بازدید 50595
سه هزار و صد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خزعلی اخبار منتشره درمورد استعفایش را تکذیب کرد؟/ سفیر روسیه در تهران تغییر کرد / آمریکا ایرانی‌های فعال در ساخت پهپادهای صادراتی به روسیه را تحریم کرد/پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد/استرداد پول بلیت اتوبوس زائرین در لحظه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آرایشگاه‌های بانوان نباید از بیرون قابل رویت باشند/حسین شریعتمداری: اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین، بازگشت به ایران است/هلال احمر: ۹ زائر ایرانی در کربلا جان باختند/ امام جمعه قم: رئیسی تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 09 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خزعلی اخبار منتشره درمورد استعفایش را تکذیب کرد؟
انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور، اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد. روز گذشته توییتی جعلی مبنی بر استعفای انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور در فضای مجازی منتشر شد. خزعلی در توئیتی نوشت: این قبیل اکانت‌ها جعلی است و متعلق به بنده نمی‌باشد.البته این توییت بعد از دقایقی حذف شد

آرایشگاه‌های بانوان نباید از بیرون قابل رویت باشند
صادقی فر، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق تهران: در برخی موارد که به مشتری صدمه وارد شده، برخورد لازم و حتی پلمب صورت گرفته است؛ این واحد‌های صنفی نباید از بیرون قابل رویت باشند، باید آیفون تصویری داشته باشند، انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار ممنوع است همچنین فعالیت‌هایی تحت عنوان فالگیری در این واحد‌ها ممنوع است.

سفیر روسیه در تهران تغییر کرد
رئیس جمهوری روسیه روز گذشته با امضای حکمی "آلکسی ددوف"، دیپلمات باتجربه روس را به عنوان سفیر جدید این کشور در جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. به گزارش  خبرگزاری «نووستی»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه عصر روز پنجشنبه حکمی را امضا کرد که بر اساس آن، "آلکسی ددوف" به عنوان سفیر جدید این کشور در ایران منصوب شده است. این سند روز گذشته در پورتال اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شد. در حکم رئیس جمهوری روسیه آمده است: «آلکسی یوریویچ ددوف به عنوان سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران منصوب شود». جاگاریان، سفیر پیشین رسیه در ایران اکنون قرار است سفیر روسیه در سریلانکا و بطور همزمان در کشور مالدیو شود.

احمد خاتمی: ساده زیستی رئیس جمهور از پدیده‌های انقلاب است
سید احمد خاتمی با اشاره به این‌که ساده زیستی رئیس جمهور از پدیده‌های انقلاب است خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که رئیس جمهور از سفر روسیه، یکراست به سمت خوزستان می‌رود و گاهی مناطقی را سرکشی می‌کند که مردمان آنجا در طول عمرشان فرماندار یا استاندار ندیده بودند. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی به دروغ می‌گویند خط امام (ره) کم رنگ شده، اما همین شعار مرگ به آمریکا را که امروز سر می‌دهیم، امام (ره) به ما آموخت گفت: به امام خمینی (ره) نامه نوشتند که همانطور که قصه جنگ را تمام کردید، مساله امریکا را هم حل کنید، اما امام (ره) پاسخ نداد اگر می‌داد که گوش فلک را کر کرده بودند.

حسین شریعتمداری: اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین، بازگشت به ایران است
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: در میان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، همراهی بحرین با سایر کشور‌های عضو حساب جداگانه‌ای دارد، زیرا بحرین بخشی از خاک ایران بوده است که در جریان یک زد و بند غیرقانونی میان شاه معدوم و دولت‌های آمریکا و انگلیس از ایران جدا شده است و امروزه اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین بازگشت این استان جدا شده از ایران به سرزمین اصلی و مادری آن، یعنی ایران اسلامی است و بدیهی است که این حق مسلم ایران و مردم استان جدا شده آن نباید و نمی‌تواند نادیده گرفته شود.

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: هیچ کس هیچ حاشیه‌ای از دولت رئیسی سراغ ندارد
صدیقی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: یکی از مهمترین برکاتی که خدا به این دولت عنایت کرده این است که امید و اعتماد را به مردم ما برگردانده است و مردم ما که با انصاف و مومن و باغیرت هستند می‌بینند که رییس جمهور با مجموعه وزرایش، جهادی و کاری و مردمی است و در میدان و با مردم بودن اولین قدم دلگرمی مردم است و مردم می‌بینند این دولت کم نمی‌گذارد و با صداقت کار می‌کند. هیچ کسی هیچ حاشیه‌ای از این دولت سراغ ندارد و پاکی و تلاش دارد و رییس جمهور هم عاشق خدمت است و تشنه قدرت نیست.

هلال احمر: ۹ زائر ایرانی در کربلا جان باختند
رئیس جمعیت هلال احمر از فوت ۹ زائر ایرانی در کربلا خبر داد و گفت: ۸۴۰۷ نفر از زائران ایرانی در عراق به نیرو‌های هلال احمر جهت دریافت خدمات پزشکی مراجعه کردند. پیرحسین کولیوند، با اشاره آمار مراجعات زائران ایرانی به نیرو‌های هلال احمر در عراق گفت: تا به امروز تعداد ۳ هزار و ۷۶۴ نفر از زائران در کربلای معلی به مراکز درمانی که تحت پوشش هلال احمر جمهوری اسلامی هستند مراجعه کردند. بیشترین مراجعه زائران در کربلا به دلیل تزریقات، سرم تراپی و تست قند خون بوده است. آقای کولیوند بیان کرد: تعداد ۳ هزار و ۵۴۵ نفر هم در نجف اشرف به مراکزی که نیرو‌های هلال احمر در آنجا حضور داشتند به جهت انجام خدمات درمانی مراجعه کردند که البته در نجف مهمترین علت مراجعه زائران، تزریقات و بعد از آن دریافت سرم بوده است. وی گفت: در مسیر نجف تا کربلا هم ۵۹۲ نفر به نیرو‌های هلال احمر مراجعه کردند که بیشترین دلیل مراجعه تزریقات، سرم تراپی و مشکلات زنان بوده است.

آمریکا ایرانی‌های فعال در ساخت پهپاد‌های صادراتی به روسیه را تحریم کرد
وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه پنجشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد. بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا این فرد و شرکت‌ها در زمینه ساخت و انتقال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین نقش داشته‌اند. شرکت‌های «پرآور فارس»، شرکت طراحی و ساخت موتور‌های هواپیما و شرکت «بهارستان کیش» سه شرکتی هستند که آمریکا مدعی است در زمینه ساخت و توسعه پهپاد‌های ایران فعالیت دارند.

امام جمعه قم: رئیسی تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند
سعیدی امام جمعه قم گفت: انتظار مردم از رییس جمهور این است که به وزیر ورزش تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند. وی افزود: این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.

معاون وزیر صمت: ایران به دنبال تسخیر بازار روسیه
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان چند فاکتور مهم را برای توسعه تجارت با روسیه در دستور کار قرار داده که توسعه بازار مهمترین فاکتور در این میان است. پیمان پاک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در روسیه، اظهار کرد: توسعه بازار، به این معناست که ساز و کار‌هایی را ایجاد کنیم که تجار ایرانی و روسی بر مبنای آن ارتباط درستی با یکدیگر برقرار کنند و برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی – تخصصی ایران می‌تواند یکی از این ابزار‌ها باشد. رئیس سازمان توسعه تجارت ایران یکی دیگر از فاکتور‌ها را حضور در نمایشگاه‌های روسیه عنوان کرد و افزود: برنامه‌مان این است که در تمامی نمایشگاه‌های تخصصی که در روسیه برگزار می‌شود، پاویون تخصصی داشته باشیم.

پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد
وزارت اقتصاد اعلام کرد:  حفظ محرمانگی هویت سوت‌زن، تضمین امنیت شغلی سوت‌زن و صیانت از وی در مقابل اقدامات تلافی‌جویانه احتمالی، اهدای پاداش نقدی به سوت‌زن به میزان ۳ درصد از عواید حاصله برای دولت درنتیجه گزارش تا سقف یک میلیارد تومان و ارائه مشوق‌های غیرنقدی به سوت‌زنان کارمند نظیر تقدیرنامه از وزیر، اعطای طبقه تشویقی، معرفی به عنوان کارمند نمونه، حق تقدم در انتصاب به مشاغل مدیریتی و یا مشاغل بالاتر، از جمله مهمترین حمایت‌ها و پاداش‌های درنظر گرفته شده برای سوت‌زنان در این دستورالعمل است.

استرداد پول بلیت اتوبوس زائرین در لحظه
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور درباره استرداد پول بلیت زائرین گفت: طبق قانون پول بلیت در لحظه به مسافرین مسترد می‌شود.

معاون رئیس جمهور: انتظار در برآورده شدن کیفیت خودرو هنوز مطلوب نیست
مهدی اسلام پناه در گفت و گوی تلویزیونی از استاندارد سازی خودرو‌های اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: این خودرو‌ها شامل تولیدات داخلی و خودرو‌های وارداتی است. رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به توقف خودرو‌های پرعیب و ناایمن در بازه زمانی کوتاه، افزود: اجباری سازی خدمات پس از فروش به مدت سه سال، ایجاد بن سازه‌های نوآورانه و استاندارد سازی قطعات از دیگر اقدامات سازمان ملی استاندارد برای کیفی‌سازی خودرو‌ها است. معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مسیر حرکت ما به عنوان مدعی العموم در جهت خوبی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: انتظار در برآورده شدن کیفیت هنوز مطلوب نیست و خودروسازان مکلف و متعهد هستند، طبق تعهدی که نسبت به شروط ۱۵ گانه سازمان ملی استاندارد ایران داشتند به وظایف خود عمل کنند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار: قطعا قیمت تخم‌مرغ افزایش خواهد یافت
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اظهار داشت: قطعا برای تخم‌مرغ افزایش قیمت را خواهیم داشت و بنابر وعده دولت ۳۱ شهریور قیمت‌ها تعدیل می‌شود. هم چنین با سرد شدن هوا و بازگشایی مدارس، مطابق روال سال‌های گذشته، افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود. مرغ داران ما در حال ضرر بوده و مدت‌هاست که حداقل ۱۳-۱۵ هزار تومان به ازای هر یک کیلوگرم، از جیب خود هزینه می‌کنند که این رقم کمی نیست؛ آقایان نیز همواره می‌گویند تا آخر شهریور تحمل کنید تا در قیمت‌ها اصلاحاتی صورت گیرد. وی در ارتباط با افزایش قیمت نهاده‌ها اظهار داشت: زمانی که قیمت نهاده‌ها ۶ برابر می‌شود، طبیعی است که افزایش قیمت تخم مرغ را نیز به همراه داشته باشد؛ تا قبل از این اتفاق، تخم مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومانی به رقمی نزدیک ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در حال حاضر با ارزی که به ۶ برابر افزایش یافته، به قیمت ۳۴ هزار تومان رسیده که حتی دوبرابر قیمت سابق نیز نیست؛ در صورتی که نهاده‌ها حدود ۷۰-۷۵ درصد قیمت تمام شده را تشکیل می‌دهد. نبی پور در پاسخ به پرسشی در ارتباط با تقاضای مردم برای تخم مرغ، بیان داشت: تقاضا همچنان مطلوب است، زیرا ارزان‌ترین کالا در کشور، تخم مرغ است و ارزان‌تر از این کالا ماده پروتئینی وجود ندارد. مردم در صورت عدم تمایل نیز بالاجبار برای تامین پروتئین خود و فرزندانشان، رو به خرید تخم مرغ می‌آورند. /ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵۵
خانم خزعلی میدونی که نماد غرب در اصل همان انگلیس، کانادا نیز از قلمرهای انگلیس حالا شماها و مابقی که خود را زد غرب نشان می‌دهید چرا خانه و کاشانه در دل غرب درست کردید و مردم ساده دل را به غرب ستیزی تشویق می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
فرزند سرکار خانم علیه فرزند من و امثال من نیست که برای خوشگذارنی و طلب یک زندگی راحت و بی دغدغه به خارج بروند. فرزند ایشان مثل دیگر آقا زاده ها به عنوان سفیران فرهنگی به غرب تشریف بردند.خداوند فرزند خانم خزعلی و دیگر آقا زاده ها را در مأموریت های محوله موفق بدارد ان شاء الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
1الف.گرفتن علم و دانش روز از هیچ کس حتی غربیهاداشکال ندارد ب. )
ريیس جمهور باید به مسائل کلان مملکت برسه... اگر این کار رو بکنه فکر نکنم وقتی داشته باشه که حموم بره چه برسه به گشت و گذار
برخلاف این آقایون مردم به شدت از همین سال اول از رئیسی ناامید شدند به دلیل جلوگیری و مخالفت ایشون با افزایش حقوق یا افزایش بسیار اندک، وضعیت بد اینترنت و فیلترینگ، بی احترامی به مردم با رفتارهای گشت ، تورم بی سابقه و ناتوانی در لغو تحریم ها
تا فرصت از دست نرفته مذاکرات مستقیم برای لغو تحریم ها داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
نگران نباشید تیم مذاکره کننده نماز شب خوان حواسشان به همه چیز هست
اخبارت یک ریال ارزش نداره تاب تاب جون
تحریمهای ایران بس نبودند بعد از این تحریمهای داد وستد با روسیه را هم یدک میکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
کمر بندها را محکم ببندید چند روز دیگر تاوان درگیری چین و تایوان را هم باید بدهیم
مقامات و فرزندانشون در آمریکا و به گفته خودشون کشورهای استکباری زندگی راحت و بی دغدغه ولی مردم چندین دهه گرفتار شعارهای بی هدف و بی نتیجه یه تعداد بر ضد همین کشورهای استعماری و تحریم ها
معلوم نیست این امام جمعه های موقت از چیه این دولت حمایت میکنن.. اگه نقطه مثبت داره بگید ما هم در جریان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
از همه چیز این دولت. از خوب و بدش دربست
بنویسیدسوت زن بخوانیدجاسوس ویاخبرچین دارائی برای درآمدزائی بیشتر خبرچین میخواهد تاسقف یک میلیاردتومان هم خبرمیخواهدوچه پاداشهای سرگرم کننده ای میدهد حالا آیاارگانی یاسازمانی یا وزارتخانه ای هست که برای مفاسد اجتماعی ویااختلاسهای کلان ویازمینخواری های بزرگ سوترن بخواهد این قبیل مفاسد شیپورزن میخواهد که البته بعداززدن شیپورحساب شیپوروشیپورزن باکرم الکاتبین است یعنی مهم ابنستکه کسی راکه چندرغازکمترمالیات داده لوبدهندکه‌پدرش رادرآورند ولی آنکه‌اختلاس وفسادمیکند تحویل گرفته نمیشود
اگر قرار باشه برای اشتباهات مسؤلین استعفا بدن دیگه کسی بعنوان مسؤل نمیمونه
شما حکم آقای اشتری رو ملغی کنید پاداش دادن به آنها رو نخواستیم
رفیق حاج حسین یه چیزیش میشه ها.فوج فوج مردم ما دارن مهاجرت میکنن میرن اونوقت میگه ارزوی مردم بحرین الحاق به ایرانه؟این بابا یکی از افرادیه که با استدلالاش و حرف هاش میخواد رابطه با کشورهای دیگه بخصوص منطقه متشنج باشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
حاج حسین فکر می کنه ملت بحرین از حال وروز همزبانان خود در خوزستان خبر ندارند.
مگه انسیه خزعلی و امثالهم به همین راحتی از درامدهای کلانشون چشم پوشی میکنن؟
سعیدی امام جمعه قم توضیح بده که شادی حلال چیه و چجوری تولید میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شادی نشاط و سرمستی حلال همان چیزیست که الان در مرزهای ایران و عراق شاهدیم. همه شاد و سرمست
می گم دلار که آمد پایین چرا مواد غذایی دایم باز بالا میر و تا کجا باید تحمل کردی این قیمت ها را نان و آب فقط ما می تونیم بخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شهروندمحترم برجام بی سرانجام شددلاربه پروازدرآمد آنهم چه پروازی ارزش پول ماهم که بایک بادبه دره سقوط میکند
حاج حسین از اشوب به پا کردن ایران با همسایه ها غیر از قدرت های بزرگ کی سود میبره که اینقدر پافشاری میکنی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قطعاً قيمت تخم مرغ افزايش خواهد يافت !!
---------------
همين چند روز پيش بود كه تو هُل هُل گرما سوار تاكسي كه شدم ، صحبت هاي مسافر جلويي را شنيدم كه گويا داشت با راننده تاكسي درد دل مي كرد و ادامه صحبت هايش چنين بود :
-- ... حضرت عباس وكيلي حقوق بازنشستگي ام ، يعني دريافتي ام ٧/٥ ...با دو تا بچه دبستاني ! حالا كاش اجناس ساعت به ساعت گرون نمي شد !! ... ميدوني آقا مصطفي با اين گروني هر روزه ما
حقوق بگيران ، علي الخصوص ما بازنشستگان شديم عينهو انار آب لمبو كه با اين چندر غاز ، و باين گروني وحشتناك ،هي دارن فشارمون ميدن ، ...هي فشارمون ميدن ...كه انگار مي خواهند تا آخرين قطره ... چي بگم ! ... يادش بخير ! بجه كه بوديم انار را آب لمبو ميكرديم تا قطره آخر كه مي مكيديم ، موقعي كه ديگه هيچ آبي در پوست انار نبود ، پوست انار با يك شوت پرت مي كرديم ، به اين طرف و آن طرف ، به پشت بام ، حالا حكايت ما حقوق بگير ها ،مخصوصاً بازنشسته ها ست كه با اين گروني هر ساعته شديم انگاري انار آب لمبو كه تا قطره آخر از ما نقاپند دست از سرمان برندارن ! ...دستت درد نكنه آقا مصطفي ... من سر همين كوچه پياده ميشم .. كنار حسينيه ! . اين پول هم خدمت شما ! كاري نداري كاكام !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
-- ببخشيد آدم بازنشسته و بچه دبستاني ؟
-- آره برادر ! طرف را مي شناختم ، بنده خدا بعد از سالها صاحب دو بچه شد ! در شهرهاي كوچك و روستاها خيلي ها همديگر را مي شناسند !!
خانم خزعلی، چرا ناراحتید چون در اینجا (مخصوصاً در تورونتو درخیابان Bayview) اکثریت فرزندان امثال شما مشغول به زندگی (دانش بنیان) هستند. در ضمن خانه پنج میلیون دلاری خاوری، پیش خانه بچه های شما، آلونک هم حساب نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اینا اومدن تورنتو کار فرهنگی بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چرا نمیری زنگ خونه خاوری رو بزنی فرار کنی؟
بدین وسیله از فرمایشات گهر بار احمد خاتمی، حسین شریعتمداری و امامان جمعه تهران و قم کمال تشکر را دارم که اگر نبود فرمایشات و رهنمود های اقایان الان ما در بدبختی و فلاکت زندگی می کردیم و روز به روز مرغ و تخم مرغ و شیر و ماست گران تر شده و از سبد غذایی ملت حذف می شد. خدایا شکرت.
من چندین بار در مورد فساد های کلان سود زده ام نه تنها ترتیب اثر نداده اند بلکه به خاطر ایجاد آلودگی صوتی جریمه هم شده ام
در مورد خانم انسیه خزعلی هم استعفایش مورد تایید من نیست چون فرزندانش مختارند کسور مورد علاقه خود برای زندگی را آزادانه انتخاب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بعد از اقدام بی نظیر رییسی در جلوگیری از اقازادگی البانی نشین ها حالا طرفدار زندگی آزادانه در هر کشوری از سوی آقازاده ها شدن
خانم انسیه خزعلی راست میگوید و استعفا نداده

چون رییسی گفته بود : فرزند رفت ، پدر هم برود !!!!

انسیه خانم هم پدر فرزندشان را حتما اعزام کردند کانادا !!

حالا رییسی باید اصلاح کند که فرزند رفت ، مادر هم برود !!

خخخ
حاج اقا حسین
تو که نفست حقه و قراره بحرین رو پس بگیری
خدا امواتت رو رحمت کنه
اول یک فکری هم برای پس گرفتن استان های سرسبزمون ،تو اسیای میانه بکن که اونام خیلی به دردمون میخوره
اجرت با خدا
حاج خانم‌! شما هم‌ در نهایت مثل خیلی ها سر از کانادا در میاری. اقازاده رفتن خونه زندگی رو‌اماده کنن.
آخه کپی برداری از قوانین غرب میکنید لااقل درست کپی کنید. جایزه سوت زنی 3 درصد تخلف تا حداکثر 1 میلیارد تومن. خنده داره. یعنی کسی که تخلف30 میلیاردی رو گزارش میکنه با کسی که تخلف 100 میلیاردی گزارش میکنه جایزه شون یکیه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
همش باید بنالی؟ اینکه دیگه قانون خوبیه جایزه یک میلیارد تومانی
ایشون فرزند فرستادن کانادا تا تحقیقی کنن ببینن چطور میشه کاری کرد زنان کانادا حقوقشونو‌مطالبه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مرسی
کیهان و همفکرانش و امامان جمعه اگر وسط روز بگویند الان شب هست ما باید قبول کنیم چون اگر قبول نکنیم غرب گرا و وابسته به غرب هستیم حرف حساب این جریان همین هست هر کی خلاف ما نظر دهد دشمن و وابسته به دشمن هست!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
یه جودی حرف میزنی انگار ما نمیشناسیم آمریکا چه توطئه گریه و چه اتاق های مخوف جنگ روانی داره
شما اول بازار روسیه رو فتح کن و به فتوحات قبلی همچون سنگال ونزوئلا آذربایجان و عراق اضافه کن بعد روزی سه بار مصاحبه کن
خزعلي اخبار منتشره در مورد استعفايش را تكذيب كرد !!
----------
-- عجب ! ... گفتم كه ... وقتي شنيدم ايشان استعفا داده ، با خودم گفتم : يا للعجب ! بالاخره چشم مان به يك استعفا روشن شد ! ... راستش اول با خودم گفتم شايد اشتباه چاپي بوده و استعفا نيست و مثلاً استيفا هست يا شايدم استعلام ، يا مثلاً استفهام !!.. بازهم در انديشه فرو رفتم و از خود سؤال كردم : مگر در قاموس مسئولين واژه اي هم به نام استعفا هست ؟ ! بعد با خودم گفتم ، چرا نباشه ، نمونه اش همين خانم كه استعفا داده ! بعد هم دوباره با خودم گفتم يعني ميشه واقعاً كسي استعفا بده ؟ ، فكراش كه كردم خودم جواب خودم دادم و گفتم : گمان نكنم ! و حالا خوشبختانه حدسم درست از آب در آمد كه كسي استعفا نميده و نخواهد داد !! ، نمونه اش همين خانم خزعلي كه استعفا نداده !! ... بله ؟!... خدا را شكر كه استدلال هايم اشتباه نبود و عين صواب بود ... بازهم خدا را شكر !! ... معلومه كه استعفايي در كار نيست !! ... به حق چيزهاي نديده و نشنيده !!
پاداش به گزارش گران فساد هم از آن سنگهای بزرگی ست که قابل زدن نیست. چرا که پروسه فسادمالی واختلاس را نمیآیند وسط 4راه ها ومیادین انجام بدهند تا سوت زنان متجه شوند وسوت بزنند!!! رقم یک میلیاردپاداش قطعا به کشف اختلاس ودزدی چندین هزار میلیاردی تعلق میگیرد .این اختلاسها اگر از چشم نهادهای نظارتی وحراست ها وپایگاههای بسیج ادارات پنهان بماند قطعا به چشم مردم عادی هم نخواهد امد.برای کشف آفتابه دزدی هم هیچ کس یک میلیارد پاداش نمیدهد.خخخخخخخخ
دولت رییسی گفته : فساد را سوت بزنید و یک میلیارد تومن

جایزه بگیرید!!!!!!؟؟؟؟

جایزه پیشکش تان ، فعلا بفرمایید با تاج که چند وانت نیسان

آبی پرونده فساد و اختلاس گری جاعل و کلاهبرداری دارد و


تحت تعقیب است چرا حکم ریاست فوتبال دادید !؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
جایزه پیشکش شما افشا کننده ها رو دستگیر و زندانی نکن ما راضی هستیم
از اول محرم کلی تبلیغ کردن و مردم فرستادن لب مرز الان فهمیدن اوضاع وخیم است و امکانات اونور صفر ، عشق مردم به امام حسین (ع) ربطی به شما ندارن که بخوایین بچسبونین بخودتون و بگین اینهمه رفتن
آدم می مونه از این همه نفاق این همه تظاهر.
اون از پسر ابتکار به اصطلاح اصلاح طلب این هم از خانم اصول گرا. اون از عروس رئیس مجلس .
آدم رو یاد مدیران پروازی می ندازند.
کار و پول درآوردن در ایران خرج کردن کانادا و اروپا و آمریکا.
اتوبوس مجانی؟! پولشو مردم باید بدن؟ آیا این هرینه ها حلاله؟ اکثر مردم‌راضی‌هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بله راضی هستیم
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
من والله راضی نیستم. آلبانی نشین هم نیستم.
مشکل فقط زنان هستن اختلاس گران دو تابعتی ها ودزدان هیچ مشکلی برای کشور نیستن
مهمترین سرمایه یک کشور
نه نفت است.نه گاز است و نه معدن ونه هیچ دارایی دیگر قابل استخراج دیگر
مهمترین سرمایه یک کشور جوانان اون کشور هستند
که هست ونیست شان رابا تورم آدم سوز به آتش کشیدید
یا فرار کردند
یا در فکر فرارند
یا گوشه زندان
یا نئشه و در حال چرت زدند
ذره ای هم امید به اصلاح ندارند.
پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد
خجالت نمیکشید کارمندان بخصوص جوانان کارمند را گمراه میکنید و از نان خوردن و از یک زندگی معمولی محروم میکنید همه میدانند این اختلاسها سرش جای دیگری است و هزارویک حامی دارند در چندین مورد من خودم از طریق بازرسی کل کشور اقدام کردم اثبات هم شد آقایان دزد پست گرفتند و نتیجه آوارگی خودم بود توصیه میکنم گول نخورید شناسایی میشود و بخدا احدو واحد از زندگی ساقط میشوید
افشا کننده سیسمونی نه تنها جایزه ای نگرفت به شدت هم تنبیه شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بایدبدانیدکه سوت زدن برای یقه گرفتن افرادمعمولی است ونه همه
حالا یه فساد دیگه درست میشه واسه اونایی که گزارشهای الکی فساد جور کنن و یه میلیارد جایزه بگیرن ...خخخخخخ
ساده زیستی وقتی خوب است که در اقتصاد کشور یک نظم و حساب و کتاب دقیق و هوشمندانه حاکم باشد وگرنه شما مسئول ساده زیست داشته باشی اما حساب و کتاب و درایت نداشته باشید مثل خانواده ای است که پدر خانواده آدم خوب و ساده زیست است اما نه عرضه مدیریت مالی خانواده را دارد و نه اهل کوشش و درایت است که بتواند خرج خانه را دربیاورد
در قرآن اشاره به این دارد که آیا کسی که برده است و عرضه کسب درآمد نداشته و جیره خوار است با کسی که مولا است و درایت مالی و سازماندهی دارد یکسان است

دینداری که انگل جامعه باشد نه بدرد اسلام می خورد و نه به درد مردم
و بی دینی که اهل تلاش و کار است هم بدرد اسلام می خورد و هم به درد مردم می خورد
البته خدای نکرده منظور این نیست که دینداران اهل تلاش و کوشش نیستند بلکه بسیاری از انسان های دیندار صادق و راستگو هستند که در کنار پاکی و صداقت تلاشگر و زحمت کش هستند که یقینا این افراد مشمول اجر و پاداش مضاغف هستند
هیچ مسولی توایران استعفا نمیکنه
اگه بکنه که ژاپن میشیم
خزعلی اخبار منتشره درمورد استعفایش را تکذیب کرد؟
پرروتر وازاین حرفها هستند.
هموطنان عزیز در دام وزارت اقتصاد نیفتید، یک میلیارد فقط یک تله است. به سرنوشت سایر افشاگران گرفتار میشید. از من گفتن بود
دلیل اینکه کشور ما در جنگ بین روسیه و اوکرایین لااقل بجای اینکه بی طرف باشد بطور علنی از طرف متجاوز حمایت می کند و حالا کمک نظامی هم میدهد چیست؟ آیا مردم ایران حقی در این تصمیم ندارند؟ یا از ما بهترها پشت درهای بسته این تصمیم را برای همه گرفته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اول آمریکا تجاوز کرد با عضویت اوکراین در ناتو دشمن روسیه
اقای‌ خاتمی‌ !
ساده‌ زیستی‌ یعنی‌ چی مثلا‌ ؟!
رئیسی‌ که کت شلواری نیست‌ ماشین سواری هم گواهینامه‌ نداره‌ کفش هم و .....
دیگه‌ این ظاهر یک روحانی‌ که ایشون‌ هم یک حجت الاسلام‌ هستند‌
اگر‌ ریئس‌ جمهور‌ خیلی شیک پوش‌ و دارای زندگی‌ لاکچری‌ باشد‌ ولی‌ دارای‌ تئوری‌ های‌ خوب و ارزشمند‌ و جلبزهد‌ مدیریتی‌ خوب برای‌ هدایت‌ جامعه‌ داشته‌ باشد‌ بنفع‌ کشور نیست‌ ؟!
این‌ حرفهای‌ پوپولیستی‌ دیگه کهنه شد‌ و ارزشی و خریداری نداره‌ پدرجان‌
درود واحترام
به نظرم بالاترین شجاعت ، شجاعت اعتراف به شکست است مخصوصا بعد از گذشت دهها سال !
هشدار.هشدار.هشدار

قابل توجه دامداران و مرغداران محترم

به هیچ وجه کنسانتره دامی و طیوری از کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور خریداری نفرمائید.

متاسفانه صاحبان این کارخانجات،سمهیه سبوس گندم دولتی که حق دامداران و مرغدارنه و باید در خوراکدام و طیور استفاده شود،رو در بازار آزاد بفروش رسانده و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج،بنام سبوس برنج دوکوب(که دقیقا شبیه سبوس گندمه)استفاده مینمایند.


لطفا به همکاران زحمتکش خود اطلاع رسانی بفرمائید.
میزنند دهنتو سرویس میکنند الان هرکسی گزارش رفتن پسر حاج خانم خزعلی به کانادا را داده باشد غزل خداحافظی را باید بخواند پسره میره کانادا ،سوت زن میره کویرلوت تا خوراک سوسکا بشه
یعنی الان اون بنده خدایی که یفر خاندان قالیباف به ترکیه را منتشر کرد بجای زندانی شدن پاداش یک میلیاردی می گیره!!!!؟؟؟؟
من که باور نمی کنم
آقای شریعتمداری مداری شما به باقی مردم ایران توجه کنید و به خواسته هاشون و نیازهای اولیه زندکیشون توجه کنید تا اینقدر بخاطر شرایط اقتصادی مهاجرت نکنن بحرین پیشکس اصلا هم مردمش دوست ندارن به ایران ملحق بشن
امر به معروف و نهی از منکر را هم سوتی کنید بیشتر از این بیگیرو ببندها جواب میده من برای دختر سرکوچه که بی حجاب بود سوت زدم پول که ندادند هیچ بردن هتکمون رو وتک کردند
فکر کنم حاشیه و متن بر ایشون مشتبه شده.
یعنی الآن من اگه گزارش بدم که فرزند یه بنده خدایی رفته کانادا و فیلترشکن میسازه میفروشه به ایرانیا، بهم یه میلیارد میدن؟ یا صرفا قراره اطلاعات بگیرن و اقدامی نکن و بعدم بگن عایدی نداشت که پاداش داشته باشه؟
بحرین باید به ایران بازگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شما هم زود از کانادا برگرد ایران
جناب شریعتمداری
نکند احیانا آمار و نظر سنجی شما در خصوص خواسته مردم بحرین مانند نظر سنجی های صدا و سیما در خصوص مقبولیت حجاب در جامعه باشد؟
فرماندار جدید !!!!!!!!
برای دریافت یک میلیارد تومانتان هم به زندان اوین مراجعه کنید و ۲۰ سال میهمان این زندان باشید!!!!!!!!!

این همه فساد داره جلوی چشمشون رژه می ره این عوام فریبی ها رو بازی می کنند شما وزیر راه و وزیر ورزش و وزیر کشاورزی و معاون رییس دولتتان که فرزندش را پول مردم به کانادا فرستاده و برادر جهانگیری و برادر روحانی و عیسی شریفی و رییس مترو در زمان قالیباف و طبری و ماجرای رشوه دادن به مجلس برای جلوگیری از تحقیق و تفحصص از شهرداری تهران و پرونده های فساد شهرداری تهران در زمان مدیریت شکوهمند ر دکتر .. را پیگیری کنید گزارش فساد پیشکش.
قیمتها هر بار بیشتر از دفعه قبل !!
قربونت فعلا اون بنده خدایی رو که سوت قالیباف رو زد آزاد کنید تا بریم سراغ مورد بعدی
امثل اینکه استعفا و یا عذرخواهی دولتیان در ایران ممنوع هست.
وقتی دارایی دولتمردان محرمانه است و هرکه از هر جرمی فیلم برداری کند بجای مجرم دستگیر می شود .پاداش می‌دهید که بعنوان وثیقه استفاده کنه؟
واقعا بحرین نباید از ایران جدا میشد امیدوارم روزی فرا برسه که سرزمینهایی رو که از ایران عزیزمان جدا کردند دوباره به کشور وصل شوند
خانم خزعلی ! با آرامش خاطر و اطمینان قلبی به صدارتتون ادامه بدین و میز رو دو دستی بچسبین ، رئیس جمهور تو گفتارعدالت دارن!!!
امام جمعه ها ماموریت پیدا کردن برای دولت نقطه قوت پیدا کنن و چون رئیس جمهور دستاورد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی نداشته، حرفهای عجیب و غریب می زنند!!
گیری مرئیس جمهور به جایی سفر کرده که تاکنون هیچ مسئولی نرفته! اینکار چه مشکلی از کشور رو حل کرد؟ زمانی شماها کلی مزیت برای احمدی نژاد می تراشیدید و کلی سفر استانی رفت حالا اعتراف میکنید که به این منطقه یک فرماندار هم نرفته!!!!
کاش رئیس جمهور یک هفته هیچ سفری نره ولی جلوی گرونی تخم مرغ رو بگیره! کدوم برای مردم مهمتر و بهتره؟ امام جمعه جواب بدن سفر استانی یا جلوگیری از گرانی تخم مرغ که هشدار داده شده؟؟؟!
ساده زیستی رئیس جمهور برای مردم چه فایده ای داره این یک موضوع خصوصی د زندگی ایشونه. کاش میتونست چند تا وزیر کارآمد جور کنه و به به وضع کشور سامان بده.
تصور کنید رئیس جمهور ساده زیست باشه و به همه روستاها هم سفر کنه ولی تخم مرغ بزودی گرون بشه! کدوم برای مردم مهمتره؟!!! زندگی خصوصی رئیس جمهور چه اهمیتی برای مردم. داره؟!!!!
ائمه جمعه تبدیل شدن به مرفهین بی دردی که از مشکلات مردم بی اطلاعند و درمورد موضوعات و مشکلات اصلی مردم صحبت نمی کنن و بلندگوی مراکز قدرت ...هستند! کاهش صفوف نماز جمعه رو نمی بینید!!
بود نبود خانم خزعلی چه اهمیتی برای مردم داره وقتی ایشون توجیه گر وضع موجوده و هیچ اقدامی برای زنان نکرده!
کاش ائمه جمعه از مردم همان جایی که رئیس جمهور سفر کرده بپرسند آیا این سفر براشون مهمتره یا اینکه تخم مرغ اول پاییز گرون نشه؟!!!!
پاداش به منتشز کننده فساد جالبه اون کسیکه اخبار سیسمونی را لو داد 2 سال حبس غیابی براش بریدن اونوقت توقع دارن کسی اخبار فساد را منتشر کنه . با این کارها افشا کننده مجازات میشه نه فاسد
وقتی خانم خزعبلی استعفا نمی دهند ،چرا آقای رئیسی ایشان را برکنار نمی کنند؟
درضمن فراموش نکنیم عملکرد دولت فخیمه کانادا که به پسر معاون رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران ویزا
می دهد ولی به ورزشکاران و هنرمندان ویزای درست و کامل نمی دهد
و هیچ اعتراضی ، ایرانیان مقیم کانادا هم ابراز نمی کنند !!!!!!
دنیای عجیبی است ..
من نمدونم این آقازاده ها چقدرررررررر متخصص هستند که همه در خارج تحصیل و کار میکنند!

پسر یا همون تحفه عارف
پسر خزعلی
پسر خانم ابتکار
و ....

چقدر اینها ژنشون خوب هست
"خزعلی اخبار منتشره درمورد استعفایش را تکذیب کرد؟" ظاهرا وزراء و معاونین رئیسی برای حرف ها و دستورات رئیسی تره هم خورد نمیکنند!!
انگار قرار نیست هیچ کس خجالت بکشد طرف فرزندش در حال تهیه و فروش فیلتر شکن است در کانادا و......... نگذارید تا دیر نشده استعفا بدهید و الا ممکن است بقیه موارد نیز برملا شود. لطفا بروید و اینقدر مدعی نباشید خانم خز علی
چرا استعفا بدهد با هزاران تظاهر به این شغل رسیده و حالا انظار دارید خجالت کشیده و استعفا بدهد.!
پاداش این بنده خدا سیسمونی گیت که پرداخت شد.
من بودم استعفا میدادم..این همه حرف میزنید فقط واسیه مردم نه واسیه خودتون
اگر این اتفاق در یک کشور نا مسلمان غربی یا شرقی افتاده بود مسئول محترم تا حالا چند بار استعفا داده بود
قفط چیزه یعنی تکذیب و ماست مالی مییشه
"احمد خاتمی: ساده زیستی رئیس جمهور از پدیده‌های انقلاب است."
"صدیقی، امام جمعه موقت تهران: هیچ کس هیچ حاشیه‌ای از دولت رئیسی سراغ ندارد."
دور اول دولت احمدی نژاد هم از این تعریف و تمجید ها زیاد می شنیدیم
حسین شریعتمداری: اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین، بازگشت به ایران است..... از ویژگی های شریعتمداری این است که می داند مردم هر کجا چه می خواهند، برای همین خود را نماینده همه مردم می داند!
پاداش یک میلیاردتومانی سوت زدن برای اداره دارائی مدیران اقتصادی ما باسوت زدن میخواهندچرخ اقتصادمان را بچرخانند اینهمه نعمت سرشارداریم بجای استفاده بهینه ازآنها بایستی سوت زن استخدام کنیم
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: هیچ کس هیچ حاشیه‌ای از دولت رئیسی سراغ ندارد!......عمو کجایی؟... پس اینهمه انتصابات فامیلی چی بود!.....سفرهای دانش بنیانی فرزندان مسئولین به خارج.....!!!!
حسین شریعتمداری یک پاراگراف 5 خطی نوشته که توش بیش از 10 تا دروغ فاحش هست! به کجا چنین شتابان آقای شریعت مداری؟
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار: قطعا قیمت تخم‌مرغ افزایش خواهد یافت!!!!!!!
خبرای خوب لحظه ای داره به جامعه پمپاژ میشه.
میخواین ملت رو از گشنگی بکشید؟!!!!!!
گرونی تا کجا دیگه؟
این بود وعده های دولت انقلابی؟!!!!!!!!!
خانم خزعلی حالا چه دوست دارید آنقدر به ما خدمت کنید ،استعفا بده برو دیگه ما خدمت شما را نمی خواهیم
بحرین جزء خاک ایران است که توسط انگلیس خبیث جدا شده

بحرینی ، ایرانی بمان
شعار هر ایرانی وطن پرست است

درود بر ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خودمون هم جزئی از خاک افغانستان بودیم که جدامون کردند
شهر تورنتو کانادا خیایانی دارد که تقریبا شباهت بسیار به منطقه های مذهبی شهرهای ایران دارد به هر حال می توان با این روش شاید بتدریح انقلاب را در سرزمین دشمن نهادینه کرد
رئیس جمهور می تونست تو مسابقه ایرانگردی مقام خوبی کسب کنه ولی شغل ریاست جمهوری رو باید انجام بده که متاسفانه.....!!
ملکه الیزابت گرچه ممکنه در خارج از انگلیس بخاطر سیاستهای استعماری کشورش محبوب نباشد اما در کشورش انصافا کاملا فراجناحی کار کرد و در امور اجرایی و و عزل نصب وزرا دخالت نکرد و در مجموع کشورش نسبت به ابتدای سلطنتش در حوزه اقتصادی، معیشتی ، صنعتی و اجنماعی تغییرات ملموسی داشت و هیچوقت تمایلات خود را در اداره دولت دخالت نداد و بهمین خاطر محبوبیتی خوبی در کشورش داشت.
پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد :
اگر راست میگید این را در تلویزیون تبلیغ کنید در روزنامه ها و مسیولین با زبان خودشان بگویند و امامان جمعه به طور دایم بگویند و در عین حال به سوت زن اطمینان بدهید که در امان است ، ممکنه اول کار کمی سخت باشد و به مرور جا میافته کوتاه نیایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
گزارشگران فساد پژوهشی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
سرنوشت خبرنگاری که سیسمونی گیت رو فاش کرد چی شد؟ 18 ماه حبس!!! واقعا باور میکنید که دبنلا کشف فساد هستن؟!
این زن آنقدر پررو هست که با این حرفها استعفاندهد. مطمئن باشید استعفا نخواهد داد
اولاگ که همین آقا می گفت با آزاد شدن قیمت تخم مرغ دیگه افسار گسیختگی قیمت نخواهیم داشت .درضمن حرف مفته که شما قیمت تخم مرغ هر چقدر باشه مردم می خرند شاید بخرند ولی مثل اون موقع ها شونه ای نمیخرند دونه ای می خرند .خود من سوپری دارم ازاون موقع که به قول شما تخم مرغ شده 34 تومن فروش ما کاهش پیدا کرده چه برسه الان که بخواد گرون بشه تازه مگه شما نهاد به قیمت روز نمیخرید دیگه چرا باید گرونه کنید .به نظر من نهاد های بازرسی اگه ازخودتون نباشن باید بیشتر پیگیری کنند.شماها هیچ موقع سیر نمیشید دایم می خاهید افزایش قیمت داشته باشید تا سود بیشتری نصیبتون بشه .
به جای پاداش یک میلیارد تومانی به افشاکنندگان فساد. اونهایی که به جرم افشای فساد الان تو زندان هستند آزادکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آفرین دقیقاً
استعفا؟؟؟ استغفرالله !!اصلا مگر امکان دارد؟
هیچ کار خلاف و موردی وجود نداشت که استعفا دهد اگر اقامت داشته باشد آن وقت یک چیزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اشتباه مثبت زدم یک ملیارد منفی
آقا صدیقی اثال جنابعالی موجب بی اعتباری روحانیت می شوند معلوم است در جامعه و بین مردم نیستی و خبر نداری!
-رئیسی در موارد
-ظرف یک هفته اول بورس را درست کرد!
-قیمت دلار را به 5 هزار تومان رساند!
-اقتصاد را از برجام جدا کرد!
-تعداد فقرا و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را بششششدت کم کرد!
-تورم را یک رقمی کرد!
-و.....
ما هم توقع نداشتیم استعفا بدن
کلا پر رو تر از این حرفان
اما از جناب رئیسی توقع داریم برکنارشون کنند اگر صداقت دارند در گفتار و عمل
فقط حضرت عزراییل میتونه اینها رو از مقام جدا کنه
نمیخواهد جایزه بدید به افشا گر،فقط دستگیر و محاکمه اش نکنید. بقیه اش پیشکش
والله اگه کسی در ایران در برابر هر مسولی مقاومت کند سریعا انگه نفوذی یا عوامل بیگانه لقب میدهند در حالی که طرف حتی در عمرش یک بار هم خارج نرفته . ولی ماشالله تمام فرزندام مسولین رده بالای کشور اقامت امریکا یا کانادا را دارند ولی انها خودی هستند
والا این مسئولین متعهد که میشناسم مرز پررویی رو رد کردنچه خانم خزعلی باشد و چه خانم ابتکار که با پررویی تمام به روی خود نمیارن که مردم چه فکری میکنن! آقای ریسی عزیز شما نهایتا تونستید در حد معاون وزیر رو تهدید به اخراج کنیید ولی با نور چشمی ها هیچ کاری تا به امروز نداشتید!!!
استعفا ؟؟؟؟ خزعلی هم مثل قالیباف ومیرسلیم و ....چند روز ساکت می شه و بعد دوباره همون آش و همون کاسه . از کل مردم هم طلبکار می شه ....
وزیر کشور باید به سبب مشکلات عدیده ناشی از بی برنامه گی در پیاده روی اربعین سریعا استیضاح و برکنار شود .

# آبروریزی بین المللی
۶ کلاسه ها در برنامه ریزی مراسم اربعین و تدارک امکانات افتضاح به بار آوردند
سریع
فوری
انقلابی
وزیر کشور را استیضاح و برکنار کنید
زائران در راه مانده گرما زده احساس آرامش کنند
مسئول اینهمه ناهماهنگی و بی برنامگی و عدم تامین امکانات برای زوار اربعین وزارت کشور ما میباشد .
وحیدی پاسخگو باشد
وزارت اقتصاد اعلام کرد: حفظ محرمانگی هویت سوت‌زن، تضمین امنیت شغلی سوت‌زن و صیانت از وی در مقابل اقدامات تلافی‌جویانه احتمالی . پاداش سیسمونی گیت را دادند 18 ماه زندان!!!!!
در پیاده روی امسال افتضاح به بار آوردیم
اگر از وزارت کشور به سبب عدم تدارک امکانات اولیه در مراسم اربعین امسال شکایت داشته باشیم باید به سازمان ملل مراجعه کنیم ؟!!
۳ ماهه که تلویزیون داره شب و روز ملت رو تشویق میکنه به رفتن به پیاده روی !!!!
آقای رییس جمهور گفته باباش باید باهش بره نگفته مامانش ، پس خانم خزعلی نبایداستعفاء بدهد
سوت زنهای مفاسد اقتصادی سر از زندان در میآورند
یک مورد فساد را از سایت قوه قضاییه اطلاع دادم کد رهگیری هم گرفتم وبرای پیگیری هرچه تلاش کردم از نتیجه آگاه شوم نشد که نشد
سرکار خانم خزعلی نیاز به تکذیب شما نیست. در ایران هیچ رسوایی وجود ندارد که کسی بخاطر آن استعفا کرده باشد. شما هم استثنا نیستید.
آقای رییس جمهور باید حرفش را پس بگیرد.
اقای رئیسی الوعده وفا گفتی. هر مسؤلی که فرزندش رفت مسؤل هم باید برود
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مسؤلان فرزند رفته دارند ساکهاشان را می بندند تا خودشان هم به دستور رییس جمهور بروند دنبال فرزندانشان. خوشا به سعادتشان
پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد
نمیخواد از کیسه خلیفه ببخشین...فعلا وثیقه اون گزارشگران و اون افشاگرانی که به اتهام تشویش اذهان عمومی بازداشت شدن رو آزاد کنید یک میلیارد تومن پیشکش!!
خانم خزعلی چرا بچه های شما فقط میتونن برن تحصیل و کار و بچه ها ما نمی تونن
در ثانی شما با اینهمه تربیت اسلامی چطور پسرت سر از کانادا دراورده برای کار
به خدا شما در حق مردم جفا می کنید و باید پاسخگوی خدا باشید
اين افتضاح و بي برنامه بودن اعزام زايران اربعين در صورتيكه در زمان روحاني اتفاق ميفتاد صدا و سيما و مجلس و قوه قضاييه وكيهان و فارس تا حكم اعدام وزيى كشور را صادر نميكردند خواب به جشمانشان راه نميدادند ولي حالا عين خيالشان نيست
این طایفه شهرت یه جواری در ایران عزیز خوش نام نیست و تمایل به غرب دارند
جناب آقای صدیقی پس این بازداشت مشاور وزیر و رفتن 2 تن از فرزندان وزرا ومعاون رئیس جمهور به کشورهای غربی اگر هاشیه نیست پس چیست؟
من موندم چرا هیچکدوم از مسئولین و فرزندان دانش بنیانشون "نگاه به شرق " ندارن و همه شون سرازکاناداو انگلیس و آمریکا در میارن ...
این‌ حسن‌ کلید‌ هرچی‌ بود‌ ‌ اربعین‌ را‌ خوب‌ سامان‌ میداد‌ ‌ ابرام‌ توش‌ گیر‌ کرد‌ !
نکنه‌ تقصیر‌ حسن‌ بنفش‌ باشه‌ !
حاج اقا شزیعتمداری چرا فقط بحرین را گفتی ماشنیدیم ترکمنستان اوزبکستان آذر بایجان ارمنستان تا حتی مغولستان هم دلشان میخواهد که جزو ایران باشند
احمد خاتمی: ساده زیستی رئیس جمهور از پدیده‌های انقلاب است!!!
اما درباره دیگران که می گفتی :(اشرافیگری)!!! چی شد یه هوی!!!
آقای امام جمعه ی محترم مردم از گرانی و ناهنجاری آزار میبینند ورنج میکشند شما از زهد وتقوی و ساده زیستی سخن میگویی این چه تطابقی داره نیاز مردم با گفته های شما از اینرو است که گوشی برای شنیدن خطبه ی جمعه جایی وجود نداره!!
نامربوط داری میگی ما میگیم گرانی است
شما میگی رئیسی ساده زیسته!!!
ربطش چی چیه!!!
حسین شریعتمداری: اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین، بازگشت به ایران است
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: در میان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، همراهی بحرین با سایر کشور‌های عضو حساب جداگانه‌ای دارد، زیرا بحرین بخشی از خاک ایران بوده است که در جریان یک زد و بند غیرقانونی میان شاه معدوم و دولت‌های آمریکا و انگلیس از ایران جدا شده است و امروزه اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین بازگشت این استان جدا شده از ایران به سرزمین اصلی و مادری آن، یعنی ایران اسلامی است و بدیهی است که این حق مسلم ایران و مردم استان جدا شده آن نباید و نمی‌تواند نادیده گرفته شود.
عاقبت آنهایی که گزارش اختلاس دادن رو ببینید.
گزارش بدید به سرنوشت آنا دچار می شید.
تا کی انقلاب باید تاوان بقا بر قدرت امثال خانم خزعلی را بدهد؟ برای جوان و دختر امروز سوال هست که چرا سرنوشتش بدست کسی گره خورده که زندگی متعالی دلبندش را در غرب جستجو می کند نه کشور خودش. قحط الرجال که قطعی شد. قحط النسا دیگه نداشتیم اونهم پیدا شد. خزعلی کنار برو
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان