بازدید 22155
روایت رییس دفتر رییس جمهور از کارنامه یک ساله دولت سیزدهم

رییسی در سخت‌ترین شرایط دولت را تحویل گرفت / خستگی‌ناپذیری، مهمترین ویژگی رییس جمهور است / گزینه پیشنهادی وزارت کار هفته آینده معرفی می‌شود / رییس جمهور با کسی عهد اخوت نبسته است

پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان پس از ده سال، یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 25 August 2022

تابناک ــ رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم ماموریتی غیر از خدمتگزاری به مردم نمی‌شناسد و تغییر ریل حکمرانی و بازگشت توجه به مردم از مهمترین اولویت‌های این دولت است.

«غلامحسین اسماعیلی» چهارشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی درباره کارنامه یک ساله دولت سیزدهم افزود: شعار دولت مردمی سیزدهم، باور و اعتقاد به مردم است. خیلی‌ها حرف مردم را زدند، اما کنار مردم نبودند، اما دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی به معنای واقعی کلمه برای مردم نقش قائل است.

وی با اشاره به مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری‌ها و استفاده دولت از ظرفیت‌های مردم گفت: گام‌های خوبی برداشته شده که از نظر ساختار و مردمی‌سازی انتخاب و این جایگاه ابداع شد و از طرفی نخبگان نخستین گروه مردمی بودند که به کمک دولت مردمی آمدند.

مردم دولت را از خود می‌دانند

اسماعیلی اضافه کرد: استفاده از نظرات مردم از طریق سامانه و میز‌های خدمت و دیدار چهره به چهره در سفر‌های استانی نشان داد که مردم دولت را از خود می‌دانند و با توجه به حجم بالای نامه‌ها و طرح‌های خوبی که ارائه کردند، نشان از توجه دولت به مردم است؛ بنابراین، دیدار‌های مردمی و حضور میان مردم از دیگر ویژگی‌هاست.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره سفر‌های استانی گفت: این سفر‌ها هدفمند و با برنامه و همراه با مصوبات برای رفع مشکلات و نظارت و پیگیری‌های جدی در اجرای آن است. اینکه در میدان مشکل را ببینیم و آن برای مسئولان ملموس باشد، می‌تواند در تصمیم گیری درست کمک کند. یکی از هدف‌های اصلی سفر‌های استانی، بهترین تصمیم برای رفع مشکلات است.

وی شناسایی و حل مسائل را از ویژگی‌های سفر‌های استانی و از افتخارات دولت برشمرد.

رییس جمهور بدون برجام، هم واکسن وارد و هم تولید کرد

اسماعیلی درباره فعالیت دولت در حوزه سلامت گفت: شاخص‌ترین اقدام دولت مقابله با کروناست که این موضوع جزو دغدغه نخست دولت بود. رییس جمهور در این باره خود به میدان آمد و بدون برجام و خیلی از مناسبات دیگر که با سلامت مردم گره زده شده بود، طی مذاکراتی با چین، ١٢٠ میلیون دوز واکسن وارد کرد و در همان حال در داخل واکسن هم تولید شد.

وی افزود: سی ماه از آغاز شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و متاسفانه ١۴٠ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند و آیت‌الله رئیسی در بدترین و سخت‌ترین شرایط دولت را تحویل گرفت و حوزه بهداشت در دولت سیزدهم خیلی خوش درخشید و تلاش‌های خوبی ارائه کرد.

امضای ٢٠٠ موافقتنامه با کشور‌های همسایه

رییس دفتر رییس جمهور درباره اقدامات دولت در سیاست خارجی گفت: سفر‌های خارجی رییس جمهور به کشور‌های همسایه و منطقه برکاتی به همراه داشت و با سفر به پنج کشور، توسعه مناسبات چندجانبه صورت گرفت و برخی ارتباطاتی که قطع شده بود از سر گرفته شد و در‌ها را روی همسایگان باز کردیم و به دور دست‌ها اتکا کردیم که قابل اعتماد نبودند.

اسماعیلی گفت: همسایگان در اولویت ما هستند، اما به همه کشور‌های جهان هم توجه داریم و در این مدت ٢٠٠ موافقتنامه با کشور‌های همسایه در زمینه‌های مختلف به امضا رسید.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان پس از ده سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌هایی از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.

در تیم اقتصادی دولت اختلافی وجود ندارد

اسماعیلی درباره انسجام تیم اقتصادی دولت، گفت: تیم اقتصادی دارای مبانی فکری مشترک و انسجام است و اغلب جلسات با حضور رییس جمهور است و بحث‌های جدی مطرح می‌شود و اگر اختلاف سلیقه‌ای باشد، بسیار جزیی و آن هم در سطح مشورت است و بعد از تصمیم همه خود را مقید به آن تصمیم می‌دانند و در مقام اجرا حتی یک درصد و کمتر از آن اختلاف وجود ندارد.

خستگی‌ناپذیری مهمترین ویژگی رییس جمهور است

وی در پاسخ به سوالی درباره مهمترین ویژگی رییس جمهور، گفت: آیت الله رییسی ویژگی‌های متعددی دارد؛ مهمترین آن خستگی ناپذیر بودن و خسته کردن کار است و پیگیری جدی و مشورت پذیر بودن و معتقد به کار تخصصی از دیگر شاخص‌های شخصیتی اوست.

رییس دفتر رییس جمهور درباره دیدار‌های وزرا با رییس جمهور، گفت: انتظارات وزرا برای رییس جمهور در حد چند ساعت و در نهایت دو روزه است.

گزینه پیشنهادی وزارت کار هفته آینده معرفی می‌شود

اسماعیلی درباره معرفی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته آینده وزیر کار و تعاون به مجلس معرفی می‌شود.

وی درباره بحث‌های تغییر در کابینه گفت: رییس جمهور با کسی عهد اخوت نبسته است. اگر کارنامه موفقی داشته باشیم، هستیم و این نخستین دولتی است که تاکنون از وزارت تا استانداران خود را ارزیابی کرده است.

رییس دفتر رییس جمهور درباره آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها، گفت: موضوع هسته‌ای موضوع خاص است و این میدان فرمانده و مدیر دارد و او با صلابت کار خود را انجام می‌دهد که باید به او اعتماد کرد و هر گونه اخبار در این زمینه توسط وزارت امور خارجه و به ویژه مسئول تیم مذاکره کننده اطلاع رسانی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۳
خرد جمعی میگه این دولت بره کنار و انتخابات آزاد انجام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
اول بگو ببینم انتخابات آزاد یعنی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
حال و روز مردم نشون میده که موفق بودید یانبودید!!!
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
جمع کنید این تبلیغلت و چاپلوسی هارو! چیزی ک مردم سر سفره میبینن ملاکه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
اگر کار کردن دولت علمی و در جهت تامین منافع همه مردم باشد خوبست و گرنه عملیات هیئتی ثمری ندارد
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
شما ابتدا خودتون رو به دفتر مرکزی کیهان معرفی کنید و بگویید برای تسلیم شدن آمده ام تا زودتر اعدام شوید
دولت خدمت گزار ما را تا یکقدمی تولید هواپیمان مسافرکشی رسانده و این همه خدماتهای ارزنده داشته دستگاه جادویی مستعان را ساخته آنوقت شما ناسپاسگزارندگی میکنید؟! واله که اگر این دولت نبوددما این همه امنیت نداشتیم. حالا یک مقدار جزیی در حد ششصد هفتصد درصد تورم درسته که داریم که اهمیتی نداره چون ارزشهای معنوی مهم هستند
ناشناس
| - |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
انتخابات آزاد نتیجه اش می شود شخصی مثل آقای روحانی که آب خوردن ملت را هم با موافقت ارباب میسر می داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
این دولت ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
مردم فلکزده بارها این جمله تکراری : تحویل دولت

ورشکسته از دولت قبل را بارها شنیده اند

مردم میدانند که دولتها و مجالس فقط باید دستورات

از مراکز قدرت غیر منتخب و غیر پاسخگو را اجرا کنند

پس بیش از این خودتان را خسته نکنید

و به فهم و شعور مردم توهین نکنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
انتخابات آزاد باشه شما مطمئن باش روحانی و خیلی دیگه که الان راس دولت هستن اصلا 4 تا دونه رای هم نمیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
سياست هاي غلط مخصوصا در انتقال اب پدر ما كشاورزها را در اورد
چطور همدان با چند ميليارد ليتر آبي كه از الوند سرازير ميشود توانايي تامين اب شهرش را ندارد و اب تالوار را به همدان انتقال دادن
مردم از اين همه تبعيض خسته شدن
علی
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
آقای. اسماعیلی. ...
شرایط. سخت. که شما. ازش صحبت می‌کنید. را چه گروه هایی. ایجاد کردن. در دولت. قبلی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
چرا بره؟ خیلی هم دولت فوق العاده ای هستش دولت آرامشه
خرد جمعی و ۳۵ شورای عالی برای تصمیم گیری !!!!!!! چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خرد جمعی از نظر دولت یعنی استفاده از فارغ التحصیل های دانشگاه امام صادق
قلع کردن ها و تعویض های یک شبه مدیران و ... کاملا مشخصه که از خرد جمعی دارید استفاده میکنید!!
شیوه اداره کشور در ایران

دولتی نیست

حکومتی است

دولت اختیاری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
پس لطفا زور نزنند برای جمع کردن رای با شعارهایی مثل آزادی و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
دولت جوان انقلابی جهادی میدانی مقاومتی استشهادی از زمانیکه قدرت رو به دست گرفته اقتصاد و معیشت مردم پوکیده و بهم ریخته
-- آقا محسن ، نظرت در مورد سخنان جناب اسماعيلي ، رئيس دفتر رييس جمهور چيست ؟ بفرما !
-- نظر من ، محمود آقا همان نظر مولاناست كه مي فرمايد :
« خوش تر آن باشد كه سر دلبران
گفته آيد در حديث ديگران » !!
-- عجب ! ... چه نظر خوبي است آقا احسان ! ... از اين لحظه هم نظر من هم همينه ! ... با قاطعيت
ميگم آقا احسان !!
با سلام واحترام
عملکرد یکساله دولت را یکی از روزنامه ها به زیبایی بیان کرد " دولت بر روی تردمیل" یعنی همانند کسی که روی تردمیل می دود است، حرکت وتلاش می کند، ولی مسافتی طی نمی شود.یعنی دردی از مشکلات مردم کم نمی شود.وهیچ مشکل اقتصادی حل نمی شود. زیرا افراد این دولت ناتوان ترین وزرا درتاریخ بعد انقلاب هستند.شک دارین مدارک علمی وعملکرد آنها را بررسی کنید.حتی یک نفر از دانشگاهها ی معتبر داخلی وخارجی در بین آنها نیست. پس چه شد آنها که دم از دولت فراجناحی می زدند.حتی یک شهردار شهر هم باید از جناح آنها باشد ونیازی ندارد تخصص داشته باشد.نمونه بارز آن ،شهردارمشهد ،فاقد هرگونه تخصص شهری،تنها تجربه ایشان ریس ستاد امر به معروف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
فقط حیف آن هواپیمای تشریفات ریاست جمهوری که

با دهها میلیون دلار خریداری شد

و صدها هزار کیلومتر احمدی نژاد را برای کارهای

پوپولیستی اش به دور کشور و دنیا چرخاند

حالا ۴ سال هم باید رییسی را دور کشور دور دور کند

وودر آخر هم برای کشور و مردم هیچ امیدی نیست
از سخنگوی حلقه به گوش رئیسی چه انتظاری میشه داشت بجز این مجیز گویی ها؟ میگه مهمترین ویژگی رئیسش "خستگی ناپذیری اش" هست. خستگی ناپذیری در کار مفید یا در خرابکاری؟ خستگی ناپذیری در بدبخت کردن مردم؟ منزوی کردن بیش از پیش کشور؟ دستیابی به تحریم های جدید؟ عدم احیای برجام؟ تورم بی سابقه؟ نساختن حتی یک واحد از 4 میلیون مسکن وعده ای؟ آ حمایت از روسیه تجاوزگر که خودش منزوی و منفور و تحریمی جهانی شده؟ محدود کردن بیش از پیش اینترنت و فضای مجازی؟ خرابتر کردن دانشگاه ها با تحمیل هزاران دانشجو و هیأت ضد علمی به آنها؟ تقویت مافیای خودروسازی بر علیه حقوق ملت. فهرست تقریبا بی پایان است. پس به تعریف و تمجید از یکدیگر ادامه بدهید.
رئیسی که با حداکثر حمایت نهادها وارد شده ، هیچ بهانه ای ندارد و کارنامه یکساله زیز صفر است : نابودی طبقه فرودست و تبخیر طبقه متوسط و فربه شدن مرفهین بی درد رانتخوار
البته ترکیب کابینه نشان داد برخلاف ادعاهای اولیه شدیدا عقد اخوت داشته و قربانی سهم خواهی ها شد!!
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
خود گویی و خود خندی به به چه هنرمندی
والا هر دولتی که میاد میگه دولت جدید رو در بدترین و سخت ترین شرایط تحویل گرفتیم
اگر اینکاره نباشی هر چقدر بدوی فایده ای نداره...
اگر اینکاره نباشی هر چقدر بدوی فایده ای نداره... میشه مصداق عرض خود میبری و زحمت ما میداری.
این شرایط سخت را خودتان درست کردید نگذاشتید دولت روحانی کار کند خودتان هم توان کار ندارید برجام خودتان هم که امضا شود کاری نمی توانید بکنید
وقتی روحانی دوره اول اومد همه میگفتن تا ورشکستی 6 ماه فاصله است. حالا میگن در بدترین دوره این دولت کارو تحویل گرفته معلوم نیست از کجا این جملات و درمیارن و شاخص سنجش بدترین دوره چیه احتمالا اینم وزن کردن به دست آوردن
مردم دولت را از خود می‌دانند!!!
آری ، امّا دولت مردم را از خودش نمیداند!! را چه کنیم!!
آیت الله رییسی ویژگی‌های متعددی دارد مهمترین آن خستگی ناپذیر بودن و خسته کردن کار است!!!
بدبخت و بیچاره کار که از دست ایشون خسته شده!!!! یکی به داد کار برسه والا!!
خوب باشه همینجوریه که شماها میگید!
اما ثمره اش در سفره مردم چیه!!
گرانی !!! گرانی!! و گرانی!!!! و هیچ!
رئيسي در سخت ترين شرايط دولت را تحويل گرفت !!
---------------
برادر ، از قديم و نديم گفته اند : « حقيقت [ و يا واقعيت ] تلخ است است ! واقعيت اين است كه من نوعي كه ممكنه كارمند ويا بازنشسته و يا كارگر و ... باشم ، زماني كه رئيسي دولت را تحويل گرفت بنده در سخت ترين شرايط نبودم !!! براي من نوعي مهم اينه ! ... مهم اين جناح و آن جناح نيست !!
از فرار نخبگان و ورزشکاران و افراد توانمند کشور معلوم است که اوضاع داخلی چگونه است.
واقعا راست گفتن که هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه !!
خرد جمعی از قیمت سبد خرید حرف میزنه نه از قراردادهای بی نتیجه و .... اینم مدل آقای رئیسی شده که تا باهاش مصاحبه میکنن میگه ما واکسن وارد کردیم و دیگه بقیه مسائل به دولت قبلی مربوط میشه
خیلی جالبه که هر دولتی سرکار میاد میگه که در سخت ترین شرایط دولت راه تحویل گرفتیم. یعنی دولت های قبلی همه گند زدن به مملکت. تازه انوقت هر کدام شون(وزرای دولت قبل) دوباره در مسندی دیگر و یا بعضا در دولتی دیگر صاحب پست و مقام بالایی میشن و این دوباره و دو باره تکرار میشه و خیلی خنده داره.
جالبه همه دولتها ، دولت را در سخترین شرایط تحویل گرفتن !
نفر بعدی همینو خواهد گفت
یک چیزی بگو جدید باشه! مردم این حرف ها رو دیگه از حفظ شده اند!!
یا نمیدونید خرد چیه یا نمیدونید جمع یعنی چی !
اینکه رئیس جمهور داره تمام تلاششو میکنه و نیت خیر داره شکی نیست اما تخصصی در کشور داری نداره
روی حسن روحانی رو با اون کارنامه افتضاحش سفید کردید

البته دولتی که تنها 30 درصد رای داشته باشه بهتر از این نمیشه
والا روحانی هم سینوفارم رو از چین خرید و وارد کرد! حالا چرا چین به روحانی قطره چکونی داد وبه رئیسی آبشاری لابد بر می گرده به دیدگاه چین !
عجب!
ولی وقتی رئیسی دولت را تحویل گر فت اینقدر گران نبود و مرد مثل الان بسختی زندگی نمی کردند
چه خوب
این دولت بدترین دولت بعد از انقلاب است. کاملا مطیع کانون های خاص قدرت است. و تمام مدیران از دانشگاه امام صادق هستند. از خرد جمعی کاملا بی نیاز است و در یک حلقه کاملا بسته تصمیم گیری می شود. مردم هم بسیار از این دولت نا امید هستند. البته یک اقلیت بسیار کوچک ممکن است به به و چه چه کنند ولی اکثریت مردم کف جامعه هیچ امیدی به این دولت ندارند.
خداقوت رئیس جمهور جهادگر ومردمی وخستگی ناپذیر باصداقت وراستین وبه همراه خدمتگزاران واقعی خداوند به شماسلامتی وبه کار شمابرکت بدهد آمین یارب العالمین
آمین گوی شما حضرت صاحب امام عصر (عج)باشد باتوفیق روزافزون برای شما وتیم همراهتون دست حق باشماست
خدا به رئیس جمهور عمر با عزت دهد. همین مهم است که با توکل به خدا فقط به حل مشکلات فکر کنیم و این راه قطعا به یاری خدا به نتیجه خواهد رسید.
یک ضرب المثلی هست که بی حکمت نیست چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ویکی دیگر مصداق میکند تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد سخن زیاد شنیدیم ولی هنری ندیدیم نه برای ایشان تمام ادوار گذشته هم همین بوده
اگر اجرازه می داند که اسفند 99 توافق شود هم دولت را شرایط بهتری تحویل می گرفتند هم مردم اینهمه فشار بی دلیل تحمل نمی کردند. الان هم دلار حداکثر 20 تا 22 بود و تورم زیر 10 درصد. مثل سالهای 94و95و96
البته اگر بر ترس خود برای باخت در انتخابات غلبه می کردند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
باختن انتخابات به کی؟
اصلا به کی رای بدیم کسی هست از نخبگان و عقلا که اصلا بتونه تو انتخابات بالا بیاد رد صلاحیت نشود 4 تا بله قربان گو تایید می شوند بعد انتظار دارید بتونن کاری بکنن
رئیسی عشقه عشق
رئیسی الحق که رئیسی
باعث و بانی همه این کار ها طرفداران افراطی شماها بودن مردم یادشان نمی رود زمانی که تیم ظریف در حال مذاکره بود صدا و سیمای شما چه ها که نکرد و بقیه ارگانها به هر دری زدن تا ترامپ رو جری کنند که برجام رو از هم بزنن نتیجه همین شد از خدا بترسد دروغ بسه
ملت کمرش زیر فشار اقتصادی و تورم خم شده
نخبه ها و دانشجو ها و اساتید دانشگاه ها و سرمایه دار ها و دانش بنیان ها هم دارن مهاجرت می کنن

دولت میگه اوضاع کشور گل و بلبله !!!!!!
سید ابرام
خسته نباشی
ولی تخصص برای مملکتداری ضروری است.
صلاحیتاداره کشور بحران زده را نداشتید و با شعار جهادی میام و تحریم رو حل میکنم و فساد جمع میکنم و تورم و فقر و حل میکنم و صادرات میکنم و اینا بلد نیستند و فیل هوا میکنم و … بر مسند قدرت نشستید و نتیجه بدتر از قبل و یکسال تاخیر در رفع تحریم و زدن از جیب مردم برای تولید ثروت و بدبختی بیشتر بوده است.

آخر این چه توهمی است که فکر میکنید برای مردم کاری کردید و منت میگذارید؟
قطعا این دولت بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی بوده و هست.
یک دولت با رای حداقلی و با ادعای پشتیبانی توسط آحاد ملت.اگه جناح رقیب کاندید قابلی داشت هرگز رای نمیاوردید.
توقع دارین از کسانیکه ۸ سال هیچکاری جز گذران روزگار انجام ندادند، همچنان استفاده بشه؟ افرادیکه فقط در شرایط گل و بلبل مملکت قادرند کار مدیریتی انجام بدن هیچ سواد مدیریتی ندارند و تنها ژست مدیریت میگیرند.
از ویزگی های دیگر ایشان تبحر در کلیه علوم قدیمه و جدیده از جمله هوافضا ، خودرو......... و کشاورزی و عمران می باشد.
نه اینکه اصولگراها در دوره احمدی نژاد با اون در آمد نفتی زمین سوخته تحویل نداده بودند
جوجه رو آخر پاییز میشمرند
مگر در دولت قبل عده ای که الان مسولیت دارند نامه نزدند به رهبری و مخالف نکردن با واردات واکسن حالا با چه رویی صحبت از واردات واکسن در زمان مسولیت خودشون می کنن
دولت از جیب کارمندای دیگه زد داد به معلم ها. خودش شد شیرین کارمندای دیگه شدن بدبخت با اون افزایش ده درصدی
از هر کارمند هم جدیدا ۳۰ هزار از حکمشون کم کردن
یک کلمه بگید چه گشایشی در زندگی مردم انجام شده چه کمکی به اقشار کم در امد شده. تورم کمر مردم را شکسته حرفهای شما مثل طبل تو خالی هست فقط از خودتان تعریف میکنید هیچ چیز جدیدی برای گفتن ندارید
اگر شرایط سخت بود چرا دولت را تحویل گرفتی؟ از الان که سخت تر نبود. البته برای مردم شرایط سخته شما در ناز و نعمت زندگی می کنید.
وای وای چقدر احساس می کنم دولت کنارمه:/
و به بدترین شکل هدایت کرد
اگر آقای رئیسی همانطور که گفته اند از نظرات نخبگان استفاده کنند کشور پیشرفت سریعی خواهد داشت.
مردم كاره اى نيستند
رئیسی در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت

روحاتی در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت

احندی نژاد در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت


خاتمی در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت

هاشمی در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفت
بعد از اتمام دولت عملکردش بیرون می آید
الان ۴۰ سال است که هر روز در شرایط سخت و برهه حساس قرار داریم !!!
بی سک در آینده در خواهبد یافت که دولت13 بدتربن دولت طول تاریخ ایران بوده

با ناکار آمد تربن همکاران دولتی که ففط در خود را خاکی می کند که نشان دهد کار می کند در روانشناسی کار اصلی هست که بهترین نمره رابه کارگری بدهید که تمیز کار می کند وتمیز رفتار می کند و راست می گوید چنین کارگری سالیانه صدها ساعت بیشتر از کارکرهای وانمودی بخشی از محصول را نابود می کند صدها ساعت نیاز پاکسازی سالیانه دارذ دهها کیلو پاکننده می خواهد و صدها کیلوات انرژی صرف شستسو لباس و آسیب های او می شود کارکر وانمودی برای کارخانحات مضرند
تا تلان همه دولتها دولت قبلی را در شرایط بدی تحویل گرفته اند
آقای اسماعیلی همه به یاد داریم در شرایطی که دولتهای تولید کننده واکسن به دلیل نیاز خودشان به سختی واکسن تولیدی را در اختیار دیگر کشورها می گذاشتند؟! وباز به یاد داریم در همان شرایط روحانی می خواست فایزر ومدرنا وارد کند که اجازه داده نشد!! بعد هم که کمی تب و تاب کرونا افتد وکشورهایی مثل چین حاضر به فروش واکسن شدند به دلیل تقاضای بالا به هر کشوری سهم چشمگیری تعلق نمی گرفت که با این وجود باز هم دولت روحانی تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون انجام داد !! زمانی هم که رئیسی روی کارآمد تقریبا واکسن به وفور تولید و به کشورهای خواهان ارسال می شد !! هرچند خیلی ها معتقدند همان واکسن های رئیسی خرید دولت روحانی بوده و البته دولت رئیسی هم هرگز برای اثبات دروغ بودن این ادعا حاضر به رو کردن سند خرید واکسن ها نشد!!پس برای برتری بخشیدن به دولت رئیسی مستقیم در چشم مردم دروغ نگویید !!
به هر حال ضعیف ترین دولت بعد از پیروزی جمهوری اسلامی هست
بزرگترین دروغ تاریخ چون این روحانی بود که در سخت ترین شرایط دولت رو تحویل گرفت یعنی در آستانه جنگ با آمریکا ,,...
میخواست تحویل نگیره مگر به زور تحویلش دادن خودش مشکلات رو میدونست و اومد تو انتخابات پس لطفا بیخودی بهانه نیاورید این حرفها دیگه خریدار نداره
بهتر نبود روایت مردم از این یکسال انعکاس پیدا می کرد ؟؟؟ مطمعنا نظرات مردم غیر از این هست
مگه نمیدونست چه شرایطی داریم و وعده داد؟ واکسن رو که دولت قبل سفارش داده بود و معلوم شد دارو تحریم نبوده و نیست.
خسته نشن رئیس جمهور

رکورد گرون کردن رو با اختلاف ازآن خودشون کردن
رییسی در سخت‌ترین شرایط دولت را تحویل گرفت!

رئیسی از هول هلیم افتاد تو دیگ . می خواست نیاد وقتی می دونست کار سخته
خستگی ناپذیری !!! :-)
این آخه چه کار مفیدی توی این یک سال انجام داده که خسته شده باشه ؟!
خسته نباشی ۶ کلاسه خستگی ناپذیر بابت چند برابر شدن قیمت ها از شهریور ۱۴۰۰ تا الان
میز خدمت. کسی از اقای رییسی نخواسته بود بیاد وسط میدون ایشون اوردن و رییس جمهور کردن. اگه دکتر احمدی نژاد میوند وسط میدون به نظرت ایت الله ۶ کلاستون چکد تا رای داشت؟ فردای قیامت چطوری میخواید جواب بدید
آقای رییسی وعده رونق بورس اوراق بهادار چیشد....
جالبه هر دولتی که بعد از دولت دیگه میاد بعد از ناکامی ها از شعارهای انتخاباتی خودش ادعا میکنه که دولت را در بدترین شرایط تحویل گرفت و وقتی به انتهای مدت دولت میرسه ادعا میکنه کاری کرده کارستان و نمره عالی به خودش میدهد و دولت بعد که میاید دوباره سر از نو روزی از نو دولت ورشکسته تحویل گرفتیم و ...
به کسی که ۲ زار کار انجام نمیده و اوضاع رو بی ریختر میکنه که نمیگن خستگی ناپذیر
منظور از شرایط سخت 13 درصد رای در انتخاباته؟
در سخت‌ترین شرایط چه بر سر ملت آورد؟ فقط قیمت آب را در زمان جلوس ایشان برآورد کنید تا معدل تورم را دریابید! تنها در یکسال قیمت تمامی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از ۲ تا ۱۰ برابر افزایش یافت! خروجی تمام مواردی که گفتی چه بوده جز گرانی و کوچک شدن سفره مردم؟!!
لازم نیست رییسی صبح تا شب بدود پشت میزش تصمیم عاقلانه بگیرد و دستور مقتدرانه بدهد و هر پانزده روز به یک وزارتخانه برود اگر دستورات اجرایی نشده باشد در آنجا را گل بگیرد .
ظرف یکسال قیمت لبنیات، تخم مرغ، روغن ، گوشت چند برابر شده....قیمت لوازم یدکی ماشین هم همینطور...اجاره خونه هم همینطور....لطفا زیاد زحمت نکشید....چون نتیجش این شده که همه بدبختر دارن میشن..تازه به شدت دنبال مالیات هم هستید که دیگه کاملا اقتصاد خانواده ها ضعیف و ویران بشه
سید‌ محرومان‌ چکار‌ باید‌ بکنه‌ ؟!
خوب‌ معلومه‌ محرومان‌ جامعه‌ را افزایش‌ میده‌ دیگه‌ !
عه‌ .......
خجالت داره

حقوق منه معلم رو ابتدای سال که تورم بالای 50 درصد هست رو 10 درصد اضافه کردین

رتبه بندی کلا ماهیانه 1.500.000 اضافه میشه
اگر همون 25 درصد به حقوق ابتدای سال اضافه میشد از رتبه بندی با این همه آب و تاب و بگیر و ببند بیشتر بود.
سه سال مجلس و یک سال رئیسی چه قانونی جهت مشکلات ساختاری اصلاح یا تصویب شد؟ تقریبا هیچ
بانک ها ، دادن وام های خرد را ادامه دادند
قانون کار که سختترین قانون کار دنیا است اصلاح نشد
کسب و کار بدتر شد
سن بازنشستگی افزایش پیدا نکرد و بطور وحشتناکی پایین است
سحت و زیان آور برداشته نشد
و ...
اگر بدون مطالعه و بدون اگاهی رییسی وارد گود شد و برای بحران برنامه مدونی نداشت بزرگترین گناه ناخشودنی رامرتکب شد و این توجیه کننده نیست
آیا به آقای رئیسی زورکی گفته اند مرگ من بیا رئیس جمهور شو .آقای اسماعیلی از سال ۹۶ با اعمال تحریم‌های گسترده آمریکا علیه ایران انتظار داشتید مملکت گل وبلبل تحویل بگیرین .چرامردم را مسخره خودتون قرار داده اید؟هر کسی که توان اداره مملکت رو نداره باید بکشه کنار مردم واقعا بیچاره ومستاصل اند
.
"خستگی‌ناپذیری مهمترین ویژگی رییس جمهور است" این صحبت ها یاداور روزهایی است که احمدی نژاد خطاب به جمعیت می پرسید، کی خسته است؟ همه می گفتند دشمن! بعد می گفت شما از ساعت چند اینجائید؟از ساعت ده؟ می گفتند زودتر! از نه؟ زودتر! و همینطور الی آخر، در نهایت کاشف به عمل آمد ایشان منحرف و جریان متبوعش انحرافی است! جمع کنید این بساط تبلیغاتی نخ نما را، حد اقل یک ابتکاری، نو آوری، چیزی!
درست است كه آقاي رئيسي در سخت ترين شرايط دولت را تحويل گرفت ولي !!! اين شرايط سخت را براي دولت قبلي همفكران آقاي رئيسي بوجود آورده بودند.
حلا كه تمام اركان سه قوه و ...و ..... با هم و همفكر هستند چرا شرايط سخت دولت قبلي تعديل نمي شود؟؟؟
قول شرف میدهم اگر به موارد زیر عمل کنید در مدت حداکثر ده سال کشور را ژاپن نشود، کره جنوبی و یا مالزی می شود.
اول از همه دست دوستی به تمام جهانیان میدهم
دوم دست دوستی با مردم ایران میدهم و به خواسته آنها عمل می‌کنم
سوم مسئولیت اداره کشور را بدست بهترین ها و شایسته ترها میدهم
چهارم شرایطی را مهیا می‌کنم که اکثریت ایرانیان خارج نشین بر گردند که هم اندوخته علمی و اقتصادی فراوانی به کشور می آورند
پنجم سیاست های پولی را به سمت تولید هدایت میکردم
ششم حداقل ها را برای مردم مهیا میکردم که امنیت اجتماعی بالا برود
هفتم سیستم اداره کشور را به گونه ای سازمان دهی میکردم که راه سو استفاده کاملا مسدود شود
پست های کاندیدا های همراه رییس جمهور پرتلاش در انتخابات هیچ پست و مقامی نگرفتند.... زاکانی، رضایی و قاضی زاده همین شاد مثال کافیست
اصلآ قیافه رئیسی به رئیس جمهور نمیخوره !!!! در حد امام جماعت مسجد یک روستا هست .
ا ز آقای رئیسی کمال تشکر را داریم واقعا رکورد زد بلائی که دولت های قبل طی ۸ سال به سر مردم ایران آوردند ایشان ۸ ماهه آورد !!!!!!
آقای محسن رضایی که هم اکنون شخص اول پست اقتصادی دولت هست اونهم تز و نظریه موقع انتخابات برای اصلاح امور اقتصادی میداد پس چی شد؟
چه وقتی ما شرایط سخت و بحرانی نداشتیم ؟ همیشه تکیه کلام مسئولین ما دشمن دشمن و یا در این شرایط بحرانی بوده است
اتفاقاتو بهترین شرایط ممکنه دولت تحویل اقای رییسی شده از جریان همسو که اکثریت مجلس انقلابی با دولت دارن تا صدا سیما بگیر تا فروکش کردن کرونا در ایران تادنیای بدون ترام‍پ رویکار امدن بایدن تا توافقی در دسترس که میتوانست وضعیت اقتصادی رو به مراتب بهتر کنه که هنوز هم این شانس وجود داره تا جنگ روسیه که موقعیت ایران رو برای تامین سوخت برای اروپا در بهترین شرایط قرار داده شاید بتوان گفت که هیچ یک از دولتهای بعد از انقلاب چنین شرایط و موقعیتی رو دار تاریخ جمهوری اسلامی نداشته اند با امید اینکه دولت محترم اقای رییسی بتواند از شرایط به نحو مطلب برای رفاه وتسعه ایران اسلامی اقدام کند
اشتباه می کنی گله می کنی کسی به زور نگفت بیا تحویل بگیر داوطلب شدی وشرایط را قبول کردی الن هم حق نداری گناه را گردن دیگری بیاندازی نق نزن بلد نیستی برو کنار وبا اگه خیلی فشار میاد می تونی از ایران بری حرف اضافی نباشه یا باید کار کنی پاسخ بدی مشکلات را حل کنی اگه نمی تونی برو پاسپورت هم داری پول هم داری
میخواست قبول نکنه رییس جمهور بشه. پس فقط میخواست به قدرت برسه پس این هم یک قدرت طلب دیگه مثل بقیه
اگر خدماتی انجام شود مردم انراحس میکننداحتیاج به این همه تبلیغات نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار