بازدید 6854
توقف تیم پرستاره قلعه‌نویی در دومین دربی کرمان

گل‌گهر به مس هم‌استانی هم کامبک زد اما بازهم نبرد

کد خبر: ۱۱۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ 30 August 2022

دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و گل‌گهر سیرجان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز نخست هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان در قالب یکی از دربی‌های شهر کرمان در ورزشگاه شهید باهنر این شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید.

عارف رستمی و شروین بزرگ در دقایق 43 و 72 برای مس کرمان و مرتضی تبریزی و علی تهامی (گل به خودی) در دقایق 1+45 و 2+90 برای گل‌گهر گلز‌نی کردند.

داور این بازی امیر عرب براقی بود که به محمد قاسمی‌نژاد و امیرحسین عسگری از مس کارت زرد نشان داد.

 

شرح گل:

مس کرمان ( 1-0 ): یک پاس قطری بلند و سریع توسط دفاعی میانی مس کرمان در سمت چپ خط دفاعی گل‌گهر به امین قاسمی نژاد رسید و این بازیکن هم با یک چرخش بدون اینکه محوطه جریمه را به درستی ببینند، توپ را به محوطه شش قدم فرستاد تا عارف رستمی که برای زدن ضربه کمین کرده بود، جلوتر از مدافع گل گهر روی تیرک دوم به محل فرود توپ برسد و با یک ضربه بغل پای سرضرب دروازه محسن فروزان را به زیبایی در دقیقه 43 باز کرد.
گل گهر ( 1-1): هنوز دو دقیقه بیشتر از گل مس کرمان نگذشته بود که اینبار مهران درخشان‌مهر که پاسی رو به جلو را در سمت راست خط دفاعی مس دریافت کرده بود، در حین حرکت با کنترلی دیدنی توپ را مهار کرد و در مسیر خود قررار داد تا با عبور از مدافع مس و پاسی زیبا با بیرون پا مرتضی تبریزی را در محوطه شش دم در موقعیت تک به تک قرار بدهد. تبریزی هم اشتباه نکرد و با یک ضربه بغل پای زمینی با پای راست خیلی زود گل مس را پیش از سوت پایان نیمه اول جبران کرد.

مس کرمان ( 2-1): ضربه ایستگاهی ای که از نزدیکی های نقطه کرنر در سمت راست خط دفاعی گل گهر نصیب مس شده بود با ارسال دقیق و سریع عارف رستمی و ضربه سر شروین بزرگ روی تیرک اول که توپ را با دقتی مثال زدنی به تیر دورتر فرستاد گل دوم تیم میزبان را در دقیقه 70 ثبت کرد.

گل‌گهر سیرجان (2-2): ارسال بهنام برزای از سمت راست خط هجومی گل‌گهر سیرجان در دهانه دروازه با اشتباه طهامی مدافع تیم مس کرمان دومین گل شاگردان امیر قلعه‌نویی را در این مسابقه در دقیقه 2+90 رقم زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر