بازدید 5589

عزیزمحمدی: ۴۸میلیون دلار از صداوسیما حق پخش گرفتم

کد خبر: ۱۱۳۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 27 August 2022

عزیزالله محمدی در یک گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت فوتبال و تیم ملی خوب نیست، درباره دلیل ثبت‌نامش گفت: در دوران حضورم در ریاست سازمان لیگ به باتوجه به صحبت‌های خیلی از پیشکسوتان، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و اهالی رسانه، عملکرد خوبی داشتم و در آن دوران سازمان لیگ کاملا مستقل بود و همه می‌گفتند محمدی فدراسیون فوتبال را اداره می‌کند و از من خواستند نامزد انتخابات شوم تا باعث آرامش فوتبال شوم.

افراد پاک دست را به کار می‌گیرم

محمدی افزود: دست همه‌ اهالی فوتبال را می‌بوسم حتی اگر مخالف من هستند و از آنها می‌خواهم بیایند و به فوتبال کمک کنند، اما فقط باید تعهد کاری داشته باشند، آورده‌ای برای فوتبال داشته باشند، نه برای کسب شهرت به فوتبال بیایند، شفاف و پاک دست باشند، من آنها را به کار می‌گیرم چرا که فوتبال خیلی عقب افتاده است.

وی با اشاره به برخی اقداماتی که در دوران حضورش در سازمان لیگ، انجام داده است، خاطرنشان کرد: اولین کشوری که قانون حرفه‌ای گری را به AFC برد فدراسیون فوتبال دوران ما بود و ما همچنین اولین فدراسیونی در قاره آسیا بودیم که برای سازمان لیگ‌اش ساختمانی مجزا در نظر گرفت و بن همام، رئیس وقت AFC آن را افتتاح کرد. در آن دوران بسیاری از ورزشگاه‌ها سالن نشست خبری نداشتند و راه‌های ورودی نداشتند.در چند سالی که فدراسیون فوتبال ما با همکاری می‌کرد، ما به بحث حرفه‌ای گری کمک کردیم و من شخصا پیگیر مشکل نور ورزشگاه‌های تختی اهواز، راه آهن و پاس تهران بودم.

عزیزالله محمدی: مجمع برای تغییر شرایط فوتبال درست تصمیم بگیرد/ ۴۸ میلیون دلار از صداوسیما حق پخش گرفتم

محمدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اصلی اش تصویب نظام جامع باشگاه‌داری است، تصریح کرد: برای طرح نظام باشگاه‌داری در سال ۱۳۸۹ بالای ۲۰ جلسه در اتحادیه فوتبال با مدیران باشگاه داشتیم و این طرح را به علی لاریجانی، رئیس وقت مجلس شوراس اسلامی دادیم و او نیز این طرح را به مرکز پژوهش‌ها ارجاع داد و متاسفانه مجلس و دولت این طرح را تصویب نکردند و هنوز هم مشخص نیست این طرح چه زمانی تصویب شود. در برنامه‌های من است که هرجور شده با کمک باشگاه‌ها این طرح را در مجلس تصویب کنیم و تا زمانی این طرح تصویب نشود باشگاه‌ها خصوصی سازی نمی‌شوند. در سال ۱۳۹۳ در جلسه‌ای در باشگاه سایپا، همه باشگاه ها موافق بودند طرح خصوصی‌سازی اجرا شود اما فدراسیون فوتبال حاضر نشد نامه‌ای در این خصوص به مجلس بزند.

از صداوسیما ۴۸ میلیون دلار حق پخش تلویزیونی گرفتیم

نامزد انتخابات فوتبال با بیان اینکه در دوران حضورش در سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره عواقب پرداخت نکردن بدهی‌هایشان هشدار داد و بود، گفت: زمانی که در سازمان لیگ بودم به باشگاه‌ها گفتم ممکن است پرداخت نکردن بدهی‌هایتان به بازیکنان و مربیان، باعث گرفتن سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا شود و شما صورت جلسه‌ای را امضا می‌کنید از طلب‌تان از سازمان لیگ ما بدهی‌های شما را می‌دهیم.

محمدی به دیگر اقداماتش در زمان حضور در سازمان لیگ مانند برنامه ریزی لیگ و گرفتن حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و افزود: ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۰ برنامه فصل آینده لیگ برتر یعنی ۵ ماه قبل از شروع فصل جدید را منتشر کردیم و در آن زمان کارلوس کی‌روش و ترابیان نیز آن را امضا کردند و ما در آن دوران برنامه یک ساله را ارائه می‌کردیم. وقتی به سازمان لیگ آمدم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشتیم و در آن همان سال اول آن را به ۶ میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی اظهار داشت: در تعامل با سازمان صدا و سیما قراردادی سه ساله بستیم و در سال اول ۱۰، سال دوم ۱۱ و سال سوم ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سازمان صدا و سیما بابت حق پخش و تبلیغات محیطی پول گرفتیم. سه سال بعدی یعنی تیرماه ۱۳۹۰ نیز با صدا و سیما قراردادی بستیم و در سال اول ۱۴، سال دوم ۱۶ و سال سوم ۱۸ میلیارد تومان قرار بستیم که می‌شود ۴۸ میلیارد تومان که در آن زمان ۴۸ میلیون دلار می‌شد و این مبالغ را بین باشگاه‌ها تقسیم کردیم.

مجمع برای تغییر درست تصمیم بگیرد

وی با بیان اینکه اگر ماجدی یا تاج انتخاب شوند، او با آنها همکاری خواهد کرد، هم گفت: رابطه خوبی با تاج و ماجدی دارم و اگر با چارچوب اصولم هماهنگ باشند، همکاری خواهم کرد.

محمدی در پایان توصیه ای به اعضای مجمع داشت و گفت: از اعضای مجمع می‌خواهم که در آن دوره که من رای نیاوردم و آن نامزد ۵۱ رای آورد و اعضای مجمع با تغییر مخالف بودند و الان وضعیت فوتبال را می‌بینیم و از آنها خواهش می‌کنم اعضای مجمع برای تغییر تصمیم درستی بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی