خود رسیده است. در سریال «یاغی» نقش جذابی دارد و احتمالا به زودی شاه نقش او را شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 13 September 2022

به گزارش «تابناک»، آنتونیا شرکا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اشاره به بازی پارسا پیروزفر در سریال یاغی اظهار داشت: این بازیگر خیلی حاشیه ندارد و درباره‌اش خبری نمی خوانیم. مصاحبه نمی‌کند و اهل حاشیه‌های زرد نیست. بازیگری است که دارد کارش را انجام می دهد و سابقه خوبی هم دارد. نقش بهمن از نظر رنگ بندی و لایه هایی که یک شخصیت دارد یکی از نقش های مهم و قابل توجه پارسا پیروزفر است. این سریال در کارنامه اش می تواند یک ایستگاه ماندگار باشد.

برق چشم‌های علی شادمان جذاب است

این مدرس دانشگاه با اشاره به استعداد ذاتی علی شادمان در بازیگری توضیح داد: برای من اشک و برقی که در چشم های او دیده می‌شود و شوری که دارد جذاب است. در سینمای قبل انقلاب قهرمانی که از کوچه پس کوچه‌های پایین شهر بالا بیاید زیاد داشتیم. اما در سینمای بعد از قبل انقلاب تعداد این آدم‌ها کم بوده است. علی شادمان این استعداد را دارد که برایش اتفاقی بیفتد. اگر با همین رویه جلو برود، می‌تواند نماینده یک تیپ کمتر دیده شده باشد. او آینده روشنی دارد. در سریال می‌خواهم زنده بمانم هم نشان داد که پتانسیل چهره شدن را دارد. مولفه های خودش را در بازیگری پیاده می کند و آنی را دارد که خیلی از بازیگرها ندارند.

وی افزود: طناز طباطبایی جزو بازیگران محبوب من است که کارهایش را دنبال می کنم. در نقش «طلا» همان طناز طباطبایی که می شناسمیش است. البته بازی‌اش خوب است و نمی خواهم درباره او نکته منفی بگویم. ولی اجرایش خیلی بارز نیست که من غافلگیر شوم. او در ترکیب با پارسا پیروزفر جایگاه خودش را در سریال پیدا می‌کند.

با جاوید همپا و همدرد می شویم

شرکا در پاسخ به سوالی درباره کیفیت سریال یاغی بیان کرد: این سریال در راستای علائق و دنیایی است که محمد کارت آن را می‌شناسد. او در مستندها و فیلم‌ و سریالش خط ثابتی را حفظ کرده است. کارت به دنیای جنوب شهر و آدم هایی که دیده نشده‌اند می‌پردازد. سریال یاغی مثل شنای پروانه بستری است که زندگی پرچالش و درگیری های این آدم‌ها را ببینیم. امثال جاید آدم هایی هستند که دست و پا می زنند تا رشد کنند. یک جوان پاپتی که شناسنامه ندارد و تلاش می‌کند از موقعیتی که در آن هست بیرون بیاید.

وی افزود: در داستان و پرداخت تکلیف کارگردان با قهرمان خودش روشن و مشخص است و دستش را می‌گیرد و از پایین به بالا می‌کشد. با این که سریال یک لحظاتی دارد که غافلگیر می‌کند اما با جاوید همپا و همدرد می شویم. چون می‌دانیم دردش چیست و از کجا شروع کرده و به کجا می خواهد برسد.

به گزارش ایرنا، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ تولید شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی روایت اجتماعی و خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی است که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ان شاء الله سلامت و موفق باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر