بازدید 11839
۱
دومین گل لوکادیا برای شکستن طلسم هوادار تهران

زلزله پرسپولیس در اکباتان با درخشش سوپر سعید

پرسپولیس که در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته نتوانسته بود هوادار را شکست دهد،‌ در این بازی طلسم عدم پیروزی مقابل این تیم را نیز شکست و با 11 امتیاز به صدرنشینی خود در این فصل ادامه داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 05 September 2022

تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ لوکادیا در دقیقه 13 و سعید صادقی در دقایق 37 و 62 گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند و داریوش شجاعیان در دقیقه 82 تک گل هوادار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا رکورد گل نخوردن سرخپوشان در فصل بیست‌و‌دوم شکسته شود.

زلزله پرسپولیس در اکباتان با درخشش سوپر سعید

پرسپولیس که در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته نتوانسته بود هوادار را شکست دهد،‌ در این بازی طلسم عدم پیروزی مقابل این تیم را نیز شکست و با 11 امتیاز به صدرنشینی خود در این فصل ادامه داد.

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، فریبرز گرامی، عزت‌الله پورقاز، محمدجواد محمدی (63-داریوش شجاعیان)، سپهر روزی‌طلب، بابک مرادی (40 - ایمان غلامی)، محسن سفیدچقایی، مهدی عبدی، معین عباسیان (40 - امیرحسین پورمحمد)، نیما انتظاری و سیدمحمد میری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی (76-محمد عمری)، سعید صادقی (88-کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی (88- سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (30 - سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا (76-حامد پاکدل).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 3: توپ ارسالی بازیکنان هوادار در حالی که از دستان بیرانوند رها شده بود به موقعیت خطرناک برای تیم میزبان تبدیل شد، اما داور خطای بازیکنان آبی‌پوش را روی بیرانوند گرفت.

دقیقه 9: بازی بلند پرسپولیسی‌ها روی ارسال سروش رفیعی با دو ضربه سر گولسیانی و پورعلی‌گنجی به اولین موقعیت سرخ‌ها در این بازی تبدیل شد که برگشت توپ توسط مدافعان هوادار و در ادامه ضربه بی‌دقت اسماعیلی‌فر این موقعیت را هدر داد.

دقیقه 13: پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه و ضربه تمام‌کننده لوکادیا گل اول پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند. در این صحنه سعید صادقی با یک پاس خوب توپ را به اسماعیلی‌فر رساند و پاس کات‌بک این بازیکن از روی خط را لوکادیا با یک ضربه دقیق وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 20: باز هم فرار سعید صادقی داخل محوطه جریمه هوادار یک موقعیت خطرناک را خلق کرد، اما این بار لوکادیا نتوانست پاس در عرض این بازیکن را تبدیل به گل کند و یک موقعیت بسیار خطرناک برای پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 21: سپهر روزی طلب اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 30: علی نعمتی هم به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

دقیقه 37: سعید صادقی پس از یک حرکت انفرادی زیبای در عرض و از پیش‌رو برداشتن چند بازیکن هوادار  با یک شوت دقیق پای چپ گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: مهدی ترابی هم با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 62: سعید صادقی بار دیگر با یک حرکت انفرادی بسیار زیبا و یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه هوادار را بازی کرد تا گل دوم خود و گل سوم سرخپوشان را به ثمر برساند.

دقیقه 63: محمدجواد محمدی به دلیل اعتراض دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 68: کارت زرد  بعدی به سروش رفیعی داده شد.

دقیقه 78: گئورگی ولسیانی نیز از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 82: توپ ارسالی بازیکنان هوادار به دست دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد که داور در این صحنه برای تیم میزبان اعلام ضربه پنالتی کرد. ضربه پنالتی را داریوش شجاعیان به گل اول هوادار در این بازی تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل کاهش یابد.

دقیقه 1+90: امیر حسین پورمحمد بازیکن هوادار به دلیل خطا روی محمد عمری از داور بازی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

دقیقه 2+90: ضربه ایستگاهی محکم سیامک نعمتی را میلاد فراهانی در دو مرحله دور کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این پرسپولیس امسال هم قهرمان میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر