بازدید 5473
۱

تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان

کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 02 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰ /۶/ ۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.

یادآور می شود، همکارانی که ثبت نهایی کرده‌اند اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز می‌توانند مجددا در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده که مدیران، برای رفاه همکارانی که امکانات سخت افزاری مناسبی برای تهیه تصویر مدارک و بارگذاری آن‎ها ندارند، امکانات مدرسه را در اختیار این همکاران قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سایت مسخره ای است . کسانی که در اولین روزها مجبور بودند ( متناسب با شماره ملی ) بارگذاری کنند دچار این مشکل بودندکه 6 تا تقدیرنامه رابیشتر قبول نمی کرد در حالیکه باید حدود 20 تا بارگذاری کنی که 30 نمره را بگیری ولی آنها مجبور بودند که تایید را بزنند و دیگر قابل ویرایش نیست . ما که می دانیم سرکاری است . وقتی یک بازی 5 سنتی را درست می کنند صد نفر هکر و گیمر می آیند آن را بررسی می کنند بعد نسخه بتایش را می زنند ولی اینجا می دهند به دوتا نخبه که از روی برنامه های گوگل پلی رونویسی کنند بعد حساب حجم سرور و پهنای باند که اصلا در تخصص و درکشان نیست را نمی کنند و به یک جامعه 800 میلیونی می دهند . به نظر من وزیر نمی تواند از زیر این ناهماهنگی شانه خالی کند . البته وظیفه مجلس است که یخه اش را بگیرد ولی آنها که علومشان سرریز شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها