بازدید 10983
۷
فوتبال دوباره به دست یک بیمار سپرده می‌شود؟

همه وعده‌های انتخاباتی تاج؛ تیرهای مشقی حاج مهدی!

تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
کد خبر: ۱۱۳۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲ 28 August 2022

مهدی تاج که به دلیل مشکلات قلبی از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کرده بود تا به توصیه پزشکان در شرایط کار سخت قرار نگیرد در شرایطی سودای بازگشت به صندلی ریاست فدراسیون را دارد که هیچ تضمینی برای تشدید بیماری اش و ایجاد مشکلات گذشته وجود ندارد. سوالی که تاج از جوابش طفره می رود و این روزها طوری رفتار کرده که انگار نه انگار به همین دلیل در بحبوبه جام جهانی بستری شد و بعد هم استعفا کرد.

تاج در همین شرایط در وعده های انتخاباتی اش به چند نکته اشاره کرده که به معنی واقعی کلمه جای تعجب دارد. او چطور این وعده ها را داده در حالی که در همین دو سال و نیمی که از فوتبال دور بوده به عنوان نایب رئیس ای اف سی می توانسته آنها را اجرایی کند و یا حداقل کمکی باشد تا این مشکلات حل شود.

یکی از وعده های تاج حضور بانوان در ورزشگاه ها بود. او به گونه ای از این مشکل یاد می کرد گویی حل این مشکل فقط از عهده او برمی آمد اما این اتفاق روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی رخ داد. در شرایطی که تاج احساس می کند به عنوان یک رئیس فدراسیون حل این مشکل تنها در توان او است اما نشان داده شد با همکاری بخش های مختلفی که در تصمیم گیری این موضوع دخیل هستند سرانجام بانوان هم توانستند در بازی های لیگ در استادیوم حاضر شوند. قطعا در ماه های آینده با ایجاد زیرساخت های لازم در سایر استادیوم های کشور هم شاهد حضور بانوان خواهیم بود و نیازی به این نیست که سوپرمنی وارد شود تا ثابت کند این مشکل فقط به دست او حل می شده است.

از دیگر وعده های تاج که اتفاقا جنجال زیادی هم کرد و خیلی از اهالی فوتبال و مردم نسبت به آن موضع گرفتند این بود که گفت فدراسیون فوتبال از طریق درآمد فیفا می تواند پول ویلموتس را بدهد. جدای از اینکه پرداخت پول ویلموتس از این راه ظلم آشکار به سایر بخش های فوتبال کشورمان است و این پول هم پول بیت المال محسوب می شود، فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده از طریق پول های بلوکه شده نمی توانید پول مرد بلژیکی را بدهید تا بدین ترتیب دومین وعده تاج هم روی هوا برود!

همه وعده‌های انتخاباتی تاج؛ تیرهای مشقی حاج مهدی!

تاج وعده های دیگری هم داده مثل حل شدن مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا آن هم در شرایطی که خودش به عنوان نایب رئیس آسیا نتوانست مانع از حذف نشدن دو تیم شود تا نشان دهد از مدت ها قبل به فکر بازگشت به فدراسیون بوده تا بعد از مستقر شدن در صندلی ریاست اقدام کند و باز هم حل شدن مشکلات را به نام خودش تمام کند.

نکته جالب توجه این است که کمیته صدور مجوز حرفه ای منتخب و برگزیده تاج با نظر AFC تعلیق شد و اتفاقا همان کمیته عامل حذف نمایندگان فوتبال ایران در آسیا بودند. کمیته جدیدی که در ماه های اخیر شکل گرفته اتفاقا به دنبال رفع بحران های آن دوره و دریافت مجوز حرفه ای برای باشگاههاست.

بحث تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال از دیگر موضوعاتی بود که تاج به آن پرداخته و البته روابط نمایندگان مجلس با تاج به خوبی نشان می دهد اگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود احتمالا هیچ تعاملی بین فدراسیون و مجلس برقرار نخواهد بود!

در واقع تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج به نظر می رسد.

باید دید مهدی تاج که برای حضور در انتخابات هشتم شهریور تایید صلاحیت! هم شده است با کدام وعده انتخاباتی می خواهد اعضای مجمع را راضی کند؟

منبع:مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
به امید پیروزی تاج و بازگشت کی روش
نظر تابناک متفاوت از نظر عالمان فدراسیون است.موضوع چیست؟
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که سیاسیون فعلی دوست ندارند تاج برگردد و برای همین علیه وی، سمپاشی میکنن. خوب شد فیفا دست آقایون رو بسته
تنها مورد متفاوت اعلام بازگشت کیروش به سرمربیگری تیم ملی از ناحیه تاج هست. امیدوارم در صورتیکه توان بازگشت کیروش را دارد انتخاب بشه ولی بعید میدونم نظرش اگر انتخاب بشه با الان یکی باشه. احتمال قوی این نظریه برای بازگشت کیروش یک شعار تبلیغاتی هست
بعد بگویید فساد سیستماتیک نیست؟!!!!
فقط به یک وعده اش (بازگشت کیروش) عمل کنه، برای ما کافی هست!!!

اصلا همین که عزیز محمدی نیاد (تا یکی مثل مالی کهن رو بکنه سرمربی تیم ملی) یا ماجدی نباشه (که تصمیم گرفتن هم بلد نیست) برای ما کافیه!!!
از این فساد سیستماتیک تر هم داریم که قوه قضائیه و نهادهای نظارتی و اطلاعاتی و امنیتی هم صداشون در نمیاد و کاری نمیکنن؟
این اسمش فساد نیست پس چیه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل