بازدید 5706

قیمت سکه طرح جدید امروز پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 25 August 2022

به گزارش تابناک اقنصادی؛ محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به رشد قیمت طلا در بازار جهانی اظهار داشت: امروز هر اونس طلا با ۱۷ دلار افزایش نسبت به ابتدای هفته، به رقم ۱۷۶۵ دلار رسید. همچنین قیمت هر اونس نقره در بازار جهانی، ۱۹ دلار و ۴۵ سنت است.

کشتی آرای در ادامه اظهار داشت: در بازار امروز (پنجشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۲۶  هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۹۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۶۸ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در سومین روز شهریورماه با افزایش هفتگی، به رقم یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل