زاهدی وفا تا یک هفته دیگر می‌تواند سرپرست باشد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 11 September 2022

به گزارش «تابناک»، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که مهلت سرپرستی محمدهادی زاهدی وفا برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایان رسیده است و مجلس هم در تعطیلات به سر می‌برد و نمی‌تواند جلسه رأی اعتماد وی را برگزار کند آیا زاهدی‌وفا برای ادامه کار نیاز به اجازه رهبری دارد، گفت: در آئین نامه مهلت سرپرستی وزارت‌خانه‌ها سه ماه نوشته شده است؛ در حال حاضر مجلس به دلیل ماموریت نمایندگان در تعطیلات است که این یک هفته قابل اغماض است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی اینجا است که نباید این اتفاق می‌افتاد و وزیر کار که یکی از اصلی‌ترین اعضای کابینه است با این همه تأخیر معرفی می‌شد.

وی درباره این‌که آیا زاهدی وفا از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد خواهد گرفت، بیان کرد: به شخصه دقیقا در جریان مختصات ایشان قرار نگرفته‌ام و با نمایندگان دیگر هم صحبت نکرده‌ام؛ اما حرف‌ها و موضوعاتی به ما منتقل شده است که گذاشتیم کمیسیون مربوطه به این مسائل رسیدگی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار