بازدید 13140
۱
سایه فردا در باغ محتشم رشت به خاک سپرده می‌شود

وداع با «سایه» زیر درخت ارغوان

یلدا ابتهاج از خاکسپاری سایه در باغ محتشم رشت در روز شنبه پنجم شهریور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 26 August 2022

به گزارش «تابناک»، مراسم نماز بر پیکر مرحوم ابتهاج نیز صبح امروز در منزل سابق وی زیر درخت ارغوان با حضور مسئولان فرهنگی و خانواده وی اقامه شد.

مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج در مقابل تالار وحدت امروز جمعه چهارم شهریورماه با خواندن سرود «ایران سرای امید» و شعر ارغوان با حضور پرشمار طرفداران این شاعر برگزار شد.

پس از برپایی مراسم وداع در تالار وحدت، پیکر مرحوم ابتهاج با بدرقه اهالی فرهنگ و ادب برای تدفین و خاکسپاری رهسپار استان گیلان شده و در زادگاهش آرام خواهد گرفت.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شده است تا علاوه بر برنامه ریزی برای انجام وداع باشکوه با پیکر استاد، ویژه برنامه های تکریم و تجلیل از زنده یاد امیر هوشنگ ابتهاج(سایه) از طریق انجمن مفاخر و آثار ملی در روزهای آینده برگزار شود.

پیشتر عمده خبرها مبنی بر خاکسپاری سایه به تاریخ امروز جمعه در رشت بود اما یلدا ابتهاج از تعویق خاکسپاری به مدت یکروز خبر داد. بنابراین سایه صبح فردا در باغ محتشم به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مرحوم ابتهاج پس از این مراسم برای خاکسپاری راهی خانه ابدی اش در رشت خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
دکتر حسین محمدزاده صدیق کمتر از ایشان به ادبیات مردمان این کشور خدمت نکردن. این روزها ایشان هم فوت کردن بهتر بود مسئولان فرهنگی کشور از ایشان نیز تجلیل می کردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل