بازدید 130238
با مذاکرات هسته ای

موساد: توافق با ایران یک فاجعه استراتژیک است/ادعای ماکرون: توپ در زمین ایران است/جواب رد بایدن به تماس تلفنی نخست وزیر اسرائیل درباره توافق با ایران

هشت روز پس از پاسخ ایران به متن پیشنویس اتحادیه اروپا برای احیای برجام، روز چهارشنبه نیز ایالات متحده آمریکا پس از گمانه زنی های فراوان، پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارسال کرد. پاسخی که به دست ایران رسید و اکنون تهران در حال بررسی پاسخ ایالات متحده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 26 August 2022

موساد: توافق با ایران یک فاجعه استراتژیک است

بین الملل تابناک: هشت روز پس از پاسخ ایران به متن پیشنویس اتحادیه اروپا برای احیای برجام، روز چهارشنبه نیز ایالات متحده آمریکا پس از گمانه زنی های فراوان، پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارسال کرد. پاسخی که به دست ایران رسید و اکنون تهران در حال بررسی پاسخ ایالات متحده است.

مقام اسرائیلی: خروج از برجام اشتباه بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۰

یک مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته که خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸ اشتباه بوده است.

این مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که با پایگاه صهیونیستی Israel National News مصاحبه می‌کرد درباره پاره‌ای جزئیات مطرح‌شده در جلسه امروز میان جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و بنی گانتز، وزیر جنگ صهیونیست‌ها توضیحاتی داده است.

او گفته که بنی گانتز در این جلسه مخالفت تل‌آویو با توافق احتمالی در مذاکرات رفع تحریم‌های وین را به اطلاع طرف آمریکایی رسانده است. مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «ما با آمریکایی‌ها ائتلاف داریم و می‌دانیم که اختلافات را چطور برطرف کنیم. اینکه بنشینیم و صحبت کنیم کار درست و منطقی است.»

این مقام صهیونیستی گفت که بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ برنامه هسته‌ای ایران توسعه پیدا کرد. وی گفت گزینه‌هایی که در حال حاضر موجودند یا عدم توافق است و یا یک توافق مضر.

این مقام وزارت جنگ صهیونیست‌ها گفت: «نظر شخصی من این است که خروج از توافق هسته‌ای اشتباه از آب درآمد. سوال این است که الان باید چه کاری انجام بدهیم. اسرائیل، روی توافق در حال شکل‌گیری اثرگذاشته و کماکان هم اثر می‌گذارد، اما تا این لحظه، این توافق با توافقی که منافع اسرائیل را تأمین کند فاصله دارد و وزیر دفاع، در جلسه مخالفتش را به روش خودش ابراز کرد. به نظر من این پیام‌ها دریافت شده‌اند و در نظر گرفته خواهند شد.»

واشنگتن: بازگشت به برجام در راستای منافع امنیت ملی آمریکا است
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۸

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بازگشت متقابل به برجام نه تنها در راستای منافع امنیت ملی واشنگتن بلکه گام مهمی برای منطقه است.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این مطلب را در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا واشنگتن، اسرائیل و متحدان منطقه ای اش را متقاعد کرده است که با احیای برجام وضعیت بهتری خواهند داشت یا خیر؟ بیان کرد.

این مقام آمریکایی با اشاره به ارتباط فعال کاخ سفید با شرکای اسرائیلی اظهار داشت: همچنان بر این باور هستیم که بازگشت متقابل به برجام نه تنها در راستای منافع امنیت ملی آمریکا بله گام مهمی برای منطقه است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس کشورش از پیشرفت برنامه هسته ای ایران و ادعای نخ نمای دستیابی به سلاح هسته ای، افزود که دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

وی اضافه کرد: پیگیری مذاکرات برجام در راستای منافع امنیت ملی ایالات متحده است و به این مذاکرات ادامه خواهیم داد.

پاتل که در یک نشست خبری تلفنی با خبرنگاران سخن می گفت، در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نظر ایران گفت که نمی تواند تاریخ دقیقی برای دریافت نظرات ایران در مورد پاسخ کاخ سفید به پیشنهاد اتحادیه اروپا مشخص کند.

وی در عین حال افزود: تبادل اطلاعات و گفتگوها از طریق اتحایه اروپا صورت می گیرد.

معاون ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین درباره احتمال بسته شدن پرونده هسته ای ایران در آژانس بین المللی اتمی پس از احیای برجام ادعا کرد تنها راه بسته شدن پرونده ایران در آژانس، ارایه پاسخ های قانع کننده از سوی تهران است.

وی بدون اشاره به کارشکنی های واشنگتن و زیاده خواهی هایش و نیز نفوذ در آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد: بسته شدن پرونده هسته ای ایران منوط به این است که مدیر کل آژانس به شورای حکام اعلام کند مسایل باقیمانده پرونده ایران حل و فصل شده است.

پاتل همچنین گفت که دولت بایدن با وضع هر گونه شرطی بین اجرای مجدد برجام و توقف تحقیقات آژانس در رابطه با تعهدات قانونی ایران مخالف است.

جواب رد بایدن به تماس تلفنی نخست وزیر اسرائیل درباره توافق با ایران
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۳

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، تماس تلفنی یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی را نادیده گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری "استپ نیوز"، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دولت بایدن در حوزه تصمیم گیری درباره پرونده توافق هسته ای با ایران، "وقعی" به نظرات رژیم صهیونیستی نمی نهد.

یانون مگال روزنامه نگار اسراییلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یائیر لاپید از جو بایدن، درخواست مکالمه با رئیس جمهور آمریکا را کرده ولی به وی گفته شده رئیس جمهور در تعطیلات به سر می برد.

مگال افزود، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم شتابان به واشنگتن پرواز کرد اما آمریکا پاسخ ایران (در مورد توافق هسته‌ای) را داده بود. به طور خلاصه، این یعنی اینکه بایدن دولت رژیم صهیونیستی را اساسا به حساب نمی آورد.

ادعای ماکرون: توپ در زمین ایران است
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۸

شبکه «العربیه» به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد رئیس‌جمهور فرانسه جمعه (۲۶ اوت) گفت سرنوشت احیای توافق هسته‌ای به ایران بستگی دارد و توافق «مفید» خواهد بود حتی اگر همه چیز را حل و فصل نکند.

طبق این گزارش، ماکرون در جریان سفر به الجزایر در پاسخ به سوالی درباره شانس موفقیت احیای برجام ادعا کرد که «اکنون توپ در زمین ایران است».

پیش‌تر کاخ الیزه اعلام کرد رئیس‌جمهور فرانسه با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راه‌های بازگشت ایالات متحده و ایران به اجرای برجام گفت‌وگو کرد.

گفتگوی مکرون و گروسی درباره مذاکرات هسته ای با ایران

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راه‌های بازگشت ایالات متحده و ایران به اجرای برجام گفت‌وگو کرد.

کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس‌جمهور با مدیرکل (رافائل گروسی) درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شرکای آن برای یافتن راه‌حلی مذاکره کرد که به آمریکا و ایران اجازه می‌دهد به اجرای کامل برجام از جمله راستی‌آزمایی و نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران بازگردند.

طبق اعلام پاریس، ماکرون همچنین بر حمایت کامل فرانسه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اجرای بی‌طرفانه و مستقل مأموریت خود تاکید کرد.

به گزارش «اسپوتنیک»، اوایل پنجشنبه ماکرون در پاریس با گروسی دیدار کرد و در جریان آن دو طرف علاوه بر ایران، درباره وضعیت نیروگاه اتمی «زاپروژیا» در اوکراین که در روزهای اخیر هدف حملات قرار داشته و ماموریت احتمالی کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به آنجا، گفت‌وگو کردند.

در روزهای اخیر و در میانه تلاش‌ها برای به نتیجه رساندن مذاکرات رفع تحریم‌ها، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعاها درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرده است.

او پیش‌تر در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «پی‌بی‌اس» در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند قبل از امضای هر نوع توافق بین آمریکا و ایران با میانجیگری اروپا نیاز به توضیح کافی در خصوص ادعای «مواد هسته‌ای اعلام‌نشده در ایران» وجود دارد، گفت «این یک سوال سیاسی است که باید برای آن‌ها مطرح شود، نه من. آنچه ما نیاز داریم همکاری ایران است. و همچنین به حداکثر سطوح دسترسی و بازرسی نیاز داریم. هرچه محدودیت‌های بیشتری داشته باشیم، اعتبار یا اطمینان کمتری می‌توانیم در مورد وضعیت مواد هسته‌ای در ایران به جامعه جهانی ارائه کنیم».

گروسی قبل از آن هم در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت «به ما اطلاعات و پاسخ‌های ضروری و دسترسی به افراد و اماکن را بدهید تا بتوانیم درباره چیزهای خیلی زیادی که هنوز به توضیحات نیاز دارند شفاف‌سازی کنیم. وقتی که این اتفاق رخ بدهد ما هر چیزی را کنار خواهیم گذاشت و گزارشی برای توضیح درباره آنچه اتفاق افتاده تهیه خواهیم کرد و این مسائل فیصله خواهند یافت».

موساد: توافق با ایران یک فاجعه استراتژیک است

دیوید برنیع رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک "فاجعه استراتژیک" برای تل آویو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری النشره، رئیس موساد افزود: تنها چیزی که در توافق تغییر می کند، برخی " تاکتیک‌ ها" است.

براساس این گزارش در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به امضای توافق هسته ای ایران، رئیس موساد با مسوولان دیگر رژیم صهیونیستی از جمله یاییر لاپید، دیدارهای فشرده ای برگزار کرده است.

رئیس موساد با استناد به بررسی های مختلف، احتمال امضای توافق را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

وی در دیدار با لاپید گفت: امضای این توافق، قدرت ایران را بسیار بیشتر می کند زیرا صدها میلیارد دلار پس از برداشته شدن تحریم‌ها بر اساس این توافق به این کشور سرازیر می‌شود.

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این موضوع چالش های بزرگی را برای اسرائیل، همچنین روابط آمریکا و اسرائیل به وجود می آورد.

گزافه گویی های جدید وزیر جنگ اسرائیل درباره توافق با ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه بار دیگر لاف زنی های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.

به گزارش شهاب نیوز، بنی گانتس گفت: ما همکاری ها علیه ایران را در هوا، زمین، دریا، اطلاعات و حوزه سایبری گسترش خواهیم داد و مطمئن خواهیم شد که ایران توان هسته ای ندارد.

وی افزود: ما به تعمیق همکاری با ارتش آمریکا و گسترش اقدامات برای آسیب رساندن به هم پیمانان ایران در منطقه ادامه می دهیم.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
به خدا از دست هز دو طرف ماجرا خسته شدیم. الان بیش از 8 ساله که کشورهای اروپایی، امریکا و اسرائیل پشت سر هم اعلام می کنن که زمان برای مذاکره تمام شده و ایران فقط چند هفته با سلاح هسته ای فاصله داره!!!! بابا .............................. همه رو !!!! دیگه چی شد!!!! این چند هفته و چند ماه دیگه تموم نشد؟ از اون نمایش مسخره اسرائیل در سازمان ملل گرفته تا بیانیه و اعلامیه و هشدار و .... از این طرف هم خودمون هستیم!!! ایران! مسئولین معلومه دارن چکار می کنن؟ اگه قراره یه روز توافق صورت بگیره و در برابر امتیازاتی که میدیم، امتیازاتی بگیریم! پی مرض داشتیم 10 سال و حتی بیشتر ملت خود رو اسیر کنیم! و همه مشکلات رو به تحریم و ... ربط بدیم! اگه قرار بود بعد از صرف کلی هزینه مالی، جانی و سیاسی در نهایت صرفا به دانشی برسیم که بتونیم اورانیوم رو با هر درصد غنی کنیم و بعد هم همه رو بزاریم کنار تا تحریم ها برداشته بشه! خوب چرا از اول این کارو کردیم؟ چرا مسئولین ما این شجاعت رو نداشتن علنا به سمت ساخت و ازمایش بمب هسته ای برن و بعد چونه بزنن؟ به خدا دیگه از دست این داستان دنباله دار هسته ای و تحریم و .... خسته شدیم
توپ در زمین ماس .

سریع
فوری
انقلابی
توافق کنید
مردم احساس آرامش کنند
سلام لطفا الان که داره برجام به سرانجام می رسه. پروژه بازار میوه وتره بار شهریار را هم تمام کنید چون سنش کمتر از برجام نیست.
در توافق با غرب باید به عقل سلیم ملت رجوع کرد از طریق برگزاری انتخابات
خدا شاهده اینا همش بازیه. اینها الان دارن برای توافق با ایران لحظه شماری میکنن. چون با توافق با ایران نفت ارزون میشه. بعدش روسها رو با نفت ارزون شکست میدن. و در آخر میان سراغ خود ما و دوباره روز از نو و روزی از نو
مرده شو این توپ سرگردان رو ببره اگه فوتبال بود الان رفته بود تو دروازه.
اسرائیل داره فیلم بازی میکنه که ایران فکر کنه این توافق به نفعشه
ماکرون زیاد فوتبال می بینه . تو چی می گی این وسط . برو ادامه نقش پلیس بد بودنت رو بازی کن .
فعلا این اولیانف لعنتی و قلقلی هست که تو زمین آمریکا و ایران بازی میکنه و قل میخوره/ اه اه
ایا مسولین اسراییل دوست ندارند که دست ازکینه توزی بردارند وانرا به دوستی تبدیل کنند وقتی طرف مقابلت را هرروزه بکوبی. وتحریک کنی مسلم بدان که اوهم همینطورعمل میکند ما مسلمانان که اهل کتاب مثل مسیحی کلیمی زرتشتی را به دیده احترام مینگریم انانی هم که محترم نمیشمارند به دین عمل نمیکنند نظر من اینست که به هرکس احترام کنی عاقبت اوهم شما را محترم میشمارد
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
سلام آقا منصور.آیا سال 96ما با تمام وجود به امریکا و همه سردمداران غرب احترام نذاشتیم و هر چه گفتند نگفتیم چشم؟پس چرا از برجام خارج شدند وبسیار بدتر با ما برخورد کردند.چطور به این نتیجه رسیدین که با احترام به ظالم و ستمگر میشه به مقصود رسید.آیا تاریخ بهترین وسیله برای عبرت نیست.مثال لیبی.با این کشور چه کردند.اکراین.با این کشور چه کردند.عراق..با این کشور چه کردند.بیاید مایه عبرت دیگران نشویم.بلکه از تاریخ عبرت بگیریم...
توپ بازیه دیگه
موساد غلط کرده زنده باد برجام
حنماٌبا جفت تک انداری مکرون رئیس جمهور فرانسه در برجام ،باز هم انتظاز باید داشت که آنان به ما خودرو بفروشند وخودروسازان با این کشور باید وارد مذاکره خرید خودرو شو ند آقای وزیر صنعت لطفاٌهرچه زودتر عنان خرید خودرو را از خودروسازان بگیرید وبا بخشنامه خود فرار رو به جلو نکنید خریذ میبایست بصورت مناقصهای انجام گیرد وبس .آن از کشورهای دوست نه از کشورهای آلت دست امریکا ،که ساعت ودقیقه ای پالس مثبت برای کشورمان ارسال میکنند.
موساد اسراييل : توافق با ايران يك فاجعه استراتژيك هست !!
-------------
پسر دايي ما هم از مخالفان سر سخت برجام و توافق است ، هر روز با دايي جان و چند تا از همسايگان و حتي با اكبر أقا سوپري بحث و مجادله سياسي مي كند او عقيده دارد كه با امضاي توافق زير بار ستم ستمگران و زور گويان و يزيديان زمانه نبايد رفت و دچار خفت مستكبران نيايد شد !!
عرض مي كنم كه زبانم لال ... زبانم لال نكنه پسر دايي ما در اين مورد ( امضاي توافق ) با اسراييل
ملعون نقطه مشترك داشته باشد ؟ ... آخه هر دو مخالف توافق و برحام هستند ! ... خدا نكنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
پسر دایی شما فکر های شیطنت امیزی تو سرش هست
سلام دوره ای خواهد آمد که شما خانه ای داشته باشید و خواهید گفت این خانه از من نیست به خاطر مالیات که این قدر گران خواهد شد از ما گفتن بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
تازه میشه عین کانادا
خوش خیال نباشید. رئیس جمهور آمریکا هر که باشد جرات آب خوردن هم بدون اجازه رژیم صهیونیستی ندارد. این بازیها شما را خوشحال نکند.
تقریبا تمام رسانه های جهان، خبر از خوشنودی لاپید از قول های بایدن دادند ، اونوقت تابناک میگه امریکا دست رد به سینه اسراییل زده !! نمیدونم اینجور اخبار رو از دکان کدام عطاری پیدا میکنید؟
این بازی چه بازیه که ۳۰ ساله توب یا تو زمین ایرانه یا تو زمین امریکاست کی این بازی مثل تمام بازی ها تمام میشود این بازی سوت پایان ندارد
رژیم صهیونسیتی از درون پوسیده شده است و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده است از جمله قتل عام زنان و کودکان بی گناه فلسطین مظلوم و مقاوم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
عجب!
یک سوال اسرائیل بشدت ناراحت و مخالف برجام هست،عربستان سعودی هم با قیمت نفت امریکا را تهدید می کند،شريعتمداری کیهان هم بشدت ناراحت برگشت برجام میشه یک توضیح به من بدهید چرا این سه ظع با هم همسو هستند
آقای ماکرون بله درسته، توافق مفید خواهد بود حتی اگر همه چیز را حل نکند، منتها فقط برای شما که الان بخاطر نفت به مشکل خوردید. برای ملت ما که هیچ فایده ایی نداره که هیچ، اون چیزی که بسختی و بقیمت خون خیلی از شهدامون بدست اومده رو هم باید از بین ببریم چی؟ رفع نگرانی ها، در قبلا رفع نگرانی ها، یا همه تحریم ها حذف و تضمین عدم اجرای مجدد و یا هیچ.
متشکرم
اسراییل می خواهدبااین کاربگوییدکه این توافق به نفع ایران است که ایران این توافق راقبول کند بدون این که ایران ازانها ضمانتی بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
توهم نزن ، اسراییل ترامپ رو آورد که بزنه زیر برجام این نگرانی اسراییل واقعی هست نه فیک چون ایران ثروتمند برای اسراییل خطرناکه ،اسرایبل ایران فقیر میخاد
مقامات موساد هم واقعا از دیوانگان چیزی کمتر ندارند ایرانیان بعنوان ملت مقاومت نیازی به بمب اتمی ندارند چون انها دلاور و مردانه مبارزه می کنند و ترسی هم از مرگ ندارندچون معتقدند اگر درراه خدا با تروریستهای صهیونیست مبارزه و جهاد کنند اگر پیروز شدند که فبها و اگر کشته هم شدند شهید درراه خدا محسوب خواهند شد پس این تروریستهای صهیونیستی هستند که نه به تورات و نه به انجیل اعتقادی ندارند و زندگی را فقط دراین جهان میپندارند لذا ازمرگ بی نهایت هراس دارند و لذا وقتی با دلاورمردان ایرانی و فلسطینیان جهادگر می خواهند مقابله کنند مثل موش از ترس جانشان در سوراخ قایم میشوند پس موساد بداند که نتان یاهو درزمان نخست وزیری کاری را انجام داد که ان دیوانه انجام داد سنگی در چاه با کمک دیوانه دیگر مانند ترامپ در چاه انداخت که درحال حاضر صدها عاقل قادر به بیرون اوردن ان سنگ نیستند و با این کارشان به ساکنین فریب خورده دراراضی اشغالی خیانتی بزرگ انجام داد بهرحال ملت بزرگ ایران انسان دوستند و اجازه می دهند تا ساکنین فریب خورده یهودی به اروپا و امریکا حتی ایران اسلامی مهاجرت نمایند.
فقط بمب اتم اونم قاره پیما
دوزار بده آش. نفت 2 سال دیگه میشه 25 دلار و رییس جمهور بعدی آمریکا برجام را باز میندازه سطل زباله. روز از نو.
به کوری چشم اسراییل و دشمنان ایران ان شاالله برجام امضا میشه
اگه برجام برای اسرائیل خطرناک نبود اینجوری خودشو به آب و آتش نمیزد و کاری میکرد که اصلا توافقی صورت نگیره
امام زمان خودش کمک کنه به تیم مذاکره کننده برای دستیابی به یک توافق قوی
ان شاالله
میگن بعد از اخبار نوافق پوشک تو آلبانی شده قیمت موشک
برجام جذر ومد میشه، سیاست انگلیس کثیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
جزر
شما دشمن هستید وما میدانیم چگونه باشما برخورد کنیم
بولله تا قوی نباشیم هیچ مشکلی از کشور حل نخواهد شد. دشمن ما و تمام دنیا می‌دانند که ما نه بمب اتم داریم و نخ قصد ساختن آن. ولی این بهانه ایست که ما رو در کنترل خود گیر بدهند ، آقایان به اصطلاح مسئول .مرگ یه بار شیونم یه بار .مثل کره شمالی بمب را بسازید و آنوقت در سایه آن می‌شود بقیه موارد را پیشرفت داد . ولی الان اونها از ضعف نظامی ما نسبت بخودشون سو استفاده می‌کنند. بسازید نه برای جنگ بلکه برای بازدارندگی . ما منتظر بمب اتم صلح و عزت آور هستیم . اینها فقط این زبان رو می‌فهمند بس وسلام
این صهیونیست ها احمق و کم عاقلند. خودت میگی خروج ترامپ از برجام اشتباه بود پس دیگه چه توقعی داری که توافقی ضعیفتر ببرای ایران و قوی تر برای آمریکا از برجام بدست بیاد؟ بعد خروج آمریکا از برجام برنامه هسته ای ایران رشد بیشتری از قبل کرد و اگه قبلش غنی سازی تا بیست درصد بود الان به شصت و حتی نود درصد دسترسی داریم؟ پس توقع نداشته باش وقتی ایران اهرم فشار بیشتری نسبت به ۲۰۱۵ داره و برنامه اش بیشتر از قبل پیش رفته و برگ برنده بیشتری برای معامله داره به برجام ۲۰۱۵ راضی بشه. طبیعتا این برنامه رشد بیشتری هم خواهد داشت و اگه الان توافق نشه باز یک یا دو سال دیگه بیشتر میره جلو و بیشتر از امروز باید امتیاز بدید. این حرفهای اسراییلیها یعنی اعتراف به شکست سیاستهاشون در برابر برنامه هسته ای ایران. با این رویه توافق نکنید در آینده باید با ایران هسته ای مذاکره کنید.
جالبه داره اعتراف میکنه خروج از برجام اشتباه بوده ولی باز هم داره روی همون اشتباه تاکید و اصرار میکنه‌. خیلی مسخره است واقعا. مشخصه بی نهایت سراسیمه و مستاصل شدند و هیچ گزینه ای در برابر ایران بزرگ ندارند.
آقای گروسی وقتی همه اطلاعات رو دریافت کردید اونموقع وقت خرابکاری مجدد است
این علی اف ریئس جمهورباکو با حرفهای خبیثانه خودش بدجوری رواعصاب مردم ایران راه میره خواهشا تابناک ،به این موضوع بپردازاخیرا هم ازقطع مرزایران وارمنستان بوسیله خودوترکیه خبرداده علی رغم اینکه عالیترین مقام کشورنیز مخالفت قاطع خودش روبا تغییرجغرافیای منطقه اعلام کرده.
آمریکای خائن
پلاسمای ایزوتوپ های سبک هیدروژن هلیم و لیتیم را در میدان های مغناطیسی شتاب دهید با سرعت هر چه بیشتر به هم بزنید انرژِ ها را بسنجید راه توکامک کور است نمیبینند ذره را نمیفهمند فقط یادتان باشد در میدان های مغناطیسی بشدت بالا بالا در برخی لایه های خورشید داستان متفاوت است شک نکنید میتوان بمب هیدروژنی بدن ضربه اولیه اورانیومی ساخت من معتقدم اورانیوم هم شتاب دهید و بعد رفتار ایزوتوپ ها را در شرایط سرعت متفاوت و میدان های متفاوت بسنجید جهسی بالا و عظیم برای بردن بازده سانتریفوژها به حدود 500 سو مییابید
توافق باید هم ارز باشد. همانگونه که تمام تعهدات امریکا با یک امضا برگشت پذیر است تعهدات ایران هم باید برگشت پذیر باشد.
سانتریفوژهای نسل جدید حتی نباید انبار شوند فقط باید خاموش شوند.
گزافه گویی فرانسه از روی ناچاری است. اگر هر پاسخی، توپ را به سمت دیگری می فرستد، پاسخ مجدد ایران نیز آن توپ را به سمت اروپا و آمریکا ارسال خواهد داشت.اروپا مانند یک بچه از طریق آمریکا به بازی گرفته شده است، داستان اوکراین را مثل بمب جنگ جهانی دوم برای آنها روشن ساخته، همچنان اروپا می گوید آمریکا من را از باتلاق نجات بده!. آنها نمی دانند آمریکا تا زمانی که توسط فتنه اوکراین بدهی خود را با شما تصفیه نکند، رها نمی کند. وقتی نفت نتواند قدرت دلار را تامین کند این جنگ ساختگی اوکراین و تایوان است که قدرت دلار را حفظ خواهد کرد. حمله چین به تایوان نباید صورت بگیرد، بلکه چین، باید از آنجائیکه سازمان ملل تایوان را جزئی از بدنه چین می داند، امور تجارت تایوان را در اختیار بگیرد و گردش مالی آن را در سازوکار خود پیش یینی نماید (مانند روابط ایالت های متفاوت آمریکا) و از جنگ مستقیم پرهیز نماید.
محمدجواد ظریف عجب توافق ساده لوحانه ای را امضا کرده! ... البته حماقت های دولت احمدی نژاد دست ایران را بسته بود.
در زمستان سردتان میتوانید کامت گزارهای آلبانی را به عنوان هیزم استفاده کتید
توافق بی توافق همییییین
بایدن جرأت داره جواب تلفن رییس جمهور اسراییل را نده. اگر هم نداده قبلا توافق شده. دارند فیلم بازی میکنند. قند تو دل هر دو داره آب میشه. البته تو دل ما هم. خصومت و رابطه خصمانه داشتن کار خوبی نیست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر