بازدید 18134

افزایش دوباره شهر‌های قرمز کرونایی به فاصله یک هفته!

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳ 20 August 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا مشخص شود که بهبود اوضاع در هفته گذشته، موقتی بوده و تداوم نداشته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم که خبر از وخامت اوضاع می‌دهد.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

این را می‌شود با دقت در تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته نیز دریافت که بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن از ۷۸ به ۱۰۶ شهرستان افزایش یافته و معنایی جز وخامت اوضاع در مناطق وسیع تری از کشورمان ندارد.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۲۹ مرداد اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست.

نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، اما در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.

همه این‌ها در حالی است که می‌دانیم تابستان رو به پایان است و با فرارسیدن پاییز، شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود که می‌تواند چالش‌هایی به دنبال داشته باشد، مگر آنکه واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
خوب البته عزاداریها در این قضیه تاثیر داشته.حالا هم احتمالا فوتبال
نتیجه تجمعات مذهبی و سفر های زیارتی بدون رعایت اصول بهداشتی بهتر از این نمی شود
کلا در جک گویی گوی سبقت را ربوده اند این مسیولین . ایام محرم از تلویزیون مراسما را میدیدن که کسی میاسک نداشت و پروتکل بی پروتکل توقع داشتین چی اتفاق بیفته؟؟؟؟؟
از اثرات تجمعات دو هفته قبل است.... بهر حال برادران مداح هم باید امورشان بگذره!
افتخار ۶ کلاسه به کنترل کرونا بود :-)
چی شد پس ؟!
کو ؟!!!
تیم مامور وزارت بهداشت کجان که بیان کامنت بزارن که تعداد مبتلایان کم شد و واکسن سینوفارم و برکت بهترین واکسن دنیاست و رئیس فایزر چهل بار کرونا گرفته؟!!!
بعله....عزاداریهای ده محرم قبولتون باشه...انشالله بعد از اربعین هم شاهد پیشرفت قابل ملاحضه ای در این آمار خواهیم بود!!!
استانی که بیشترین دز برکت را دریافت کرده هنوز آبیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
آمار الکی نده
با سلام اعلام رنگ بندی بجز اینکه یاد جعبه مداد رنگی بیافتیم چخ خاصیتی دارد؟ محدودیتی در شهرهای مثلا قرمز اعمال می شود؟ همه چیز مسخره شده است
خودتون رو مسخره کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار