بازدید 12339
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۱ شهریور/ فوت ۲۳ بیمار در شبانه روز گذشته

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۸۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 02 September 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۴ هزار و ۷۵۴ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۶۴ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۶۳ دوز واکسن در ایران که ۱۱ هزار و ۹۲۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۶۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۹۲ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۳ هزار و ۹۱۷ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۸۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۹۸۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
الان اربعین است امار معمولا کم اعلان میشه وقتی مناسبتی که نیست امار ها بیشتر عنوان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
ربطی نداره موج هفتم در حال اتمام هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر